Sorry, wil je een broodje met limburgse cervelaat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damn nu is het 10 uur en heb ik honger
dan heb jij het behoorlijk kut ja!quote:
Ow heb het niet over mn eigen ventquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb jij het behoorlijk kut ja!![]()
lijkt mij dat je juist zorgt voor degene die ziek is. maar goed das mijn mening
hey, die staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry, wil je een broodje met limburgse cervelaat?
Nee dit zit in mn broodtrommelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, die staat niet op de kaart
kijk dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow heb het niet over mn eigen vent
Hij zal wel door moeten gaan.. heeft een kind om voor te zorgen
Heldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik.
dat zou wat zijn toch ?
maar goed het moet echt heel verkeerd met me gaan wil ik uberhaupt in bed of de bank gaan liggen ofzo
ik lig meestal ook niet in bed behalve de laatste keer kon niet eens fatsoenlijk blijven staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik.
dat zou wat zijn toch ?
maar goed het moet echt heel verkeerd met me gaan wil ik uberhaupt in bed of de bank gaan liggen ofzo
dubbele TT nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie is mozzie
Is me naam nou echt zo moeilijk
Maar ehm. vriend![]()
wat is speciaal voor mij
lijkt me logischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer mijn vriend echt ziek thuis is geweest. Hij is 1x een dag thuis geweest omdat hij nierstenen had. O ja..en een keer een hersenschudding en een bijl op zjin voet gehad
Maar toen mocht hij niet werken
Lekkerding ben je tochquote:
Damn, je had er niet over moeten beginnen... Nu krijg ik ook honger...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damn nu is het 10 uur en heb ik honger
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt me logisch
[..]
Lekkerding ben je toch![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
Klonk moet niet zo piepenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alleen klonk zag de humor er niet in
ik neig ernaar al mn brood nu op te eten , en straks raspatat te halen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Damn, je had er niet over moeten beginnen... Nu krijg ik ook honger...
Dan maar een Sultana uit de automaat halen...
Hey tripackquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
Welkom!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik kom even langswippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |