missedquote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
wat did I missed?
Je bent buiten geweest?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
OH EN JONGENS IK BEN NET EEN HALF UUR BUITEN GEWEEST EN WAT MIJ NOU IS OVERKOMEN
Je fiets is wederom gejat?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
OH EN JONGENS IK BEN NET EEN HALF UUR BUITEN GEWEEST EN WAT MIJ NOU IS OVERKOMEN
Je hebt een chick gezien die niet bestaat uit enkel pixels?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat jij toch wel de lapo zou hebben toen je het topic in kwam waaien
Over jou natuurlijk, duhhhhhquote:
HOAX! BP zei dat je strak aan de studie was.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef reetveter het volgende:
Ja, ze vragen elke keer weer "eenmaal babi pangang met extra sambal graag", en dan moet KB elke keer weer zeggen "Ga weg, ik lun helemaal geen lestaulantquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Vertel eens bol, lopen de mannen bij jouw blauwtje na blauwtje?
I GOT BLISTERS ON MY FINGERS!!!!!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb blaren van het gitaarspelen, hoe vind je die?1!?1?1?1
Niet als ze een ander shirt dan de kleur blauw aan hedde...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk, duhhhhh.
Al klopt de TT niet helemaal, ik loop ook vaak blauwtjes.
Van het gitaarspelen, surequote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb blaren van het gitaarspelen, hoe vind je die?1!?1?1?1
Daten krentjequote:
Ligt aan de man.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Vertel eens bol, lopen de mannen bij jouw blauwtje na blauwtje?
quote:
Ik sluit me bij hemmes aan, hiero.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan reken ik mij in dit geval niet tot de mannen van de SC.
Kom je lekker PMSsen dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan reken ik mij in dit geval niet tot de mannen van de SC.
Dat dus.quote:
Toen ik naar huis ging menquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOAX! BP zei dat je strak aan de studie was.
Sjongequote:
Nee ik ben emo.quote:
quote:
Je hebt dus een abo op oxam dinges, maar je weet niet wat het is?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen ik naar huis ging men
Ik ging zo even een overhemd kopen en ik liep naar de Appie hein, word ik ineens aangesproken door een mennus lekker wijf met dikke tieten. Nou ik blijven staan en ze lulde van alles wat mij niet kon interesseren want ik keek naar der tieten. Begon ze over oxam nog wat ofzo en ik telkens maar ja zeggen met ipod in. Begon ze ineens mijn gegevens te vragen
Bleek dus dat ik ja had gezegd op een lidmaatschap bij oxam dinges
![]()
Nou toen ze mijn gegevens invulde ( uiteraad alleen de naam goed omdat hyves
) keek ik alsnog naar der koplampen
Klacht: mooie meiden die je iets aanpraten
En toen bij de appie hein zag ik zoeen relnegert schreeuwen om geldDat was wel weer lachen
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ging zo even een overhemd kopen en ik liep naar de Appie hein, word ik ineens aangesproken door een mennus lekker wijf met dikke tieten. Nou ik blijven staan en ze lulde van alles wat mij niet kon interesseren want ik keek naar der tieten. Begon ze over oxam nog wat ofzo en ik telkens maar ja zeggen met ipod in. Begon ze ineens mijn gegevens te vragen
![]()
En toen bij de appie hein zag ik zoeen relnegert schreeuwen om geldDat was wel weer lachen
![]()
![]()
Kortom, krentenbol maakt TT's die niet gebaseerd zijn op de waarheid.quote:
Heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pwndquote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, is goed.quote:
Je snapt het niet BP. Ze gelooft wel dat je blaren op je handen kunt krijgen van gitaarspelen, alleen ze denkt dat jouw blaren van iets anders komen!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, jij speelt overduidelijk geen gitaar.
Jij moet beter lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef padlarf het volgende:
Reetveter, waarom koop jij je overhemden bij de AH?
Ik wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van fas gezien?
Ja iedereen behalve jij volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
met jou altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef reetveter het volgende:
Hé Jitzzzze, daten?
Geef is linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve jij volgens mij.
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van Florian_ gezien?
Dan denkt ze verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je snapt het niet BP. Ze gelooft wel dat je blaren op je handen kunt krijgen van gitaarspelen, alleen ze denkt dat jouw blaren van iets anders komen!
Jezus, heb jij een beledig-zoveel-mogelijk-mensen-dag vandaag ofzo?quote:
Serieusquote:
Ik niet. Ik stel voor dat Florian_ die even gaat posten.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Fascination het volgende:
Hebben we nou eigenlijk al een keer foto's van Florian_ gezien?
BB morgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook eerste 4u 2 tussenuren
Geef jij maar een linkquote:
Niet echt duidelijk, maar dit ben ik in een zeilbootquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Ik stel voor dat Florian_ die even gaat posten.
Eens is*quote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef jij maar een link.
Oh en het is "eens" ipv "is".
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Is 't een beetje een hete boy
?
Ja of hoe noem je dat gekanker, zon ding dat je onder je pak moet dragenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, wat voor overhemd, details plx
Ahaaaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk, maar dit ben ik in een zeilboot![]()
[ afbeelding ]
Had ik 't verkeerd gelezenquote:
Kon die beter op het veld gaan zeiken, wildplassen is maar 75 euro.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef behangplakker het volgende:
Marco van Basten heeft een boete van 500 euro gekregen.![]()
Dat zal hem leren niet meer op het veld te lopen
bwehehe.quote:
HAHHA VET STOER GOEDEMORGEN ZEGGEN OP DE MIDDAG ZODAT HET LIJKT ALSOF JIJ DE HELE GEEN KANKER DOEDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |