die moet ik serieus ook hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Wessiej het volgende:
UFC UNDISPUTED MY GAWD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Umh... Terecht?quote:
ik heb rock band 1 hier liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Fallen het volgende:
Iemand nog voor weinig Rockband gekocht die hem weer voor weinig wil doorverkopen...?
(Game only)
Voor?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik heb rock band 1 hier liggenliever ruilen
![]()
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Fallen het volgende:
Iemand nog voor weinig Rockband gekocht die hem weer voor weinig wil doorverkopen...?
(Game only)
je kaapt mijn koper wegquote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.
Ja, euhm... eigenlijk niks. Er is niks waar ik vanaf moet eigenlijk. Zelfs Lair en Jericho niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hmmhmmm hmm, wat heb je in de aanbieding dan ?!!?!!!!!
Mja, is goed. Zal zo wel ff PM'en.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Amerikaanse editie liggen die weg mag. PM me maar met een bod.
pm mij eerst!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, euhm... eigenlijk niks. Er is niks waar ik vanaf moet eigenlijk. Zelfs Lair en Jericho niet.
[..]
Mja, is goed. Zal zo wel ff PM'en.
isn't capitalism a bitch?quote:
Als je hem nog binnenkrijgt via CD-wow. Heb daar de pal versie besteld maar heb een refund gekregen omdat deze niet meer leverbaar was / hun pakket kwijtgeraakt is..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Fallen het volgende:
Mja, nou... euhm, weet je... damn, I suck at these things....
Ik kan de PAL versie voor ¤ 26,- kopen bij CD-wow, dus om nou lager dan dat te gaan bieden voelt een beetje als 'poot uitdraaien'. Tenzij iemand de game voor 20,- incl. kwijt wil, maar dan nog.
ik heb je ge-pee-emt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Fallen het volgende:
Mja, nou... euhm, weet je... damn, I suck at these things....
Ik kan de PAL versie voor ¤ 26,- kopen bij CD-wow, dus om nou lager dan dat te gaan bieden voelt een beetje als 'poot uitdraaien'. Tenzij iemand de game voor 20,- incl. kwijt wil, maar dan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |