Serieus, nee. Maar ik hou wel van beredeneren en dit is mijn kijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Anders neem je het even heel serieus. We hebben het hier over gtst...
Het serieus nemen maakt het juist zo leukquote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Anders neem je het even heel serieus. We hebben het hier over gtst...
ja maar zo waren er toch nog wel meer niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Waar was Job !!!!
Dan zie ik ze liever niet terug.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
(al zijn het dan totaal andere acteurs)
Jij bent degene die zo begint met reageren hoor. Begrijp haar reactie heel goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo voel jij je ff niet aangevallen... het spijt me hoor... laat ik het zo zeggen bij degene bij wie ik ben geweest ging het niet zo... kan echt pissig worden op iemand die zo reageert maar goed!
ja hoor, begin jij ook nog ffquote:Op maandag 2 februari 2009 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond juist de eerste reactie van lady-wrb juist aanvallend.
Maar niet iets om ruzie over te maken [ afbeelding ]
nou zeg, dat kan ook anders hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor, begin jij ook nog ff
guttegut
is het nou eens klaar?
Zo hallo doe even rustig zeg... jeetje lag het dus wel aan nou. Kijk nou eens hoe je reageerd zeg!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor, begin jij ook nog ff
guttegut
is het nou eens klaar?
Relaxed zeg....quote:Maar niet iets om ruzie over te maken
Jezus Dennis. Hij moet we het ergste figuur zijn in de GTST geschiedenis (zo gauw ik kan bedenken althans). En Nina. Vind ik ook vreselijk al is het de laatste tijd ietsje minder.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Perico het volgende:
Zelfs als ik me echt ergerde, bleef ik mezelf toch kwellen om 20:00. Vooral de dronken Dennis was pure walging.
dat station ben ik ondertussen al gepasseerdquote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef Liquidist het volgende:
[..]
nou zeg, dat kan ook anders he![]()
()
Mjah wat ze daar voor verknipte karikatuur van gemaakt hebben. Ze krijgt alles gedaan, er wordt alles voor haar gedaan en als ze weer eens onredelijk is, beginnen de ouders heel onderdanig met: "maar lieverd/prinses toch".quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
En Nina. Vind ik ook vreselijk al is het de laatste tijd ietsje minder.
Ja, dat gevoel had ik nu ook!quote:Stefano daarentegen.Was gelijk weer aan hem gewend.
Sommige acteurs (en personages) hebben dat gewoon bij zich. Stefano is ook gewoon een goeie verschijning en kijkt nooit zuur volgens mij. Goeie soapkop.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Perico het volgende:
Ja, dat gevoel had ik nu ook!... Hij straalt vertrouwen uit, aan hem had Rik ook meteen wat. Het is jammer als hij weer verdwenen is! Is toch 1 van de natuurlijke pijlers van de serie...
Nounounounou!!!, is dat nu nodig!!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga niet rellen
en ALS ik een rel wil, ga ik wel naar oud.
Stefano is de beste vriend van Rik (als het erop aankomt staat Bing op de 2e plaats) en was een grote steun voor haar toen Rik in de gevangenis zat in Thailand.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Michellee het volgende:
Ok, hier kom ik weer met een vraag.....wat is dan de relatie tussen Anita en Stefano geweest??! Hebben die ook wat met elkaar gehad???!
Stefano is er voor Rik.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Michellee het volgende:
Ok, hier kom ik weer met een vraag.....wat is dan de relatie tussen Anita en Stefano geweest??! Hebben die ook wat met elkaar gehad???!
tuurlijk, oud is veel gezelliger rellenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nounounounou!!!, is dat nu nodig!!!!!!
.
Ja dat was precies wat ik ook dacht... later waren ze bijna allemaal bij Rik thuis, dus dat maakte niet echt veel verschil.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond het ook een beetje apart dat het ineens een 'besloten kring' was. Dennis is er speciaal voor terug gekomen, die werd niet eens uitgenodigd. En anderen waar Anita regelmatig mee omging waren er ook niet.
Nee. Ik zou het juist andersom willen hebben. Veel mensen op die dienst, en later gewoon thuis alleen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat was precies wat ik ook dacht... later waren ze bijna allemaal bij Rik thuis, dus dat maakte niet echt veel verschil.
Ja is wat "logischer"... wat dat betreft zijn ze bij GTST wel origineel!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het juist andersom willen hebben. Veel mensen op die dienst, en later gewoon thuis alleen zijn.
Ja ach, de logica van GTST volg ik al een tijdje niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja is wat "logischer"... wat dat betreft zijn ze bij GTST wel origineel!
Inderdaad, Lady-wrb heeft duidelijk gemaakt dat ze het niet zo bedoeld heeft, een uitschieter kan geen kwaad, dat houdt de boel een beetje levendig. We (ikzelf incluis) moeten er niet verder over doorgaan, het is nu klaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat station ben ik ondertussen al gepasseerd![]()
nog één keer dan:
ik wil niet rellen\
ik ga niet rellen
en ALS ik een rel wil, ga ik wel naar oud.
kunnen we het nu weer over gtst hebben?
Welke plaats was dat dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:35 schreef Frankie79 het volgende:
Verhip, het was hetzelfde crematorium waar mijn oma gecremeerd is
Vind ik op zich net raar, wel jammer want ik wil vonken zien tussen Jack en Janinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Verder vond ik het ook best raar dat het zo besloten was en daarna wel het huis vol.
Ja ik ook!! Bij Jack ligt het er in elk geval dik bovenop! Nu nog bij Janine, hoop dat ze zich iets hipper gaat kleden, die rokken heb ik nu wel gezien bij haar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik op zich net raar, wel jammer want ik wil vonken zien tussen Jack en Janine
Nouja, hij kon ook niet weten dat ie dat mailtje/telefoontje zou krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap niet dat Floris haar in huis neemt, en vervolgens de indruk wekt, dat hij alleen naar Australie wil.
Dat vind ik pas dom!
Haha ja daar moest ik wel om lachen, Barbara nodigde zichzelf lekker uit... en Vicky later ook... hij vroeg nergens om maar de dames gingen er al vanuit dat ze wel mee mochten!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef JufMariska het volgende:
Ja, maar het is nu wel een beetje raar dat hij (Floris) eigenlijk alleen zonder Barbara naar Australie leek te willen gaan.. Toen het er op leek dat zij wel lekker mee wilde, hoefde hij ineens niet meer zo nodig. Ik zie een relatiecrisisje opdoemen...
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had liever Anita erin gehouden dan Barbara
Hee ze ziet hem wel elke week op de webcam dunner worden he!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef Michellee het volgende:
Bizar eigenlijk dat de zoon van Janine gewoon in Amerika woont en we daar nooit iets van horen....hoe oud is dat kind? Je zou toch denken dat je als moeder iets meer doet voor je zoon?
Idd.quote:
Stefanoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lucas doet inmiddels al examenWat doen ze in het eten van de kinderen van Sanders?
Desalniettemin moet Stefano wel blijven natuurlijk, al is het alleen maar om Nick over de rooie te krijgen.
Stefano en Nick hebben ook geen verkeerde scènes. Opvallend dat Stefano nostalgie oproept en er vervolgens ook in de aflevering geen foute gezongen liedjes zitten, maar weer de maffia-achtige muziek tussen Ludo en hem. Dat maakt meteen een hele andere sfeer. Bovendien heeft Maxime nu ook eens daadwerkelijk iets gedaan en stelt Jack zich lekker zakelijk op: "ik ben gewoon pragmatisch ingesteld", net zoals zijn grootvader die de woorden tegen Linda Dekker sprak: "ik ben gewoon praktisch".Zulke nostalgie maakte deze aflevering niet slecht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo en Stefano zijn ook nog steeds goed samen
quote:
quote:
Toeval dat de Fischers, Floris, en de Dexter niet in het stuk voorkwamen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Michellee het volgende:![]()
Maar inderdaad een mooie aflevering! Sterk en niet eindeloos gezemel...nou ja dat stukkie met Bing dan...maar goed, geen geklaag vandaag!
Alle afleveringen zonder de familie Fischer zijn bijna bij voorbaat goed, daarom vind ik het ook uitermate jammer dat iemand als Charlie iets met Rik gaat krijgen (althans daar gaat het heen als ik het zo zie)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef Perico het volgende:
[..]
Toeval dat de Fischers, Floris, en de Dexter niet in het stuk voorkwamen?
Het zal mij verbazen als dat NIET gaat gebeuren! En zo zie ik er nog wel meer (voorspelbare) verhaallijnen aankomen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alle afleveringen zonder de familie Fischer zijn bijna bij voorbaat goed, daarom vind ik het ook uitermate jammer dat iemand als Charlie iets met Rik gaat krijgen (althans daar gaat het heen als ik het zo zie)
Ze hebben de webcam! En ook vast wel Hyves, want GTST is hip natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef Michellee het volgende:
Bizar eigenlijk dat de zoon van Janine gewoon in Amerika woont en we daar nooit iets van horen....hoe oud is dat kind? Je zou toch denken dat je als moeder iets meer doet voor je zoon?
Stefano mag idd blijven, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stefano moet blijven, Dennis moet opdonderen, maar hij moet inderdaad niet onder Ludo gaan werken, laat hem hier maar een eigen bedrijf opzetten
Om te beginnen zijn huis over te nemen. Nog even en ze heeft Ludo en co eruit gewerkt. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben de webcam! En ook vast wel Hyves, want GTST is hip natuurlijk
Ik blijf trouwens Maxime een interessant personage vinden, echt die is al maanden bezig met zichzelf in te dekken binnen (haar?) familie Sanders. Wat is ze toch van plan
Goed planquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stefano moet blijven, Dennis moet opdonderen, maar hij moet inderdaad niet onder Ludo gaan werken, laat hem hier maar een eigen bedrijf opzetten
Huh? Er stond volgens mij Martijn, Maxime en Merel..quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:57 schreef Liquidist het volgende:
haha in die telefoon van jack "Maxime, Martine....". benieuwd of we die ooit nog terugzien, maar ben bang van niet
aub zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
Petitie!!!!!!!! Stefano terug in GTST!!!
http://www.axci.nl/?ln=ned&id=3606
Klopt, Martyn (quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Huh? Er stond volgens mij Martijn, Maxime en Merel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |