abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65483781
Gelukkig is Anna wel heel erg schattig en leuk!

Mijn spierpijn is vandaag al een stuk beter. En mijn arm doet ook niet meer belachelijk veel pijn.
Dat is mooi, want dan kan ik zo in mijn lunchpauze even een rondje hardlopen.
pi_65484491
Vanmorgen opeens 2 kilo zwaarder waar 2 uur sporten en gezond eten al niet goed voor is op een dag.
Had niet veel tijd dus meteen na het douchen gekeken (normaal doe ik het voor het douchen) dus morgen maar weer eens rustig wegen.
En vandaag weer 1 uurtje sporten
pi_65485370
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Ymke het volgende:
Als je voordat je de damstraat in zou lopen langs het water loopt , loop je langs de molen , rechtdoor , langs de Munt , rechtdoor loop je zo het oog en al park in

Als je wat verder gevorderd ben heb je in het oog en al park een begin route voor een jog stukje van 2,5 en 4 km
Hee, wat een goede tip!
Naar het park is ongeveer 1 km rennen, dus dan doe ik nu even het jogstukje van 2,5 km. Later kan ik die 4 km gaan doen (als ik langer moet rennen). Ook best een aardige route zo
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:49:40 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_65486086
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Ymke het volgende:

[..]

Als je voordat je de damstraat in zou lopen langs het water loopt , loop je langs de molen , rechtdoor , langs de Munt , rechtdoor loop je zo het oog en al park in

Als je wat verder gevorderd ben heb je in het oog en al park een begin route voor een jog stukje van 2,5 en 4 km
Volgens mij is dat het park wat ik bedoel of niet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:00:25 #81
79550 Ymke
your ghost
pi_65486487
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Hee, wat een goede tip!
Naar het park is ongeveer 1 km rennen, dus dan doe ik nu even het jogstukje van 2,5 km. Later kan ik die 4 km gaan doen (als ik langer moet rennen). Ook best een aardige route zo
Als je er aan toe bent kan ik de route steeds groter voor je maken

En nee , ik ben geen hardloopster maar ik woon in lombok en loop(wandel dus) gemiddeld 15 km per dag dus ik ken alle uithoeken van Utrecht nu wel

Succes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_65486530
tvp. Het is uberdruk op werk, lange dagen en verplichte lunches/diners, dus ik probeer zo gezond mogelijk te eten.

Eetlijstje van gister:

o: havermoutpap
t: kip + komkommer
l: zalmsalade met gemengde sla, kappertjes,tomaat, augurk en ei
t: pangafilet + komkommer
d: rijst, ananas, kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:02:58 #83
79550 Ymke
your ghost
pi_65486580
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het park wat ik bedoel of niet?
Ja . en als je langs het park loopt , dus domweg rechtdoor loop je naar den Hommel.
Ga je net voor den Hommel een klein laantje in kan je daarna heerlijk km lang langs het kanaal lopen. Loopt door naar Nieuwegein en IJsselstein

Daar loop ik dus elke dag met Dopje
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:52:32 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_65488339
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja . en als je langs het park loopt , dus domweg rechtdoor loop je naar den Hommel.
Ga je net voor den Hommel een klein laantje in kan je daarna heerlijk km lang langs het kanaal lopen. Loopt door naar Nieuwegein en IJsselstein

Daar loop ik dus elke dag met Dopje
Ah kijk, dat wist ik dan weer niet

Ik liep altijd door dat parkje naar de Albert Heijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65489232
En Pandorah, hoe ging het hardlopen?
Hier was het echt waterkoud! En ik had spierpijn en een zere arm! En ik had last van mijn kuit!
Maar verder was het wel lekker.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:24:46 #86
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65489500
* Jojogirl verveelt zich suf. Zit thuis met 1 superziek/slaperig kindje en 1 baby met uitslaapdag o.i.d.
pi_65489572
Ga schoonmaken Jojo!
Of ga leuke dingen verzinnen voor het weekendje weg!
Of ga buikspieroefeningen doen!
Of push ups oefenen!
pi_65490733
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
En Pandorah, hoe ging het hardlopen?
Hier was het echt waterkoud! En ik had spierpijn en een zere arm! En ik had last van mijn kuit!
Maar verder was het wel lekker.
Hardlopen ging prima hoor. Alleen raakte ik de hardloopbordjes kwijt, die staan altijd zo onhandig
Ik heb nooit zo'n last van de kou, altijd als ik even ren ben ik gelijk warm. Maar goed, ik ga het vaker doen. Erg handig die omkleedruimtes met douches .

Ymke, ik geloof dat ik een leuke route heb gevonden door vanaf de Munt Lombok in te gaan en aan de ene kant van het kanaal te rennen. Brug over en weer terug aan de andere kant van het kanaal en de omweg door het park nemen. Volgens mij is dat iets van 5 km. Ik ga nog even nameten maar dat doe ik thuis. Ik PM je nog voor andere leuke routes . Dank voor je hulp!
pi_65491501
Goed zeg! En lekker, dat rennen in je lunchpauze!
Misschien doe ik vanavond wel een lesje bodypump. Om van mijn spierpijn af te komen.

Mén, wat ben ik blij dat ik die naald bij de bloedbank in mijn linkerarm heb laten zetten. Ik voel me namelijk wel lichtelijk gehandicapt met mijn pijnlijke arm.
pi_65499183
Om nog even in te haken op de "lopen" en "lopen" discussie... volgens mij is ons (hollands) "lopen" in het Vlaams "stappen".

Overigens ging ik de eerste Evyles mooi de fout in. Ze begon met 1 minuut lopen... dus ik wandel in een stevig tempo een minuut, zegt Evy opeens dat ik nu weer mag wandelen? Ben toen de les maar weer opnieuw begonnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65499254
Oja, wish me luck.
Heb zo een tentamen en ik heb eigenlijk niet zo goed geleerd, althans, ik ben al sinds vrijdag enigzinds onder de invloed van pijnstillers vanwege enorme pijn in mijn haak. Heb van het studeren dus niet veel opgepikt. Vandaag geen pijnstillers geslikt om een beetje helder te blijven. Maar ik heb nu wel echt veel pijn.
***Levi was here***
pi_65499748
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Levitation het volgende:
Oja, wish me luck.
Heb zo een tentamen en ik heb eigenlijk niet zo goed geleerd, althans, ik ben al sinds vrijdag enigzinds onder de invloed van pijnstillers vanwege enorme pijn in mijn haak. Heb van het studeren dus niet veel opgepikt. Vandaag geen pijnstillers geslikt om een beetje helder te blijven. Maar ik heb nu wel echt veel pijn.
Veel sterkte met je tentamen! En sterkte met je hak

Hmmm... volgens mij moet ik toch na het hardlopen meer eten. Ik heb de hele middag al trek in lekkere zooi
pi_65500617
Veel sterkte met je tentamen Levi!
pi_65500686
Succes Levi
Ja doei.
pi_65502202
Pijn in je haak?
Het komt vast door de pijnstillers, maar is het je hak of je kaak?

Succes iig!

En pandorah, dat snaaigevoel herken ik wel na het hardlopen. Cup a soup is wel een goede oplossing. Desnoods 3 achter elkaar.
pi_65502903
Hoezo? Ze kan toch ook best last van haar haak hebben?

pi_65502912
Ai, balen. Succes Levi!
En ik denk dat je gelijk hebt vwb lopen/stappen. Ben ik nou een Vlaming, zeg
pi_65503475
Wou ik net mijn buikdansbewegingen oefenen, merk ik toch wel dat ik spierpijn heb van gisteren
Hopelijk gaat het dansen over een uurtje wel lekker.
pi_65506741
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
Pijn in je haak?
Het komt vast door de pijnstillers, maar is het je hak of je kaak?

ik zie het nu pas. KAAK was het.
Vrijdag naar de tandarts. Voor het eerst in 4,5 jaar.
***Levi was here***
pi_65506928
Owja, ik moet ook weer eens een afspraak maken met mijn tandarts maken.
En mijn huisarts.
Morgen maar eens een rondje bellen.

Maar hoe ging het tentamen Levi?
pi_65506934
Thanks voor de succeswensen! Leed van het tentamen is al weer geleden. Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.
***Levi was here***
pi_65507040
Die nationale IQ test bij BNN! Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
***Levi was here***
pi_65507191
Ohja, de tandarts... daar moet ik ook nog een afspraak mee maken, ik was het vandaag eigenlijk van plan...
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:21:39 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65507262
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Levitation het volgende:
Die nationale IQ test bij BNN! Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
* Jojogirl komt net beneden van het douchen (Evy gelopen ) en M. zei het ook meteen al Echt bizar.
pi_65507535
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
pi_65507650
Ik ben vandaag net naar de tandarts geweest... Mag over 4 weken terug met een gaatje.....

Levi, alvast sterkte bij de tandarts..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65508093
nou ja zeg
gisteren en vandaag netjes heel goed voor mezelf gekookt, gisteren een grote pan kippensoep, vandaag wokgroenten met grote garnalen

staat het voor m'n neus, heb ik er totáál geen trek meer in
gisteren kreeg ik het niet eens weg, vandaag echt met lange tanden zitten eten

herkenbaar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65509101
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
inderdaad, in scene gezet. Was een actrice met een waterballonnetje. Levi vloog er in.
***Levi was here***
pi_65509583
Wel grappig en echt bnn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65512928
Vanmorgen lekker gesport, vetpercentage was met 1% gedaald. Altijd goed

Levi, hoe is het met de pijnlijke kaak? Altijd erg pijnlijk en vervelend, pijn in je gezicht. Kan ik vaak aan niets anders meer denken, laat staan een goed tentamen maken.

teigan, da's niet leuk het idee van boren en zo, echt tenenkrommend!

Mirjam, beetje ziekjes? Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65512955
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:

Mirjam, beetje ziekjes? Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
nee
behalve de rugproblemen is er niks aan de hand
pi_65512996
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in eten Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65513227
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in eten Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?
ja, was verder niks mis mee
misschien is het wennen, ik eet sinds vrijdag natuurlijk best wekl anders
pi_65513585
Komt vast wel weer goed En anders ga je heel veel afvallen
pi_65513709
pi_65514064
Dit staat er op de bnn-site
quote:
Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able
pi_65517631
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65517819
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
pi_65518471
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:44 schreef Fuente het volgende:
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
Nou, dat gevoel ken ik niet hoor Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!

Gisteren was even doorbijten. Ontbijt ging goed, tussendoortje ging goed (appeltje), maar toen kwam de lunch en mijn zelfgemaakte krenten/noten-brood smaakte zo goed dat ik er 200 gram van op heb... (omdat ik ze zelf moet snijden zijn het al wat dikkere plakken dan normaal: 50 gram per stuk en ik heb er 4 gegeten. Ik heb opgezocht dat een normale snee brood 35 gram weegt, dan zou ik dus bij mijn lunch al 6 sneetjes brood gegeten hebben ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen
Positief punt is wel dat ik gisteren ook keihard aan het werk ben geweest met het huishouden, dus ach, misschien valt het allemaal wel mee. En 1 dagje klein beetje jezelf verwennen moet ook kunnen af en toe hoor
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Een jongen durft misschien niet zo snel af te stappen op een mooi, slank meisje (wat tegenwoordig bijna hetzelfde betekent...) Een mooi meisje die wat 'molliger' is wordt wellicht gezien als 'makkelijker te krijgen' dan het ideaalbeeldmeisje. En als jongens denken iets makkelijk(er) te kunnenn krijgen willen ze het uitproberen ook natuurlijk
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:40:17 #120
79550 Ymke
your ghost
pi_65518614
Ben onder de 80
pi_65518679
Als je invalwerk doet (en maar 1x in de 2 maanden eigenlijk echt werkt) en je geeft je vrije dagen een paar maanden van te voren op, is het dan erg als ze de ochtend van te voren bellen en je hebt andere plannen gemaakt?
Aangezien ze me zo weinig nodig hebben, houd ik niet op al mijn vrije middagen ook echt vrij maar nu kreeg ik dus een smsje of ik vanmiddag kon werken en dat ging niet nu voel ik me weer schuldig.
pi_65519633
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef Ymke het volgende:
Ben onder de 80
Super!

Miss_S, ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Het is vervelend voor je werkgever dat je nu niet kunt, maar de ochtend van tevoren bellen is ook wel erg laat zeg. (ik zou als ik de dag van tevoren niets gehoord heb gewoon de vrije dag als 'niet werken'-beschouwen) Of doen ze dat altijd zo?
pi_65521105
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!
Ik wil een verwijzing naar een diëtiste, want ik ben het zat, al die vage klachten en overgewicht waar je U tegen zegt. En zelf lukt het me niet dus dan maar hulp van buitenaf (wat ik eigenlijk HAAT maarja)
quote:
Ben onder de 80
Wat goed!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 11:02:17 ]
pi_65521468
quote:
Ben onder de 80
goed zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:23:03 #125
79550 Ymke
your ghost
pi_65521815
Dank dames
pi_65523571
Ymke, pandorah en troel: goh wat leuk dat jullie ook in Utrecht wonen.
(ik ook)
pi_65523727
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:

Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.

Hmmm wat is eigenlijk het gemiddelde gewicht? (bijv uitgedrukt in BMI). Ik neem niet aan dat dat precies midden in ligt van wat gezond is. Best kans dat het gemiddelde wat aan de dikke kant zit?

Trouwens een iets hoger IQ hebben en daten lijkt mij niet echt een relatie hebben (woordgrap ). Daten is nou typisch iets wat van je EQ af hangt.
Ik denk trouwens dat ik EQ van 0 heb (is dat trouwens mogelijk? )
pi_65523844
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, ....
Nog welkom trouwens.

Nog wel even een ander user icoon kiezen!
pi_65524075
Mijn post is opeens leeg?
Heel verhaal, pas iets aan, slaat 'ie een lege post op.
***Levi was here***
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:03:51 #130
79550 Ymke
your ghost
pi_65525721
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef dyna18 het volgende:
Ymke, pandorah en troel: goh wat leuk dat jullie ook in Utrecht wonen.
(ik ook)
Ik woon wel in Utrecht , van Pandorah weet ik het niet , wel dat ze er werkt en Troel woont niet in Utrecht

Net wezen wandelen met Dopje en bij elke jogster denk ik nu : Zal dat Pandorah zijn
pi_65526077
Oja, wat ik dus wilde typen:
Isa, mijn kaak is nog steeds best pijnlijk. Ben wel gestopt met pijnstillers slikken omdat ik een beetje suf werd als bijwerking en aangezien ik het nogal druk heb, kan ik dat niet gebruiken.
***Levi was here***
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:17:00 #132
79550 Ymke
your ghost
pi_65526203
Heb je een kaakontsteking Levitatioan?
pi_65526222
Gewoon paracetamol is superspul Levi
Gewoon 4x per dag op vaste tijden 2 pakken
pi_65526443
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef Ymke het volgende:
Heb je een kaakontsteking Levitatioan?
Geen idee... Kan ook een gaatje zijn, maar ik heb nu al bijna een week pijn.
Morgen naar de tandarts, hopelijk kan hij iets doen om de pijn te verhelpen.
***Levi was here***
pi_65526498
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Gewoon paracetamol is superspul Levi
Gewoon 4x per dag op vaste tijden 2 pakken
Heb altijd het idee dat dat niets doet. Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.
***Levi was here***
pi_65526539
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb altijd het idee dat dat niets doet. Grijp vrij snel naar ibuprofen, vooral als ik denk dat het wel eens een ontsteking zou kunnen zijn.
ibuprofen is wel heftig rotspul hoor, zo slecht voor je maag
pi_65526545
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als ik er één neem doet het bij mij wel wat maar niet zoveel. Deze aanpak werkt altijd bij mij (en dan denk je dat het niet werkt, totdat het uitgewerkt is )
pi_65526782
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ibuprofen is wel heftig rotspul hoor, zo slecht voor je maag
Maar wel goed tegen de pijn. Kan best goed tegen ibuprofen, maar heb nu dagen achter elkaar 3 maal per dag 400mg geslikt en daar kreeg ik last van. Werd vooral apatisch, is een bijwerking die ik wel eens ooit vaker heb gehad.

Heb ooit op doktersadvies 2 weken lang 1800mg per dag geslikt (slijmbeursontsteking) en toen kwam er na een week helemaal niets meer uit mijn handen, zat stoned achter mijn pc.
***Levi was here***
pi_65527478
Levi, wat rot zeg Dat is echt een vreselijk soort pijn!

Toch even mijn lijstje van vandaag:

O: kom cornflakes met melk
T: plakje gemberkoek
L: 2 boterhammen pindakaas (had megazin in pindakaas )
T: grote peer en een cup a soup
D: gegrilde kipfilet met griekse kruiden, en een griekse salade
Sara
Merel
Ukje
pi_65536503
Levi, freecell heeft gelijk hoor met de paracetamolaanpak 1 of 2 paracetamolletjes nemen doet niet bijster veel, goed verdelen over de dag is veel beter (op geleide van de klok, niet op de pijn) en paracetamol werkt pas na een paar dagen optimaal. Sterkte morgen!

Ik had vanmorgen in de winkel héél veel zin in chocolade en heb toen de optimel chocoladevla meegenomen. Die is vast lang zo lekker niet als 'echte' chocoladevla, maar als je zin hebt in de smaak van chocola dan proef je dat helemaal niet. Een voor de optimel chocoladevla!
pi_65538461
oh my, ik heb zó enorm gezondigd, maar zó lekker gegeten
de griek een pita gyros laten brengen, met patatjes en een bak tzatziki, jeetje, wat was dat lekker

nu ga ik lekker spacen op de oxycontin
pi_65539161
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef Rebeccie het volgende:

[..]

Super!

Miss_S, ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Het is vervelend voor je werkgever dat je nu niet kunt, maar de ochtend van tevoren bellen is ook wel erg laat zeg. (ik zou als ik de dag van tevoren niets gehoord heb gewoon de vrije dag als 'niet werken'-beschouwen) Of doen ze dat altijd zo?
In het begin was het steeds ruim een week van te voren maar dat werd steeds later. Ik zal me er maar niet teveel zorgen om maken
pi_65542475
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik woon wel in Utrecht , van Pandorah weet ik het niet , wel dat ze er werkt en Troel woont niet in Utrecht

Net wezen wandelen met Dopje en bij elke jogster denk ik nu : Zal dat Pandorah zijn
Ha, gewoon lekker samen gaan lopen dus
Wie is trouwens dopje?
pi_65544450
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Ymke het volgende:

Nee, dat was ik vandaag niet. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik af en toe op maandag en zeker op woensdag in mijn lunchpauze ga lopen. Dan kan je me tegenkomen op die hardlooproute. Als ik de bordjes kan vinden

Dyna: ik woon ook in Utrecht maar da's net niet een buurt waar ik vaak kom zodat ik leuke routes weet
pi_65551275
Ik kreeg zo'n langwerpige plak ontbijtkoek van een collega. Hap, yummie!! Gelukkig zat ik net te genieten van de smeuïge koek toen ik de verpakking ging lezen. "Gezond, lekker, vetarm en veel voedingsvezels" *munch munch*

....

huh?? 285 kcal per 100 gram *slik* Woa!! Ingrediënten: glucose-fructosesiroop *legt rest van de koek direct weg* Dat spul schijnt echt mega-ongezond te zijn en staat als eerste ingrediënt op de lijst!?! 2e= roggebloem, 3e = suikers Vetten idd laag, 1 gram per 100 gram koek, maar koolhydraten 60 gram, waarvan 40 gram suikers ok, de rest eet ik ècht niet meer op Heb met die twee munch munch hapjes al meer dan 100 kcal op denk ik. Dan eet ik liever bonbons oid

(gaat trouwens om de koekrepen van de Lidl)
pi_65556043
Wow Das inderdaad belachelijk

Ik heb gisteren te lekkere brownies gemaakt! Gelukkig is het vandaag weer instuif hier (komen sowieso 5 mensen en dat zijn de aangekondigde lui, even om aan te geven: gisteren waren er 4 onaangekondigd en dat is niet abnrmaal) Dus ze gaan wel op denk ik

Gisteren trouwens per ongeluk een Evy van een week te ver gelopen, ging ook prima, dus ik ga daar maar door
pi_65556174
Lekker, brownies! Verdorie, ik moet vannacht nog een keer werken

En ik zou ook gewoon doorgaan met Evy.
pi_65556325
Ik ga straks weer hardlopen, in mijn lunchpauze.
Hardlopen is tof!

Owja, en de 5 kilo die ik ben aangekomen als gevolg van mijn Amersfoort-lease-auto-niet-meer-sporten-avontuur, zijn voor 90% op mijn kont en dijbenen gaan zitten.
pi_65556329
Ja ontbijtkoek is evil. Is net zo slecht als een plak cake volgens mij. Ik erger me vaak aan fabrikanten die gezondheidsleuzen op de verpakking zetten wanneer het product helemaal niet gezond is.
Beetje in de chupa chups lollies zonder vet categorie.

Wie had hier ook al weer de Wii fit? Ik ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:32:11 #150
79550 Ymke
your ghost
pi_65556753
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ontbijtkoek is evil. Is net zo slecht als een plak cake volgens mij. Ik erger me vaak aan fabrikanten die gezondheidsleuzen op de verpakking zetten wanneer het product helemaal niet gezond is.
Beetje in de chupa chups lollies zonder vet categorie.

Wie had hier ook al weer de Wii fit? Ik ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt.
Wij hebben de wii fit . Ik doe dagelijks mijn yogaoefeningen en een paar keer per week een half uurtje sport/balance oefeningen gewoon voor de lol

Ook wordt er regelmatig aan wii sports gedaan .

Dus hier wordt de wii intensief gebruikt

@Dyna18 Dopje is mijn hond
pi_65556883
Ik heb de Wii fit ook, en gebruik 'm dagelijks! Sowieso voor het wegen Maar ook voor yoga, balance en aerobics. En langzaam aan ook voor de spieroefeningen.
Sara
Merel
Ukje
pi_65558572
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, brownies! Verdorie, ik moet vannacht nog een keer werken

En ik zou ook gewoon doorgaan met Evy.
Ik bak wel vaker brownies hoor Alleen dit recept
Mja, ik ga deze les wel nog een keer doen, want ik moest les 17 en deed les 19 En 20 is 4x8 haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')