Ik zit er 5 boven, druk bezig naar gemiddelde te gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zit 7 kilo boven zijn BMI? Trek die hardloopschoenen maar aan, Veenstra![]()
quote:
Volgens mij zit ik nog goed maar ik zie wel dat het strakke er een beetje vanaf isquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zit er 5 boven, druk bezig naar gemiddelde te gaan.
quote:Uw Body Mass Index is : 19
U heeft een te laag lichaamsgewicht.
Het is aan te raden om wat gewicht aan te komen.
Kan erger:quote:
quote:
Niets aan de hand dusquote:Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan beter deze nemen
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
op deze ben ik net *groen* dus net gezond
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niets aan de hand dus. Ook hier in het groen
.
middengroen is goedquote:Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan beter deze nemen
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
op deze ben ik net *groen* dus net gezond
zou dan gaan voor kleine panasonic camera , lekker groot display en redelijk goede lens, voor weinigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[GEZ] Fotocamera!
hier ook nog een linkje dus
og en ja morph een kleine camera, het is puur voor fotos van vrienden enzo tijdens pinkpop en shit , niet voor mooie stage fotos, als ik die wil neem ik wel een mooie van mn werk mee
uuhm dat scheelt niet echt veel, maar goed ik vraag mij af hoe ' betrouwbaar ' dergelijke sites zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben ook net groen, 1 kilo minder en t is geel
link naar wat je bedoelt ?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou dan gaan voor kleine panasonic camera , lekker groot display en redelijk goede lens, voor weinig
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Hukkie het volgende:
Die Dio brengt me in verwarring. Moet altijd eerst aan Ronnie James Dio denken.
EN het lijkt wel of die gast uit het lagerhuis in dit nummer zit, die Andrew Makkinga.
http://www.digicamshop.nl(...)-dmc-tz5-silver.htmlquote:
Toch ook geen onbekende voor 3FM.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie, die naam kan ik niet lezen
Dat dacht ik. Goed dat ze weer terug zijn!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Flight of the Conchords gekeken.
Een korte omschrijving:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mok van 2,79 allemaal niet teweeg kan brengenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Goed dat ze weer terug zijn!
Ah oke, maar zit ie in dat nummer?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige 3FM'ers vergeten we graag snel.
Paaldansen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat een mok van 2,79 allemaal niet teweeg kan brengen
quote:
Geen idee. Zou best kunnen. Zowel bij Andrew als Dio mute ik de radio alsof het een Pavlov-reactie is.quote:
Placebo werd met Kooks en Depeche Mode als eerste bekend gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Sersjee het volgende:
Bij Bruce was de link al duidelijk. Wist trouwens niet dat Placebo ook naar Pinkpop komt, weer een reden om heen te gaan...
Andrew is al weg, nu dio nogquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen idee. Zou best kunnen. Zowel bij Andrew als Dio mute ik de radio alsof het een Pavlov-reactie is.
Aha. Typisch gevalletje van stront in m'n oren/ogen dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Placebo werd met Kooks en Depeche Mode als eerste bekend gemaakt.
Vraag 'm aan danquote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop dat Michiel/3voor12 de vette plaat van Yuksek - Tonight op de playlist heeft staan
http://www.digicamshop.nl(...)x-dmc-fs3-black.htmlquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.digicamshop.nl(...)-dmc-tz5-silver.html
http://www.digicamshop.nl(...)x-dmc-lx3-black.html
http://www.digicamshop.nl(...)dmc-fx37-silver.html
http://www.digicamshop.nl(...)x-dmc-fs3-black.html
'k heb zelf een TZ3, erg groot fan van.
ik heb hem net ook besteld voor als camera erbijquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.digicamshop.nl(...)x-dmc-fs3-black.html
die is leuk en dan 2e hands zodat ie heel goed betaalbaar is voor me
ook weer afbesteld voor paar 10tjes meer 7,3 zoomquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb hem net ook besteld voor als camera erbij![]()
geheugen en hoesje scoor ik zelf wel ergens
105 euro op marktplaats
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Stephen Fry volgen via Twitter is tof...
bij een vriendinnetje van derquote:
Mist ze dus wel weer de Chiefs...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Jimbo het volgende:
bij een vriendinnetje van der![]()
hihi hoe weet ik dat zo![]()
Niets. Gewoon lezen waar ie allemaal mee bezig is. Stephen Fry is een van de weinige mensen waar ik hoogstwaarschijnlijk geen woord tegen durf te zeggen. Wat een held.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij kletst wel veel zeg. en wat moet je nou tegen zo n man zeggen op Twitter
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niets. Gewoon lezen waar ie allemaal mee bezig is. Stephen Fry is een van de weinige mensen waar ik hoogstwaarschijnlijk geen woord tegen durf te zeggen. Wat een held.
Omdat jij ook een vriendin bent van haar , je kletst net zoveelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij een vriendinnetje van der![]()
hihi hoe weet ik dat zo![]()
hai Timoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
zomervakantie is geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaan "we" heenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een vriendin jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat jij ook een vriendin bent van haar , je kletst net zoveel
quote:
Lekker fout 17 dagen de beest uithangen in Salouquote:
U riep?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel online gezien , zie hierboven
Hij zal wel naar beneden gevallen zijn door overbelasting.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, die plank daar hoog boven in de kast komt lekker aan z'n trekken vandaag.
Het was superquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zal wel naar beneden gevallen zijn door overbelasting.
Nou, ik had bijna een half uur vertraging op de heenweg, maar ik kon degene waarmee ik had afgesproken niet bereiken, dus ik zat nogal te stressen in de treinquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuke dingen gekoopt? mooi hotelletje? goede reis gehad?
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik had bijna een half uur vertraging op de heenweg, maar ik kon degene waarmee ik had afgesproken niet bereiken, dus ik zat nogal te stressen in de trein![]()
Verder wel een goede reis gehad. Hotel was simpel (we hadden het goedkoopste hotel), maar goed genoeg voor 1 nachtje, prima prijs/kwaliteitverhouding enzo. Eigenlijk niks gekocht daar, maar wel veel rondgeslenterd, 's avonds filmpje gekeken, gisterochtend na het uitchecken lekker op ons gemakje ontbeten.
Het was heerlijk
wrom? wat te vieren?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer gaat zijn vriendinnetje 7 feb. lekker in de watten leggen
Dan word ze 25... en vandaag 2 jaar bij elkaar...dus dat neem ik dan gelijk ff mee... maar ik zeg verder maar niks want misschien leest ze dit ook nog eens :xquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan word ze 25... en vandaag 2 jaar bij elkaar...dus dat neem ik dan gelijk ff mee... maar ik zeg verder maar niks want misschien leest ze dit ook nog eens :x
Dat zeker... een extra kusje kan er dan nog wel van af hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is wat origineler dan de 14de
Ah werk jij met kusjes knipkaartquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat zeker... een extra kusje kan er dan nog wel van af hoor
Dat word ze nu alquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vrouwen houden van verassingen
vooral als je het ze van te voren verteld , gek worden ze
TIMO !!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluid echt wel even een flinke slag omhoogquote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAA DOE T WEL: DEEP PURPLE LIVE!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |