Op zich kan ik mijn krentenbol nu ook al opeten aangezien ik om een uur of twaals al naar huis ga... Maar ja, dan ga ik thuis weer zitten eten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik neig ernaar al mn brood nu op te eten , en straks raspatat te halen..
hmmm keuzes keuzes moeilijk.....
Dudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
groot gelijk![]()
ik zou jullie eigenlijk weer terug moeten zetten op naar groep 1 ofzo
heb je hekel aan eten ofzo ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Op zich kan ik mijn krentenbol nu ook al opeten aangezien ik om een uur of twaals al naar huis ga... Maar ja, dan ga ik thuis weer zitten eten...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klonk moet niet zo piepen
Wat boeit het nummer nou
dank jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!!
Neem plaats!
[ afbeelding ]
Integendeel... Daarom moet ik mijzelf in bedwang houden...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hekel aan eten ofzo ?
Gefeliciteerd!! mooi om te horen manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
zo maar ff bellen dat ik de baan neemkan ik misschien volgende week alweer beginnen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!!
Neem plaats!
[ afbeelding ]
En dan neem je zo'n nicknamequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hekel aan eten ofzo ?
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
zo maar ff bellen dat ik de baan neemkan ik misschien volgende week alweer beginnen
zeg heb je nu honger of niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Integendeel... Daarom moet ik mijzelf in bedwang houden...
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Klonk moet niet zo piepen
Wat boeit het nummer nou
das een Fail!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan droppen we deze aan de andere kant
Goed manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dank jezit wel lekker
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassen
Ik wil eerder naar huis vandaag
heb echt geen zin..
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg heb je nu honger of niet ?
[ afbeelding ]
ik heb gewoon minder zin dan gisterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moeten wij ook niet miepen of ie het wilt aanpassen
Ik wil eerder naar huis vandaag
heb echt geen zin..
ja die lijkt het nu wel weer te doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! mooi om te horen man![]()
doet je modem het al ?
Ik heb zin in vrijdag avondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb gewoon minder zin dan gister
en gister was het maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |