Nouja het zou knapper zijn als ik nu 5km achter elkaar kan rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Rebeccie het volgende:
Ja, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst gerend heb en dat merk ik goed! Gisteren gewoon les 1 er weer bij gepakt en dat viel toch even zwaar tegen. Knap dat je zelf al een paar jaar aan het rennen bent! (zo lang heb ik het niet volgehouden)
Heb je al geupdate? Anders moet je even wachten op Troelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe komt het dat ik nog niet in het lijstje sta? Doe ik iets verkeerds?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, je bent geen mislukkeling op hardloopgebied, je hebt je eigen tempo en methode(haal jezelf niet zo onderuit!!!)
Ligt ook wel echt aan je basisconditie, voordat ik begon met hardlopen had ik die echt gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef freecell het volgende:
Ik ben bij Evy weer bij les 15 ingestapt en dat ging wel soepel. Als je eenmaal die basisconditie hebt raak je hem niet zo makkelijk weer kwijt volgens mij?Ik niet iig.
En er zat bij mij bijna een jaar én een baby tussen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef freecell het volgende:
Ik ben bij Evy weer bij les 15 ingestapt en dat ging wel soepel. Als je eenmaal die basisconditie hebt raak je hem niet zo makkelijk weer kwijt volgens mij?Ik niet iig.
En er zat bij mij bijna een jaar én een baby tussen
Levi, mijn osteopaat raadt aan dagelijks 's ochtend yoghurt te eten, Biogarde, die zou een beschermende werking hebben voor de darmen. Vezels zouden irriteren. Toch de moeite van het proberen waard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag! huisarts maar zeggen dat ik meer vezels moet eten. Was alleen zelf al tot de conclusie gekomen dat ik er geen baat bij had.
![]()
Overigens kan ik -dus ook prikkelbare darm- heel slecht tegen die probiotica drankjes, word ik alleen maar zieker van.
Eerste serie eerste keerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Durfde je niet verder naar les 2 of bedoel je de eerste serie
Heb je je plan enzo ook ingevuld? Ik heb je in ieder geval wel gekoppeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe komt het dat ik nog niet in het lijstje sta? Doe ik iets verkeerds?
Thanksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Rebeccie het volgende:
Voor een gewone blaastest is het na 1 a 1,5 uur niet meer te traceren. (als we van 1 glas uitgaan) Aan 3 uur heb je dus ruim genoegEr zijn wel testen die na langere tijd nog alcohol (of beter gezegd: de afbraakstoffen van alcohol) in je bloed aan kunnen tonen, maar als het je puur gaat om het rijden en het blazen dan hoef je je geen zorgen te maken
Luxe plaatsen en daar krijg je champagne bij in de bios samen met mijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Rebeccie het volgende:
Iets te vieren trouwens dat je aan de champagne zat?
Ehmmm doe maar ff niet. Heb jarenlang gerookt, ben 40+ en heb cupmaat F.. ik geloof niet dat hardlopen voor mij weggelegd is Bij fitness vorige week werd tegen me gezegd ga maar 15 min op de crosstrainer. Nou..dat was al een beetje hoog gegrepen. Ben er zelf na 10 min halfdood afgestrompeld en moest even gaan zitten omdat ik anders dreigde tegen de vlakte te gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Evy is een Vlaamse hardloopcoach met mp3-tjes die je coacht naar 5km (half uur) hardlopen
ze zijn offline, maar ik kan ze evt wel even op mn webruimte zetten als er geïnteresseerden zijn?
De 5 naar 10km staat er wel al op
Ik ben behoorlijk lactose intollerant en yoghurt helpt mij dus niet echt. Maar ik eet het wel, want ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef zesje het volgende:
[..]
Levi, mijn osteopaat raadt aan dagelijks 's ochtend yoghurt te eten, Biogarde, die zou een beschermende werking hebben voor de darmen. Vezels zouden irriteren. Toch de moeite van het proberen waard.
Wat is dat Evy waar jullie het over hebben? Linkje anyone?
Dan begin je te snel, rustig opbouwen! Zorg iig voor een hele goede sportbh met cup F. Ik vind mijn cup D al waardeloos met sporten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef zesje het volgende:
[..]
Ehmmm doe maar ff niet. Heb jarenlang gerookt, ben 40+ en heb cupmaat F.. ik geloof niet dat hardlopen voor mij weggelegd is Bij fitness vorige week werd tegen me gezegd ga maar 15 min op de crosstrainer. Nou..dat was al een beetje hoog gegrepen. Ben er zelf na 10 min halfdood afgestrompeld en moest even gaan zitten omdat ik anders dreigde tegen de vlakte te gaan.![]()
![]()
Ik vind het uitermate dwaas en stoer, hardlopende vrouwen![]()
Auw, misprikken doet inderdaad pijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
Shockabsorber FTW!![]()
Goede sportbeha;s zijn essentieel. Insnoeren die handel!
Ik ga morgen weer een rondje rennen in de duinen. Als ik dan tenminste nog kan bewegen, want alles doet pijn. En ze hebben misgeprikt in het ziekenhuis, dus nu doet mijn arm ook nog eens belachelijk veel pijn.
Het is zelfs zo erg, dat het niet in het ziekenhuis was, maar bij de bloedbank!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Auw, misprikken doet inderdaad pijn.Kusje er op
![]()
Ik werkte tot voorkort bij een "priklab" en het was wel makkelijk als je toch geprikt moet worden, dat door een collega te laten doen. Alleen had ik 1 keer een meisje te pakken dat ingewerkt werd en ik was een van haar eerste echte prikbeurten. Kind prikte dwars door mijn bloedvat heen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg, dat het niet in het ziekenhuis was, maar bij de bloedbank!
Maar dank je!
Ik ga zo maar lekker mijn bed opzoeken.Kijken of ik me morgen beter voel.
Ik vermoed les 8quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Evy'ers: welke les is ook alweer 8x2 minuten?
Ik wil het binnenkort wel weer eens proberen met die gare knie van mij. En ik denk dat ik nog wel ietsie conditie heb. We zullen het zien
Mja, les 11 ook volgens mijn schemaatjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:08 schreef Levitation het volgende:
Nee, niet 8, volgens mij 11 (kan ook 12 zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |