Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Slaap lekker Qtiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Veel plezier met je biertjes vannacht, Ludootje, ik ga slapen.
Volgens mij had hij het bier laten staat vandaag en zat aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Dank je Q, slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we het maar over iets anders hebben.
En MNR natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
tvp and welterustenpost
Good night all, sleep tight
quote:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggenquote:
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Nog even geduld het is nog geen vrijdag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.
En hoe zit dat dan bij de meisjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?
Dat is fijn om te weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggen!
Doe dat wel even als ik er ook ben dan, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.
Dat zijn de prostituees.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan bij de meisjes?
Die grote dingen komen alleen als je er zelf ook achteraan gaat hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Doe dat wel even als ik er ook ben dan, ben wel benieuwd nu
Ik zit zo eens te denken, volgens mij heb ik ook niet echt een nieuw verhaal. Het is rustig... er zit vast iets groots aan te komen
Edit: Tegan's sms verhaal heb ik ook al gemist trouwens maar je hoeft het niet nog een keer te gaan typen
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die moeten maagd tot het huwelijk blijven. Buiten de prostituees dan.
Weltrusten:Wquote:
Oh ik dacht dat die dingen juist kwamen als je er niet naar zocht, of in ieder geval onverwacht. Maar nu is het zo stil dat ik het verwacht, waardoor er niks gebeurt en AAH.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die grote dingen komen alleen als je er zelf ook achteraan gaat he.
Beats me. Ik snap die obsessie met maagden uberhaupt niet zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?
Wij zijn heel ontopic bezig hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Niet vergeten he jongens: Dit is geen SlowChat
De vrouw moet alleen kinderen baren en eten koken, plezier hebben tijdens de seks voor de vrouw bestaat niet in die cultuur. De vrouw kan eigenlijk ook alleen een orgasme hebben omdat de man dat nodig heeft voor de zaadlozing. Beetje een tepel bij de man verhaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vrouw moet alleen kinderen baren en eten koken, plezier hebben tijdens de seks voor de vrouw bestaat niet in die cultuur. De vrouw kan eigenlijk ook alleen een orgasme hebben omdat de man dat nodig heeft voor de zaadlozing. Beetje een tepel bij de man verhaal.
Vraag dat maar eens aan de gemiddelde SGP'er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.
Van seks moeten toch zo wel de man als vrouwen genieten. Anders is er toch niks aan.
SGP-ers mijd ik liever als de pest. Dat soort mensen heeft een heel bekrompen wereldbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vraag dat maar eens aan de gemiddelde SGP'er.
Nou kijk. De man en vrouw beginnen in de buik als een zelfde unisex baby. Seks is er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting, en de reden dat het lekker voelt is zodat we het ook echt zouden gaan doen. Anders zouden we uitsterven. De man heeft tepels omdat de vrouw die nodig heeft bij het voeden van de baby, en in de beginfase in de buik hebben ze dus beide tepels. De man heeft een orgasme nodig om zaad te lozen, en dus om kinderen te kunnen krijgen, maar de vrouw zou zonder orgasme al zwanger kunnen worden van de man. De vrouw kan dus eigenlijk alleen een orgasme krijgen omdat de man dat nodig heeft. Daarom hebben sommige vrouwen ook enorm veel moeite met orgasmes krijgen. Tot zover de biologielesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.
Van seks moeten toch zo wel de man als vrouwen genieten. Anders is er toch niks aan.
Ja he. Haha. Maar het is al opgelostquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
Oh wow SMS verhaal is wel wazig zeg, haha. Zo een had ik nog nooit eerder meegemaakt of gehoord.
Nou ja, je hebt er in ieder geval een leuk verhaal uit kunnen halen voor later
Is dit opeens het forum van de SGP geworden ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou kijk. De man en vrouw beginnen in de buik als een zelfde unisex baby. Seks is er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting, en de reden dat het lekker voelt is zodat we het ook echt zouden gaan doen. Anders zouden we uitsterven. De man heeft tepels omdat de vrouw die nodig heeft bij het voeden van de baby, en in de beginfase in de buik hebben ze dus beide tepels. De man heeft een orgasme nodig om zaad te lozen, en dus om kinderen te kunnen krijgen, maar de vrouw zou zonder orgasme al zwanger kunnen worden van de man. De vrouw kan dus eigenlijk alleen een orgasme krijgen omdat de man dat nodig heeft. Daarom hebben sommige vrouwen ook enorm veel moeite met orgasmes krijgen. Tot zover de biologieles.
Maar juist dat soort mensen denkt dus wel vaak zo over seks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
SGP-ers mijd ik liever als de pest. Dat soort mensen heeft een heel bekrompen wereldbeeld.
De vroegere mentaliteit van dat de man alles was en de vrouw alleen de opdrachten van de man moest opvolgen. Zeg maar voordat het stemrecht van de vrouw er was en dat alle vrouwen alleen kindjes moesten baren en geen scholing hadden.quote:
Dat weet ik. Maar wat hun denken dat klopt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar juist dat soort mensen denkt dus wel vaak zo over seks.
Onzin. Wat is dan wel waar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dit opeens het forum van de SGP geworden ofzoWant wat hier staat is onzin.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had het over meerdere, maar misschien dat Tegan uitsluitsel kan geven over "die ene".
Gelukkig is dat veranderd. Want anders zou jij hier niet eens mogen posten als vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vroegere mentaliteit van dat de man alles was en de vrouw alleen de opdrachten van de man moest opvolgen. Zeg maar voordat het stemrecht van de vrouw er was en dat alle vrouwen alleen kindjes moesten baren en geen scholing hadden.
Een van die twee klopt welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Mannen denken 234 keer per dag aan sex, ongeveer, en vrouwen poepen niet.
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.quote:
Maar welke dat is de hamvraagquote:
Dat wordt ze toch ook eens in de maand?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.
Eh... dat doen ze toch zo eens in de vier weken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.
Ik doelde eigenlijk meer zoals het bij de meeste dieren gaat. De meeste dieren zijn ook niet het hele jaar door vruchtbaar en daarom paren ze ook alleen in de paartijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wordt ze toch ook eens in de maand?
Mensen zijn ook dieren he. Wij zijn echt niet ineens totaal andere kant op gegaan qua evolutie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer zoals het bij de meeste dieren gaat. De meeste dieren zijn ook niet het hele jaar door vruchtbaar en daarom paren ze ook alleen in de paartijd.
Vrouwen denken minder vaak aan seks maar wel veel langer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat alleen mannen dat doen.
Nee dat klopt. Dat betwijfel ik want de mens is toch heel anders dan bijvoorbeeld een chimpansee terwijl ons DNA voor 98 % hetzelfde is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen zijn ook dieren he. Wij zijn echt niet ineens totaal andere kant op gegaan qua evolutie.
Niets, anders had ik dat wel gezegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat alleen mannen dat doen.
Ik lees net wel dat ieder dier een bronsttijd heeft behalve mensen en mensapen. Hun bronsttijd is zo ingesteld dat de jonkies geboren worden in een seizoen waarvan de overlevingskans het grootste is voor ze. Bij mensen en mensapen dus niet, maar waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dat betwijfel ik want de mens is toch heel anders dan bijvoorbeeld een chimpansee terwijl ons DNA voor 98 % hetzelfde is.
Geen idee. En ik heb daar nu ook geen zin om over na te gaan denken want ik ga slapenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik lees net wel dat ieder dier een bronsttijd heeft behalve mensen en mensapen. Hun bronsttijd is zo ingesteld dat de jonkies geboren worden in een seizoen waarvan de overlevingskans het grootste is voor ze. Bij mensen en mensapen dus niet, maar waarom?
Er zijn wel meer dieren die seks hebben puur voor het genot. Niet alleen diverse apensoorten, maar ook dolfijnen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik denk toch dat die paar procent ons niet compleet anders maakt dan de chimpansee qua seksuele instincten. Wij kunnen gewoon meer controleren, maar dat maakt het niet minder waar dat seks alleen voor voortplanting is gemaakt. Hoe wij er dan zelf mee omgaan...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:57 schreef Techno het volgende:
Ben ik nu weer single, in het singles topic?
Wil hier toch nog even op reagerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..], wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef mirved het volgende:
[..]
Wil hier toch nog even op reageren
Paar jaar geleden een docu op discovery (was dagelijks iedere dag een andere onderwerp) en daarin kwam aan bod dat in Zuid Amerika meer dan de helft van de jongens hun eerste sekservaring met een ezel hebben.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef mirved het volgende:
[..]
Wil hier toch nog even op reageren
Paar jaar geleden een docu op discovery (was dagelijks iedere dag een andere onderwerp) en daarin kwam aan bod dat in Zuid Amerika meer dan de helft van de jongens hun eerste sekservaring met een ezel hebben.
Hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:57 schreef Techno het volgende:
Ben ik nu weer single, in het singles topic?
Same here. Al heb ik beter geslapen als gisternachtquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:33 schreef Q. het volgende:
Ik slaap echt veel te matig de laatste tijd.
Ik heb erover nagedacht, maar wou niet m'n naam doenquote:
Even een duit in het al wat oudere zakje doen 8)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik denk toch dat die paar procent ons niet compleet anders maakt dan de chimpansee qua seksuele instincten. Wij kunnen gewoon meer controleren, maar dat maakt het niet minder waar dat seks alleen voor voortplanting is gemaakt. Hoe wij er dan zelf mee omgaan...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht, maar wou niet m'n naam doen
Dat zag ik jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Was ook maar even snel kliederwerk
(Om te laten zien hoe het een beetje zou worden dan)
dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen. Goed geslapen maar vreemd genoeg vallen m'n ogen nu keihard dicht..
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:59 schreef kingmob het volgende:
Je gaat toch in je dagelijks leven voortdurend tegen instincten in, waarom geld voor seks dan ineens dat dat raar is?
Nee hoor, ik vind deze ook leuk, maar ik meen dat iemand er iets over zei (was dat duim? ) en toen dacht ik: es even zien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zag ik jaMaar vind jij het beter dan? (mits netjes?
)
Ik heb geen moeite met betaalde sex, zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, als ik een man was, ging ik vast ook weleens naar de hoerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog twee daagjes.![]()
Of reken je morgen nog mee?
Dat speelt zeker een grote rol, maar ik geloof niet dat dat alles is. Innerlijke moraal (hoe die dan ook tot stand komt) en vooral het kunnen indenken van oorzaak en gevolg (vrijwel uniek in de dierenwereld) zijn hier denk ik nog belangerijker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.
Vandaag is ook geen hele dag, moet op tijd weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog twee daagjes.![]()
Of reken je morgen nog mee?
Op?quote:
Nu is het echt aftellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag is ook geen hele dag, moet op tijd weg.En morgen is ook geen hele dag. Dus nog zo'n anderhalve dag.
Ik denk dat sociale druk een érg grote factor is (in alles wat mensen doen) omdat de mens éérst en voor al een sociaal dier is, en daarna pas een individu. Hoezeer al die individuen ook anders over zichzelf willen denken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef kingmob het volgende:
Dat speelt zeker een grote rol, maar ik geloof niet dat dat alles is. Innerlijke moraal (hoe die dan ook tot stand komt) en vooral het kunnen indenken van oorzaak en gevolg (vrijwel uniek in de dierenwereld) zijn hier denk ik nog belangerijker.
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Wat een dierenonderwerp werp gisterenavond.
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen moeite met betaalde sex, zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, als ik een man was, ging ik vast ook weleens naar de hoeren
Waarover?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Howl het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb vannacht tot een uur of drie liggen piekeren en nadenken.
Lees voorgaande topic anders even door.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?
Ja hallo, dat is teveel werk hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lees voorgaande topic anders even door.
Ik ben op gestaan. Zit nu in een wat vreemde houding, maar dit geeft de minste pijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bedoelde of je op bent
Zonder al te veel pijn ?
Rebel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Hoe is het vandaag? Beter met je rug?
Oké, korte samenvatting:quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Howl het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb vannacht tot een uur of drie liggen piekeren en nadenken.
Niet meteen teveel willen hequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben op gestaan. Zit nu in een wat vreemde houding, maar dit geeft de minste pijn.
De pillen zullen zo wel gaan werken. Werken ze binnen een uur nog niet, neem ik voor de
zekerheid de tweede paracetamol alvast.Qua griep gaat het een stuk beter.
[..]
Rebel.![]()
Niet echt, ik wil graag weer gaan wandelen, maar na gisteren durf ik niet meer zo.
Iig niet alleen.
Ja, maar ik heb dat allemaal niet gelezen, in dat stukje wat jij quotte, stond iets over betaalde sex...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?
Yup. Het Stanford-gevangenisexperimentquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt denk ik wel gelijk als je zegt dat het sociale aspect er veel mee te maken heeft, ik zou een stuk sadistischer zijn als ik anders opgegroeid was.
Er zijn toch verschillende experimenten die aantonen dat mensen misbruik maken van macht?
Dat van die gevangenen en bewakers bv.
Oh, absoluut. Alleen in veel gevallen is die sociale druk niet de enige factor, tot grote ergernis van degenen die alles vanuit de dierlijke achtergronden wil verklaren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat sociale druk een érg grote factor is (in alles wat mensen doen) omdat de mens éérst en voor al een sociaal dier is, en daarna pas een individu. Hoezeer al die individuen ook anders over zichzelf willen denken.
Het is ook niet mijn ding, maar goed. Die vriend kon het niets schelen, die kwam er zelf steeds mee. Het enige wat hem boeide was ontmaagd worden. Het was nogal een obsessie voor hem.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
Heftig kado
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel raar vind. Vind naar de hoeren gaan toch wel een beetje kansloos eigenlijk.
Dat vind ik zo raar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
Heftig kado
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel raar vind. Vind naar de hoeren gaan toch wel een beetje kansloos eigenlijk.
Ik denk niet teveel te willen, meestal heb ik een engelen geduld (meestal).quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meteen teveel willen heRustig aan
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.
Ik ken wel een redelijk aantal mannen dat regelmatig naar de hoeren gaat/ging en dat zijn types die echt geen moeite hebben met een vrouw vinden voor een nachtje, of twee.
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.
Ik kan me best voorstellen dat, als het puur en alleen om de seks gaat, geld geen issue is. Het doel cq. plezier is dan immers de seks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef kingmob het volgende:
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.
Misschien dat ik er een keer een heel lang bericht aan moet wijden. Maar nu heb ik daar even de tijd niet voor.quote:
Er zijn er ook genoeg die dat doen om hun vriendin te krenken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.
Ik weet van een kennis van me dat het hem JUIST opwindt dat hij betaalt, hij 'koopt' haar en zij doet wat hij wil.
Als je er aan toe bent natuurlijk. Het is niet verplicht, het maakte alleen maar nieuwsgierig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik er een keer een heel lang bericht aan moet wijden. Maar nu heb ik daar even de tijd niet voor.
Nee, zeker niet de enige factor, en daar zit 'm nou net de crux: het is vaak een strijd tussen het sociale aspect (wat vindt 'de groep' acceptabel gedrag) en het individu (wat zou ik eigenlijk willen).quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef Litpho het volgende:
Oh, absoluut. Alleen in veel gevallen is die sociale druk niet de enige factor, tot grote ergernis van degenen die alles vanuit de dierlijke achtergronden wil verklaren.
Daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die dat doen om hun vriendin te krenken.
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Over persoonlijke problemen waar ik al tijden mee loop.
Daarom stond er ook ik vind. Ik zeg niet dat die mensen op de brandstapel moeten ofzo. ik vind prostitutie prima en ik ben blij dat dat in nederland legaal is. Ik beschrijf slechts mijn gevoel daarbij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.
Ik weet van een kennis van me dat het hem JUIST opwindt dat hij betaalt, hij 'koopt' haar en zij doet wat hij wil.
Waarom doen die drie neukertjes dan niet wat hij wil. Heeft hij ze slecht uitgekozen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over
Hij heeft trouwens geen vriendin, alleen een stuk of drie neukertjes
En af en toe hoerenbezoek
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet de enige factor, en daar zit 'm nou net de crux: het is vaak een strijd tussen het sociale aspect (wat vindt 'de groep' acceptabel gedrag) en het individu (wat zou ik eigenlijk willen).
Dit strookt vaak totaal niet, zoals we hierboven wel zien in de hoerenbezoek-discussie: véééél individuen willen dat doen, anders was het niet 'het oudste beroep ter wereld'maar toch wordt er nog altijd nogal meesmuilend en laatdunkend op gereageerd, vanuit het sociaal-wenselijk.perspectief.
Ik zal t hem doorgevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom doen die drie neukertjes dan niet wat hij wil. Heeft hij ze slecht uitgekozen.
Ik zou mijn nieuwe buren gigantisch in elkaar willen stompen omdat ze een badkamer naast mijn slaapkamer hebben gebouwd, met een waterpomp tegen mijn muur, die mij uit mijn slaap houdt omdat ze het (ondanks mijn geklaag) tóch nodig vinden om midden in de nacht te gaan douchen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat zo ja?
Wat zou jij dan heel graag willen doen dat sociaal niet acceptabel is?
Nu moet jij ook uitweiden, dat begrijp je.quote:Ik kan wel iets bedenken dat ik graag zou willen doen maar dat niet geaccepteerd zou worden door degene bij wie ik het wil doen
Als ik dat kon zonder gevolgen, zou ik er geen twee keer over nadenken.
Ex, bakstenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou mijn nieuwe buren gigantisch in elkaar willen stompen omdat ze een badkamer naast mijn slaapkamer hebben gebouwd, met een waterpomp tegen mijn muur, die mij uit mijn slaap houdt omdat ze het (ondanks mijn geklaag) tóch nodig vinden om midden in de nacht te gaan douchen.![]()
Méér dan genoeg reden, naar mijn bescheiden mening, om zulke mensen een honkbalknuppel in de nek te vleien, maar je wéét gewoon dat dit 'frowned upon' is door de hedendaagse maatschappij. Go figure.![]()
[..]
Nu moet jij ook uitweiden, dat begrijp je.
Oke, dan is het goed.quote:
Maar 1 opmerking op... I am to expensive for yallquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Techno het volgende:
Je hebt niet veel gemist. Alleen wat geneuzel over betaalde seks.
hangt er vanaf in welke valuta je tarief is bepaald, 5000 kroon klinkt best veel, maar in Ijsland kun je er niet eens boodschappen van doen op dit momentquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar 1 opmerking op... I am to expensive for yall
Ik ben ook geen ijslanderquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt er vanaf in welke valuta je tarief is bepaald, 5000 kroon klinkt best veel, maar in Ijsland kun je er niet eens boodschappen van doen op dit moment
Mijn zusje heeft met bakstenen alle ramen in het huis van haar ex ingegooidquote:
alles goed hier. weer lekker druk met de studie. dus nog steeds single. En met u?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen D_H alles goed met deze single? of zijn er veranderingen?
Mijne ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft met bakstenen alle ramen in het huis van haar ex ingegooid
Die had het ook wel enigszins verdiend overigens
Dat is wel heel erg cru.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
Kijk hier soms mee, lees ik dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zijn kapotte ramen wel het minst wat hij verdientquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft haar lichamelijk mishandeld en ging vreemd zonder conddom. Dus ja, toen ik hem voor het eerst weer zag heb ik hem ook even tegen een muur gepinned en gezegd wat ik met hem zou doen als ie ooit nog in de buurt van mijn zusje zou komen. En dat ie er dan een stuk minder makkelijk vanaf zou komen.
Ik wil ook zo'n zusquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft haar lichamelijk mishandeld en ging vreemd zonder conddom. Dus ja, toen ik hem voor het eerst weer zag heb ik hem ook even tegen een muur gepinned en gezegd wat ik met hem zou doen als ie ooit nog in de buurt van mijn zusje zou komen. En dat ie er dan een stuk minder makkelijk vanaf zou komen.
Wat een klootzak zeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan zijn kapotte ramen wel het minst wat hij verdient![]()
![]()
Whoa! Goed zo. Ik zou ook zo reageren voor mijn zus. Mijn ex-zwager heeft mijn zus nooit zó erg behandeld, hij kan rekenen op beleefdheid en meer niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou nou, je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou mijn nieuwe buren gigantisch in elkaar willen stompen omdat ze een badkamer naast mijn slaapkamer hebben gebouwd, met een waterpomp tegen mijn muur, die mij uit mijn slaap houdt omdat ze het (ondanks mijn geklaag) tóch nodig vinden om midden in de nacht te gaan douchen.![]()
Méér dan genoeg reden, naar mijn bescheiden mening, om zulke mensen een honkbalknuppel in de nek te vleien, maar je wéét gewoon dat dit 'frowned upon' is door de hedendaagse maatschappij. Go figure.![]()
[..]
Nu moet jij ook uitweiden, dat begrijp je.
Wil je wel even melden dat IK niet de personage in je verhaal ben, voordat mensen dat idee krijgen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over
Hij heeft trouwens geen vriendin, alleen een stuk of drie neukertjes
En af en toe hoerenbezoek
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.quote:
Whehehe, of je brengt mensen zelf op het idee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je wel even melden dat IK niet de personage in je verhaal ben, voordat mensen dat idee krijgen...
Don't go there, ik heb er ook eens van wakker gelegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Nou nou, je kunt ook overdrijven..
Ik weet niet waar ik meer door geshockeerd ben!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, of je brengt mensen zelf op het idee.
[..]
Don't go there, ik heb er ook eens van wakker gelegen.
Was dat bij mij? I tend to forget.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef MLI het volgende:
Don't go there, ik heb er ook eens van wakker gelegen.
Whehehe, door Adolecens hóéf je dus niet geshockeerd te zijn. En Garisster en ik kennen elkaar al iets langer dan vandaag. Ik heb daar wel eens op de bank geslapen. Bij mij thuis geen waterpompen of ander geluidsoverlast, gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:00 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik meer door geshockeerd ben!.
OK, voel me een stuk beter nu. En van die herrie bij jou thuis, zijn er FOK!kers die dat kunnen bevestigen? Anders kom ik mooi niet langs!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, door Adolecens hóéf je dus niet geshockeerd te zijn. En Garisster en ik kennen elkaar al iets langer dan vandaag. Ik heb daar wel eens op de bank geslapen. Bij mij thuis geen waterpompen of ander geluidsoverlast, gelukkig.
Okee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je wel even melden dat IK niet de personage in je verhaal ben, voordat mensen dat idee krijgen...
Ik denk dat dat al gebeurt isquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:59 schreef MLI het volgende:
Whehehe, of je brengt mensen zelf op het idee.
Dus het is veilig vertoeven in het Belgische met een Belgischequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, door Adolecens hóéf je dus niet geshockeerd te zijn. En Garisster en ik kennen elkaar al iets langer dan vandaag. Ik heb daar wel eens op de bank geslapen. Bij mij thuis geen waterpompen of ander geluidsoverlast, gelukkig.
Omdat je ineens over neukertjes begon en een paar topics terug kreeg ik ook die "opmerking" dat ik een handvol neukertjes zou hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee.
Het gaat hier niet om Ado, maar om een andere man die ik al 9 jaar ken oid.
Al vraag ik me nu wel af waarom mensen zouden denken dat ik het over jou heb
Aha! Dus je bent zelf ook tot de conclusie gekomen dat een nachtje eraan vast plakken een véél beter plan is? Dan kan ik je tenminste Brussel laten zien. De léúke dingen van Brussel dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:03 schreef Em.ster het volgende:
[..]
OK, voel me een stuk beter nu. En van die herrie bij jou thuis, zijn er FOK!kers die dat kunnen bevestigen? Anders kom ik mooi niet langs!
We zullen zien, OK? Ik ga lunchen. Dag madammeke!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent zelf ook tot de conclusie gekomen dat een nachtje eraan vast plakken een véél beter plan is? Dan kan ik je tenminste Brussel laten zien. De léúke dingen van Brussel dus.
ja, want het kán niet anders of het houdt de fokkende mensheid dagelijks enorm bezig dat jullie elkaar op gezette tijden uitvoerig bepotelen, in de meest erotische zin des woords.quote:
En is dat zo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat je ineens over neukertjes begon en een paar topics terug kreeg ik ook die "opmerking" dat ik een handvol neukertjes zou hebben.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:07 schreef Em.ster het volgende:
[..]
We zullen zien, OK? Ik ga lunchen. Dag madammeke!!
Nee!quote:
jaja, laat maar zitten weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je werkt het echt zelf in de hand Ado
quote:
Binnenkort een Fok!meet in Brussel houden. En dan is MLI onze gidsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent zelf ook tot de conclusie gekomen dat een nachtje eraan vast plakken een véél beter plan is? Dan kan ik je tenminste Brussel laten zien. De léúke dingen van Brussel dus.
Dan gooi je een prikkelde stelling in de groep.quote:
Ik ben nu even met andere dingen bezig.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort een Fok!meet in Brussel houden. En dan is MLI onze gids
Het kan niet altijd snel gaan hequote:
Dat heb je met al die mensen die zo nodig moeten werken enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan niet altijd snel gaan he
Nou vooruitquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan niet altijd snel gaan he
Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb je met al die mensen die zo nodig moeten werken enzo.
Ook goeiendagquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.![]()
Goede morgen trouwens
Ik wou dat ik ook weer werk had. Gelukkig ga ik vanaf maandag weer werken. Alleen wel van vier uur 's middags tot half twaalf 's avonds. Dus dan kan ik 's avonds niet meer fok!kenquote:
ik zat ook te denken.... maar zou et niet weten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Kom eens met een stelling, ik kan niks bedenken
dat deed ik jaren geleden ook elke nacht weer....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Howl het volgende:
Tsja, slaap verliezen door gepieker is niet handig als je moet werken.
Ik ga zaterdag zwemmenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat ook te denken.... maar zou et niet weten...
ik heb zin om te zwemmen!
kijk, leuk om te horen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
Zo, ik heb lekker gezoend zeg vandaagdat was wel een leuk verjaardagskadootje
het was wel een zweterige bedoening met die plakhitte
en nu dus al uuuuuren tropische regenbuien
Maar dat zoenen was wel lekker
damn! gheghe....
Waar zit je dan?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
damn! gheghe....
Vertel!!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
damn! gheghe....
sja die kwam hier gisteren het hostel binnen wandelen en we hadden wel een leuke klikquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, leuk om te horen!
zomaar iemand? of je nieuwe vakantielover?
je had het niet beter kunnen treffenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja die kwam hier gisteren het hostel binnen wandelen en we hadden wel een leuke klik
wij aan de wandel en toen gingen we maar zoenen
hij is wel 8 jaar jonger dan ik...oeps.
maar het is een amsterdammer dus niet zo superverweg dus you never know he
Geweldig!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja die kwam hier gisteren het hostel binnen wandelen en we hadden wel een leuke klik
wij aan de wandel en toen gingen we maar zoenen
hij is wel 8 jaar jonger dan ik...oeps.
maar het is een amsterdammer dus niet zo superverweg dus you never know he
Als Rotterdammer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
je had het niet beter kunnen treffen
ze zei net toch al, amsterdammer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Blijkbaar is ie dus ook nog een goede zoener
onze gesprekking gingen dus ongeveer zo: oh jij valt best mee voor een 010.quote:
Dus je vakantie is leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
damn! gheghe....
Ik nu ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat ook te denken.... maar zou et niet weten...
ik heb zin om te zwemmen!
Jammer, of je stelt hem gewoon voor de keuze of voetbal of ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
onze gesprekking gingen dus ongeveer zo: oh jij valt best mee voor een 010.
ja jij ook wel voor een 020. en volgens mij issie ook nog van het voetbal en ajaxdat wordt niks hoor haha, maar zoenen is lekker
Ludootje!quote:
Nog een kater vandaag?quote:
Rofl, ik denk dat als je dat in bepaalde landen doet dat er dan een hoop vrouwen alleen zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, of je stelt hem gewoon voor de keuze of voetbal of ik.
Dat zal best. Maar ik vind voetbal toch een domme sport. Dus ik hoef die keuze toch niet te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rofl, ik denk dat als je dat in bepaalde landen doet dat er dan een hoop vrouwen alleen zijn
brazilie bv?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rofl, ik denk dat als je dat in bepaalde landen doet dat er dan een hoop vrouwen alleen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, heb het toch rustig gehouden gisterenquote:
Pff dat lijkt mee vervelend. Had het nog een reden dat je niet kon slapen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Neuh, heb het toch rustig gehouden gisteren
Wel kut, ik kon dus echt niet slapen. Tot 5 uur wakker gelegen
What happens in the east stays in the eastquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
nee hoor dat is wel te combineren met voetbal. moet hij weten. maar ik ga idd liever met kwaak trouwen denk ik.
oja sjips kwaak ik hoop niet dat je meeleest, anders SORRY
Nee hij is al op weg naar thailand nu. De rest van de week moet ik het weer zonder stellen maar dat vind ik wel lekker rustig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
dus jullie gaan de rest van de week ook met elkaar optrekken? Wel erg leuk hoor
wbt mij is het helemaal afgelopen. Maar dat is niet erg.
En idd vrijdag feestenen erg jammer dat je niet meegaat
Ik ga naar Micha Wertheim vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er avond mee doen aan de IQ-test van BNN?
Fout slaapritme sinds de kerstvakantie denk ik... Echt zwaar irritant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat lijkt mee vervelend. Had het nog een reden dat je niet kon slapen?
ja ik ben erg. ik wilde ff nl communiceren. al dat engels, dat begrijp ik zo slecht hahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Op vakantie en dan nog Fok'ken...![]()
Maar goed, ik ben er weer vandoor!
Ja Cue vertel. Ik heb nog nooit gehoord van Micha Wertheimquote:
Gewoon proberen eerder te gaan slapen en eerder op te staan. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Fout slaapritme sinds de kerstvakantie denk ik... Echt zwaar irritant.
Een caberatierquote:
Nog nooit wat van hem gezien, dus ben erg benieuwdquote:
Jij zit in de 1e rij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nooit wat van hem gezien, dus ben erg benieuwd![]()
weet jij of ie 1e rij aanpakt?
Ik heb al eens geprobeerd om om 20:00 dronken te zijn en dan laveloos in je bed neer te ploffen. Soms werkt het, soms nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon proberen eerder te gaan slapen en eerder op te staan. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch proberen.
Staat me niks van bij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een caberatier
die is wel eens in het nieuws geweest dat ie zo bot was tegenover een persoon in een rolstoel.
quote:
Altijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
gniffel... dat kan nooit goed voor je zijn
Ik gok met geeneen. Maar zoals ik zei, heb nog niks van hem gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staat me niks van bij.
Klinkt leuk. Met welke caberatier is hij te vergelijken?
Stop met drinken. Misschien helpt dat. Ik krijg nu het idee dat je een alcolist bent. Ik hoop dat je dat niet bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb al eens geprobeerd om om 20:00 dronken te zijn en dan laveloos in je bed neer te ploffen. Soms werkt het, soms niet
Hij is gewoon student. Dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stop met drinken. Misschien helpt dat. Ik krijg nu het idee dat je een alcolist bent. Ik hoop dat je dat niet bent.
Ik heb al een IQ. En een best hoge nog wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er avond mee doen aan de IQ-test van BNN?
Dat is inderdaad waar. Elke caberatier heeft zijn of haar eigen stijl.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok met geeneen. Maar zoals ik zei, heb nog niks van hem gezien.
Maar moet eerlijk zeggen er zijn maar weinig caberatiers die je met elkaar kan vergelijken hoor!
Dus je IQ is hoger dan je schoenmaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al een IQ. En een best hoge nog wel.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stop met drinken. Misschien helpt dat. Ik krijg nu het idee dat je een alcolist bent. Ik hoop dat je dat niet bent.
Alleen worden wij nooit meegeteld met de statistieken. Zou het hele landsgemiddelde naar beneden halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is gewoon student. Dat is hetzelfde.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Veel plezier vanavond. En niet in je broek plassen van het lachen he
Volgens mij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nooit wat van hem gezien, dus ben erg benieuwd![]()
weet jij of ie 1e rij aanpakt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat zei je jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik maak mij sowieso geen zorgen hoor JB, al word ik eruit gepikt
Veel plezier dan maar. En niet te veel drinkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Me maar eens even gaan optutten. Moet zo naar het brabantse land afreizen voor een etentje ter ere van de 55-jarige bruiloft van opa en oma. Altijd leuk
Valt op zich reuze mee hoeveel ik drink, hoor tijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar. En niet te veel drinken
Als dus de ware alcolist. Of ben je nog een AIOAlcolist in opleiding?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Valt op zich reuze mee hoeveel ik drink, hoor tijn
Maar *als* ik drink, dan drink ik wel stevig door
stel je niet zo aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dus de ware alcolist. Of ben je nog een AIOAlcolist in opleiding?
AIOS, Alcoholist In Opleiding tot Specialistquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dus de ware alcolist. Of ben je nog een AIOAlcolist in opleiding?
Veel plezierquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
ik moet dringend nu voor de tv liggen, laturs!
Een aantal jaren gelden heb ik de opleiding tot AIOAlcolist in opleiding gevolgd maar de opleiding was te zwaar dus daarom ben ik er maar mee gestopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AIOS, Alcoholist In Opleiding tot Specialist
Edit: Ja die heb ik afgekeken uit het ziekenhuis
Laterquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
ik moet dringend nu voor de tv liggen, laturs!
ik ben daar eens op de intakedag geweest toen kreeg ik direct mijn diploma mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aantal jaren gelden heb ik de opleiding tot AIOAlcolist in opleiding gevolgd maar de opleiding was te zwaar dus daarom ben ik er maar mee gestopt.
Dat weet ik ook wel. Ik mag toch mijn bezorgheid uitten over het drink gedrag van Ludo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Howl het volgende:
Echte alcoholisten lopen niet zo te koop met hoeveel ze drinken, tijn. Die verbergen het zelfs voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |