Ik vergeet hem niet. Hij hoort niet in dat rijtje.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, jij 'vergeet' hem weer te noemen, maar hij bakt er minstens zo weinig van als Hofland en De Cler.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vergeet hem niet. Hij hoort niet in dat rijtje.
Timmer, Hofland en Makaay zijn de enige 30+'ers als ik het goed heb. Nieveld, Leerdam, Wijnaldum en Fer zijn nog tieners, Biseswar is 20, El Ahmadi, Tiendalli en Slory zijn in de 20. De gemiddelde leeftijd zal niet hoog zijn iddquote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat nou de gemiddelde leeftijd is.
Inderdaad. En ook gewoon geen enkele kans creëren.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pffffff, het is zo dramatisch vandaag. Ik kan het niet meer aanzien.Nu al weten dat je over een uur hebt verloren en dat degraderen/nacompetitie er gewoon dik in zit. Tering.
True, maar veel beter is het nu niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef inZanity het volgende:
het is nog altijd beter dan Willem 2 thuis.. toen was het echt slecht!
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Happel het volgende:
Gut, sommige mensen hier.
En maar blijven kankeren op alles.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Happel het volgende:
Gut, sommige mensen hier.
En maar blijven kankeren op alles.
had je wat anders verwacht dan..?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar veel beter is het nu niet.
Je speelt met een veredeld jeugdteam tegen een prima tegenstander. Wat verwacht je dan? Je bent juist totaal niet realistisch als je nu gaat lopen miepen over het spel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Dus jij verbloemt liever de slechte prestaties?
Ik niet, ik ben een realist en baseer me op feiten.
How about you?
Que?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus jij verbloemt liever de slechte prestaties?
Ik niet, ik ben een realist en baseer me op feiten.
How about you?
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je speelt met een veredeld jeugdteam tegen een prima tegenstander. Wat verwacht je dan? Je bent juist totaal niet realistisch als je nu gaat lopen miepen over het spel.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef onlogisch het volgende:
Het ging over de reactie van Happel. Die begreep de reacties van sommige users niet. Het is toch logisch dat we daar commentaar op hebben? En natuurlijk kunnen we op dit moment niet beter maar dat neemt niet weg dat het feit overeind blijft staan.
Welkom terug op aarde...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik klaag niet, ik constateer dat het dramatisch is. Ik constateer ook dat er geen enkele basis is om te suggereren dat wij minder kans op degradatie/nacompetitie hebben dan de nummer 17. Nogal pijnlijk om te constateren, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |