Is het zo vreemd dat hij de originele Killzone uitspeelt?quote:
Van jou gehad ook zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Remake het volgende:
In mijn lijst heeft bijna iedereen die game
Toch je PS3 behouden...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Platina het volgende:
Moet er toch op terugkomen dat SSHD niks speciaal is.
Blijkt toch verslavender te werken dan ik dacht, nu nog mensen nodig waarmee ik scores kan vergelijken.
Sta momenteel 40duizendste
Staat niet in mn lijstquote:
Vraag me af of hij de originele bedoeldequote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is het zo vreemd dat hij de originele Killzone uitspeelt?
Hoeft ook niet, XMB newbiesquote:
Pardon, newbie?quote:
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel.quote:
wauw, wat ben jij grappig zeg....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef Remake het volgende:
[..]
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel.
Resident Evil 5:quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van RE5 is vandaag op Xbox live online gekomen, zou hij dan vrijdag op PSN komenIk hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
Het voelt ook erg als een shooter aan moet ik zeggen. Dat is de reden waarom ik nog twijfel over het spel.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
Die komt toch een week na Live op PSN? Ik neem aan dat hij dan op 5 Februari in de store staat.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
De demo van RE5 is vandaag op Xbox live online gekomen, zou hij dan vrijdag op PSN komenIk hoop het, ik geef deze game een kans, ondanks dat ik niet van shooters hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |