Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.
 Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.   

Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
 Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.   

* Jojogirl komt net beneden van het douchen (Evy gelopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Levitation het volgende:
Die nationale IQ test bij BNN!Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.

) en M. zei het ook meteen al
 ) en M. zei het ook meteen al  Echt bizar.
 Echt bizar.

inderdaad, in scene gezet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
 Was een actrice met een waterballonnetje.
 Was een actrice met een waterballonnetje.   Levi vloog er in.
 Levi vloog er in.   

het idee van boren en zo, echt tenenkrommend!
 het idee van boren en zo, echt tenenkrommend! Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
 Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.

neequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Mirjam, beetje ziekjes?Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.

Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
 Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.  

ja, was verder niks mis meequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in etenHeb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?

En anders ga je heel veel afvallen
 En anders ga je heel veel afvallen  

Dus slank zijn is helemaal niet zo date-ablequote:Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.

Nou, dat gevoel ken ik niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:44 schreef Fuente het volgende:
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
 Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook
  Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook 
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
 ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen
 ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen   

Hier kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Een jongen durft misschien niet zo snel af te stappen op een mooi, slank meisje (wat tegenwoordig bijna hetzelfde betekent...) Een mooi meisje die wat 'molliger' is wordt wellicht gezien als 'makkelijker te krijgen' dan het ideaalbeeldmeisje. En als jongens denken iets makkelijk(er) te kunnenn krijgen willen ze het uitproberen ook natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat er op de bnn-site
[..]
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able

nu voel ik me weer schuldig.
 nu voel ik me weer schuldig.

Super!quote:

Ik wil een verwijzing naar een diëtiste, want ik ben het zat, al die vage klachten en overgewicht waar je U tegen zegt. En zelf lukt het me niet dus dan maar hulp van buitenaf (wat ik eigenlijk HAAT maarja)quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!
quote:

Wat goed!
  Wat goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |