Ik kan me best voorstellen dat, als het puur en alleen om de seks gaat, geld geen issue is. Het doel cq. plezier is dan immers de seks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef kingmob het volgende:
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.
Misschien dat ik er een keer een heel lang bericht aan moet wijden. Maar nu heb ik daar even de tijd niet voor.quote:
Er zijn er ook genoeg die dat doen om hun vriendin te krenken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.
Ik weet van een kennis van me dat het hem JUIST opwindt dat hij betaalt, hij 'koopt' haar en zij doet wat hij wil.
Als je er aan toe bent natuurlijk. Het is niet verplicht, het maakte alleen maar nieuwsgierig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Misschien dat ik er een keer een heel lang bericht aan moet wijden. Maar nu heb ik daar even de tijd niet voor.
Nee, zeker niet de enige factor, en daar zit 'm nou net de crux: het is vaak een strijd tussen het sociale aspect (wat vindt 'de groep' acceptabel gedrag) en het individu (wat zou ik eigenlijk willen).quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef Litpho het volgende:
Oh, absoluut. Alleen in veel gevallen is die sociale druk niet de enige factor, tot grote ergernis van degenen die alles vanuit de dierlijke achtergronden wil verklaren.
Daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die dat doen om hun vriendin te krenken.
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Over persoonlijke problemen waar ik al tijden mee loop.
Daarom stond er ook ik vind. Ik zeg niet dat die mensen op de brandstapel moeten ofzo. ik vind prostitutie prima en ik ben blij dat dat in nederland legaal is. Ik beschrijf slechts mijn gevoel daarbij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.
Ik weet van een kennis van me dat het hem JUIST opwindt dat hij betaalt, hij 'koopt' haar en zij doet wat hij wil.
Waarom doen die drie neukertjes dan niet wat hij wil. Heeft hij ze slecht uitgekozen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over
Hij heeft trouwens geen vriendin, alleen een stuk of drie neukertjes
En af en toe hoerenbezoek
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet de enige factor, en daar zit 'm nou net de crux: het is vaak een strijd tussen het sociale aspect (wat vindt 'de groep' acceptabel gedrag) en het individu (wat zou ik eigenlijk willen).
Dit strookt vaak totaal niet, zoals we hierboven wel zien in de hoerenbezoek-discussie: véééél individuen willen dat doen, anders was het niet 'het oudste beroep ter wereld'maar toch wordt er nog altijd nogal meesmuilend en laatdunkend op gereageerd, vanuit het sociaal-wenselijk.perspectief.
Ik zal t hem doorgevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom doen die drie neukertjes dan niet wat hij wil. Heeft hij ze slecht uitgekozen.
Ik zou mijn nieuwe buren gigantisch in elkaar willen stompen omdat ze een badkamer naast mijn slaapkamer hebben gebouwd, met een waterpomp tegen mijn muur, die mij uit mijn slaap houdt omdat ze het (ondanks mijn geklaag) tóch nodig vinden om midden in de nacht te gaan douchen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat zo ja?
Wat zou jij dan heel graag willen doen dat sociaal niet acceptabel is?
Nu moet jij ook uitweiden, dat begrijp je.quote:Ik kan wel iets bedenken dat ik graag zou willen doen maar dat niet geaccepteerd zou worden door degene bij wie ik het wil doen
Als ik dat kon zonder gevolgen, zou ik er geen twee keer over nadenken.
Ex, bakstenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou mijn nieuwe buren gigantisch in elkaar willen stompen omdat ze een badkamer naast mijn slaapkamer hebben gebouwd, met een waterpomp tegen mijn muur, die mij uit mijn slaap houdt omdat ze het (ondanks mijn geklaag) tóch nodig vinden om midden in de nacht te gaan douchen.![]()
Méér dan genoeg reden, naar mijn bescheiden mening, om zulke mensen een honkbalknuppel in de nek te vleien, maar je wéét gewoon dat dit 'frowned upon' is door de hedendaagse maatschappij. Go figure.![]()
[..]
Nu moet jij ook uitweiden, dat begrijp je.
Oke, dan is het goed.quote:
Maar 1 opmerking op... I am to expensive for yallquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Techno het volgende:
Je hebt niet veel gemist. Alleen wat geneuzel over betaalde seks.
hangt er vanaf in welke valuta je tarief is bepaald, 5000 kroon klinkt best veel, maar in Ijsland kun je er niet eens boodschappen van doen op dit momentquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar 1 opmerking op... I am to expensive for yall
Ik ben ook geen ijslanderquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt er vanaf in welke valuta je tarief is bepaald, 5000 kroon klinkt best veel, maar in Ijsland kun je er niet eens boodschappen van doen op dit moment
Mijn zusje heeft met bakstenen alle ramen in het huis van haar ex ingegooidquote:
alles goed hier. weer lekker druk met de studie. dus nog steeds single. En met u?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen D_H alles goed met deze single? of zijn er veranderingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |