hai Timoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
zomervakantie is geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar gaan "we" heenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een vriendin jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat jij ook een vriendin bent van haar , je kletst net zoveel
quote:
Lekker fout 17 dagen de beest uithangen in Salouquote:
U riep?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel online gezien , zie hierboven
Hij zal wel naar beneden gevallen zijn door overbelasting.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, die plank daar hoog boven in de kast komt lekker aan z'n trekken vandaag.
Het was superquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zal wel naar beneden gevallen zijn door overbelasting.
Nou, ik had bijna een half uur vertraging op de heenweg, maar ik kon degene waarmee ik had afgesproken niet bereiken, dus ik zat nogal te stressen in de treinquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuke dingen gekoopt? mooi hotelletje? goede reis gehad?
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik had bijna een half uur vertraging op de heenweg, maar ik kon degene waarmee ik had afgesproken niet bereiken, dus ik zat nogal te stressen in de trein![]()
Verder wel een goede reis gehad. Hotel was simpel (we hadden het goedkoopste hotel), maar goed genoeg voor 1 nachtje, prima prijs/kwaliteitverhouding enzo. Eigenlijk niks gekocht daar, maar wel veel rondgeslenterd, 's avonds filmpje gekeken, gisterochtend na het uitchecken lekker op ons gemakje ontbeten.
Het was heerlijk
wrom? wat te vieren?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer gaat zijn vriendinnetje 7 feb. lekker in de watten leggen
Dan word ze 25... en vandaag 2 jaar bij elkaar...dus dat neem ik dan gelijk ff mee... maar ik zeg verder maar niks want misschien leest ze dit ook nog eens :xquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan word ze 25... en vandaag 2 jaar bij elkaar...dus dat neem ik dan gelijk ff mee... maar ik zeg verder maar niks want misschien leest ze dit ook nog eens :x
Dat zeker... een extra kusje kan er dan nog wel van af hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is wat origineler dan de 14de
Ah werk jij met kusjes knipkaartquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat zeker... een extra kusje kan er dan nog wel van af hoor
Dat word ze nu alquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vrouwen houden van verassingen
vooral als je het ze van te voren verteld , gek worden ze
TIMO !!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluid echt wel even een flinke slag omhoogquote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAA DOE T WEL: DEEP PURPLE LIVE!!!!!!
jewel maar die ligt plat met n herniaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb jij dan geen vriend?... of mis ik iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |