quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuile mozzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* debbie glibbert uit de handen van LL en probeert LL in de worstelgreep te krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken![]()
* LL probeert grip op Debbie te krijgen
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie losquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie glibbert uit de handen van LL en probeert LL in de worstelgreep te krijgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie los![]()
![]()
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt "per ongeluk" de bikini van Debbie los![]()
![]()
* Moozzie gooit een tarzan in de ringquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kan haar bikinitopje niet meer vinden dus trekt ze LL naar broekje maar naar beneden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kan haar bikinitopje niet meer vinden dus trekt ze LL naar broekje maar naar beneden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en
* debbie steekt even een peuk op
* LL gooit tarzan terugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een tarzan in de ring
spelbrekerquote:
jij kan mij helemaal niet optillen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een tarzan in de ring
Tarzan is toch homoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit tarzan terug
Geen mannen in de ring![]()
hhahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kan mij helemaal niet optillen!
Ja maar je stribbelt niet echt tegen hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kan mij helemaal niet optillen!
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?quote:
nee vind je het gek ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar je stribbelt niet echt tegen he
zn roep uitvoerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?
Ask himquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat doet ie dan in het hol van een vrouw?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zn roep uitvoeren
oooooooooohooooooooooooooooooooooooooohooooooohooooooooooo
ofzoiets
wie wel het is gewoon een saaie week overal zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht**
ik heb honger
ik heb geen zin meer
**zucht**
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit tarzan terug
Geen mannen in de ring![]()
Ik wil je voor mezelfquote:
Ben ikquote:
ja hequote:
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.quote:
Ow das ergquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.
had ik gister telkens in erg irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry wordt even op mn vingers gekeken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |