Nouja, hij kon ook niet weten dat ie dat mailtje/telefoontje zou krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap niet dat Floris haar in huis neemt, en vervolgens de indruk wekt, dat hij alleen naar Australie wil.
Dat vind ik pas dom!
Haha ja daar moest ik wel om lachen, Barbara nodigde zichzelf lekker uit... en Vicky later ook... hij vroeg nergens om maar de dames gingen er al vanuit dat ze wel mee mochten!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef JufMariska het volgende:
Ja, maar het is nu wel een beetje raar dat hij (Floris) eigenlijk alleen zonder Barbara naar Australie leek te willen gaan.. Toen het er op leek dat zij wel lekker mee wilde, hoefde hij ineens niet meer zo nodig. Ik zie een relatiecrisisje opdoemen...
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had liever Anita erin gehouden dan Barbara
Hee ze ziet hem wel elke week op de webcam dunner worden he!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef Michellee het volgende:
Bizar eigenlijk dat de zoon van Janine gewoon in Amerika woont en we daar nooit iets van horen....hoe oud is dat kind? Je zou toch denken dat je als moeder iets meer doet voor je zoon?
Idd.quote:
Stefanoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lucas doet inmiddels al examenWat doen ze in het eten van de kinderen van Sanders?
Desalniettemin moet Stefano wel blijven natuurlijk, al is het alleen maar om Nick over de rooie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |