Oh, omdat ie gaat verhuizen en ik verveel me (en ik heb hier nog geen bed en het is maar 4 etages hogerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom ga je bij hem opruimen?
Ik vraag het me echt af.........
Oh, ok.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, omdat ie gaat verhuizen en ik verveel me (en ik heb hier nog geen bed en het is maar 4 etages hoger)
Normaal doe ik dat nooit hoor
Als je je echt verveelt... ik heb nog wel klusjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
En ik ben dus net terug van die fashion show en hij is waarschijnlijk nog biertjes aan het drinken met zijn dispuut. En als brave huisvrouw ga ik mijn afwas doen en wacht ik hem in zijn bed op in mijn neglige. Of zo.
Whehe, ik ga maar afwassen want ik verveel mij echt
Heb dat ding een keer in een gekke bui gekocht voor ¤ 10,00 inclusief doekjes. De bol wordt opgeladen via het stopcontact, dan de bol in het onderstel zetten, doekje eronder, en dan gaat ie 1,5 uur door de kamer van links naar rechts, stoot ie ergens tegenaan dan pakt hij een andere weg. Ik gebruik hem niet vaak voor de woonkamer maar regelmatig voor de slaapkamer terwijl ik beneden lekker op de bank zitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet veel onhandiger dan de stofzuiger even aanzetten? Hoe werkt dat ding?
Die heeft zijn zus ook, en ook zo'n stofzuigerding. Ideaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef just me het volgende:
* just me is erg blij met haar Robomop!
Even opladen en de slaapkamervloer is stofvrij!!
[ afbeelding ]
Klinkt wel ideaal, zo'n ding. Het is er bij mij denk ik alleen te klein voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
Heb dat ding een keer in een gekke bui gekocht voor ¤ 10,00 inclusief doekjes. De bol wordt opgeladen via het stopcontact, dan de bol in het onderstel zetten, doekje eronder, en dan gaat ie 1,5 uur door de kamer van links naar rechts, stoot ie ergens tegenaan dan pakt hij een andere weg. Ik gebruik hem niet vaak voor de woonkamer maar regelmatig voor de slaapkamer terwijl ik beneden lekker op de bank zit
Eten in de magnetron duurt toch maar een minuutje of drie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister de wc gedaan, de badkamer, slaapkamer en mijn halve huiskamer geswifferd en mijn vuilniszak vervangen. En dat allemaal terwijl mijn eten werd opgewarmd in de magnetron en ik een belachelijk zere arm had van het bloed geven wat niet helemaal goed ging.
Daarna heb ik alleen nog maar op de bank gelegen onder een dekentje.
Iets langer dan 3 minuten, omdat het anders weer veel te snel koud is. Ik hou ook helemaal niet van eten opwarmen in de magnetron, maar ik heb een supersonische tupperware schaal en een bobbel in het midden en daarcirculeert de lucht beter doorheen zodat het warmer wordt. Ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eten in de magnetron duurt toch maar een minuutje of drie?
Ben jij superwoman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |