Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Slaap lekker Qtiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Veel plezier met je biertjes vannacht, Ludootje, ik ga slapen.
Volgens mij had hij het bier laten staat vandaag en zat aan de thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Dank je Q, slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we het maar over iets anders hebben.
En MNR natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
tvp and welterustenpost
Good night all, sleep tight
quote:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggenquote:
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Nog even geduld het is nog geen vrijdag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Goed idee! Nog wat spannends meegemaakt?
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Nou goed, ik vind nog dat ookal had hij problemen met het maagd zijn en zeurde hij daarover notabene bij zijn eigen vrienden (als dat niet kan bij wie moet hij dat dan doen), hij er niet om vraagt om dit als cadeau te krijgen. Dat hebben jullie maar voor hem besloten. Ookal vond hij het achteraf niet zo erg. Maar als iemand problemen heeft dat vind ik niet dat je als vriend alleen om van gezeur af te zijn zoiets kan beslissen voor hem. Het lijkt alsof je het alleen deed om zelf minder gezeur te horen (waar je voor bent als vriend, om aan te horen), ipv voor zijn well being. Maarja, het is al goed zo. Laten we het maar over iets anders hebben.
En hoe zit dat dan bij de meisjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zo zijn mannen onder elkaar. Bovendien vond hij het vooraf niet erg, dat had hij zelf al jaren aangeven. Enfin, om het onderwerp een draai te geven, wist je trouwens dat in andere culturen de vader zijn zoon(s) laat ontmaagden door een prostituee om ervaring op te doen?
Dat is fijn om te weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Nexie het volgende:
De mijne was meer bedoeld voor MNR en Q, maar toch alvast bedankt, jullie hoeven het straks niet te zeggen!
Doe dat wel even als ik er ook ben dan, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afgezien van dat smsje niet echt denk ik. Owja, ik heb nog een ander verhaal, maar dat vertel ik later wel. Nu geen zin om nog een hele berg te typen.
Dat zijn de prostituees.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan bij de meisjes?
Die grote dingen komen alleen als je er zelf ook achteraan gaat hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Doe dat wel even als ik er ook ben dan, ben wel benieuwd nu
Ik zit zo eens te denken, volgens mij heb ik ook niet echt een nieuw verhaal. Het is rustig... er zit vast iets groots aan te komen
Edit: Tegan's sms verhaal heb ik ook al gemist trouwens maar je hoeft het niet nog een keer te gaan typen
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die moeten maagd tot het huwelijk blijven. Buiten de prostituees dan.
Weltrusten:Wquote:
Oh ik dacht dat die dingen juist kwamen als je er niet naar zocht, of in ieder geval onverwacht. Maar nu is het zo stil dat ik het verwacht, waardoor er niks gebeurt en AAH.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die grote dingen komen alleen als je er zelf ook achteraan gaat he.
Beats me. Ik snap die obsessie met maagden uberhaupt niet zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?
Wij zijn heel ontopic bezig hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Niet vergeten he jongens: Dit is geen SlowChat
De vrouw moet alleen kinderen baren en eten koken, plezier hebben tijdens de seks voor de vrouw bestaat niet in die cultuur. De vrouw kan eigenlijk ook alleen een orgasme hebben omdat de man dat nodig heeft voor de zaadlozing. Beetje een tepel bij de man verhaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig dat de vrouw totaal geen ervaring heeft?
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vrouw moet alleen kinderen baren en eten koken, plezier hebben tijdens de seks voor de vrouw bestaat niet in die cultuur. De vrouw kan eigenlijk ook alleen een orgasme hebben omdat de man dat nodig heeft voor de zaadlozing. Beetje een tepel bij de man verhaal.
Vraag dat maar eens aan de gemiddelde SGP'er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.
Van seks moeten toch zo wel de man als vrouwen genieten. Anders is er toch niks aan.
SGP-ers mijd ik liever als de pest. Dat soort mensen heeft een heel bekrompen wereldbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vraag dat maar eens aan de gemiddelde SGP'er.
Nou kijk. De man en vrouw beginnen in de buik als een zelfde unisex baby. Seks is er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting, en de reden dat het lekker voelt is zodat we het ook echt zouden gaan doen. Anders zouden we uitsterven. De man heeft tepels omdat de vrouw die nodig heeft bij het voeden van de baby, en in de beginfase in de buik hebben ze dus beide tepels. De man heeft een orgasme nodig om zaad te lozen, en dus om kinderen te kunnen krijgen, maar de vrouw zou zonder orgasme al zwanger kunnen worden van de man. De vrouw kan dus eigenlijk alleen een orgasme krijgen omdat de man dat nodig heeft. Daarom hebben sommige vrouwen ook enorm veel moeite met orgasmes krijgen. Tot zover de biologielesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt totaal niet dat soort dingen.
Van seks moeten toch zo wel de man als vrouwen genieten. Anders is er toch niks aan.
Ja he. Haha. Maar het is al opgelostquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
Oh wow SMS verhaal is wel wazig zeg, haha. Zo een had ik nog nooit eerder meegemaakt of gehoord.
Nou ja, je hebt er in ieder geval een leuk verhaal uit kunnen halen voor later
Is dit opeens het forum van de SGP geworden ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou kijk. De man en vrouw beginnen in de buik als een zelfde unisex baby. Seks is er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting, en de reden dat het lekker voelt is zodat we het ook echt zouden gaan doen. Anders zouden we uitsterven. De man heeft tepels omdat de vrouw die nodig heeft bij het voeden van de baby, en in de beginfase in de buik hebben ze dus beide tepels. De man heeft een orgasme nodig om zaad te lozen, en dus om kinderen te kunnen krijgen, maar de vrouw zou zonder orgasme al zwanger kunnen worden van de man. De vrouw kan dus eigenlijk alleen een orgasme krijgen omdat de man dat nodig heeft. Daarom hebben sommige vrouwen ook enorm veel moeite met orgasmes krijgen. Tot zover de biologieles.
Maar juist dat soort mensen denkt dus wel vaak zo over seks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
SGP-ers mijd ik liever als de pest. Dat soort mensen heeft een heel bekrompen wereldbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |