Mjah wat ze daar voor verknipte karikatuur van gemaakt hebben. Ze krijgt alles gedaan, er wordt alles voor haar gedaan en als ze weer eens onredelijk is, beginnen de ouders heel onderdanig met: "maar lieverd/prinses toch".quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
En Nina. Vind ik ook vreselijk al is het de laatste tijd ietsje minder.
Ja, dat gevoel had ik nu ook!quote:Stefano daarentegen.Was gelijk weer aan hem gewend.
Sommige acteurs (en personages) hebben dat gewoon bij zich. Stefano is ook gewoon een goeie verschijning en kijkt nooit zuur volgens mij. Goeie soapkop.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Perico het volgende:
Ja, dat gevoel had ik nu ook!... Hij straalt vertrouwen uit, aan hem had Rik ook meteen wat. Het is jammer als hij weer verdwenen is! Is toch 1 van de natuurlijke pijlers van de serie...
Nounounounou!!!, is dat nu nodig!!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga niet rellen
en ALS ik een rel wil, ga ik wel naar oud.
Stefano is de beste vriend van Rik (als het erop aankomt staat Bing op de 2e plaats) en was een grote steun voor haar toen Rik in de gevangenis zat in Thailand.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Michellee het volgende:
Ok, hier kom ik weer met een vraag.....wat is dan de relatie tussen Anita en Stefano geweest??! Hebben die ook wat met elkaar gehad???!
Stefano is er voor Rik.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Michellee het volgende:
Ok, hier kom ik weer met een vraag.....wat is dan de relatie tussen Anita en Stefano geweest??! Hebben die ook wat met elkaar gehad???!
tuurlijk, oud is veel gezelliger rellenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nounounounou!!!, is dat nu nodig!!!!!!
.
Ja dat was precies wat ik ook dacht... later waren ze bijna allemaal bij Rik thuis, dus dat maakte niet echt veel verschil.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond het ook een beetje apart dat het ineens een 'besloten kring' was. Dennis is er speciaal voor terug gekomen, die werd niet eens uitgenodigd. En anderen waar Anita regelmatig mee omging waren er ook niet.
Nee. Ik zou het juist andersom willen hebben. Veel mensen op die dienst, en later gewoon thuis alleen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat was precies wat ik ook dacht... later waren ze bijna allemaal bij Rik thuis, dus dat maakte niet echt veel verschil.
Ja is wat "logischer"... wat dat betreft zijn ze bij GTST wel origineel!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het juist andersom willen hebben. Veel mensen op die dienst, en later gewoon thuis alleen zijn.
Ja ach, de logica van GTST volg ik al een tijdje niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja is wat "logischer"... wat dat betreft zijn ze bij GTST wel origineel!
Inderdaad, Lady-wrb heeft duidelijk gemaakt dat ze het niet zo bedoeld heeft, een uitschieter kan geen kwaad, dat houdt de boel een beetje levendig. We (ikzelf incluis) moeten er niet verder over doorgaan, het is nu klaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat station ben ik ondertussen al gepasseerd![]()
nog één keer dan:
ik wil niet rellen\
ik ga niet rellen
en ALS ik een rel wil, ga ik wel naar oud.
kunnen we het nu weer over gtst hebben?
Welke plaats was dat dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:35 schreef Frankie79 het volgende:
Verhip, het was hetzelfde crematorium waar mijn oma gecremeerd is
Vind ik op zich net raar, wel jammer want ik wil vonken zien tussen Jack en Janinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Verder vond ik het ook best raar dat het zo besloten was en daarna wel het huis vol.
Ja ik ook!! Bij Jack ligt het er in elk geval dik bovenop! Nu nog bij Janine, hoop dat ze zich iets hipper gaat kleden, die rokken heb ik nu wel gezien bij haar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik op zich net raar, wel jammer want ik wil vonken zien tussen Jack en Janine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |