ja, want het kán niet anders of het houdt de fokkende mensheid dagelijks enorm bezig dat jullie elkaar op gezette tijden uitvoerig bepotelen, in de meest erotische zin des woords.quote:
En is dat zo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat je ineens over neukertjes begon en een paar topics terug kreeg ik ook die "opmerking" dat ik een handvol neukertjes zou hebben.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:07 schreef Em.ster het volgende:
[..]
We zullen zien, OK? Ik ga lunchen. Dag madammeke!!
Nee!quote:
jaja, laat maar zitten weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je werkt het echt zelf in de hand Ado
quote:
Binnenkort een Fok!meet in Brussel houden. En dan is MLI onze gidsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent zelf ook tot de conclusie gekomen dat een nachtje eraan vast plakken een véél beter plan is? Dan kan ik je tenminste Brussel laten zien. De léúke dingen van Brussel dus.
Dan gooi je een prikkelde stelling in de groep.quote:
Ik ben nu even met andere dingen bezig.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort een Fok!meet in Brussel houden. En dan is MLI onze gids
Het kan niet altijd snel gaan hequote:
Dat heb je met al die mensen die zo nodig moeten werken enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan niet altijd snel gaan he
Nou vooruitquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan niet altijd snel gaan he
Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb je met al die mensen die zo nodig moeten werken enzo.
Ook goeiendagquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.![]()
Goede morgen trouwens
Ik wou dat ik ook weer werk had. Gelukkig ga ik vanaf maandag weer werken. Alleen wel van vier uur 's middags tot half twaalf 's avonds. Dus dan kan ik 's avonds niet meer fok!kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |