Ik denk dat sociale druk een érg grote factor is (in alles wat mensen doen) omdat de mens éérst en voor al een sociaal dier is, en daarna pas een individu. Hoezeer al die individuen ook anders over zichzelf willen denken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef kingmob het volgende:
Dat speelt zeker een grote rol, maar ik geloof niet dat dat alles is. Innerlijke moraal (hoe die dan ook tot stand komt) en vooral het kunnen indenken van oorzaak en gevolg (vrijwel uniek in de dierenwereld) zijn hier denk ik nog belangerijker.
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Wat een dierenonderwerp werp gisterenavond.
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen moeite met betaalde sex, zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, als ik een man was, ging ik vast ook weleens naar de hoeren
Waarover?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Howl het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb vannacht tot een uur of drie liggen piekeren en nadenken.
Lees voorgaande topic anders even door.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?
Ja hallo, dat is teveel werk hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lees voorgaande topic anders even door.
Ik ben op gestaan. Zit nu in een wat vreemde houding, maar dit geeft de minste pijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bedoelde of je op bent
Zonder al te veel pijn ?
Rebel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Hoe is het vandaag? Beter met je rug?
Oké, korte samenvatting:quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Howl het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb vannacht tot een uur of drie liggen piekeren en nadenken.
Niet meteen teveel willen hequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben op gestaan. Zit nu in een wat vreemde houding, maar dit geeft de minste pijn.
De pillen zullen zo wel gaan werken. Werken ze binnen een uur nog niet, neem ik voor de
zekerheid de tweede paracetamol alvast.Qua griep gaat het een stuk beter.
[..]
Rebel.![]()
Niet echt, ik wil graag weer gaan wandelen, maar na gisteren durf ik niet meer zo.
Iig niet alleen.
Ja, maar ik heb dat allemaal niet gelezen, in dat stukje wat jij quotte, stond iets over betaalde sex...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hoerenbezoek iets wat nog aan deze discussie voorafging, ofzo?
Yup. Het Stanford-gevangenisexperimentquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt denk ik wel gelijk als je zegt dat het sociale aspect er veel mee te maken heeft, ik zou een stuk sadistischer zijn als ik anders opgegroeid was.
Er zijn toch verschillende experimenten die aantonen dat mensen misbruik maken van macht?
Dat van die gevangenen en bewakers bv.
Oh, absoluut. Alleen in veel gevallen is die sociale druk niet de enige factor, tot grote ergernis van degenen die alles vanuit de dierlijke achtergronden wil verklaren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat sociale druk een érg grote factor is (in alles wat mensen doen) omdat de mens éérst en voor al een sociaal dier is, en daarna pas een individu. Hoezeer al die individuen ook anders over zichzelf willen denken.
Het is ook niet mijn ding, maar goed. Die vriend kon het niets schelen, die kwam er zelf steeds mee. Het enige wat hem boeide was ontmaagd worden. Het was nogal een obsessie voor hem.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
Heftig kado
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel raar vind. Vind naar de hoeren gaan toch wel een beetje kansloos eigenlijk.
Dat vind ik zo raar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
Heftig kado
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel raar vind. Vind naar de hoeren gaan toch wel een beetje kansloos eigenlijk.
Ik denk niet teveel te willen, meestal heb ik een engelen geduld (meestal).quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meteen teveel willen heRustig aan
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.
Ik ken wel een redelijk aantal mannen dat regelmatig naar de hoeren gaat/ging en dat zijn types die echt geen moeite hebben met een vrouw vinden voor een nachtje, of twee.
Voor jou, maar dat betekent toch niet dat het 'kansloos' is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat me niet om dat punt, al speelt dat ook wel mee. het gaat me er meer om dat je betaald voor de seks. Voor mij zou dat volgens mij het plezier er uit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |