Interne migratie zal de problemen van Europa niet oplossen, de meeste van die Europeanen zijn dan juist nodig in hun eigen land en ik las laatst dat er 56 miljoen immigranten nodig zijn tot 2050.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een beetje te eenvoudig. De economische crisis leert al dat de zwakken op de arbeidsmarkt er het eerst uitvliegen, dus de vraag fluctueert nogal. De economische groei gaat waarschijnlijk afgetopd worden omwille van duurzaamheid, wanneer de lessen van de economische en energiecrisis goed worden opgevolgd. Daarnaast is de vergrijzing een tijdelijk probleem. Het beslaat wel een tijdsvlak, maar het beeld alsof de poorten open moeten, omdat we het anders niet zouden redeen is denk een vals beeld.
Bovendien denk ik dat de regelgeving inzake het vrije verkeer van personen en arbeid de nodige interne migratie in Europa op gang zet die voor en groot deel de vergrijzingsproblematiek opvangt.
Enfin. Wanneer jouw voorspelling uitkomt is dat in elk geval geenszins een bijdrage op verminderde religieuze participatie van moslims in Nederland. Dan gebeurt waarschijnlijk het tegengestelde en zal de moslimgemenschap meer ruimte eisen voor hun behoeften en belijdenis in Nederland.
Dan houdt mijn punt helemaal stand.
Dan ga je toch weg. Dan ga je toch lekker naar een land waar ze mensen wel een kogel door hun kop schieten of hun handen afhakken bij diefstal. Wil je nog wat suggesties voor landen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Zienswijze het volgende:
Probleem in Nederland is dat er geen enkele partij is die het 'allochtonenprobleem' erkent én wilt/kan oplossen. Wilders is de enige die hier in de buurt komt, maar hem vind ik zelf iets té extreem. Ik zie het somber in met dit land. Nederland wordt verneukt door bepaalde groepen allochtonen (Aziaten doen het perfect trouwens, ook elders op de wereld, kijk maar naar Amerika!), maar de politici hier leven in een droomwereld en lossen het probleem niet op.
Gewoon meteen een kogel in de kop voor álle jongeren en volwassenen die zich hier misdragen en lopen te stelen. Zodat de goedwillende burger geen last van ze heeft en een mooi leven op kan bouwen. Nederland is een mooi land, maar door 'jullie' naieviteit wordt het hele land hier verneukt. Als het zo door blijft gaan (en daar ben ik bang voor) laat ik mijn kinderen in dit land niet opgroeien...jammer maar waar
je mist zijn punt totaal en compleet, maar das ok we zijn niet anders gewend van jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg. Dan ga je toch lekker naar een land waar ze mensen wel een kogel door hun kop schieten of hun handen afhakken bij diefstal. Wil je nog wat suggesties voor landen?
Volgens mij wordt die route nou juist vooral door hoogopgeleiden veel gebruikt. Tenminste daar ken ik de voorbeelden van maar ik kan er naast zitten? Is nogal een gedoe en ingewikkeld en dus vraag ik me af of de sociale onderklasse op die manier er gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef damian5700 het volgende:
Ik hoef niets tegen te houden. Mijn punt was dat wanneer er aanwas blijft (via een Duitsland-route of soortgelijks) en mensen vanuit bijvoorbeeld het Rif rechtstreeks in de sociale onderklasse in Nederland terecht komen, de problemen standhouden. Net zoals de polarisatie en segregatie dan standhouden en uiteindelijk de minderheden in Nederland hun schulp trekken en veel sneller op hun etnische-religieuze identiteit terugvallen en een verlichting of ontkerkelijking blokkeren.
Ja "tof" maar zolang er zulke gasten bestaan, zullen allochtonen gaan denken dat ze het toch nooit goed kunnen doen. Dus leuk dat een allochtoon het benadrukt, maar dan moeten autochtonen dat ook doen. Het is geen eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dit heb ik al meerdere malen aangegeven tof dat er een allochtoon is die dit zelf benadrukt. feit is namelijk dat er heel veel allochtonen slagen in nederland. en ook heel veel goedwillende en hardwerkende danwel succesvolle allochtonen zijn.
Nee hoor, hij mist het punt totaal. De schuld van alle problemen aan allochtonen geven is zo ontzettend 2001. En ze een kogel door de kop willen schieten is zo ontzettend Saoedie Arabie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je mist zijn punt totaal en compleet, maar das ok we zijn niet anders gewend van jou
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mist het punt totaal. De schuld van alle problemen aan allochtonen geven is zo ontzettend 2001. En ze een kogel door de kop willen schieten is zo ontzettend Saoedie Arabie.
Grappig dat de mensen die juist ageren tegen moslimlanden vaak de methodes van islamitische landen zo propageren.
Oh, maar dan is het wel weer handig dat je het dubbele paspoort in stand houdt. Daar zijn jullie toch weer juist op tegen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.
Als je bepaalde fucties uitoefent wel ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het wel weer handig dat je het dubbele paspoort in stand houdt. Daar zijn jullie toch weer juist op tegen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Zienswijze het volgende:
Negers en Marokkanen hiertegen zorgen wel voor veel overlast. Bij negers komt het door hun cultuur (ze hebben een feestcultuur en ze zijn lui. mag ik eigenliujk niet zeggen van lieve Wouter Bos, maar het is wel zo!).
Oh ja, Aboutaleb pesten was het, is waar ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als je bepaalde fucties uitoefent wel ja.
Ik heb het over alle hogere functies bij de staat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, Aboutaleb pesten was het, is waar ook.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Jestrovic het volgende:
[..]
Ja "tof" maar zolang er zulke gasten bestaan, zullen allochtonen gaan denken dat ze het toch nooit goed kunnen doen. Dus leuk dat een allochtoon het benadrukt, maar dan moeten autochtonen dat ook doen. Het is geen eenrichtingsverkeer.
Vergeet het schuldgevoel van WO2 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Respect voor deze man!! Hij snapt het.
Het probleem ligt bij de autochtone Nederlander. Jullie zijn naief en zien geen problemen. Komt door jullie gewelddadige geschiedenis in de 'Gouden Eeuw'. Daardoor zijn jullie veel te tolerant geworden. Iedereen loopt meteen de bleren (waronder meneer SCH misschien ook) en als een blanke iets onaardigs tegenover negers zegt.
Jullie tolerantie-harde aanpak balans is helemaal in de war, als jullie begrjipen wat ik daarmee bedoelt. Nu zijn jullie weer veel te tolerant, terwijl sommige van jullie in de 'Gouden Eeuw' heel rascistisch waren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, ik zie er meer in om de lastige gewoon het land uit te zetten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vergeet het schuldgevoel van WO2 niet.
Zit ook wel weer waarheid in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beste mevrouwhopjes83, sinds ik je al een half uur ken vind ik je heel lief en aardig, maar je begrijpt er niet zoveel van. Het land uitzetten is geen goede oplossing. Marokko bijv. WIL HELEMAAL NIET de kutmarokkanen in hun eigen land. Zij gaan Marokko verpesten. Als Nederlandse Marokkanen op vakantie in Marokko gaan, heeft de lokale bevolking een hekel aan ze. Ze hebben geen manieren, lopen het hele land te rellen.
De rotallochtonen zijn een NEDERLANDS probleem. Nederland moet het oplossen. Je moet niet je eigen problemen op andere landen schuiven.
Die rotallochtonen zijn uitschot --> wat moet je met uitschot doen --> verwijderen van deze aardbodem.
Nogmaals ik ben in verscheiden Derde Wereldlanden geweest. Zouden jullie misschien ook eens moeten doen. Dan zie je hoe verwend we hier zijn. Degene die zich hier misdraagt, heeft geen enkele reden. AUB niet zo aardig tegen de rotjongens doen. Gewoon verwijderen uit de maatschappij.
Waar woon jij als je het steeds over jullie hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt!
Jullie zijn jullie balans kwijt. Dat is 1 van de redenen waarom de regering nu zo slap is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga door ga door. Ben je soms een kloon van Meki die eens zin heeft in iets anders?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar woon jij als je het steeds over jullie hebt?
Zeker de Aziaten zijn bijzonder slim, die komen er wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Zienswijze het volgende:
Vragen jullie je nooit af dat Aziaten het in Nederland wel goed doen? En Antillianen, Marokkanen en negers en niks van bakken?
Komt door cultuur mensen.
In Amerika doen Aziaten het zelfs beter dan de blanke Amerikaan.
Aziatische cultuur he: successen boeken, hard werken.
Daarom zie je nu ook opkomende Aziatische grootmachten. De 21e eeuw wordt van Azie.
Ben geen rascist, ieder mens is gelijkwaardig. Maar er zijn wel verschillen in cultuur, mentaliteit en opvoeding.
Ook niet zo vreemd heh, als je zelf een allochtoon bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Zienswijze het volgende:
Ben veel tussen allochtonen opgegroeid.
Wist je dat Arabieren ook Aziaten zijn? En dat een groot deel van de moslims uit Aziatische landen komen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zeker de Aziaten zijn bijzonder slim, die komen er wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |