tja, industrie is wel een mannenwereldje...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En dat is in zo'n mannenwereldje
je snapt hem nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, industrie is wel een mannenwereldje...
trouwens LL hoe was je sollicitatie gegaan gister>?
maaruh friday... na 649 komt meestal 650 en niet nog een keer 649...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je snapt hem niet
kijk naar de voorgaande 3
heul welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
zelfs tellen is teveel gevraagd hier...
sryquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:23 schreef Klonk het volgende:
Zucht....
ja als jullie nu zelf bewust een puinhoop gaan maken van de nummering dan is vanaf nu vragen om TT change echt overbodig...
einde mededeling....
LOLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:23 schreef Klonk het volgende:
Zucht....
ja als jullie nu zelf bewust een puinhoop gaan maken van de nummering dan is vanaf nu vragen om TT change echt overbodig...
einde mededeling....
dat kan ik wel begrijpen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef Klonk het volgende:
nope, geen zin meer in
groot gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan ik wel begrijpen hoormaar ik moest er wel even om lachen
you're evilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
groot gelijk![]()
ik zou jullie eigenlijk weer terug moeten zetten op 1 ofzo
Wacht even...maak ik eerst een screenshot zodat we een herinnering hebben van hoe ver we getracht zijn te komen met de reeksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
groot gelijk![]()
ik zou jullie eigenlijk weer terug moeten zetten op 1 ofzo
Ging super, hebben mn werkplek en het pand al laten zien..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
trouwens LL hoe was je sollicitatie gegaan gister>?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ging super, hebben mn werkplek en het pand al laten zien..
alleen is er een klein probleempje: ze kunnen me (nog) niet 40 uur betalen
Jah dat dacht ik dus ookquote:
heb ik maar even achterwege gelatenquote:
Inderdaad zolang je nog niet getekend hebt of wat kun je dat altijd nog doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik maar even achterwege gelaten
Mja ik hoor wel wat ze kunnen betalen, weigeren kan ik altijd nog
Heb niets getekendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Inderdaad zolang je nog niet getekend hebt of wat kun je dat altijd nog doen
Volgens mij is het ladies day todayquote:
jij jaagt iedereen gewoon wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ladies day today
Women rulequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ladies day today
quote:
zie je dat wij meer kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* WhiteLightning rent snel weg
kan je beter een badkamer laten zien en kijken wat daar van een man isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* WhiteLightning rent snel weg
nee het gaat eerder dat je bij jullie 100 dingen in moet stellen , en dat wij dingen gelijk begrijpen , en genoeg hebben aan één knopquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie je dat wij meer kunnen
jullie kunnen maar 1 ding tegelijk, wij 100
en trouwens... jullie weten toch maar 1 knopje bij ons te vinden
de wc pot ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kan je beter een badkamer laten zien en kijken wat daar van een man is
quote:Het menu van Dinsdag
20 januari 2009
D A G S C H O T E L
Gestoofde lamslapjes 382 Kcal ¤ 3.60
met sinaasappelminthsaus 49 Kcal
Gebakken scholfilet 198 Kcal ¤ 3.00
met remouladesaus 89 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Worteltjes met gestoofde ui 59 Kcal ¤ 0.78
Spruitjes 106 Kcal ¤ 0.78
Aardappelkroketjes 712 Kcal ¤ 0.78
Peterselieaardappeltjes 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Bruinebonensoep 199 Kcal ¤ 0.73
Heldere tomaten-groentensoep 75 Kcal ¤ 0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Gebakken uienringen met chilisaus 180 Kcal ¤ 0.89
Omelet met champignons 270 Kcal ¤ 1.34
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Salade met gerookte forel 189 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Goulash met witte rijst 259 Kcal ¤ 1.79
Broodje rookworst 489 Kcal ¤ 1.67
Frikandel speciaal 415 Kcal ¤ 0.78
Maar als er bij ons 1 knopje niet werkt, gaat de rest door, bij jullie ligt dan alles stilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee het gaat eerder dat je bij jullie 100 dingen in moet stellen , en dat wij dingen gelijk begrijpen , en genoeg hebben aan één knop
Klinkt al lekker hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Gestoofde lamslapjes 382 Kcal ¤ 3.60
met sinaasappelminthsaus 49 Kcal
Aardappelkroketjes 712 Kcal ¤ 0.78
Heldere tomaten-groentensoep 75 Kcal ¤ 0,40
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
Frikandel speciaal 415 Kcal ¤ 0.78
Eensch. En man denkt gelijk dat die dood gaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als er bij ons 1 knopje niet werkt, gaat de rest door, bij jullie ligt dan alles stil
En das nog waar ook...als een man ziek is is ie zielig, de vrouw doet dan nog steeds het huishouden, de boodschappen en zorgt ondanks koorts toch voor de kids en de man
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als er bij ons 1 knopje niet werkt, gaat de rest door, bij jullie ligt dan alles stil
En das nog waar ook...als een man ziek is is ie zielig, de vrouw doet dan nog steeds het huishouden, de boodschappen en zorgt ondanks koorts toch voor de kids en de man
ja! zit ik hier met broodquote:
Kun je lachen, maar als de man zo geweldig was, had god jullie wel de baarmoeder gegeven en heette het baarvaderquote:
je mag langskomen, ik trakteer dan welquote:
ja die situatie komt me totaal niet bekend voor hoor. vandaar dat ik zo moet lachen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar als de man zo geweldig was, had god jullie wel de baarmoeder gegeven en heette het baarvader
Ik heb het vaak gezien zo hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die situatie komt me totaal niet bekend voor hoor. vandaar dat ik zo moet lachen.
als ik ziek ben gaat het leven gewoon door. tenzij ik de hele tijd over mn gier moet gaan
Sorry, wil je een broodje met limburgse cervelaat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damn nu is het 10 uur en heb ik honger
dan heb jij het behoorlijk kut ja!quote:
Ow heb het niet over mn eigen ventquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb jij het behoorlijk kut ja!![]()
lijkt mij dat je juist zorgt voor degene die ziek is. maar goed das mijn mening
hey, die staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry, wil je een broodje met limburgse cervelaat?
Nee dit zit in mn broodtrommelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, die staat niet op de kaart
kijk dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow heb het niet over mn eigen vent
Hij zal wel door moeten gaan.. heeft een kind om voor te zorgen
Heldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik.
dat zou wat zijn toch ?
maar goed het moet echt heel verkeerd met me gaan wil ik uberhaupt in bed of de bank gaan liggen ofzo
ik lig meestal ook niet in bed behalve de laatste keer kon niet eens fatsoenlijk blijven staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik.
dat zou wat zijn toch ?
maar goed het moet echt heel verkeerd met me gaan wil ik uberhaupt in bed of de bank gaan liggen ofzo
dubbele TT nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie is mozzie
Is me naam nou echt zo moeilijk
Maar ehm. vriend![]()
wat is speciaal voor mij
lijkt me logischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer mijn vriend echt ziek thuis is geweest. Hij is 1x een dag thuis geweest omdat hij nierstenen had. O ja..en een keer een hersenschudding en een bijl op zjin voet gehad
Maar toen mocht hij niet werken
Lekkerding ben je tochquote:
Damn, je had er niet over moeten beginnen... Nu krijg ik ook honger...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damn nu is het 10 uur en heb ik honger
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt me logisch
[..]
Lekkerding ben je toch![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
Klonk moet niet zo piepenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alleen klonk zag de humor er niet in
ik neig ernaar al mn brood nu op te eten , en straks raspatat te halen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Damn, je had er niet over moeten beginnen... Nu krijg ik ook honger...
Dan maar een Sultana uit de automaat halen...
Hey tripackquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
Welkom!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
Op zich kan ik mijn krentenbol nu ook al opeten aangezien ik om een uur of twaals al naar huis ga... Maar ja, dan ga ik thuis weer zitten eten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik neig ernaar al mn brood nu op te eten , en straks raspatat te halen..
hmmm keuzes keuzes moeilijk.....
Dudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
groot gelijk![]()
ik zou jullie eigenlijk weer terug moeten zetten op naar groep 1 ofzo
heb je hekel aan eten ofzo ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Op zich kan ik mijn krentenbol nu ook al opeten aangezien ik om een uur of twaals al naar huis ga... Maar ja, dan ga ik thuis weer zitten eten...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klonk moet niet zo piepen
Wat boeit het nummer nou
dank jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!!
Neem plaats!
[ afbeelding ]
Integendeel... Daarom moet ik mijzelf in bedwang houden...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hekel aan eten ofzo ?
Gefeliciteerd!! mooi om te horen manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
zo maar ff bellen dat ik de baan neemkan ik misschien volgende week alweer beginnen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!!
Neem plaats!
[ afbeelding ]
En dan neem je zo'n nicknamequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hekel aan eten ofzo ?
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
zo maar ff bellen dat ik de baan neemkan ik misschien volgende week alweer beginnen
zeg heb je nu honger of niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Integendeel... Daarom moet ik mijzelf in bedwang houden...
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klonk moet niet zo piepen
Wat boeit het nummer nou
das een Fail!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan droppen we deze aan de andere kant
Goed manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassen
Ik wil eerder naar huis vandaag
heb echt geen zin..
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg heb je nu honger of niet ?
[ afbeelding ]
ik heb gewoon minder zin dan gisterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassen
Ik wil eerder naar huis vandaag
heb echt geen zin..
ja die lijkt het nu wel weer te doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! mooi om te horen man![]()
doet je modem het al ?
Ik heb zin in vrijdag avondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb gewoon minder zin dan gister
en gister was het maandag
ja doe eens gek!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb zin in vrijdag avond
Geen idee wat ik dan ga doen maar het wordt vast leuk
vrijdag hoef ik hier niet te zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb zin in vrijdag avond
Geen idee wat ik dan ga doen maar het wordt vast leuk
eig best irritant met mist enzoquote:
hoe weet jij dat het vrijdag travestie-avond in de club isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe eens gek!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Miep miep is mn bijnaamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miep miep
Ik wil ook eerder naar huis
Gaan we eindelijk weer verkleed partijtje houdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe eens gek!!
[ afbeelding ]
Of ik kamers waar de ramen dicht zijn en het wat warmer isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vrijdag hoef ik hier niet te zijn
[..]
eig best irritant met mist enzo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of ik kamers waar de ramen dicht zijn en het wat warmer is
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe weet jij dat het vrijdag travestie-avond in de club isDat is er vast wel ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo hatelijkquote:
wat doet WL in zijn vrije tijdquote:
Willen we het wel weten?quote:
ik denk dat het een beetje gamen is en bier zuipenquote:
ja al die tijd dacht je dat mn moeder langs kwam heh.quote:
dat je de naam ervan weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Iets met party's organiseren in de spijkerbar
Dat deed die Kim G. uit belgie ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje gamen is en bier zuipen
dat is altijd wel leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje gamen is en bier zuipen
wiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat deed die Kim G. uit belgie ook
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja al die tijd dacht je dat mn moeder langs kwam heh.
hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je erop klikt weet je hoe ik het weet
Is me favo stam cafe
Hoop dat ie zichzelf kapot hongertquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
istie al mee gestopt... heb et gehoord dat hij wil meewerken aan het onderzoekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoop dat ie zichzelf kapot hongert
geen rare dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer..had gehoopt dat hij een pijnlijke dood zou sterven. Maar goed..het onderzoek is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
istie al mee gestopt... heb et gehoord dat hij wil meewerken aan het onderzoek
ow dat mannetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoop dat ie zichzelf kapot hongert
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar sry dat ik de naam van een moordenaar niet ken
Tot ziens manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga er weer vandoorveel plezier vandaag nog
mazzels
Verhongeren lijkt me ook een pijnlijke doodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jammer..had gehoopt dat hij een pijnlijke dood zou sterven. Maar goed..het onderzoek is wel belangrijk.
Goed eerst het onderzoek afronden en daarna graag een pijnlijke dood.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar sry dat ik de naam van een moordenaar niet ken
Of die dat niet hebben gelezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mensen die niks kunnen onthouden
Ja dat zeg ik toch.jammer dat die ermee is gestopt met het hongerstakenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verhongeren lijkt me ook een pijnlijke dood
Duurt maanden
Terwijl het over op het nieuws is GEZEGTquote:
mensen die janken omdat ik een nam niet ken van een laf takke mannetje die dood moetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mensen die niks kunnen onthouden
Mensen die niet weten wat janken isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die janken omdat ik een nam niet ken van een laf takke mannetje die dood moet
jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat janken is
Wat een losertquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch.jammer dat die ermee is gestopt met het hongerstaken
Ja wees dan een manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een loserthou het dan gewoon vol en niet na 1 dag alweer kappen
Tv kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Terwijl het over op het nieuws is GEZEGTof er wordt geen nieuws gekeken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bitch fight![]()
AND IN THE LEFT CORNER..!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat janken is
Iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja wees dan een manen hou het vol
Hij is wel vet grootquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
i can take him, dus neej daar begin ik naar niet aan
daar koop je toch een tv voor ? anders kan je net zo goed een grote monitor kopenquote:
Thanxquote:
ik sla geen vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bitch fight![]()
AND IN THE LEFT CORNER..!!
Daarbij is olieworstelen veel leukerquote:
Ik heb een TV voor me ps3quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar koop je toch een tv voor ? anders kan je net zo goed een grote monitor kopen
Ook leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarbij is olieworstelen veel leuker
dan heb je meer aan een monitorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb een TV voor me ps3
En naast games draait die vooral films
ik sla beterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je trapt ze alleen
komt harder aan
hoezo, paar tikken op haar billenquote:
Nee man, lekker grote tv, chill in bed weggezakt zittenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je meer aan een monitor
dan is het geen bitchfight meer zoals mozzie zijn <- ja mozzie want ik ben geen bitchquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, paar tikken op haar billen
moozziequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het geen bitchfight meer zoals mozzie zijn <- ja mozzie want ik ben geen bitch
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarbij is olieworstelen veel leuker
Ik vind je toch een behoorlijke bitchquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het geen bitchfight meer zoals mozzie zijn <- ja mozzie want ik ben geen bitch
fap fap fapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee man, lekker grote tv, chill in bed weggezakt zitten
Blaas jij alvast het badje op?quote:
* debbie blaast badje op en doet ook bikini aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blaas jij alvast het badje op?
* LL doet bikini aan
komt gewoon omdat je er zelf een bentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind je toch een behoorlijke bitch
* LL pakt olie en maakt warmquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie blaast badje op en doet ook bikini aan
Waar is het feestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blaas jij alvast het badje op?
* LL doet bikini aan
Ik heb zelfkennis ik weet datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
komt gewoon omdat je er zelf een bent
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL pakt olie en maakt warm
Dit gaat een gezellig gevecht worden
Krijg ik nog een uitnodigingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doen jullie wel even de Cam aan ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Live zien is leukerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doen jullie wel even de Cam aan ?
Je kan het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dwingt je om te kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen?
Ik zou betaald moeten krijgen om daar naar te moeten kijken
Graag of niet hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken![]()
* LL probeert grip op Debbie te krijgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuile mozzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* debbie glibbert uit de handen van LL en probeert LL in de worstelgreep te krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken![]()
* LL probeert grip op Debbie te krijgen
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie losquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie glibbert uit de handen van LL en probeert LL in de worstelgreep te krijgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie los![]()
![]()
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie los![]()
![]()
* Moozzie gooit een tarzan in de ringquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kan haar bikinitopje niet meer vinden dus trekt ze LL naar broekje maar naar beneden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kan haar bikinitopje niet meer vinden dus trekt ze LL naar broekje maar naar beneden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en
* debbie steekt even een peuk op
* LL gooit tarzan terugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een tarzan in de ring
spelbrekerquote:
jij kan mij helemaal niet optillen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een tarzan in de ring
Tarzan is toch homoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit tarzan terug
Geen mannen in de ring![]()
hhahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kan mij helemaal niet optillen!
Ja maar je stribbelt niet echt tegen hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kan mij helemaal niet optillen!
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?quote:
nee vind je het gek ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar je stribbelt niet echt tegen he
zn roep uitvoerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?
Ask himquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zn roep uitvoeren
oooooooooohooooooooooooooooooooooooooohooooooohooooooooooo
ofzoiets
wie wel het is gewoon een saaie week overal zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht**
ik heb honger
ik heb geen zin meer
**zucht**
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit tarzan terug
Geen mannen in de ring![]()
Ik wil je voor mezelfquote:
Ben ikquote:
ja hequote:
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.quote:
Ow das ergquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.
had ik gister telkens in erg irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.
ja.. hele avond films gekeken met koptelefoon op enzo..quote:
Welke filmsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. hele avond films gekeken met koptelefoon op enzo..
maar wil nog meer lonelyen
das ook op tijd zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... net ff mn kerstpakket opgehaald
Hey barraquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
middag vrijdag!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
das ook op tijd zeg![]()
en MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG BARRA
ja wist ik veel dat ze er een voor me hadden!?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey barra
Lekker optijd ook
WTF je avatar![]()
sletquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja wist ik veel dat ze er een voor me hadden!?
Bazen avatar he!
Hey mijn fokslet van 2008!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Alles alweer verrotquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja wist ik veel dat ze er een voor me hadden!?
Bazen avatar he!
en 2009 toch?quote:
er zit wel shit in dat maart niet meer haaltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alles alweer verrot
Ja hij is leuk
en voor mijn part 2010quote:
Is toch weer 50 euroquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er zit wel shit in dat maart niet meer haalt
en een staatslot van december... en daar is 50 euro op gevallen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en voor mijn part 2010voor altijd
![]()
quote:
Die vind ik nog steeds leukquote:
quote:
* LL zet schaaltje neerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm lekker
Doe eens hier ook uitdele
Zonder mosterd kan niet hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL zet schaaltje neer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL zet schaaltje neer
[ afbeelding ]
ik ook, ik wil naar huis.quote:
aubquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zonder mosterd kan niet hoor!
Als we nou eens met zn 3en iets leuks gaan doen....quote: