abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65473407
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom ga je bij hem opruimen?
Ik vraag het me echt af.........
Oh, omdat ie gaat verhuizen en ik verveel me (en ik heb hier nog geen bed en het is maar 4 etages hoger )
Normaal doe ik dat nooit hoor
pi_65473432
Met vochtig toiletpapier werkt het wel om ze gewoon weer vochtig te maken. Gewoon proberen, weggooien kan altijd nog.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65473476
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh, omdat ie gaat verhuizen en ik verveel me (en ik heb hier nog geen bed en het is maar 4 etages hoger )
Normaal doe ik dat nooit hoor
Oh, ok.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65473591
En ik ben dus net terug van die fashion show en hij is waarschijnlijk nog biertjes aan het drinken met zijn dispuut. En als brave huisvrouw ga ik mijn afwas doen en wacht ik hem in zijn bed op in mijn neglige. Of zo.

Whehe, ik ga maar afwassen want ik verveel mij echt
pi_65473848
Als het een afwas is van jullie samen mag het van mij, voor deze ene keer.
Klinkt misschien lullig, maar ik had ooit een vriend waar ik begon met alles te doen.
Na verloop van tijd vond ik het niet eerlijk. Het weekend was ook om leuke dingen samen te doen. Dat hij door de week alles liet liggen, was niet mijn probleem.
Daarom reageer ik even op deze manier........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65474037
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
En ik ben dus net terug van die fashion show en hij is waarschijnlijk nog biertjes aan het drinken met zijn dispuut. En als brave huisvrouw ga ik mijn afwas doen en wacht ik hem in zijn bed op in mijn neglige. Of zo.

Whehe, ik ga maar afwassen want ik verveel mij echt
Als je je echt verveelt... ik heb nog wel klusjes.

Mijn dag zit er echt officieel op hoor.

- Boodschappen gedaan
- Gekookt
- Badkamer / toilet gedaan
- Slaapkamer helemaal aan kant
- Afwas helemaal weg
- Ook nog gewoon gewerkt vandaag

Ik ga me op de bank nestelen met een mona-toetje en ik ga Ghost Ship kijken, überslechte film maar ik moet er altijd om gniffelen.

Dag dames! Tot morgen!

pi_65474681
Geniet! Je hebt het verdiend!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 08:40:01 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_65480835
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is dat niet veel onhandiger dan de stofzuiger even aanzetten? Hoe werkt dat ding?
Heb dat ding een keer in een gekke bui gekocht voor ¤ 10,00 inclusief doekjes. De bol wordt opgeladen via het stopcontact, dan de bol in het onderstel zetten, doekje eronder, en dan gaat ie 1,5 uur door de kamer van links naar rechts, stoot ie ergens tegenaan dan pakt hij een andere weg. Ik gebruik hem niet vaak voor de woonkamer maar regelmatig voor de slaapkamer terwijl ik beneden lekker op de bank zit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:07:11 #84
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65481272
Grappig ding. Ik denk alleen dat hij bij mij over klem zou komen te zitten.

Het bijhouden van het schema gaat hier ook nog prima. Ik had de afgelopen dagen (en vandaag ook weer) steeds maar een klein beetje tijd als ik thuis kwam voor ik weer weg moest. Maar je kunt verbazend veel doen in zo'n klein tijdje. Ik kom dan alleen een beetje klem te zitten met de tijd voor de was- en afwasmachine. Als die draaien ben ik liever gewoon thuis (bij mijn afwasmachine zelfs noodzakelijk omdat de afvoer nog wel eens uit de gootscheen wipt) en daar is steeds geen tijd voor. Maar ik denk dat als ik me op die punten ook precies aan het schema had gehaden ik nu met halve wasjes zat, de berg groeit namelijk niet. Ik heb blijkbaar genoeg speling in gebouwd op die punten. Morgen avond is er weer tijd voor die dingen gelukkig.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_65481901
Ik ben deze ochtend vrij. Dus ben maar eens druk aan het wassen geslagen.
En heb mijn vriend gevraagd of hij vanmiddag wilt stofzuigen, en de kattenbak verschonen.

Morgen wilde ik de deuren beneden gaan doen, stoffen, stofzuigen en dweilen.
En de bovenverdieping ook even stofzuigen. Phooeee druk dagje morgen dus
pi_65482377
Vandaag op mijn planning:

- Na het douchen de badkamer even doen
- Deuren (ook voordeur/bordesje vegen)
- Kookplaat schoonmaken
- Planten water geven
- Wassen

Ik eet vandaag bij mijn ouders dus ik hoef in ieder geval niet te koken en ik kan ook gebruik maken van hun wasmachine en droger dus dat scheelt me ook weer gedoe aangezien mijn stiefmoeder dan altijd meteen alles opvouwt e.d. Heerlijk.

pi_65483574
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef just me het volgende:
* just me is erg blij met haar Robomop!

Even opladen en de slaapkamervloer is stofvrij!!

[ afbeelding ]
Die heeft zijn zus ook, en ook zo'n stofzuigerding. Ideaal.
Bij mij is het er te klein voor en mijn honden zijn er bang voor maar die van haar gaat onverstoorbaar verder met waar hij mee bezig was als dat ding tegen hem aanrijdt. (gewoon op zijn plek blijven liggen dus ) 's Nachts stofzuigen terwijl je in bed ligt, overdag moppen terwijl je op je werk bent.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65483607
Als ik snel wil zijn en geen zin heb om met de stofzuiger te leuren dan pak ik de swiffer.

O ja en ik neem een klamvochtig microvezeldoekje mee bij het swifferen zodat ik tussendoor ff wat stof kan afnemen en vlekjes wegpoetsen.
Als ik me ff kwaad maakt dan ben in binnen een kwartiertje klaar!
pi_65483875
Ik heb gister de wc gedaan, de badkamer, slaapkamer en mijn halve huiskamer geswifferd en mijn vuilniszak vervangen. En dat allemaal terwijl mijn eten werd opgewarmd in de magnetron en ik een belachelijk zere arm had van het bloed geven wat niet helemaal goed ging.
Daarna heb ik alleen nog maar op de bank gelegen onder een dekentje.
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 11:05:32 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_65484596
Normaal doe ik op vrijdag het hele huis, deze vrijdag gaat het er niet van komen omdat ik een afspraak heb. Maar ik denk dat ik vanavond gewoon vast begin met wat kleine dingen

Volgens mij las ik ergens in dit topic dat iemand tijdens de reclames schoonmaakt.
Dat lijkt me een goed idee, die duren bijna wel een minuut of tien, in tien minuten kan ik makkelijk de wc schoonmaken bijvoorbeeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_65485665
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 08:40 schreef just me het volgende:

[..]

Heb dat ding een keer in een gekke bui gekocht voor ¤ 10,00 inclusief doekjes. De bol wordt opgeladen via het stopcontact, dan de bol in het onderstel zetten, doekje eronder, en dan gaat ie 1,5 uur door de kamer van links naar rechts, stoot ie ergens tegenaan dan pakt hij een andere weg. Ik gebruik hem niet vaak voor de woonkamer maar regelmatig voor de slaapkamer terwijl ik beneden lekker op de bank zit
Klinkt wel ideaal, zo'n ding. Het is er bij mij denk ik alleen te klein voor.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65485679
Ik heb net
-natte was in de droger gegooid
-ff geswifferd en met vochtig microvezeldoekje schoongemaakt ( voor op het oog )
-Vaatwasser aangezet en keuken opgeruimd
-Wc ff schoongemaakt

En nou ga ik ff lekker shoppen
pi_65485720
Ik heb zojuist een robomop besteld.
Dit lijkt mij echt ideaal, vooral voor boven (slaapkamer enzo).
pi_65486181
Zo een robomop lijkt me niets. Heb dan het idee dat zo een ding stukken overslaat, dan doe ik het liever grondig zelf. Maar goed, ik heb ook maar een klein stekkie dus dan ben ik zelf sneller erdoorheen dan zo een apparaat.

Mijn badkamer en slaapkamer zijn al aan kant. Deuren en het bordesje zijn ook al gedaan. Het is heerlijk buiten dus ik neem zo een wandeling door het bos en dan neem ik even de route die ook langs de vuilniscontainers gaat, dan kunnen de zakken ook weer weg.
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:31:25 #95
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65487640
TerugVindPlof ..

Ik ga vandaag langzaam weer eens wat doen in huis .. denk ik
Ik heb de hele week al griep, en sinds gister is er een oorontsteking bijgekomen..

Mijn bed ga ik zeker wel doen.. dat doe ik elke week..
Lekker om dan een schoon bed in te duiken !

Vaatwasser inruimen is tot mijn verrassing vanmorgen al gedaan !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65488001
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister de wc gedaan, de badkamer, slaapkamer en mijn halve huiskamer geswifferd en mijn vuilniszak vervangen. En dat allemaal terwijl mijn eten werd opgewarmd in de magnetron en ik een belachelijk zere arm had van het bloed geven wat niet helemaal goed ging.
Daarna heb ik alleen nog maar op de bank gelegen onder een dekentje.
Eten in de magnetron duurt toch maar een minuutje of drie?
Ben jij superwoman?
pi_65488158
Die robomop heeft hier sowieso geen zin. Ik heb twee langharige honden die iedere dag het bos in gaan en daarna het bos mee naar huis nemen.
Vegen gebeurt hier meerdere keren per dag en in het slechtste geval (lees: regen/zwemmen +zandvlakte) levert dat op een dag ongeveer een halve emmer aan zand op . Daar kan die robomop niks mee en zo'n robostofzuiger ook niet. Old Fashion vegen is dus de enige remedie.
En daarnaast om de dag stofzuigen en dan haal ik ook even de dweil erdoor.
pi_65488462
Ik wil een Roomba (een ander merk mag ook). Gewoon, ding in de woonkamer, aanzetten en klaar. Zo'n robomop komt volgens mij niet eens de drempel van de schuifdeuren over.
pi_65489391
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eten in de magnetron duurt toch maar een minuutje of drie?
Ben jij superwoman?
Iets langer dan 3 minuten, omdat het anders weer veel te snel koud is. Ik hou ook helemaal niet van eten opwarmen in de magnetron, maar ik heb een supersonische tupperware schaal en een bobbel in het midden en daarcirculeert de lucht beter doorheen zodat het warmer wordt. Ofzo.
Nouja, mijn eten was goed warm iig.

Maar ik moet toegeven, dat ik 'm nog 2 minuten heb aangeslingerd omdat ik mn vuilniszak wilde weggooien.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:41:53 #100
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65490183
Even over dweilen:
Ik heb zojuist met mn nieuwe Leifheit dweil de laminaat gedaan in de woonkamer / keuken (dat is maarliefst 55 m2..) Het is droog en er zitten alleen maar strepen op de vloer.. Dat had ik met mijn 'oude dweil' ook...
Wat doe ik verkeerd? Drogen jullie meteen na met een handdoek ofzo??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')