missedquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
wat did I missed?
Je bent buiten geweest?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
OH EN JONGENS IK BEN NET EEN HALF UUR BUITEN GEWEEST EN WAT MIJ NOU IS OVERKOMEN
Je fiets is wederom gejat?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
OH EN JONGENS IK BEN NET EEN HALF UUR BUITEN GEWEEST EN WAT MIJ NOU IS OVERKOMEN
Je hebt een chick gezien die niet bestaat uit enkel pixels?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat jij toch wel de lapo zou hebben toen je het topic in kwam waaien
Over jou natuurlijk, duhhhhhquote:
HOAX! BP zei dat je strak aan de studie was.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
Ja, ze vragen elke keer weer "eenmaal babi pangang met extra sambal graag", en dan moet KB elke keer weer zeggen "Ga weg, ik lun helemaal geen lestaulantquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Vertel eens bol, lopen de mannen bij jouw blauwtje na blauwtje?
I GOT BLISTERS ON MY FINGERS!!!!!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb blaren van het gitaarspelen, hoe vind je die?1!?1?1?1
Niet als ze een ander shirt dan de kleur blauw aan hedde...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk, duhhhhh.
Al klopt de TT niet helemaal, ik loop ook vaak blauwtjes.
Van het gitaarspelen, surequote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb blaren van het gitaarspelen, hoe vind je die?1!?1?1?1
Daten krentjequote:
Ligt aan de man.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Vertel eens bol, lopen de mannen bij jouw blauwtje na blauwtje?
quote:
Ik sluit me bij hemmes aan, hiero.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan reken ik mij in dit geval niet tot de mannen van de SC.
Kom je lekker PMSsen dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan reken ik mij in dit geval niet tot de mannen van de SC.
Dat dus.quote:
Toen ik naar huis ging menquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOAX! BP zei dat je strak aan de studie was.
Sjongequote:
Nee ik ben emo.quote:
quote:
Je hebt dus een abo op oxam dinges, maar je weet niet wat het is?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen ik naar huis ging men
Ik ging zo even een overhemd kopen en ik liep naar de Appie hein, word ik ineens aangesproken door een mennus lekker wijf met dikke tieten. Nou ik blijven staan en ze lulde van alles wat mij niet kon interesseren want ik keek naar der tieten. Begon ze over oxam nog wat ofzo en ik telkens maar ja zeggen met ipod in. Begon ze ineens mijn gegevens te vragen
Bleek dus dat ik ja had gezegd op een lidmaatschap bij oxam dinges
![]()
Nou toen ze mijn gegevens invulde ( uiteraad alleen de naam goed omdat hyves
) keek ik alsnog naar der koplampen
Klacht: mooie meiden die je iets aanpraten
En toen bij de appie hein zag ik zoeen relnegert schreeuwen om geldDat was wel weer lachen
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ging zo even een overhemd kopen en ik liep naar de Appie hein, word ik ineens aangesproken door een mennus lekker wijf met dikke tieten. Nou ik blijven staan en ze lulde van alles wat mij niet kon interesseren want ik keek naar der tieten. Begon ze over oxam nog wat ofzo en ik telkens maar ja zeggen met ipod in. Begon ze ineens mijn gegevens te vragen
![]()
En toen bij de appie hein zag ik zoeen relnegert schreeuwen om geldDat was wel weer lachen
![]()
![]()
Kortom, krentenbol maakt TT's die niet gebaseerd zijn op de waarheid.quote:
Heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pwndquote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, is goed.quote:
Je snapt het niet BP. Ze gelooft wel dat je blaren op je handen kunt krijgen van gitaarspelen, alleen ze denkt dat jouw blaren van iets anders komen!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, jij speelt overduidelijk geen gitaar.
Jij moet beter lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef padlarf het volgende:
Reetveter, waarom koop jij je overhemden bij de AH?
Ik wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van fas gezien?
Ja iedereen behalve jij volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
met jou altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef reetveter het volgende:
Hé Jitzzzze, daten?
Geef is linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve jij volgens mij.
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van Florian_ gezien?
Dan denkt ze verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je snapt het niet BP. Ze gelooft wel dat je blaren op je handen kunt krijgen van gitaarspelen, alleen ze denkt dat jouw blaren van iets anders komen!
Jezus, heb jij een beledig-zoveel-mogelijk-mensen-dag vandaag ofzo?quote:
Serieusquote:
Ik niet. Ik stel voor dat Florian_ die even gaat posten.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van Florian_ gezien?
BB morgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook eerste 4u 2 tussenuren
Geef jij maar een linkquote:
Niet echt duidelijk, maar dit ben ik in een zeilbootquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Ik stel voor dat Florian_ die even gaat posten.
Eens is*quote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef jij maar een link.
Oh en het is "eens" ipv "is".
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Is 't een beetje een hete boy
?
Ja of hoe noem je dat gekanker, zon ding dat je onder je pak moet dragenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, wat voor overhemd, details plx
Ahaaaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk, maar dit ben ik in een zeilboot![]()
[ afbeelding ]
Had ik 't verkeerd gelezenquote:
Kon die beter op het veld gaan zeiken, wildplassen is maar 75 euro.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef behangplakker het volgende:
Marco van Basten heeft een boete van 500 euro gekregen.![]()
Dat zal hem leren niet meer op het veld te lopen
bwehehe.quote:
HAHHA VET STOER GOEDEMORGEN ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOEDquote:
Nee, jongen. En maagd.quote:
DOED?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHHA VET STOER GOEDEMORGEN ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOED
HAHA KANKER STOER PRATEN MET CAPSLOCK AAN OM JE SARCASME KRACHT BIJ TE ZETTEN.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHHA VET STOER GOEDEMORGEN ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOED
En gelijk dat hij had!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
HAHA KANKER STOER PRATEN MET CAPSLOCK AAN OM JE SARCASME KRACHT BIJ TE ZETTEN.
Oh, dacht dat ze van het andere geslacht wasquote:
Hoeveel vroeg BT ook weer?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen wel geld inzamelen voor een ontknapingscursus voor BP
Ja dat denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Hoogstaande het volgende:
RV bedoelt Oxfam?
Voor de zielige kindjes in Afrikae
Ik ga even mijn toets nakijken
huiliequote:Op maandag 26 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
Ik kijk weer eens my super sweet 16God wat een drama weer
Awww voel je je buitengesloten? Jij mag ook een prijs noemen hoor. De goedkoopste mag BP ontknapen.quote:
HAHHA VET STOER MIDDAG ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOEDquote:
Heuheu Zotheidquote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
Middag!
Waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
Ik kijk weer eens my super sweet 16God wat een drama weer
Omdat de vorige keer mennus lijpe Guido's erbij zaten en daar lag ik een uur van dubbelquote:
Mwhehe ik moest lachenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHHA VET STOER MIDDAG ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOED
Je kan ook naar het br33z4h Sm3Tj3h's & hUsTl3r topic gaan in LIFquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat de vorige keer mennus lijpe Guido's erbij zaten en daar lag ik een uur van dubbel
Hoi Florian!quote:
Het gaat te hardquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
Jullie forceren mij een ultra quote te maken.
Give me moment.
Check, deze site is echt baas!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Florian!
Ik kan nu vet hip mijn gitaar op m'n mac aansluiten.
Ja.quote:
Nou en?!quote:
Met jou kan ik proaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
HAHA KANKER STOER PRATEN MET CAPSLOCK AAN OM JE SARCASME KRACHT BIJ TE ZETTEN.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen wel geld inzamelen voor een ontknapingscursus voor BP
Duh.quote:
quote:
.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHHA VET STOER MIDDAG ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOED
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef behangplakker het volgende:
Is het eigenlijk 'je kan' of 'je kunt' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Proost!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou en?!
[..]
Met jou kan ik proaten.
[..]
!
[..]
Duh.
[..]
Te weinig
[..]
.
Maak je eigen garpen.
Ja dat heb ik allangquote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie, vanaf 18 jaar niet meer leerplichtig enzuks.
Stoer. Kom je even langs, in mijn achtertuin staan nog een aantal ongesorteerde palletsquote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie, vanaf 18 jaar niet meer leerplichtig enzuks.
Dat ziet er geil uit zeg!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Check, deze site is echt baas!
http://www.visiblebody.com/
Het klopt ook nog helemaal met de werkelijkheid
Ja man ik heb hem een homo genoemdquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef reetveter het volgende:
Vraag over relatie.
Hier kunnen we wel wat moois van maken dacht ik zo.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer. Kom je even langs, in mijn achtertuin staan nog een aantal ongesorteerde pallets
Jaquote:
Dat dusch!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer. Kom je even langs, in mijn achtertuin staan nog een aantal ongesorteerde pallets
Ik ben met pensioen, ik ben degene die doorbetaald mag niksen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In het drugscircuit verdien je dan wel telkens meer hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dusch!
Mensen die vanaf hun 18e al werken en waarschijnlijk hun hele leven dat werk doen.
Ik heb nog nooit manderijnen gehad, wel mandarijnen.quote:
Jou Capslock is een eigen leven gaan leidenquote:
Niks.quote:
Lees eens m'n comment op pagina 3 bollequote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit manderijnen gehad, wel mandarijnen.
Die vond ik net ook alquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dit is ook wel dubieus:
Efebofilie: verliefd op beste vriend
OHNoeSSquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jou Capslock is een eigen leven gaan leiden
Gaaf! Is het geen idee om ergens een voorbereidende cursus te volgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Oh, en ik ga colloquium doctum doen voor geneeskunde (waarschijnlijk) Alleen dat lukt volgens mij nooit met dat wiskunde, natuurkunde, scheikunde aangezien ik daar nog te weinig kennis van heb (havo).
Trouwens, je moet ook even Atlas of Pathology downloaden
Drugs.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In het drugscircuit verdien je dan wel telkens meer hoor
Ik ben niet zo snel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lees eens m'n comment op pagina 3 bolle
Die chinese van oudsher rijkere bevolking smaakt me goed hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit manderijnen gehad, wel mandarijnen.
Ik geloof het wel, ik ben wel naïefquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dit is ook wel dubieus:
Efebofilie: verliefd op beste vriend
http://torrentz.com/83ea0749e6657cd719021b237a523f5e2e14397cquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaaf! Is het geen idee om ergens een voorbereidende cursus te volgen?
En die kan ik op de bekende adressen vinden?
[..]
Drugs.
Mijn vriendin ligt sinds kort in coma en mijn 5 weken oude foetus is doodquote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik ben wel naïef
Ik heb mijn drugs thuis laten liggenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik ben wel naïef
Je woont in Amsterdam man.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb mijn drugs thuis laten liggen
Nu moet ik nieuwe halen, maar bij mij zijn die faciliteiten er niet
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://torrentz.com/83ea0749e6657cd719021b237a523f5e2e14397c
Ik ben lui, ik ga voor erwtensoepquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Moet boodschappen gaan doen, maar weet nie wat ik ga eten
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik ga voor erwtensoep
Goed idee, ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik ga voor erwtensoep
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt sinds kort in coma en mijn 5 weken oude foetus is doodWil je mij een bloemetje sturen en een goed boek voor als mijn vriendin dood is?
WAREZ! BAN!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://torrentz.com/83ea0749e6657cd719021b237a523f5e2e14397c
Dat kankerboek heb ik ook. EN IK SNAP ER NIKS VAN BEHALVE DE EERSTE PAGINA'S.quote:
Ik zweer je, in Geuzenveld is geen coffeeshopquote:
Waarom uberhaubt?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb mijn drugs thuis laten liggen
Nu moet ik nieuwe halen, maar bij mij zijn die faciliteiten er niet
Had dat even eerder verteld danquote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kankerboek heb ik ook. EN IK SNAP ER NIKS VAN BEHALVE DE EERSTE PAGINA'S.![]()
Dat zijn namelijk + en - sommetjes.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zweer je, in Geuzenveld is geen coffeeshop
Ik heb 'm nog liggen, wanneer ben je weer in A'delft?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had dat even eerder verteld dan
had ik het voor 3 euro kunnen overkopen
Open er daar 1, en iedereen zal bij jou komenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zweer je, in Geuzenveld is geen coffeeshop
Omdat ik vergeten was ze mee te nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je Engels lessen?
Ooh en hoi!
Mag niet, uitsterfbeleidquote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Open er daar 1, en iedereen zal bij jou komen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi PKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Hij kan geen peren vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Download het maar, kun je zien wat er allemaal mis met je is
quote:
Maarre, hoi BT!quote:
Dat ga ik zo ook zeker doenquote:
Gewoon niemand wil geloven dat ik het bedoelde met zo'n fout cowboy accentquote:
Nu pas?quote:
Pilsener pilsener ftw!!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook zeker doen
Heb een kratje Brand, dus dat mag wel genoeg zijn
gewoon missquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef reetveter het volgende:
NU WIL IK HET WETEN OOK
Hoe schrijf je het dan, in plaats van 'what did I missed'
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat ik vergeten was ze mee te nemenSad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij ook zo iemand die altijd flink gaat zuipen voor hij uitgaat omdat het anders toch niet leuk is?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Film kijken is ook kut op je pcquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
Alleen het leest nogal kut zo op je scherm
Is het ook, alleen grammaticaal is je zin rukquote:Op maandag 26 januari 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht trouwens serieus dat het missed was![]()
Een kut op je schermquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
Alleen het leest nogal kut zo op je scherm
What did I miss.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef reetveter het volgende:
NU WIL IK HET WETEN OOK
quote:
Congrats!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon niemand wil geloven dat ik het bedoelde met zo'n fout cowboy accent!
Oeh ik ben zo blij, ik had een 8 voor mn Nederlands mondeling die ik had vandaag
Ja oke, what have I missed was beterquote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is het ook, alleen grammaticaal is je zin ruk
Jaaaja.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon niemand wil geloven dat ik het bedoelde met zo'n fout cowboy accent!
Nu is het wachten op mondeling-grapjesquote:Oeh ik ben zo blij, ik had een 8 voor mn Nederlands mondeling die ik had vandaag
Dat is iets totaal anders. Sommige films zijn gewoon veel leuker als je stoned bent, dat is toch niet zo vreemdquote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sad.Ben jij ook zo iemand die altijd flink gaat zuipen voor hij uitgaat omdat het anders toch niet leuk is?
Mwah, kon het dit keer betalen, dus dan koop ik liever wat lekkerder bier.quote:
Dankjequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaja.![]()
[..]
Nu is het wachten op mondeling-grapjes
Maar gefeli!
Het verrassings-effect, wat doe jequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
Nu is het wachten op mondeling-grapjes
Maar gefeli!
Dat heb ik iedere dag 10 keer.quote:
gast.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef reetveter het volgende:
NU WIL IK HET WETEN OOK
Hoi.quote:
Nee hoor, maar stonerfilms zijn stoned veel grappigerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sad.Ben jij ook zo iemand die altijd flink gaat zuipen voor hij uitgaat omdat het anders toch niet leuk is?
Die paar keer dat ik een blowtje op had was ik alleen maar suf en had ik een droge mond.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders. Sommige films zijn gewoon veel leuker als je stoned bent, dat is toch niet zo vreemd?
Agreedquote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders. Sommige films zijn gewoon veel leuker als je stoned bent, dat is toch niet zo vreemd?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
Boh gek, en dan te bedenken dat ik hier degene ben die een Engelse studie doe
Ik heb ook nooit problemen gehad met mondelingen (op de middelbare school). Gewoon een beetje (mee)lullen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeen oehh ja voor mn laatste 2 mondelingen had ik een 8 en een 10
Niet flink maar ik zuip zeker wel van te voren. Anders erger ik me aan veel te veel mensen en is het veel minder leuk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga eens Dazed and Confused kijken en bgin nuchter. Ga dan met de film meeblowen, dus ongeveer evenveel blowen als je hun ziet blowen, dan is die film echt kankergeniaal, terwijl er in de hele film eigenlijk niks gebeurdquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik een blowtje op had was ik alleen maar suf en had ik een droge mond.
Weinig behoefte gehad aan een film.
Hehe, so truequote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet flink maar ik zuip zeker wel van te voren. Anders erger ik me aan veel te veel mensen en is het veel minder leuk.
Dan doe je toch iets niet goed. Bijvoorbeeld he, the big Lebowski is echt geniaaaaaaal als je stoned bentquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik een blowtje op had was ik alleen maar suf en had ik een droge mond.
Weinig behoefte gehad aan een film.
En in de stad is alles zo duur tegenwoordigquote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet flink maar ik zuip zeker wel van te voren. Anders erger ik me aan veel te veel mensen en is het veel minder leuk.
Dat zal opschieten met 2 uur les in de week dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
Boh gek, en dan te bedenken dat ik hier degene ben die een Engelse studie doe
Wij moeten altijd in groepjes van 2 mondeling doen. En ik kom altijd bij de verkeerde in waardoor ik een 8,5 heb, en de ander meestal een 5, dat maakt gemiddeld een 6,8quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeen oehh ja voor mn laatste 2 mondelingen had ik een 8 en een 10
Nu de rest nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen gehad met mondelingen (op de middelbare school). Gewoon een beetje (mee)lullen.
Maar mooi!Nu de rest nog.
Dat is dan weer niet de rede.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En in de stad is alles zo duur tegenwoordig
Ik blow niet eens, maar ik wilde die wel als voorbeeld geven als film die volgens mij geweldig is als je stoned bentquote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Bijvoorbeeld he, the big Lebowski is echt geniaaaaaaal als je stoned bentik heb me helemaal dood gelachen
Dat is normaal als je raar bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik ging een keer espresso bestellen in een discotheek, en toen keek iedereen me raar aan
Ik vind dat een film ook geniaal moet zijn als je nuchter bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Bijvoorbeeld he, the big Lebowski is echt geniaaaaaaal als je stoned bentik heb me helemaal dood gelachen
Ik bestelde fristi, bleken ze niet eens te hebben in sommige discothekenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik ging een keer espresso bestellen in een discotheek, en toen keek iedereen me raar aan
Ja maar sommige films zijn daarentegen ook weer heel erg kut als je stoned bentquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat een film ook geniaal moet zijn als je nuchter bent.
Ik kan dan ook meer hebben, als ik al wat op heb en iemand beukt per ongeluk tegen me aan dan lach ik meestal ofzo mist vrouwelijk.quote:
"Dat orgel".quote:
Zomfger dat doet me ergens aan denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bestelde fristi, bleken ze niet eens te hebben in sommige discotheken
Dat is alleen voor grote mensen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bestelde fristi, bleken ze niet eens te hebben in sommige discotheken
Het zal allemaal wel. Drugs is gewoon niks voor mij. Alcohol op zijn tijd is prima (en dan vooral wijn) maar ik hoef echt geen drugs.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik keek ooit een film die gemonteerd was in de stijl van Pulp Fiction.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat een film ook geniaal moet zijn als je nuchter bent.
Typo.quote:
Haha, jij bent saai.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Drugs is gewoon niks voor mij. Alcohol op zijn tijd is prima (en dan vooral wijn) maar ik hoef echt geen drugs.
En nee, ik ben echt niet saai.
Ja, ik heb een week problemen gehad maar nu is hij weer helemaal lief!quote:
Heb je al een zee-egel?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Drugs is gewoon niks voor mij. Alcohol op zijn tijd is prima (en dan vooral wijn) maar ik hoef echt geen drugs.
Tsja dat kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe je?! Nu komen er weer mensen die gaan roepen dat wijn "bah" isquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Wall, die snap je alleen als kanker, maar dan ook kankerstoned bent.quote:
Fristi is echt wel lekker hoor, en ik wilde er gewoon mee rondlopen, maar dan blijken ze het niet eens te hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is alleen voor grote mensen.
Mij niet, vertelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zomfger dat doet me ergens aan denken.![]()
Hahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik blow niet eens, maar ik wilde die wel als voorbeeld geven als film die volgens mij geweldig is als je stoned bent(en mijn hele school kent die film niet
)
Koel.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik heb een week problemen gehad maar nu is hij weer helemaal lief!
Alsjeblieft niet zeg. Zo te horen zit in dan aan het eind van de film boven de pot.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ga eens Dazed and Confused kijken en bgin nuchter. Ga dan met de film meeblowen, dus ongeveer evenveel blowen als je hun ziet blowen, dan is die film echt kankergeniaal, terwijl er in de hele film eigenlijk niks gebeurd
Mastermovies?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fristi is echt wel lekker hoor, en ik wilde er gewoon mee rondlopen, maar dan blijken ze het niet eens te hebben![]()
[..]
Mij niet, vertel
Ahh niceequote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik heb een week problemen gehad maar nu is hij weer helemaal lief!
Ik hoor je niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef jitzzzze het volgende:
zo, breezersletharem van me. Hier ben ik weer, live vanaf de dam in amsterdam
Geef die gast met dat blauwe pak op dat kistje even een trap voor mequote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef jitzzzze het volgende:
zo, breezersletharem van me. Hier ben ik weer, live vanaf de dam is amsterdam
Ik ken het. Mensen kijken mij ook vaak raar aan omdat ik geen alcohol drink.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
The old days.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh nicee. Wat gaat 't snel, de sc
.
Ja daar heb ik ook last van, per ongeluk minderjarige drugs aan zitten praten.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou je zou het eigenlijk eens moeten doen ja, niet dat ik je drugs aan wil praten ofzo
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef die gast met dat blauwe pak op dat kistje even een trap voor me
Haha ja, soms snap ik er gewoon totaal niets van.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar sommige films zijn daarentegen ook weer heel erg kut als je stoned bent
Maar sperma met de liter!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken het. Mensen kijken mij ook vaak raar aan omdat ik geen alcohol drink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |