Tot welke leeftijd gaat dat ongeveer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stoer dat hoort bij de leeftijd als je puber bent. Dus liegen over je seksuele ervaring is normaal.
Ik heb daar wel eens een discussie over gehad met iemand die als afstudeerscriptie onderzoek ging doen naar het seksueel gedrag van pubers.
Heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt, vroegerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
En dan heb je nog de mensen die zéggen dat ze seks hebben gehad, maar daar is dan weer niets van waar.
Je hoeft het niet te vertellen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.
De persoon in kwestie had er geen probleem mee. Alleen durfde hij niet zelf de stap te nemen. Het is dus niet zo dat wij hem gepushed hebben, integendeel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.
die zijn goedkoper, willen met je neuken en zeuren nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
ach als je gaat stappen dan worden vaak ook eerst drankjes betaald enzo en als je een beetje pech hebt ga je daarna nog eens uit eten enzo kost misschien nog wel meer
en als je helemaal pech hebt wordt t je vriendin en ben je nog meer geld kwijt aan de cadeautjes en drankjes en etentjes etc etc en NOG erger dan ga je trouwen dan had je beter gewoon een hoer kunnen nemen
ben er met een getrouwd geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.
Goed puntquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet wel een verkeerde verhouding zijn, volgens mij proef je de Red Bull dan nog steeds.
Een jonge vertelde dat hij mijn zusje zou hebben gevingerd terwijl ze alleen gezoend hadden. En dat heeft ze de rest van de tijd dat ze op de middelbare school zat gehoord. Mijn zusje bleef ontkennen maar toch geloofde niemand mijn zusje.quote:
Tegan, wat maakt je nu zo boos?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat jullie zo lacherig doen over de 'kneus van een vriend' van jullie die je maar bij een hoer hebt gedumpt. Echt lachen.
Inderdaad, voor 2 geeltjes (50 gulden indertijd) gegarandeerd succes. Veel pragmatischer, goedkoper en effcienter dus. Plus het feit dat het hem zelf niets uitmaakte of het met een hoer was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
ach als je gaat stappen dan worden vaak ook eerst drankjes betaald enzo en als je een beetje pech hebt ga je daarna nog eens uit eten enzo kost misschien nog wel meer
en als je helemaal pech hebt wordt t je vriendin en ben je nog meer geld kwijt aan de cadeautjes en drankjes en etentjes etc etc en NOG erger dan ga je trouwen dan had je beter gewoon een hoer kunnen nemen
Probeer eens whisky red bullquote:
Ik heb juist wel eens dingen moeten verzwijgen, omdat ik anders vast problemen had gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste zoen vertelde later ook aan zijn vrienden dat we meer hadden gedaan.
Geen idee. Wanneer houdt de pubertijd op?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd gaat dat ongeveer?
En Duimpjequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga slapen
Truste en sweet dreams iedereen.
Slaap ze, dames!quote:
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen enquote:
Lees je mijn reacties wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat jullie zo lacherig doen over de 'kneus van een vriend' van jullie die je maar bij een hoer hebt gedumpt. Echt lachen.
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?quote:
En daarom ga ik al lang niet meer met die mensen omquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Weltrustenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga slapen
Truste en sweet dreams iedereen.
beidequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?
Dat laatste, lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?
Aha.. dat is het dus. Dat je weet hoe hij zich voeltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen en![]()
![]()
over het feit dat jullie hem naar de hoeren hebben gebracht. Dat vind ik echt zo lullig tov hem. En zo niet grappig. Ik weet wel hoe hij zich voelt.
Tja, zoiets zou ik dus nooit doen.quote:
Hoerentripje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Dat hoerentripje is echt een mannending, want mij is dat nou nooit aangeboden.
Wie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk verkeerde vriendenquote:
Je wordt nog wel een keer verstandig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb trouwens besloten om toch maar een kopje thee te nemen
De opmerking van Techno van 22:42 suggereert toch echt dat de jongen niet echt achteraf nog in bescherming hoeft te worden genomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen die zich in de discussie mengde.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene eenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen en![]()
![]()
over het feit dat jullie hem naar de hoeren hebben gebracht. Dat vind ik echt zo lullig tov hem. En zo niet grappig. Ik weet wel hoe hij zich voelt.
Maar de reden dat hij en zijn vrienden in eerste instantie met dat idee kwamen was omdat ze hem sneu vonden, en dat het echt niet kon dat hij nog maagd was, zo lacherig vertelt hij het iig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
De opmerking van Techno van 22:42 suggereert toch echt dat de jongen niet echt achteraf nog in bescherming hoeft te worden genomen.
Ooit...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wordt nog wel een keer verstandig.
Als hij daar gelukkig mee is dan is het toch goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Dat idee kreeg ik bij hem niet, alleen bij mijzelf en wellicht ook bij Ludootje was het wel zo (omdat ze me sneu vondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar de reden dat hij en zijn vrienden in eerste instantie met dat idee kwamen was omdat ze hem sneu vonden, en dat het echt niet kon dat hij nog maagd was, zo lacherig vertelt hij het iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |