abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65506934
Thanks voor de succeswensen! Leed van het tentamen is al weer geleden. Kan nu ook weer een pijnstiller slikken, als ik slaap mag ik best duf zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65507040
Die nationale IQ test bij BNN! Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
***Levi was here***
pi_65507191
Ohja, de tandarts... daar moet ik ook nog een afspraak mee maken, ik was het vandaag eigenlijk van plan...
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:21:39 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65507262
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Levitation het volgende:
Die nationale IQ test bij BNN! Ze hebben een vak vol zwangere vrouwen... wordt net de uitzending in de war gestuurd omdat er van 1 van die vrouwen de vliezen gebroken zijn.
* Jojogirl komt net beneden van het douchen (Evy gelopen ) en M. zei het ook meteen al Echt bizar.
pi_65507535
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
pi_65507650
Ik ben vandaag net naar de tandarts geweest... Mag over 4 weken terug met een gaatje.....

Levi, alvast sterkte bij de tandarts..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65508093
nou ja zeg
gisteren en vandaag netjes heel goed voor mezelf gekookt, gisteren een grote pan kippensoep, vandaag wokgroenten met grote garnalen

staat het voor m'n neus, heb ik er totáál geen trek meer in
gisteren kreeg ik het niet eens weg, vandaag echt met lange tanden zitten eten

herkenbaar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65509101
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij de nationale IQ test hoort dat er misschien wel bij... wordt er straks een vraag over gesteld. In de jaren dat ik mee heb gedaan was er altijd wel een soort onderbreking.
inderdaad, in scene gezet. Was een actrice met een waterballonnetje. Levi vloog er in.
***Levi was here***
pi_65509583
Wel grappig en echt bnn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65512928
Vanmorgen lekker gesport, vetpercentage was met 1% gedaald. Altijd goed

Levi, hoe is het met de pijnlijke kaak? Altijd erg pijnlijk en vervelend, pijn in je gezicht. Kan ik vaak aan niets anders meer denken, laat staan een goed tentamen maken.

teigan, da's niet leuk het idee van boren en zo, echt tenenkrommend!

Mirjam, beetje ziekjes? Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65512955
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef Isabeau het volgende:

Mirjam, beetje ziekjes? Als ik me niet lekker voel is mijn eetlust ook weg.
nee
behalve de rugproblemen is er niks aan de hand
pi_65512996
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in eten Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65513227
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Vaag dan, dat je helemaal geen zin hebt in eten Heb ik eigenlijk geen ervaring mee als ik me goed voel.
Het was objectief gezien wel lekker?
ja, was verder niks mis mee
misschien is het wennen, ik eet sinds vrijdag natuurlijk best wekl anders
pi_65513585
Komt vast wel weer goed En anders ga je heel veel afvallen
pi_65513709
pi_65514064
Dit staat er op de bnn-site
quote:
Er is een verband tussen intelligentie en de kans op een date
als je IQ iets boven het gemiddelde ligt en je gewicht ook, score je eerder een date.
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able
pi_65517631
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65517819
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
pi_65518471
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:44 schreef Fuente het volgende:
Mirjam, ik herken dat ook wel. Heb ik onwijs trek in iets, is het klaar, hoef ik het niet meer
Nou, dat gevoel ken ik niet hoor Vooral als ik ergens trek in heb, dan gaat dat gevoel niet weg tot ik het gegeten heb ook
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Afspraak met de dokter eindelijk gemaakt.... morgen moet ik heen.
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!

Gisteren was even doorbijten. Ontbijt ging goed, tussendoortje ging goed (appeltje), maar toen kwam de lunch en mijn zelfgemaakte krenten/noten-brood smaakte zo goed dat ik er 200 gram van op heb... (omdat ik ze zelf moet snijden zijn het al wat dikkere plakken dan normaal: 50 gram per stuk en ik heb er 4 gegeten. Ik heb opgezocht dat een normale snee brood 35 gram weegt, dan zou ik dus bij mijn lunch al 6 sneetjes brood gegeten hebben ) En toen kwam het avondeten: bij andere mensen thuis, dus je eet met de pot mee: pannekoeken. Heeeerlijk, maar niet echt slim misschien om te doen als je net gaat afvallen
Positief punt is wel dat ik gisteren ook keihard aan het werk ben geweest met het huishouden, dus ach, misschien valt het allemaal wel mee. En 1 dagje klein beetje jezelf verwennen moet ook kunnen af en toe hoor
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat er op de bnn-site
[..]
Dus slank zijn is helemaal niet zo date-able
Hier kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Een jongen durft misschien niet zo snel af te stappen op een mooi, slank meisje (wat tegenwoordig bijna hetzelfde betekent...) Een mooi meisje die wat 'molliger' is wordt wellicht gezien als 'makkelijker te krijgen' dan het ideaalbeeldmeisje. En als jongens denken iets makkelijk(er) te kunnenn krijgen willen ze het uitproberen ook natuurlijk
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:40:17 #120
79550 Ymke
your ghost
pi_65518614
Ben onder de 80
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_65518679
Als je invalwerk doet (en maar 1x in de 2 maanden eigenlijk echt werkt) en je geeft je vrije dagen een paar maanden van te voren op, is het dan erg als ze de ochtend van te voren bellen en je hebt andere plannen gemaakt?
Aangezien ze me zo weinig nodig hebben, houd ik niet op al mijn vrije middagen ook echt vrij maar nu kreeg ik dus een smsje of ik vanmiddag kon werken en dat ging niet nu voel ik me weer schuldig.
pi_65519633
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef Ymke het volgende:
Ben onder de 80
Super!

Miss_S, ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Het is vervelend voor je werkgever dat je nu niet kunt, maar de ochtend van tevoren bellen is ook wel erg laat zeg. (ik zou als ik de dag van tevoren niets gehoord heb gewoon de vrije dag als 'niet werken'-beschouwen) Of doen ze dat altijd zo?
pi_65521105
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Rebeccie het volgende:
Spannend! Misschien komt het omdat ik hier pas sinds eergisteren ben, maar ik heb gemist waarom je precies naar de dokter moet?
Succes in ieder geval daar!
Ik wil een verwijzing naar een diëtiste, want ik ben het zat, al die vage klachten en overgewicht waar je U tegen zegt. En zelf lukt het me niet dus dan maar hulp van buitenaf (wat ik eigenlijk HAAT maarja)
quote:
Ben onder de 80
Wat goed!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 11:02:17 ]
pi_65521468
quote:
Ben onder de 80
goed zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:23:03 #125
79550 Ymke
your ghost
pi_65521815
Dank dames
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties