waar 2 uur  sporten en gezond eten al niet goed voor is op een dag.
 waar 2 uur  sporten en gezond eten al niet goed voor is op een dag. 

Hee, wat een goede tip!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Ymke het volgende:
Als je voordat je de damstraat in zou lopen langs het water loopt , loop je langs de molen , rechtdoor , langs de Munt , rechtdoor loop je zo het oog en al park in
Als je wat verder gevorderd ben heb je in het oog en al park een begin route voor een jog stukje van 2,5 en 4 km

Volgens mij is dat het park wat ik bedoel of niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je voordat je de damstraat in zou lopen langs het water loopt , loop je langs de molen , rechtdoor , langs de Munt , rechtdoor loop je zo het oog en al park in
Als je wat verder gevorderd ben heb je in het oog en al park een begin route voor een jog stukje van 2,5 en 4 km

Als je er aan toe bent kan ik de route steeds groter voor je makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Hee, wat een goede tip!
Naar het park is ongeveer 1 km rennen, dus dan doe ik nu even het jogstukje van 2,5 km. Later kan ik die 4 km gaan doen (als ik langer moet rennen). Ook best een aardige route zo

Ja . en als je langs het park loopt , dus domweg rechtdoor loop je naar den Hommel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het park wat ik bedoel of niet?

Ah kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja . en als je langs het park loopt , dus domweg rechtdoor loop je naar den Hommel.
Ga je net voor den Hommel een klein laantje in kan je daarna heerlijk km lang langs het kanaal lopen. Loopt door naar Nieuwegein en IJsselstein
Daar loop ik dus elke dag met Dopje

Hardlopen ging prima hoor. Alleen raakte ik de hardloopbordjes kwijt, die staan altijd zo onhandigquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
En Pandorah, hoe ging het hardlopen?
Hier was het echt waterkoud! En ik had spierpijn en een zere arm! En ik had last van mijn kuit!
Maar verder was het wel lekker.

.
. . Dank voor je hulp!
. Dank voor je hulp!  

En lekker, dat rennen in je lunchpauze!
 En lekker, dat rennen in je lunchpauze! 

Ben toen de les maar weer opnieuw begonnen.
 Ben toen de les maar weer opnieuw begonnen.   

Veel sterkte met je tentamen! En sterkte met je hakquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Levitation het volgende:
Oja, wish me luck.
Heb zo een tentamen en ik heb eigenlijk niet zo goed geleerd, althans, ik ben al sinds vrijdag enigzinds onder de invloed van pijnstillers vanwege enorme pijn in mijn haak. Heb van het studeren dus niet veel opgepikt. Vandaag geen pijnstillers geslikt om een beetje helder te blijven. Maar ik heb nu wel echt veel pijn.

quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Pijn in je haak?
Het komt vast door de pijnstillers, maar is het je hak of je kaak?
 ik zie het nu pas. KAAK was het.
 ik zie het nu pas. KAAK was het. 
 Voor het eerst in 4,5 jaar.
 Voor het eerst in 4,5 jaar.   

Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.
 Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.   

Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
 Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.   

* Jojogirl komt net beneden van het douchen (Evy gelopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Levitation het volgende:
Die nationale IQ test bij BNN!Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.

) en M. zei het ook meteen al
 ) en M. zei het ook meteen al  Echt bizar.
 Echt bizar.

inderdaad, in scene gezet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
 Was een actrice met een waterballonnetje.
 Was een actrice met een waterballonnetje.   Levi vloog er in.
 Levi vloog er in.   

het idee van boren en zo, echt tenenkrommend!
 het idee van boren en zo, echt tenenkrommend! Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
 Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.

neequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Mirjam, beetje ziekjes?Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.

Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
 Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.  

ja, was verder niks mis meequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in etenHeb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?

En anders ga je heel veel afvallen
 En anders ga je heel veel afvallen  

Dus slank zijn is helemaal niet zo date-ablequote:Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.

Nou, dat gevoel ken ik niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:44 schreef Fuente het volgende:
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
 Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook
  Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook 
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
 ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen
 ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen   

Hier kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Een jongen durft misschien niet zo snel af te stappen op een mooi, slank meisje (wat tegenwoordig bijna hetzelfde betekent...) Een mooi meisje die wat 'molliger' is wordt wellicht gezien als 'makkelijker te krijgen' dan het ideaalbeeldmeisje. En als jongens denken iets makkelijk(er) te kunnenn krijgen willen ze het uitproberen ook natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat er op de bnn-site
[..]
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able

nu voel ik me weer schuldig.
 nu voel ik me weer schuldig.

Super!quote:

Ik wil een verwijzing naar een diëtiste, want ik ben het zat, al die vage klachten en overgewicht waar je U tegen zegt. En zelf lukt het me niet dus dan maar hulp van buitenaf (wat ik eigenlijk HAAT maarja)quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!
quote:

Wat goed!
  Wat goed! 

Hmmm wat is eigenlijk het gemiddelde gewicht? (bijv uitgedrukt in BMI). Ik neem niet aan dat dat precies midden in ligt van wat gezond is. Best kans dat het gemiddelde wat aan de dikke kant zit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat er op de bnn-site
Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able
 ). Daten is nou typisch iets wat van je EQ af hangt.
). Daten is nou typisch iets wat van je EQ af hangt. )
)

Nog welkom trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, ....

Ik woon wel in Utrecht , van Pandorah weet ik het niet , wel dat ze er werkt en Troel woont niet in Utrechtquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef dyna18 het volgende:
Ymke, pandorah en troel: goh wat leuk dat jullie ook in Utrecht wonen.
(ik ook)

Geen idee...quote:
 Kan ook een gaatje zijn, maar ik heb nu al bijna een week pijn.
 Kan ook een gaatje zijn, maar ik heb nu al bijna een week pijn.   

Heb altijd het idee dat dat niets doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Gewoon paracetamol is superspul Levi
Gewoon 4x per dag op vaste tijden 2 pakken
 Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.
 Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.

ibuprofen is wel heftig rotspul hoor, zo slecht voor je maagquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat dat niets doet.Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.

Als ik er één neem doet het bij mij wel wat maar niet zoveel. Deze aanpak werkt altijd bij mij (en dan denk je dat het niet werkt, totdat het uitgewerkt isquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat dat niets doet.Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.
 )
 )

Maar wel goed tegen de pijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ibuprofen is wel heftig rotspul hoor, zo slecht voor je maag

Kan best goed tegen ibuprofen, maar heb nu dagen achter elkaar 3 maal per dag 400mg geslikt en daar kreeg ik last van. Werd vooral apatisch, is een bijwerking die ik wel eens ooit vaker heb gehad.
 Kan best goed tegen ibuprofen, maar heb nu dagen achter elkaar 3 maal per dag 400mg geslikt en daar kreeg ik last van. Werd vooral apatisch, is een bijwerking die ik wel eens ooit vaker heb gehad.  

Dat is echt een vreselijk soort pijn!
 Dat is echt een vreselijk soort pijn! )
) 

1 of 2 paracetamolletjes nemen doet niet bijster veel, goed verdelen over de dag is veel beter (op geleide van de klok, niet op de pijn) en paracetamol werkt pas na een paar dagen optimaal. Sterkte morgen!
 1 of 2 paracetamolletjes nemen doet niet bijster veel, goed verdelen over de dag is veel beter (op geleide van de klok, niet op de pijn) en paracetamol werkt pas na een paar dagen optimaal. Sterkte morgen! voor de optimel chocoladevla!
 voor de optimel chocoladevla!

In het begin was het steeds ruim een week van te voren maar dat werd steeds later. Ik zal me er maar niet teveel zorgen om makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef Rebeccie het volgende:
[..]
Super!
Miss_S, ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Het is vervelend voor je werkgever dat je nu niet kunt, maar de ochtend van tevoren bellen is ook wel erg laat zeg. (ik zou als ik de dag van tevoren niets gehoord heb gewoon de vrije dag als 'niet werken'-beschouwen) Of doen ze dat altijd zo?

Ha, gewoon lekker samen gaan lopen dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik woon wel in Utrecht , van Pandorah weet ik het niet , wel dat ze er werkt en Troel woont niet in Utrecht
Net wezen wandelen met Dopje en bij elke jogster denk ik nu : Zal dat Pandorah zijn

quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Ymke het volgende:
Ik woon wel in Utrecht , van Pandorah weet ik het niet , wel dat ze er werkt en Troel woont niet in Utrecht
Net wezen wandelen met Dopje en bij elke jogster denk ik nu : Zal dat Pandorah zijn

Vetten idd laag, 1 gram per 100 gram koek, maar koolhydraten 60 gram, waarvan 40 gram suikers
 Vetten idd laag, 1 gram per 100 gram koek, maar koolhydraten 60 gram, waarvan 40 gram suikers  
  ok, de rest eet ik ècht niet meer op
ok, de rest eet ik ècht niet meer op  Heb met die twee munch munch hapjes al meer dan 100 kcal op denk ik. Dan eet ik liever bonbons oid
 Heb met die twee munch munch hapjes al meer dan 100 kcal op denk ik. Dan eet ik liever bonbons oid 

Das inderdaad belachelijk
 Das inderdaad belachelijk 

Wij hebben de wii fit . Ik doe dagelijks mijn yogaoefeningen en een paar keer per week een half uurtje sport/balance oefeningen gewoon voor de lolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ontbijtkoek is evil. Is net zo slecht als een plak cake volgens mij. Ik erger me vaak aan fabrikanten die gezondheidsleuzen op de verpakking zetten wanneer het product helemaal niet gezond is.
Beetje in de chupa chups lollies zonder vet categorie.
Wie had hier ook al weer de Wii fit? Ik ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt.

Ik bak wel vaker brownies hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, brownies! Verdorie, ik moet vannacht nog een keer werken
En ik zou ook gewoon doorgaan met Evy.
 Alleen dit recept
  Alleen dit recept   
  En 20 is 4x8 haha.
 En 20 is 4x8 haha.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |