die moet ik serieus ook hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Wessiej het volgende:
UFC UNDISPUTED MY GAWD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Umh... Terecht?quote:
ik heb rock band 1 hier liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Fallen het volgende:
Iemand nog voor weinig Rockband gekocht die hem weer voor weinig wil doorverkopen...?
(Game only)
Voor?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik heb rock band 1 hier liggenliever ruilen
![]()
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Fallen het volgende:
Iemand nog voor weinig Rockband gekocht die hem weer voor weinig wil doorverkopen...?
(Game only)
je kaapt mijn koper wegquote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.
Ja, euhm... eigenlijk niks. Er is niks waar ik vanaf moet eigenlijk. Zelfs Lair en Jericho niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hmmhmmm hmm, wat heb je in de aanbieding dan ?!!?!!!!!
Mja, is goed. Zal zo wel ff PM'en.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.
pm mij eerst!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, euhm... eigenlijk niks. Er is niks waar ik vanaf moet eigenlijk. Zelfs Lair en Jericho niet.
[..]
Mja, is goed. Zal zo wel ff PM'en.
isn't capitalism a bitch?quote:
Als je hem nog binnenkrijgt via CD-wow. Heb daar de pal versie besteld maar heb een refund gekregen omdat deze niet meer leverbaar was / hun pakket kwijtgeraakt is..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Fallen het volgende:
Mja, nou... euhm, weet je... damn, I suck at these things....
Ik kan de PAL versie voor ¤ 26,- kopen bij CD-wow, dus om nou lager dan dat te gaan bieden voelt een beetje als 'poot uitdraaien'. Tenzij iemand de game voor 20,- incl. kwijt wil, maar dan nog.
ik heb je ge-pee-emt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Fallen het volgende:
Mja, nou... euhm, weet je... damn, I suck at these things....
Ik kan de PAL versie voor ¤ 26,- kopen bij CD-wow, dus om nou lager dan dat te gaan bieden voelt een beetje als 'poot uitdraaien'. Tenzij iemand de game voor 20,- incl. kwijt wil, maar dan nog.
Is het zo vreemd dat hij de originele Killzone uitspeelt?quote:
Van jou gehad ook zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Remake het volgende:
In mijn lijst heeft bijna iedereen die game
Toch je PS3 behouden...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Platina het volgende:
Moet er toch op terugkomen dat SSHD niks speciaal is.
Blijkt toch verslavender te werken dan ik dacht, nu nog mensen nodig waarmee ik scores kan vergelijken.
Sta momenteel 40duizendste
Staat niet in mn lijstquote:
Vraag me af of hij de originele bedoeldequote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is het zo vreemd dat hij de originele Killzone uitspeelt?
Hoeft ook niet, XMB newbiesquote:
Pardon, newbie?quote:
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel.quote:
wauw, wat ben jij grappig zeg....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef Remake het volgende:
[..]
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel.
Resident Evil 5:quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van RE5 is vandaag op Xbox live online gekomen, zou hij dan vrijdag op PSN komenIk hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
Het voelt ook erg als een shooter aan moet ik zeggen. Dat is de reden waarom ik nog twijfel over het spel.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
Die komt toch een week na Live op PSN? Ik neem aan dat hij dan op 5 Februari in de store staat.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van RE5 is vandaag op Xbox live online gekomen, zou hij dan vrijdag op PSN komenIk hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
hij legt iig wel redelijk normaal uit wat het begrip newbie betekentquote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wauw, wat ben jij grappig zeg....
Ik denk dat ik al wat langer met een PS3 om ga dan jij dus laat die term maar achterwege.
En in plaats van irritant te doen kun je ook gewoon uitleggen hoe ik zijn stats dan wel kan bekijken.
Welquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het voelt ook erg als een shooter aan moet ik zeggen. Dat is de reden waarom ik nog twijfel over het spel.
Na deel 3 was het alles behalve survival horror.
Ik vond het een flauwe opmerking. Anyway,quote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hij legt iig wel redelijk normaal uit wat het begrip newbie betekent
reageer jij overal zo aangebrand trouwens?
ik weet trouwens ook niet hoe het moet heur, maar care verder toch ook...wij kunnen toch pas 25 feb beginnen met kz2 en zien daarvoor wel wat de pers te zeggen heeft erover...
Net eindelijk Uncharted uitgespeeld, heeft even geduurd voordat ik hem heb gehaald (geruild) en daarna heb uitgespeeld, maar wat een game
ja, ook in de PU (ja dat blad leest lekker weg op de plee!) de special gelezenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik vond het een flauwe opmerking. Anyway,
Al excited voor Uncharted 2?
En RE5 en FEAR 2quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja, ook in de PU (ja dat blad leest lekker weg op de plee!) de special gelezen, echt heel erg excited
...maar eerst kz2 en sf4
ja die 2 ook jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En RE5 en FEAR 2We hoeven ons niet te vervelen.
Ik hoop echt dat ze het snel fixxen, coop is juist het mooie van R2 online.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Een maat van me heeft ff wat research gedaan en schijnbaar kunnen we vanavond nog steeds niet met onze guest-vriendjes aka player 2 online waar ook zijn stats gesaved wordt.
Weet niet precies waar 't vandaan komt maar hier wat quotes van 1 van de (wat ik denk) developers zelf:
[..]
Jij heb ook een van de 100,000 launch PS3's gehad?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al wat langer met een PS3 om ga dan jij dus laat die term maar achterwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |