abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:05:19 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65251262
Vorig topic: Fok! Dieetclub # 273, zonder leuke titel :'(

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65251350
hoi
pi_65251441
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef appelsap het volgende:
LovelyLady, het is ook lastig hoor. Heb je geen honger met zo'n lijstje?
Ik wilde net gaan zeggen: goed dat je naar een diëtiste gaat! Maar nu zie ik dat het voor jou waarschijnlijk niet vergoed wordt. Dat is ook balen.
Ben je nu nog wel van plan om te gaan?
Honger is een groot woord, wel heb ik vrijwel alle zoete dingen geband (op wat zoetjes na voor in de koffie)
Ik eet dus ook geen zoet beleg meer op brood.
Ik ben nog wel van plan om te gaan, ik heb overgewicht en het is voor mezelf belangrijk om af te vallen.
En ik baal van mijn figuur. Ik baal ervan dat we flink betalen voor zorgverzekeringen en dat dit soort dingen niet belangrijk genoeg is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2009 17:12:32 ]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:16:10 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65251701
maar je krijgt het gewoon vergoed

wettelijk verplicht enzo, lees de paar laatste post´s van het vorige topic nog maar eens door
pi_65251865
Hmm ik zie het wel, vergoed of niet... er moeten kilo's af!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:23:01 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65251921
dat is de beste instelling
pi_65251954
Lovelylady, als er 4 uurtje vergoed worden, dan zou ik die toch pakken hoor...

Niets is zo lastig als zonder begeleiding afvallen, en maar wat aanrommelen. in het AD van afgelopen week stond er nog een stukje over. Vrouwen die alleen een foldertje kregen vielen het minst af. Degene die telefonisch advies kregen vielen het meest af..

Vandaag ben ik niet meer duizelig, maar ik heb nu zo'n hoestje, die tot je middenrif pijn doet.. Ik denk dat het niet handig is om daarmee te gaan hardlopen, dus morgen maar even kijken, ik mis het toch wel een beetje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:25:57 #8
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65252006
Ik sta in de OP
pi_65252379
Ik heb jullie ook gemist, freecell!
* Isabeau kijkt nu naar de inauguratie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65253471
Welkom terug, Isa! En nu weer goed aan de slag!
pi_65253513
ik doe m'n best! (nu nog wat meer eten, vandaag nog geen 1000 kcal gehad en wel 1,5 uur intensief gesport )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65253532
Ik kan yoghurt nemen met appel of sinaasappel! * Isabeau snelt naar de keuken
pi_65253762
Nou, dat mag wel wat meer zijn Isa..

mijn stoofpeertjes waren heerlijk, en zijn alweer bijna op!

Levi, ik vind het heel grappig dat ik in je droom voorkwam, en lekker kilometers hardlopen zonder moeite lijkt mij wel een heel mooi idee. En china helemaal!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65253835
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan yoghurt nemen met appel of sinaasappel! * Isabeau snelt naar de keuken
Hierdoor bijna de officiele inauguratie van Obama gemist
pi_65255177
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jullie ook gemist, freecell!
* Isabeau kijkt nu naar de inauguratie
Mja wij keken ook.
Hij hakkelde
Maar je zal ook maar voor 250.000 man staan een eed af te leggen
pi_65255591
Hoeveel miljoenen zullen er voor de tv hebben gezeten? Het zullen wel zenuwen zijn geweest
pi_65256949
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel miljoenen zullen er voor de tv hebben gezeten? Het zullen wel zenuwen zijn geweest
idd, hij heeft de eed vast wel geoefend
Fijn dat je er weer bent, was het leuk? Had je een andere kamer?
pi_65258300
Ik ben er ook weer bij!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65258411
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef Levitation het volgende:
Ik ben er ook weer bij!
Hoe ging je tentamen?

En Isa, nog geen 1000 calorieen? Dat lukt mij altijd tot mijn diner. Daarna zit ik er enorm over heen.
pi_65258581
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe ging je tentamen?

En Isa, nog geen 1000 calorieen? Dat lukt mij altijd tot mijn diner. Daarna zit ik er enorm over heen.
Denk wel dat ik het gehaald heb. Geen idee wat voor cijfer ik zal hebben, maar ik denk wel voldoende.
***Levi was here***
pi_65258675
Ik zit al over de 1000 nu Ik heb gewoon weinig brood gehad vandaag, daar ligt het denk ik aan.

En we hadden deze keer geen oude kamers in het hotel, freecell. Helaas ook geen bad, maar goed, het bad in de oude kamer de vorige keer was half verroest, dus zo'n gemis was dat ook weer niet.

Hoi Levi!
pi_65259000
Dag Isa
***Levi was here***
pi_65259162
Was jij niet jarig geweest of bijna jarig? Dat was toch nu? Toch niet vandaag!
pi_65259268

maar ik mag je nog wel feliciteren hè, Levi! en en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')