Ja he? Had van mij niet gehoeven eigenlijk, doe maar gewoon een normaal einde, het is maar een soapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over. Het is dat ik weet dat het niet zo is, maar anders....
HOe oud is dat? Zelfs ik ken dat nog: De echte Charlie, Mickey, etcquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef GSMboy het volgende:
Nostalgie:
Die tune![]()
![]()
Die eindtune van vanavond leek er wel een beetje op...
Zo raar is het allemaal niet, hoor. Rikki is nog jong, die beseft niet goed wat er echt gebeurt. En van Jack is al uitgelegd dat het noodweer was en dat hij dus niet vervolgd zal worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:12 schreef Anneloortje het volgende:
Die Rikki die smilend een afscheidsbrief voorleest, vond dat een beetje ongeloofwaardig...
Dennis had van mij weg mogen blijven..
Zal er volgende week weer iets met René gebeuren? Of is dat klaar.
Ik vind hte ook raar dat Jack nog vrij rondloopt enzo.
Ja, en hij mag ook zo met een pistool rondlopen....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo raar is het allemaal niet, hoor. Rikki is nog jong, die beseft niet goed wat er echt gebeurt. En van Jack is al uitgelegd dat het noodweer was en dat hij dus niet vervolgd zal worden.
Ja mooi was het he.. ik zat me vooral in te leven van stel dat dit echt zou zijn... dan zie je gewoon voor de aller laatste keer je dochter.... ze ging wel mooi dood zeg maar... in het echt gaat dat natuurlijk niet zo...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef J-net het volgende:
Heb vanaf de scene met het afscheid van charlie alleen nog maar liggen huilen, wel onwijs goed gedaan hoor.
Zelf had ik misschien Rikki erbij gelaten, maar ja aan de andere kant dan is dat kind meteen getraumatiseerd.
Als hij een vergunning heeft, wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, en hij mag ook zo met een pistool rondlopen....
wat weet jij daar nou van?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja mooi was het he.. ik zat me vooral in te leven van stel dat dit echt zou zijn... dan zie je gewoon voor de aller laatste keer je dochter.... ze ging wel mooi dood zeg maar... in het echt gaat dat natuurlijk niet zo...
Lastig of je je kind erbij moet laten... Rikki had nu een mooi momentje met Charlie..
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij een vergunning heeft, wel ja.
Bij GTST niet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.
Zo voel jij je ff niet aangevallen... het spijt me hoor... laat ik het zo zeggen bij degene bij wie ik ben geweest ging het niet zo... kan echt pissig worden op iemand die zo reageert maar goed!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van?
bij mijn vader ging het wel zo.
Kan het zosnel niet vinden op Youtube ofzo, maar ben er 99% zeker van. Volgens mij weet Supertuxxx dat ook wel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Owh? Hoe komje erbij? gezien? Voorbeeld?
'Het leek Jezus wel, die stond ook op uit de dood'quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef GSMboy het volgende:
Nostalgie:
Die tune![]()
![]()
Die eindtune van vanavond leek er wel een beetje op...
Er mag wel meer niet maar je moet wel reageren op de situatie. Jack heeft de samenleving een dienst bewezen door men van René te verlossen. Beredeneren met een psychopaat is geen optie. Met een vergunde wapen noodweer schieten is voor de autoriteiten een waterdicht pardon, wat zijn werkelijke intenties waren kun je niet met zekerheid stellen. Ook al mag aangenomen worden dat hij zich naar René snelde om hem met voorbedachte rade te assineren. Het is eigenlijk idem dito aan Ludo zijn positie door de jaren heen. Indirecte verantwoordelijkheid maar in dit geval directe actie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.
Dat van dat ze zei Roos, toen werd ik ook wel emo t einde was goed alleen de aanloop vond ik slecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Frey het volgende:
De exit van Sylvia zal voor mij altijd op 1 blijven staan, maar wat was deze prachtig. En wie had dat nog verwacht na vrijdag? Na de teleurstellende ontknopingen in de "veegweek" was dit eindelijk weer even het GTST van toen. Die stilte ook op het eind... En om het helemaal af te maken die aftiteling waardoor ik na afloop met kippenvel voor de buis zat. En hoe mooi om haar naar Roos te laten gaan. Een ode aan Guusje die een dag voor de aflevering al 5 jaar niet meer onder ons was...
Zeker een waardig afscheid van Anita Dendermonde.
ik voel me niet aangevallen hoor, ik verbaasde me alleen over die opmerking.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo voel jij je ff niet aangevallen... het spijt me hoor... laat ik het zo zeggen bij degene bij wie ik ben geweest ging het niet zo... kan echt pissig worden op iemand die zo reageert maar goed!
No offence, maar je hebt een keer eerder zo gereageerd in een ander (niet-gtst) topic, niemand heeft de monopoly op tw weten hoe iets wel of niet gebeurd is, een situatie kan voor persoon A de norm zijn, dit betekent niet direct dat hij persoon B ermee aanvalt of andersomquote:Op zondag 1 februari 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen hoor, ik verbaasde me alleen over die opmerking.
volgens mij voel jij je aangevallen.
maak je niet zo druk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |