Ja nog een bejaarde speler die niet meer verkocht kan worden!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
Beter verkoopt Feyenoord Landzaat, Lucius, Timmer en Hofland en halen ze Sibon. Daar heb je tenminste wat aan.
Wel een speler die je behoedt voor degradatie, dat kan ik van die andere spelers niet zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja nog een bejaarde speler die niet meer verkocht kan worden!
Sibon is niet beter dan Makaay of Tomasson.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel een speler die je behoedt voor degradatie, dat kan ik van die andere spelers niet zeggen.
Sibon kan wel fungeren als aanspeelpunt. Sterker nog hij zou een perfecte schakel zijn geweest met al die lange ballen achterin. Sibon kan zo goed een bal vasthouden en doorspelen in hoog tempo. Dit seizoen vind ik hem overigens juist tegenvallen, had hem van de zomer wel graag zien komen met Verbeek. Heb ik hier nog gepost geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sibon is niet beter dan Makaay of Tomasson.
Dat zal wel die 10 goals, maar met een type Sibon zou Feyenoord veel beter voetballen. Zouden al die lange ballen niet voor de tegenstander zijn en dergelijke. Makaay is dramatisch in dat opzicht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op zeg Sibon, waar hebben we 't over. Zijn we zo diep gezonken? Makaay schiet er dit seizoen nog 10 in.Mits hij blessurevrij blijft natuurlijk.
Dit is allemaal achteraf gelul natuurlijk, hebben we geen flikker aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat zal wel die 10 goals, maar met een type Sibon zou Feyenoord veel beter voetballen. Zouden al die lange ballen niet voor de tegenstander zijn en dergelijke. Makaay is dramatisch in dat opzicht.
Ze moeten sowieso ophouden met die lange ballen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat zal wel die 10 goals, maar met een type Sibon zou Feyenoord veel beter voetballen. Zouden al die lange ballen niet voor de tegenstander zijn en dergelijke. Makaay is dramatisch in dat opzicht.
Tuurlijk, maar dan moet je 5 spelers vervangen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso ophouden met die lange ballen.
Sibon is niks voor Feyenoord iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op zeg Sibon, waar hebben we 't over. Zijn we zo diep gezonken? Makaay schiet er dit seizoen nog 10 in.Mits hij blessurevrij blijft natuurlijk.
Ja, die wil Volendam ook wel hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sibon is niks voor Feyenoord idd
Dan heb ik 100 keer liever
Pranjic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |