je mist zijn punt totaal en compleet, maar das ok we zijn niet anders gewend van jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg. Dan ga je toch lekker naar een land waar ze mensen wel een kogel door hun kop schieten of hun handen afhakken bij diefstal. Wil je nog wat suggesties voor landen?
Volgens mij wordt die route nou juist vooral door hoogopgeleiden veel gebruikt. Tenminste daar ken ik de voorbeelden van maar ik kan er naast zitten? Is nogal een gedoe en ingewikkeld en dus vraag ik me af of de sociale onderklasse op die manier er gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef damian5700 het volgende:
Ik hoef niets tegen te houden. Mijn punt was dat wanneer er aanwas blijft (via een Duitsland-route of soortgelijks) en mensen vanuit bijvoorbeeld het Rif rechtstreeks in de sociale onderklasse in Nederland terecht komen, de problemen standhouden. Net zoals de polarisatie en segregatie dan standhouden en uiteindelijk de minderheden in Nederland hun schulp trekken en veel sneller op hun etnische-religieuze identiteit terugvallen en een verlichting of ontkerkelijking blokkeren.
Ja "tof" maar zolang er zulke gasten bestaan, zullen allochtonen gaan denken dat ze het toch nooit goed kunnen doen. Dus leuk dat een allochtoon het benadrukt, maar dan moeten autochtonen dat ook doen. Het is geen eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dit heb ik al meerdere malen aangegeven tof dat er een allochtoon is die dit zelf benadrukt. feit is namelijk dat er heel veel allochtonen slagen in nederland. en ook heel veel goedwillende en hardwerkende danwel succesvolle allochtonen zijn.
Nee hoor, hij mist het punt totaal. De schuld van alle problemen aan allochtonen geven is zo ontzettend 2001. En ze een kogel door de kop willen schieten is zo ontzettend Saoedie Arabie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je mist zijn punt totaal en compleet, maar das ok we zijn niet anders gewend van jou
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mist het punt totaal. De schuld van alle problemen aan allochtonen geven is zo ontzettend 2001. En ze een kogel door de kop willen schieten is zo ontzettend Saoedie Arabie.
Grappig dat de mensen die juist ageren tegen moslimlanden vaak de methodes van islamitische landen zo propageren.
Oh, maar dan is het wel weer handig dat je het dubbele paspoort in stand houdt. Daar zijn jullie toch weer juist op tegen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.
Als je bepaalde fucties uitoefent wel ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het wel weer handig dat je het dubbele paspoort in stand houdt. Daar zijn jullie toch weer juist op tegen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Zienswijze het volgende:
Negers en Marokkanen hiertegen zorgen wel voor veel overlast. Bij negers komt het door hun cultuur (ze hebben een feestcultuur en ze zijn lui. mag ik eigenliujk niet zeggen van lieve Wouter Bos, maar het is wel zo!).
Oh ja, Aboutaleb pesten was het, is waar ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als je bepaalde fucties uitoefent wel ja.
Ik heb het over alle hogere functies bij de staat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, Aboutaleb pesten was het, is waar ook.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Jestrovic het volgende:
[..]
Ja "tof" maar zolang er zulke gasten bestaan, zullen allochtonen gaan denken dat ze het toch nooit goed kunnen doen. Dus leuk dat een allochtoon het benadrukt, maar dan moeten autochtonen dat ook doen. Het is geen eenrichtingsverkeer.
Vergeet het schuldgevoel van WO2 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Respect voor deze man!! Hij snapt het.
Het probleem ligt bij de autochtone Nederlander. Jullie zijn naief en zien geen problemen. Komt door jullie gewelddadige geschiedenis in de 'Gouden Eeuw'. Daardoor zijn jullie veel te tolerant geworden. Iedereen loopt meteen de bleren (waronder meneer SCH misschien ook) en als een blanke iets onaardigs tegenover negers zegt.
Jullie tolerantie-harde aanpak balans is helemaal in de war, als jullie begrjipen wat ik daarmee bedoelt. Nu zijn jullie weer veel te tolerant, terwijl sommige van jullie in de 'Gouden Eeuw' heel rascistisch waren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vergeet het schuldgevoel van WO2 niet.
Zit ook wel weer waarheid in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beste mevrouwhopjes83, sinds ik je al een half uur ken vind ik je heel lief en aardig, maar je begrijpt er niet zoveel van. Het land uitzetten is geen goede oplossing. Marokko bijv. WIL HELEMAAL NIET de kutmarokkanen in hun eigen land. Zij gaan Marokko verpesten. Als Nederlandse Marokkanen op vakantie in Marokko gaan, heeft de lokale bevolking een hekel aan ze. Ze hebben geen manieren, lopen het hele land te rellen.
De rotallochtonen zijn een NEDERLANDS probleem. Nederland moet het oplossen. Je moet niet je eigen problemen op andere landen schuiven.
Die rotallochtonen zijn uitschot --> wat moet je met uitschot doen --> verwijderen van deze aardbodem.
Nogmaals ik ben in verscheiden Derde Wereldlanden geweest. Zouden jullie misschien ook eens moeten doen. Dan zie je hoe verwend we hier zijn. Degene die zich hier misdraagt, heeft geen enkele reden. AUB niet zo aardig tegen de rotjongens doen. Gewoon verwijderen uit de maatschappij.
Waar woon jij als je het steeds over jullie hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt!
Jullie zijn jullie balans kwijt. Dat is 1 van de redenen waarom de regering nu zo slap is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga door ga door. Ben je soms een kloon van Meki die eens zin heeft in iets anders?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar woon jij als je het steeds over jullie hebt?
Zeker de Aziaten zijn bijzonder slim, die komen er wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Zienswijze het volgende:
Vragen jullie je nooit af dat Aziaten het in Nederland wel goed doen? En Antillianen, Marokkanen en negers en niks van bakken?
Komt door cultuur mensen.
In Amerika doen Aziaten het zelfs beter dan de blanke Amerikaan.
Aziatische cultuur he: successen boeken, hard werken.
Daarom zie je nu ook opkomende Aziatische grootmachten. De 21e eeuw wordt van Azie.
Ben geen rascist, ieder mens is gelijkwaardig. Maar er zijn wel verschillen in cultuur, mentaliteit en opvoeding.
Ook niet zo vreemd heh, als je zelf een allochtoon bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Zienswijze het volgende:
Ben veel tussen allochtonen opgegroeid.
Wist je dat Arabieren ook Aziaten zijn? En dat een groot deel van de moslims uit Aziatische landen komen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zeker de Aziaten zijn bijzonder slim, die komen er wel.
dat is vaak zo zeker onder moslims maar het is echt niet zo dat het voor elke allochtoon opgaat hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook niet zo vreemd heh, als je zelf een allochtoon bent.
Sterker nog, het is de enige oplossing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Zienswijze het volgende:
Het land uitzetten is geen goede oplossing.
Dat is ons probleem niet, maar dat van Marokko. Dus dit is geen argument.quote:Marokko bijv. WIL HELEMAAL NIET de kutmarokkanen in hun eigen land.
Lekker belangrijk. Het is daar toch al een bende, dus veel erger kan het niet worden.quote:Zij gaan Marokko verpesten.
Inderdaad. Gewoon op een bootje de Noordzee opsturen.quote:AUB niet zo aardig tegen de rotjongens doen. Gewoon verwijderen uit de maatschappij.
Ja maar die blijven meestal daar en komen niet hierheen om de boel te verneuken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Wist je dat Arabieren ook Aziaten zijn? En dat een groot deel van de moslims uit Aziatische landen komen?
Oh noes, the horror![]()
Geografisch gezien heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Wist je dat Arabieren ook Aziaten zijn? En dat een groot deel van de moslims uit Aziatische landen komen?
Oh noes, the horror![]()
Mee eens. Laat ze daar maar de thug gangsta uithangen, zoals ze hier heel graag op straat willen doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de enige oplossing.
[..]
Vind ik niet. Juridisch gezien gaat het heel moeilijk worden. Er zijn meerdere oplossingen hoor.
Dat is ons probleem niet, maar dat van Marokko. Dus dit is geen argument.
[..]
Nee!! Ze zijn hier geboren. Nederlands probleem. Nederland moet het oplossen. Trouwens dat is mijn meninng: als die jongeren in Marokko zouden zijn opgegroeid, zouden de meeste niet zo ontspoord zijn als dat ze in Nederland zijn opgegroeid. Komt door de slappe Nederlandse justitie, slappe NL politie, maar het belangrikste: de slappe NL regering en de slappe en naieve NL bevolking!
In Marokkko krijg je een tflinke rap onder je reet als je ook maar 1 snoepje steelt bij wijze van spreke. In NL wordt je in fluwelen handschoentjes gelegd.
Lekker belangrijk. Het is daar toch al een bende, dus veel erger kan het niet worden.
[..]
Nou nou, beetje respect voor andere landen kan geen kwaad.
Inderdaad. Gewoon op een bootje de Noordzee opsturen.
Jawel, want door ze terug te sturen maken we het hun probleem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef Zienswijze het volgende:
Nee, het is niet het probleem van Marokko!!
Totaal irrelevant, aangezien ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.quote:Ze zijn hier geboren.
Nederland moet helemaal niks, behalve op een goedkope en humane manier van dit mocrotuig afraken.quote:Nederlands probleem. Nederland moet het oplossen.
Eens, maar het is niet erg relevant met betrekking tot de oplossing.quote:Trouwens dat is mijn meninng: als die jongeren in Marokko zouden zijn opgegroeid, zouden de meeste niet zo ontspoord zijn als dat ze in Nederland zijn opgegroeid. Komt door de slappe Nederlandse justitie, slappe NL politie, maar het belangrikste: de slappe NL regering en de slappe en naieve NL bevolking!
Mja m,b.t. Marokko ben ik het wel met je eens moet ik zeggen omdat ze de dubbele nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, want door ze terug te sturen maken we het hun probleem.
[..]
Totaal irrelevant, aangezien ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.
[..]
Nederland moet helemaal niks, behalve op een goedkope en humane manier van dit mocrotuig afraken.
[..]
Eens, maar het is niet erg relevant met betrekking tot de oplossing.
Dit is echt zulke onzin. Hoezo bakken zij er niks van???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Zienswijze het volgende:
Vragen jullie je nooit af dat Aziaten het in Nederland wel goed doen? En Antillianen, Marokkanen en negers en niks van bakken?
In vergelijking met andere Nederlandse etnische minderheden doen zij het slecht. Tuurlijk heb je ook goede mensen (meer goede dan slechte trouwens), maar een aanzienlijke groep doet het hier slecht op school, zit in de criminaleit etc. En die aanzienlijk slechte groep zie je niet bij Aziaten. Aziatsiche jongeren hier hebben een redelijk tot goed opleidingsniveau, laag criminaliteitscijfer, weinig overlast etc.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is echt zulke onzin. Hoezo bakken zij er niks van???
Dat is waar, voor vervelende allochtonen zonder dubbel paspoort zullen we een andere oplossing moeten zoeken. Maar laten we niet alles in één keer willen oplossen, en eerst een zorgen dat we snel van een groot deel van het ergste tuig af geraken. Dat ontlast politie en justitie en dan zien we daarna wel weer verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mja m,b.t. Marokko ben ik het wel met je eens moet ik zeggen omdat ze de dubbele nationaliteit hebben.
Maar: wat doe je dat met negers bijv die lopen te rellen hier? Die hebben geen dubbel paspoort.
Ben jij voor dubbele paspoorten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is waar, voor vervelende allochtonen zonder dubbel paspoort zullen we een andere oplossing moeten zoeken. Maar laten we niet alles in één keer willen oplossen, en eerst een zorgen dat we snel van een groot deel van het ergste tuig af geraken. Dat ontlast politie en justitie en dan zien we daarna wel weer verder.
Vanuit mn onderbuik gevoelens zou ik het hiermee met je eens zijn. Maar vanauit rationaliteit beredenerend mag je geen onderscheid maken tussen mensen. Dus alle rotmensen (dus ook blanke Nederlanders) die zich niet kunnen gedragen hier de zelfde straf geven, bijv. kogel door hun kop, naar de planeet Mars schieten, levenslang in een cel opsluiten, werkstraf in Siberie levenslang, alle kauwom opruimen van de straten hun hele leven lang 16 uur per dag, 7 dagen per weel (dan doen ze tenminste iets nuttigs).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is waar, voor vervelende allochtonen zonder dubbel paspoort zullen we een andere oplossing moeten zoeken. Maar laten we niet alles in één keer willen oplossen, en eerst een zorgen dat we snel van een groot deel van het ergste tuig af geraken. Dat ontlast politie en justitie en dan zien we daarna wel weer verder.
Ja, "dubbele paspoorten" zijn echt fantastisch. Ze zijn de Achilleshiel van allochtone criminelen.quote:
Nou daar, is al veel van geblekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, "dubbele paspoorten" zijn echt fantastisch. Ze zijn de Achilleshiel van allochtone criminelen.
Ja klopt. Maar ik snap de connectie niet met afrikanen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Oh noes, the horror![]()
Arabieren zijn ook geen Afrikanen. Er is geen connectie tussen Arabieren en Afrikanen, alleen dat ze allebei mens zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik snap de connectie niet met afrikanen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Zienswijze het volgende:
Probleem in Nederland is dat er geen enkele partij is die het 'allochtonenprobleem' erkent én wilt/kan oplossen. Wilders is de enige die hier in de buurt komt, maar hem vind ik zelf iets té extreem. Ik zie het somber in met dit land. Nederland wordt verneukt door bepaalde groepen allochtonen (Aziaten doen het perfect trouwens, ook elders op de wereld, kijk maar naar Amerika!), maar de politici hier leven in een droomwereld en lossen het probleem niet op.
Gewoon meteen een kogel in de kop voor álle jongeren en volwassenen die zich hier misdragen en lopen te stelen. Zodat de goedwillende burger geen last van ze heeft en een mooi leven op kan bouwen. Nederland is een mooi land, maar door 'jullie' naieviteit wordt het hele land hier verneukt. Als het zo door blijft gaan (en daar ben ik bang voor) laat ik mijn kinderen in dit land niet opgroeien...jammer maar waar
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat je Wilders 'te extreem' kunt noemen, om vervolgens ervoor te pleiten dat allochtonen een kogel door de kop moeten krijgen.
Is goed. Zal me eraan houden en mn toon matigen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ontving een melding over deze post. Ik laat je opmerking even staan om duidelijk te maken dat je op de grens zit van wat hier acceptabel is. Vooral de eerste zin van de tweede alinea. Komt akelig dicht in de buurt van een doodsverwensing. Lees anders de policy nog eens goed.
Ik snap trouwens ook niet dat je Wilders 'te extreem' kunt noemen, om vervolgens ervoor te pleiten dat allochtonen een kogel door de kop moeten krijgen.
Volgens mij weet jij niks van culturen en of volkeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Zienswijze het volgende:
Komt door cultuur mensen.
In Amerika doen Aziaten het zelfs beter dan de blanke Amerikaan.
Aziatische cultuur he: successen boeken, hard werken.
Daarom zie je nu ook opkomende Aziatische grootmachten. De 21e eeuw wordt van Azie.
Ben geen rascist, ieder mens is gelijkwaardig. Maar er zijn wel verschillen in cultuur, mentaliteit en opvoeding.
Leg uit...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niks van culturen en of volkeren.
Dat je uit een moslim land komt houd niet in dat je er geen westerse cultuur in het land voorkomt.
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar globaal gezien bestaan er wel verschillende culturen tussen landen. Een Arabisch zal meer 'moslimcultuur' dan westerse cultuur hebben. Overigens wijs ik de Arabische of Afrikaanse cultuur niet af, ik heb er alleen mijn mening over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niks van culturen en of volkeren.
Dat je uit een moslim land komt houd niet in dat je er geen westerse cultuur in het land voorkomt.
Vroeger heel vroeger bestuurden europeanen grote gebieden waar toen of nu moslim wonen.quote:
En welke landen heb je in gedachte.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar globaal gezien bestaan er wel verschillende culturen tussen landen. Een Arabisch zal meer 'moslimcultuur' dan westerse cultuur hebben. Overigens wijs ik de Arabische of Afrikaanse cultuur niet af, ik heb er alleen mijn mening over.
Als je bijv. naar Japan kijkt zie je daar de Aziatische cultuur: eerbied, respect, hard werken, presteren, successen boeken. Mede daardoor kon Japen in enkele decennia (= zeer korte tjid) van een derde wereldland groeien tot een ontwikkeld geindustrialiseerd land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:57 schreef D-Flying het volgende:
[..]
En welke landen heb je in gedachte.
En wat weet jij van de arabische cultuur af...........quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je bijv. naar Japan kijkt zie je daar de Aziatische cultuur: eerbied, respect, hard werken, presteren, successen boeken. Mede daardoor kon Japen in enkele decennia (= zeer korte tjid) van een derde wereldland groeien tot een ontwikkeld geindustrialiseerd land.
Overigens heb ik niks tegen de Arabische cultuur of moslimcultuur. Sommige normen en waarden in die cultuur vind ik zelfs beter dan bijv. in de Chinese cultuur.
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:03 schreef D-Flying het volgende:
[..]
En wat weet jij van de arabische cultuur af...........
Volgens mij komt die alleen voor in het MO......
Ik irriteer me er aan is geen Nederlands, ook al wordt die fout door veel Nederlanders ook gemaakt. Correct is: het irriteert me of ik erger me er aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Is goed. Zal me eraan houden en mn toon matigen.
Trouwens dit heb ik gezegd:
Ik snap trouwens ook niet dat je Wilders 'te extreem' kunt noemen, om vervolgens ervoor te pleiten dat allochtonen (die zich misdragen en autochtonen die zich misdragen) een kogel door de kop moeten krijgen.
Begrijp me niet verkeed. Ben zelf ook een allochtoon. Ik irriteer me er alleen aan de goede allochtoon een slecht imago krijgt, doordat sommige andere allochtonen zich niet kunnen gedragen. En ik vind het heel maar dan ook heel treurig dat de regering het 'allochtonenprobleem' niet oplost. Want ik heb namelijk last van dat slechte allochtonen-imago.
Mja hopelijk word ik niet vervolgd zoals Wilders, omdat ik een eigen (wel keiharde) mening heb.
Hartelijk dank voor je correcte Nederlands.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er aan is geen Nederlands, ook al wordt die fout door veel Nederlanders ook gemaakt. Correct is: het irriteert me of ik erger me er aan.
Dus omdat jij last hebt van dat slechte allochtonen-imago moeten alle vervelende mensen maar een kogel door de kop krijgen?
Zo he, die houding zal je veel vrienden bezorgen! Maar niet heus.
Ik voeg die laatste drie woorden maar toe, want ik weet niet zeker of je ironie en sarcasme begrijpt.
Je moet niet zielig doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor je correcte Nederlands.
JIj bent zeker zo'n blanke die geen last heeft van het slechte imago dat allochtonen hebben he? Weet je wel hoeveel turkse en marokkaanse studenten op de universiteit moeite hebben met een baan te vinden omdat hun imago niet goed is? Komt omdat er een paar rotjochies lopen te kloten en die worden niet afgestraft.
Ik heb er zelf ook last van. Als ik een kledingwinkel in een dorpje binnenkom dan houden de medewerkers me in de gaten, alsof ik iets wil stelen. Jij maakt zulke ervaringen niet mee. Ik weet waarom de medewerkers me in de gaten houden, omdat allochtonen een slecht imago hebben.
Zolang je de rotjongens (allochtoon en autochtoon) blijft verwennen, zal ons imago alleen maar slechter worden. En daar is de goedwillende allochtoon de dupe van.
Jij bent wel een heel nuchtere Hollander.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je moet niet zielig doen.
Ik ben een blanke die geen last heeft van het slechte imago van allochtonen, dat is waar. Ik ben een Brabander, die zich af en toe verweert tegen de denigrerende kijk op de zachte g, die overigens de juiste uitspraak is.
Ik ben een uitkeringstrekker, en toen ik laatst een juwelierszaak inliep, werd ik goed in de gaten gehouden.
Punt is: ik weet wat ik wil en ik vind, dat ik me nergens voor hoef te schamen. Ik ben slim en sterk en ik ben burger van dit land. Dus wat nou?
Ik weet dat discriminatie bestaat. Maar niet alles is discriminatie.
Even opnieuw: ik ben beslist geen Hollander. Als je me zonder beledigingen kunt benaderen, zal ik je antwoord geven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel nuchtere Hollander.
quote:
Mijn excuses. Die woorden neem ik terug. Dan vind ik je een nuchtere Brabanderquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Even opnieuw: ik ben beslist geen Hollander. Als je me zonder beledigingen kunt benaderen, zal ik je antwoord geven.
[..]
Ik heb mijn buik wel een beetje vol van de goedwillende, ijverige allochtonen die Nederland willen veranderen in een Singapore met z'n debiele straffen. Als je dat zo'n fijn land vindt: ga er wonen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel nuchtere Hollander.
Jij weet zeker niet hoe vervelend het is om als allochtoon constant te worden aangekeken op het wangedrag van sommige andere allochtonen?
Ik studeer op de universiteit. Als ik straks een baan ga zoeken, heb ik het allochtone imago in mijn nadeel. Moet ik dat accepteren? Ik weet dondersgoed dat het slechte imago komt door een paar rotjochies die zich niet kan gedragen. Pak hen dan aan en verwijder hen uit de maatschappij ! Zodat de goedwillende allochtoon geen last meer zal hebben van een slecht imago en evenveel kans op een baan heeft dan een autochtoon met het zelfde diploma en dezelfde kwaliteiten. Overigens hebben Turkse en Marokkaanse studenten op de universiteit hier echt enorm last van, maar dat besef jij zeker niet.
Zelfde als met hooligans. De rellende hooligans verpesten het voor de normale supporter die gewoon een voetbalwedstrijd wil bekijken. Pak gewoon die rellende hooligans aan en verwijder ze uit de maatschappij. Het is toch een en al gepuis. En ik heb geen zin om belasting te betalen dat gaat naar de inzet van extra politie agenten omdat een paar rellende hooligans zich niet sportief kan gedragen.
Ik ben het spuugzat dat hier criminelen en rellende vandalen (zowel autochtoon en allochtoon) met fluwelen handschoentjes worden aangepakt en worden behandeld door justitie en overheid alsof ze het liefste en braafste jongetje van de klas zijn. En ik moet straks 52% (!!) inkomstenbelasting betalen zodat die rellende jongetjes weer een buurthuis krijgen. Pak rellende autochtone en allochtone jongetjes kei- en keihard aan. Verwijder ze uit de maatschappij.
Neem een voorbeeld aan Singapore. Een zeer welvarend land met keiharde straffen op kleine overtredingen al. Maar wel een rechtvaardig land zonder discriminatie. Gevolg: zeer lage criminaliteit. Overigens heeft Singapore een integratiebeleid wat veel en veel beter is uitgevoerd dat het Nederlandse. Petje af voor Singapore, daar kan Nederland nog een hele hoop van leren!
Singapore
Misschien is dat niet eens zo'n slecht idee. Singapore is een zeer welvarend en zeer schoon land. Ik zou je aanraden om een keer daar een vakantie te boeken. Mooi land hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb mijn buik wel een beetje vol van de goedwillende, ijverige allochtonen die Nederland willen veranderen in een Singapore met z'n debiele straffen. Als je dat zo'n fijn land vindt: ga er wonen.
Oké, veel geluk in Singapore.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Misschien is dat niet eens zo'n slecht idee. Singapore is een zeer welvarend en zeer schoon land. Ik zou je aanraden om een keer daar een vakantie te boeken. Mooi land hoor!
Geen last van jeugdbendes (zowel geen autochtone als geen allochtone) die o.a. oude vrouwen beroven. Straten zijn erg schoon. Allochtonen perfect geintegreerd daar. Geen rellende autochtone voetbalsupporters die niet tegen hun verlies kunnen.
Jeetje, dan ben je wel heel snel beledigd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Even opnieuw: ik ben beslist geen Hollander. Als je me zonder beledigingen kunt benaderen, zal ik je antwoord geven.
[..]
Nee, een beroepsuitkeringstrekker van het kaliber Volkert vd Graaf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Is een constatering van feiten die hij zelf aangeeft zoals uitkeringstrekker in combinatie met zijn postings een persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:26 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, het is dat je geen persoonlijke aanvallen mag plaatsen op dit forum, anders had ik het ook wel geweten.
True, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is een constatering van feiten die hij zelf aangeeft zoals uitkeringstrekker in combinatie met zijn postings een persoonlijke aanval?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ben tot deze "wijsheid"gekomen door de artikelen van James M. Arlandson te lezen + door dagelijks de krant te lezen en het nieuws te volgen + door hele felle reacties van moslims op deze site bijvoorbeeld tegen israel + door de situatie in islamitische landen (een aantal landen kent 0% niet-moslims). Mijn leeftijd is 31 jaar.
De arabische cultuur komt weinig voor in nederland.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Arabische cultuur o.a: respect voor je ouders, geen relaties buiten het huwelijk om, geen overspel, familie is belangrijk etc.
Wat wil je nog meer weten?
Feit is dat het atheïsme en de christelijke cultuur ook met elkaar botsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Er is niets onderuitgehaald beste.
Feit is dat in het algemeen de islamatische cultuur botst met het christelijke cultuur en atheïsme.
Welke cultuur hebben ze dan, en hoe kom je tot die wijsheid?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Die cultuur komt weinig voor in nederland.
De grootste groepen moslims in NL hebben een andere cultuur.
De grootste groep moslims in NL zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:05 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Welke cultuur hebben ze dan, en hoe kom je tot die wijsheid?
Ik kom ook moeilijk op een definitie van de verschillende culturen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef t-8one het volgende:
Zeg Nederlandse Cultuur liefhebbers en zij die andere culturen vrezen, eten jullie nog steeds geen aardappels of zijn die inmiddels toch al ingeburgerd?
En wat is de reden dat die nu wel ingeburgerd zijn?
En als jullie zo'n pakje Knor couscous wereldgerechten zien, is de AH dan ook een landverrader?
Ohw, heeft iemand hier trouwens even een definitie van de Nederlandse cultuur, de westerse cultuur en de arabische cultuur, ik vind het allemaal maar wat ingewikkeld.
Nou ik vind je wel erg opgewonden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe vervelend het is om als allochtoon constant te worden aangekeken op het wangedrag van sommige andere allochtonen?
Ik studeer op de universiteit. Als ik straks een baan ga zoeken, heb ik het allochtone imago in mijn nadeel. Moet ik dat accepteren? Ik weet dondersgoed dat het slechte imago komt door een paar rotjochies die zich niet kan gedragen. Pak hen dan aan en verwijder hen uit de maatschappij ! Zodat de goedwillende allochtoon geen last meer zal hebben van een slecht imago en evenveel kans op een baan heeft dan een autochtoon met het zelfde diploma en dezelfde kwaliteiten. Overigens hebben Turkse en Marokkaanse studenten op de universiteit hier echt enorm last van, maar dat besef jij zeker niet.
Zelfde als met hooligans. De rellende hooligans verpesten het voor de normale supporter die gewoon een voetbalwedstrijd wil bekijken. Pak gewoon die rellende hooligans aan en verwijder ze uit de maatschappij. Het is toch een en al gepuis. En ik heb geen zin om belasting te betalen dat gaat naar de inzet van extra politie agenten omdat een paar rellende hooligans zich niet sportief kan gedragen.
Ik ben het spuugzat dat hier criminelen en rellende vandalen (zowel autochtoon en allochtoon) met fluwelen handschoentjes worden aangepakt en worden behandeld door justitie en overheid alsof ze het liefste en braafste jongetje van de klas zijn. En ik moet straks 52% (!!) inkomstenbelasting betalen zodat die rellende jongetjes weer een buurthuis krijgen. Pak rellende autochtone en allochtone jongetjes kei- en keihard aan. Verwijder ze uit de maatschappij.
Neem een voorbeeld aan Singapore. Een zeer welvarend land met keiharde straffen op kleine overtredingen al. Maar wel een rechtvaardig land zonder discriminatie. Gevolg: zeer lage criminaliteit. Overigens heeft Singapore een integratiebeleid wat veel en veel beter is uitgevoerd dat het Nederlandse. Petje af voor Singapore, daar kan Nederland nog een hele hoop van leren!
Singapore
Toch wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je wel heel snel beledigd.
Verder nog interesse in een inhoudelijke discussie?
Helaas voor jouw staan hier geen spelfouten waar je over kunt lopen zeuren.
Maar oproepen tot discriminatie wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef Specularium het volgende:
Kritiek en een afwijzende houding zijn niet strafbaar.
Ik heb er voor mijn werk jarenlang gewoond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:44 schreef OllieA het volgende:
Ik heb mijn buik wel een beetje vol van de goedwillende, ijverige allochtonen die Nederland willen veranderen in een Singapore met z'n debiele straffen. Als je dat zo'n fijn land vindt: ga er wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |