quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:44 schreef Fuente het volgende:Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
Nou, dat gevoel ken ik niet hoor

Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook

quote:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!
Gisteren was even doorbijten. Ontbijt ging goed, tussendoortje ging goed (appeltje), maar toen kwam de lunch en mijn zelfgemaakte krenten/noten-brood smaakte zo goed dat ik er 200 gram van op heb... (omdat ik ze zelf moet snijden zijn het al wat dikkere plakken dan normaal: 50 gram per stuk en ik heb er 4 gegeten. Ik heb opgezocht dat een normale snee brood 35 gram weegt, dan zou ik dus bij mijn lunch al 6 sneetjes brood gegeten hebben

) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen
Positief punt is wel dat ik gisteren ook keihard aan het werk ben geweest met het huishouden, dus ach, misschien valt het allemaal wel mee. En 1 dagje klein beetje jezelf verwennen moet ook kunnen af en toe hoor

quote:
Hier kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Een jongen durft misschien niet zo snel af te stappen op een mooi, slank meisje (wat tegenwoordig bijna hetzelfde betekent...) Een mooi meisje die wat 'molliger' is wordt wellicht gezien als 'makkelijker te krijgen' dan het ideaalbeeldmeisje. En als jongens denken iets makkelijk(er) te kunnenn krijgen willen ze het uitproberen ook natuurlijk