Waarom zouden je vrienden ook gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
knip
Hij is heel boos, en roep dat ik moet verdwijnen uit de zaal. Ik vind het een beetje jammer, en sputter nog wat tegen, maar hij houdt voet bij stuk. Mijn vrienden waren wel zo tof om solidair te zijn en ook te gaan, maar het blijft flauw.
Klacht: Professoren zonder humor.
Wij hebben altijd zoiets van, als één van ons eruit wordt gestuurd wil de rest ook de les niet meer volgen. Kun je tenminste samen in een koffiekamer of lunchroom gaan zitten, in plaats van in je uppert achter een pc je te vervelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom zouden je vrienden ook gaan? Het was een geslaagde garp, jij gaat eruit. En na de les lachen
Maar dan hoeven ze toch niet per sé mee te gaan
Het leven bestaat niet alleen uit serieus zijn en leren.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
Je moet met je fikken van andermans spullen afblijven. Wat heb je in hemelsnaam te zoek op de universiteit, proleet?
Die man is gewoon een mens zoals ons allen, en hij had best even kunnen lachen o.i.d. We hadden niets kapot gemaakt, de batterij lag op z'n lessenaar. Gewoon een onschuldige grap, ik ken veel ergere.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef FixYou het volgende:
Die man heeft groot gelijk. Hij is een professor, een wijs man die zijn respect verdiend heeft. Om hem dan op zo'n manier voor schut te zetten is te zielig voor woorden.
Oh, bij ons zijn er altijd genoeg mensen die geen les volgen, dus er zijn altijd wel wat mensen waar je mee kan ouwehoeren als je eruit bent gestuurd. Maar als iedereen bij ons schuldig is, dan blijven ze, of zorgen ze dat ze er later worden uitgestuurdquote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben altijd zoiets van, als één van ons eruit wordt gestuurd wil de rest ook de les niet meer volgen. Kun je tenminste samen in een koffiekamer of lunchroom gaan zitten, in plaats van in je uppert achter een pc je te vervelen.
En zij hadden zoiets van, we zijn allemaal schuldig.
Pfff, communicatiewetenschap of zo? Rechten?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben altijd zoiets van, als één van ons eruit wordt gestuurd wil de rest ook de les niet meer volgen. Kun je tenminste samen in een koffiekamer of lunchroom gaan zitten, in plaats van in je uppert achter een pc je te vervelen.
Koud.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pfff, communicatiewetenschap of zo? Rechten?
Economische richting, maar specifieker gaat het niet worden.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef Opperkwal het volgende:
Het leven bestaat niet alleen uit serieus zijn en leren.
Ik zou er wel om kunnen lachen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Als je gaat kutten bij colleges mag je van mij wegblijven, als ik daar kom kom ik voor de stof, anders blijf je maar thuis met je laser
Indd TSquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
Pfoe, wat zijn sommige mensen toch chaggerijnig zeg. Als ik professor was geweest had ik mezelf gefeliciteerd en had ik erom kunnen lachen. Ik deed toch niemand kwaad, en het is weer eens een leuke onderbreking van het dagelijks ritme.
Ouwe ventquote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Als je gaat kutten bij colleges mag je van mij wegblijven, als ik daar kom kom ik voor de stof, anders blijf je maar thuis met je laser
Commerciële economiequote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Economische richting, maar specifieker gaat het niet worden.
Batterijen isoleren gok ik. Dan kunnen die er in blijven zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goede grapMaar waarom doe je een stukje gum in zijn laser? Of moet dat het gewicht weer in evenwicht brengen [ afbeelding ]
Tering.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Jullie hebben heul geen college. Jullie moeten alleen werktuigdingen bouwen en dan gauw weer naar huis en naar FOK!.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Neen. Ze moeten de akkers op met hun werktuigen! Ploegen godverdomme!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:24 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jullie hebben heul geen college. Jullie moeten alleen werktuigdingen bouwen en dan gauw weer naar huis en naar FOK!.
Ach houd je bek toch kankerbal.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
Je moet met je fikken van andermans spullen afblijven. Wat heb je in hemelsnaam te zoek op de universiteit, proleet?
Kinderachtige kloothommel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
Ach houd je bek toch kankerbal.
Tevens puike actie, als je dat bij mij in college had gedaan zou ik voor je klappen.
Wil je zeggen dat mensen met WO geen flauwe humor mogen hebben? Ik vind het namelijk wel lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kinderachtige kloothommel.
Ga een mbo cursus doen, man.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef FixYou het volgende:
Die man heeft groot gelijk. Hij is een professor, een wijs man die zijn respect verdiend heeft. Om hem dan op zo'n manier voor schut te zetten is te zielig voor woorden.
Neem jezelf even serieus hé, stakker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:00 schreef Beauregard het volgende:
Note: Dit is geen waargebeurd verhaal. Mocht dat wel zo zijn, dan begrijp ik niet wat TS op de universiteit doet. Zelfs op een mbo zou je nog te treurig voor woorden zijn als je zo'n lame ass 'grapje' uithaalt. Tenminste, dat denk ik. Leer mij het mbo kennen.
Bah, snobistische bal. Je bent tot nu toe in ieder geval te onnozel om jezelf op juiste waarde te schatten en een grapje te relativeren. Slimme rakker hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kinderachtige kloothommel.
Ga een mbo cursus doen, man.
Ja. Duh. In wat voor fantasiewereldje leef jij danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Alsof de één meer respect verdient dan de ander.
Ouderen, minder validen, chronisch zieken, armen, daar heb ik extra respect voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Duh. In wat voor fantasiewereldje leef jij dan.
En voor crimineel tuig minder? Gefeliciteerd, je ontkracht je eigen punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ouderen, minder validen, chronisch zieken, armen, daar heb ik extra respect voor.
Kutten onder de les, dat is met propjes gooien en verder triest doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Dat is wel heel ongenuanceerd/zwart-wit. Seriemoordenaars wel ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef Biels het volgende:
[..]
En voor crimineel tuig minder? Gefeliciteerd, je ontkracht je eigen punt.
Niet zomaar slim. Kankerslim.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is wel heel ongenuanceerd/zwart-wit. Seriemoordenaars wel ja.
Maar zelfs in dat geval.. Gefeliciteerd dan! Jij bent slim! Je hebt me waar je me hebben wilt!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef MadMarine het volgende:
hij was leuker geweest als je eerst normaal meegeschenen had met de professor, en dan halverwege pas met de garp was begonnen...
HAHAHAquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Alsof de één meer respect verdient dan de ander.
Wat een onzin. Durft niemand van jullie in z'n eentje naar de bovenmeester ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Respect voor armen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ouderen, minder validen, chronisch zieken, armen, daar heb ik extra respect voor.
Ja joh een keertje ouwehoeren kan echt niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
Dit grapje relativeren? Ik weet niet wat voor kinderachtige ziel jij bent, maar zo'n 'grapje' als in de OP beschreven hoort thuis op een middelbare school.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Bah, snobistische bal. Je bent tot nu toe in ieder geval te onnozel om jezelf op juiste waarde te schatten en een grapje te relativeren. Slimme rakker hoor!
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat een of andere flapdrol dit in een collegezaal op de universiteit doet is gewoon zielig en valt voor mij niet te relativeren. En dan ook nog weggestuurd worden. WEGGESTUURD WORDEN. Op het WO. Echt, dan mag je trots zijn op jezelf hoor.
Ik weet niet waar jij ergens studeert, maar bij ons is wegsturen vaker aan de orde. Bij wiskunde zit zo'n tang, en die heeft er al 3 groepjes in 2 lessen uitgestuurd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dit grapje relativeren? Ik weet niet wat voor kinderachtige ziel jij bent, maar zo'n 'grapje' als in de OP beschreven hoort thuis op een middelbare school.
Dat een of andere flapdrol dit in een collegezaal op de universiteit doet is gewoon zielig en valt voor mij niet te relativeren. En dan ook nog weggestuurd worden. WEGGESTUURD WORDEN. Op het WO. Echt, dan mag je trots zijn op jezelf hoor.
Kindjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ergens studeert, maar bij ons is wegsturen vaker aan de orde. Bij wiskunde zit zo'n tang, en die heeft er al 3 groepjes in 2 lessen uitgestuurd.
En het is vast vervelend dat mensen zoals ik ook slagen op hetzelfde onderwijsniveau als jij.
Doe toch niet zo verheven. TOO MUCH OVERCOMPENSATION!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dit grapje relativeren? Ik weet niet wat voor kinderachtige ziel jij bent, maar zo'n 'grapje' als in de OP beschreven hoort thuis op een middelbare school.
Nog even een dubbelcheck: we hebben het hier toch echt over de universiteit, he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ergens studeert, maar bij ons is wegsturen vaker aan de orde. Bij wiskunde zit zo'n tang, en die heeft er al 3 groepjes in 2 lessen uitgestuurd.
En het is vast vervelend dat mensen zoals ik ook slagen op hetzelfde onderwijsniveau als jij.
Verheven? Die randdebielen hoeven niet naar college te gaan, hoor. Niemand die er wakker van ligt als ze wegblijven. Waarom zou je naar college gaan met de intentie om eens even te gaan bewijzen wie er de grappigste is? Ik begrijp dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Doe toch niet zo verheven. TOO MUCH OVERCOMPENSATION!
Over weggestuurd worden, dat heb ik ook nog niet meegemaakt trouwensWat een zuurpruim, die prof.
Collega's onder elkaar maken toch ook wel eens een grapje? Dat is een werkvloer, daar word je nog voor betaald ook. Grapjes staan los van elk niveau, leeftijd, opleiding, zo-goed-als-elke-situatie (nuance; wat mij betreft, maar een begrafenis lijkt me not done).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar heb je fok voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verheven? Die randdebielen hoeven niet naar college te gaan, hoor. Niemand die er wakker van ligt als ze wegblijven. Waarom zou je naar college gaan met de intentie om eens even te gaan bewijzen wie er de grappigste is? Ik begrijp dat niet helemaal.
Grapjes moeten inderdaad kunnen. Maar plaats het eens in de context, aap. Een college. Een universiteit. Een professor. En dan zijn er wat van die puberale dwazen die moedwillig, voor aanvang van het college, een apparaatje van de professor gaan saboteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Collega's onder elkaar maken toch ook wel eens een grapje? Dat is een werkvloer, daar word je nog voor betaald ook. Grapjes staan los van elk niveau, leeftijd, opleiding, zo-goed-als-elke-situatie (nuance; wat mij betreft, maar een begrafenis lijkt me not done).
Alsof hij zelf die keuze heeft gemaakt om de collegezaal te verlaten. Ik vind het humor (het is origineel, goed getimed en het publiek kan het ook waarderen) en heb sterk het idee dat de lange tenen van de professor en/of de vervreemding van menselijk gedrag het probleem in dit verhaal is.
De professor maakt in dit verhaal de keuze om iemand weg te sturen, welke ik een goedkope en ongepaste keuze vind. Er is geen sprake van desinteresse, structureel verstoren van het college, onoverkomelijke meningsverschillen, ordeproblemen etc. Dus wegsturen is wel héél goedkoop en gemakkelijk.
Beetje karakter kan geen kwaad! En een lach al helemaal niet, tussen zoveel ernst.
Inderdaad. En velen gingen hem voor.quote:
Eh, nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef padlarf het volgende:
Wehehe, al dat gehap op Beauregard. Die kerel speelt ook gewoon een rol
Wat is het toch met die mensen, die angstvallig hun best doen hun kinderhart te verbergen. Humor is niet aan leeftijd gelieerd hoor. En dat je je gepiepeld voelt? Dat is een keuze. En een slechte, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Grapjes moeten inderdaad kunnen. Maar plaats het eens in de context, aap. Een college. Een universiteit. Een professor. En dan zijn er wat van die puberale dwazen die moedwillig, voor aanvang van het college, een apparaatje van de professor gaan saboteren.
College verstoord, professor voor lul, TS alle lachers op z'n hand. Ik zou me ook aardig gepiepeld voelen door dat kind. Wegsturen is de enige juiste beslissing in dit geval, want iemand die een middelbare school actie uithaalt verdient een reactie van gelijk niveau.
Misschien lees ik er overheen, maar in welk jaar zit TS? Als hij eerstejaars is kan ik me enigzins voorstellen dat hij zijn actie dolletjes vindt. En misschien komt het dan nog een keer goed met het ventje.
Dan ben jij waarschijnlijk de afwijkende. Want veruit het gros van mijn mede-studenten vond het een geslaagde grap, ik ben zelfs door een aantal onbekenden aangesproken en gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, nee.
Ik vind het serieus een debiele actie van TS. Ik zou sterven van plaatsvervangende schaamte als je naast TS zou zitten tijdens zijn 'grap'. Wat een treurnis.
Zo'n professor zal een grap op zijn tijd heus wel waarderen. Maar waarom moet dat plaatsvinden in een collegezaal waar men over het algemeen niet verschijnt om er eens een leuke tijd van te maken. Waarom kan ik je dat niet aan je verstand gepeuterd krijgen? Wat is jouw achtergrond trouwens, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is het toch met die mensen, die angstvallig hun best doen hun kinderhart te verbergen. Humor is niet aan leeftijd gelieerd hoor. En dat je je gepiepeld voelt? Dat is een keuze. En een slechte, wat mij betreft.
Mensen die zichzelf te serieus nemen, die voelen zich "gepiepeld" na en grap. Met mij valt niet te spotten! Een professor wordt z'n hele leven lang alsmaar serieus genomen en gezichten trekken zich automatisch strak als deze ergens aanschuift. Man, wees toch blij dat ook u meneer de professor, eens getroffen wordt door een ouwerwetse kwajongensstreek. Dat maakt u menselijk en één van ons.
Mens, erger je niet. Het leven kan best grappig zijn. Wat leuk trouwens dat je scheldt. Dat betekent doorgaans dat ik het je moeilijk heb gemaakt en normale bewoordingen tekort schieten. Onmacht!
Ah, eerstejaars. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ben jij waarschijnlijk de afwijkende. Want veruit het gros van mijn mede-studenten vond het een geslaagde grap, ik ben zelfs door een aantal onbekenden aangesproken en gefeliciteerd.
En ja, ik ben eerstejaars. Als ik in het 4e had gezeten had ik het ook gedaan. En nee, het was geen verplichte les.
Ik heb een foto van mijn vriendin als achtergrond. En jij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo'n professor zal een grap op zijn tijd heus wel waarderen. Maar waarom moet dat plaatsvinden in een collegezaal waar men over het algemeen niet verschijnt om er eens een leuke tijd van te maken. Waarom kan ik je dat niet aan je verstand gepeuterd krijgen? Wat is jouw achtergrond trouwens, als ik vragen mag?
En nee. Je hebt het me absoluut niet moeilijk gemaakt, omdat ik je mening als behoorlijk inferieur beschouw. Dat 'schelden' is routine. Ik zou niet eens weten hoe ik een fatsoenlijke post kan plaatsen zonder te schelden.
Onnozelaar.
Sowieso, studenten die bij een hoorcollege menen hun bek open te moeten trekken tegen de persoon die het college geeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef immortalsean het volgende:
tja zo'n grap die één keertje gebeurt, mwah ik zou wel een glimlach kunnen opbrengen
lastiger vindt ik al die groepjes die elk college erdoorheen zitten te praten, tot het niveau dat de docent zelfs z'n verhaal moet onderbreken. we hebben geen verplichte colleges, ga dan lekker buiten zitten of ga chatten via de laptops. .
of die personen die op elk ding wat de docent zegt er koppig tegenin moeten gaan (zelfs als de docent precies hetzelfde zegt, maar dan anders verwoord) ... stelletje kutnerds bij informatica.
Soms kan het best constructief en interessant zijn. Mensen die het echter alleen maar doen om zo nodig iets te zeggen zijn dodelijk..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Sowieso, studenten die bij een hoorcollege menen hun bek open te moeten trekken tegen de persoon die het college geeft.
Om over slapjanussen die constant aan het praten zijn nog maar te zwijgen.
Wat 'n rashumorist. Hulde!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriendin als achtergrond. En jij dan?
Schelden is verbale onmacht hoor. Je kunt je punt kennelijk niet maken zonder daar wat krachttermen bij te gebruiken. Ben je bang dat de mensen je anders niet horen schreeuwen? Het is als een soort belletje op je kinderfietsje hè? Tringelingeling! Ik kom eraan, aan de kant!
Over ethiek gesproken. Ben blij dat je het zelf zo hoog in 't vaandel hebt.
Ja jij zult alle concentratie wel moeten gebruiken, met je bedenkelijke capaciteiten die je hier tentoonstelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Sowieso, studenten die bij een hoorcollege menen hun bek open te moeten trekken tegen de persoon die het college geeft.
Om over slapjanussen die constant aan het praten zijn nog maar te zwijgen.
HAAHhaHA GOEIE11! !1!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ja jij zult alle concentratie wel moeten gebruiken, met je bedenkelijke capaciteiten die je hier tentoonstelt.
Je hebt het de hele dag al mis, dus dit lijkt me dan geen uitzondering.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n rashumorist. Hulde!
Mag ik hieruit opmaken dat u zelf geen ervaring met het WO heeft? Als ik 't mis heb, corrigeer me.
hulde!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HAAHhaHA GOEIE11! !1!;d
Werkelijk. Wat een niveau.
We zullen zien of ik het haal. Voorlopig gaat het gelukkig nog op rolletjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, eerstejaars. Dat verklaart.
En als je op dit moment denkt dat je zoiets in je vierde jaar ook nog zult doen ga ik je bij deze vast verklappen dat jij nooit in een eventueel vierde jaar zult gaan belanden.
Fijne dag verder.
So truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:33 schreef afcajos het volgende:
Wat een pareltje is dit topic toch weer geworden
Inderdaad, zeker bij eerstejaars, 200 mensen die je uitlachen. Volledig disrespectvol van de TS en zeker het saboteren van het desbetreffende apparaatje is schandaling, te meer omdat de TS met zijn tengels van andermans spullen moet afblijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Grapjes moeten inderdaad kunnen. Maar plaats het eens in de context, aap. Een college. Een universiteit. Een professor. En dan zijn er wat van die puberale dwazen die moedwillig, voor aanvang van het college, een apparaatje van de professor gaan saboteren.
College verstoord, professor voor lul, TS alle lachers op z'n hand. Ik zou me ook aardig gepiepeld voelen door dat kind. Wegsturen is de enige juiste beslissing in dit geval, want iemand die een middelbare school actie uithaalt verdient een reactie van gelijk niveau.
Misschien lees ik er overheen, maar in welk jaar zit TS? Als hij eerstejaars is kan ik me enigzins voorstellen dat hij zijn actie dolletjes vindt. En misschien komt het dan nog een keer goed met het ventje.
Sinds wanneer heb je bij een studie wiskunde?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef Koewam het volgende:
Leuke grap, tot de een na laatste alinea.
Daar ging je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je bij een studie wiskunde?
Sinds de eeuwigheid?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, je hebt geen studie nodig om pontifex te worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk bedacht, zo'n relkloon, maar je moet het wel kunnen, knul.
'simpele zielen' en 'voorspelbare humor' is al vaker een succesvolle combinatie gebleken jah...quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef MadMarine het volgende:
[..]
'simpele zielen' en 'voorspelbare humor' is al vaker een succesvolle combinatie gebleken jah...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |