Stefano en Nick hebben ook geen verkeerde scènes. Opvallend dat Stefano nostalgie oproept en er vervolgens ook in de aflevering geen foute gezongen liedjes zitten, maar weer de maffia-achtige muziek tussen Ludo en hem. Dat maakt meteen een hele andere sfeer. Bovendien heeft Maxime nu ook eens daadwerkelijk iets gedaan en stelt Jack zich lekker zakelijk op: "ik ben gewoon pragmatisch ingesteld", net zoals zijn grootvader die de woorden tegen Linda Dekker sprak: "ik ben gewoon praktisch".Zulke nostalgie maakte deze aflevering niet slecht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo en Stefano zijn ook nog steeds goed samen
quote:
quote:
Toeval dat de Fischers, Floris, en de Dexter niet in het stuk voorkwamen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Michellee het volgende:![]()
Maar inderdaad een mooie aflevering! Sterk en niet eindeloos gezemel...nou ja dat stukkie met Bing dan...maar goed, geen geklaag vandaag!
Alle afleveringen zonder de familie Fischer zijn bijna bij voorbaat goed, daarom vind ik het ook uitermate jammer dat iemand als Charlie iets met Rik gaat krijgen (althans daar gaat het heen als ik het zo zie)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef Perico het volgende:
[..]
Toeval dat de Fischers, Floris, en de Dexter niet in het stuk voorkwamen?
Het zal mij verbazen als dat NIET gaat gebeuren! En zo zie ik er nog wel meer (voorspelbare) verhaallijnen aankomen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alle afleveringen zonder de familie Fischer zijn bijna bij voorbaat goed, daarom vind ik het ook uitermate jammer dat iemand als Charlie iets met Rik gaat krijgen (althans daar gaat het heen als ik het zo zie)
Ze hebben de webcam! En ook vast wel Hyves, want GTST is hip natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef Michellee het volgende:
Bizar eigenlijk dat de zoon van Janine gewoon in Amerika woont en we daar nooit iets van horen....hoe oud is dat kind? Je zou toch denken dat je als moeder iets meer doet voor je zoon?
Stefano mag idd blijven, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stefano moet blijven, Dennis moet opdonderen, maar hij moet inderdaad niet onder Ludo gaan werken, laat hem hier maar een eigen bedrijf opzetten
Om te beginnen zijn huis over te nemen. Nog even en ze heeft Ludo en co eruit gewerkt. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben de webcam! En ook vast wel Hyves, want GTST is hip natuurlijk
Ik blijf trouwens Maxime een interessant personage vinden, echt die is al maanden bezig met zichzelf in te dekken binnen (haar?) familie Sanders. Wat is ze toch van plan
Goed planquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stefano moet blijven, Dennis moet opdonderen, maar hij moet inderdaad niet onder Ludo gaan werken, laat hem hier maar een eigen bedrijf opzetten
Huh? Er stond volgens mij Martijn, Maxime en Merel..quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:57 schreef Liquidist het volgende:
haha in die telefoon van jack "Maxime, Martine....". benieuwd of we die ooit nog terugzien, maar ben bang van niet
aub zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
Petitie!!!!!!!! Stefano terug in GTST!!!
http://www.axci.nl/?ln=ned&id=3606
Klopt, Martyn (quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Huh? Er stond volgens mij Martijn, Maxime en Merel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |