De vroegere mentaliteit van dat de man alles was en de vrouw alleen de opdrachten van de man moest opvolgen. Zeg maar voordat het stemrecht van de vrouw er was en dat alle vrouwen alleen kindjes moesten baren en geen scholing hadden.quote:
Dat weet ik. Maar wat hun denken dat klopt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar juist dat soort mensen denkt dus wel vaak zo over seks.
Onzin. Wat is dan wel waar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dit opeens het forum van de SGP geworden ofzoWant wat hier staat is onzin.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had het over meerdere, maar misschien dat Tegan uitsluitsel kan geven over "die ene".
Gelukkig is dat veranderd. Want anders zou jij hier niet eens mogen posten als vrouw.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
De vroegere mentaliteit van dat de man alles was en de vrouw alleen de opdrachten van de man moest opvolgen. Zeg maar voordat het stemrecht van de vrouw er was en dat alle vrouwen alleen kindjes moesten baren en geen scholing hadden.
Een van die twee klopt welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Mannen denken 234 keer per dag aan sex, ongeveer, en vrouwen poepen niet.
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.quote:
Maar welke dat is de hamvraagquote:
Dat wordt ze toch ook eens in de maand?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.
Eh... dat doen ze toch zo eens in de vier weken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat seks alleen voor de voortplanting is en dat soort onzin. Als seks echt alleen voor de voortplanting zou zijn dan zou een vrouw loops worden eens in de zo veel tijd. En niet zoals het nu is.
Ik doelde eigenlijk meer zoals het bij de meeste dieren gaat. De meeste dieren zijn ook niet het hele jaar door vruchtbaar en daarom paren ze ook alleen in de paartijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wordt ze toch ook eens in de maand?
Mensen zijn ook dieren he. Wij zijn echt niet ineens totaal andere kant op gegaan qua evolutie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer zoals het bij de meeste dieren gaat. De meeste dieren zijn ook niet het hele jaar door vruchtbaar en daarom paren ze ook alleen in de paartijd.
Vrouwen denken minder vaak aan seks maar wel veel langer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat alleen mannen dat doen.
Nee dat klopt. Dat betwijfel ik want de mens is toch heel anders dan bijvoorbeeld een chimpansee terwijl ons DNA voor 98 % hetzelfde is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen zijn ook dieren he. Wij zijn echt niet ineens totaal andere kant op gegaan qua evolutie.
Niets, anders had ik dat wel gezegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat alleen mannen dat doen.
Ik lees net wel dat ieder dier een bronsttijd heeft behalve mensen en mensapen. Hun bronsttijd is zo ingesteld dat de jonkies geboren worden in een seizoen waarvan de overlevingskans het grootste is voor ze. Bij mensen en mensapen dus niet, maar waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dat betwijfel ik want de mens is toch heel anders dan bijvoorbeeld een chimpansee terwijl ons DNA voor 98 % hetzelfde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |