quote:Operation Anchorage, then, through the simple fact that it is not as much fun as it the game it leeches upon, is not a resounding success. Of course, it could be argued that it's not supposed to feel like the full game and that all of my complaints are to do with its 'simulation' setting; but this is before we get round to the pricing. After all, 800 Microsoft Points (despite the best efforts of a turbulent economy) still comes in at the best part of seven quid. I played through the download, at my own pace and in no particular hurry, and completed it in a smidge over two and a half hours. Now, it's not up to me to decide what you can or cannot afford - you're the one that knows your secret internet banking code, not me. But I will say that if my girlfriend were ever to find out that I'd spent seven quid out of our joint account on 150 minutes of gameplay that I only half-enjoyed, she'd kick me in the face. She wouldn't even hesitate. This is why I shred the statements.
I love Fallout 3. I love it to an almost indecent extent. It was far and away my game of 2008, and doesn't look like being knocked out of my personal top spot for a good while yet. But when you sift out its role-play, the ammo-box inspection and the exploration and draft in a fleet of health and ammo regeneration points to compensate... well, affairs just feel shallow and somewhat naked. Hopefully a lesson has been learnt at Bethesda towers. Business as usual next time please.
5/10
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
TS is niet zo slim.
Kan hij ook niks aan doen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut DLCSchandalige prijs ook
Haloquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roertje_pranken.html
halo![]()
Dat is wel zo maar toch die game speel je 60 tot 100 uur voor 50 euro ofzo en dan kost 2 uur extra 10 euro dat vind ik niet de moeite waard!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:44 schreef Niek. het volgende:
En bitchen over 7pond... dat is de prijs van een bioscoop kaartje waarbij een film ook kan tegenvallen
Speel de game nou eerst maar eens een keer, voordat je nog meer over Fallout 3 roept dan dat je de afgelopen 4 maanden al doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar toch die game speel je 60 tot 100 uur voor 50 euro ofzo en dan kost 2 uur extra 10 euro dat vind ik niet de moeite waard!
Beste game EVER! Daarom roep ik er zo veel over!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speel de game nou eerst maar eens een keer, voordat je nog meer over Fallout 3 roept dan dat je de afgelopen 4 maanden al doet
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roertje_pranken.html
halo![]()
Geniaal inderdaad, vooral die JRPG-parodiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44809.html
http://www.gametrailers.com/player/44815.html
Als Eat Lead gameplaytechnisch net zo tof word als deze scenes word het voor mij iig een verplichte aanschaf.
Die remixes van dat nr zijn ook wel chillquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge uitgespeeld.
So fresh, so exciting.
Oja dat ene! Dat zag er goed uit manquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer komt dat arcade kart spel nou is
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gestresst van een dagje gamen? Probeer dit:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-000058550179
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gestresst van een dagje gamen? Probeer dit:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-000058550179
quote:Fout
Dit aanbod is niet geldig in jouw regio.
quote:
Dat is wel cool maar uber moeilijk volgens mij!!quote:A cheat for the PC version of mirrors edge. with this cheat you can play the whole game in THIRD PERSON.
Bij Left4Dead zitten ook opvallend veel van dat soort koters.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HaloMaar dat filmpje is wel geniaal... Zouden ze vaker moeten doen met die koters... Vooral met COD4 zijn die dwergjes irritant
dat had ZOOOOOOO niet gewerkt hequote:
Ziet er niet uitquote:
quote:i hated it.clearly designed for console retards with slow reflexes.
pure console garbage. i made it pass the tutorial and could not stand it anymore. console kidies complain about the wii, but the fuckers constantly ruin gaming for us the educated consumers (pc users, console kids are scum)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit![]()
Die reacties daar![]()
[..]
quote:To be shown in a demo at GDC 2009. This is a small clip from actual gameplay of Alan Wake. More to come later this week. The is running on a Xbox 360 test kit. (This is 1st person view) I will be posting 3rd person stuff soon.
Je ziet ook niet zoveelquote:
Je bent waarschijnlijk de enige die de moeite neemt daar uberhaupt naar te kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
Er is een nieuwe arcade game: FunTown Mahjong
Ben ik de enige die de interface & graphics eruit vind zien als een game van de 80's?
Fakequote:
quote:
quote:However, GDC 09 might be “a little too early”, the developer confirmed. We’re keeping our fingers crossed.
Koop GTA IV, daar zit een 1 maand Gold kaart bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand nog zo'n fijne 1-maand-gratis-gold code over?
Die heb ik al en die maand is al bijna een jaar voorbijquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Koop GTA IV, daar zit een 1 maand Gold kaart bij
Da's een oude maand danquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die heb ik al en die maand is al bijna een jaar voorbij
Ik kwam hem tegen op Powerweb, ziet er best goed uit, hoewel de kwaliteit van het filmpje kut is. Ik wil dat spel echt hebbenquote:
quote:Banjo's nieuwe stijl was weinig populair bij de oude Banjo fans en hierdoor is maar een klein deel van hun overgestapt naar Nuts & Bolts. In de Verenigde Staten werden er in 2008 maar 140.000 exemplaren van de game verkocht volgens de NPD, het officiële chartbureau in de VS. Het origineel op de Nintendo 64 ging twee miljoen keer over de toonbank in de VS.
Slaat nergens op! Mafketels die game was gewoon dik in ordequote:
Maar het heeft er ook niet voor gezorgd dat er veel nieuwe fans bijkwamen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slaat nergens op! Mafketels die game was gewoon dik in orde![]()
Ouwe josti's willen hem gewoon niet spelen omdat het geen echte ''banjoo kazooie'' is
ik ben een van die mafketels , en kan me heel goed vinden in dit besluit .quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ouwe josti's willen hem gewoon niet spelen omdat het geen echte ''banjoo kazooie'' is
Justice!quote:
Niet genoeg tijd om mijn geld eruit te halen, wil deze maand alleen wat COD4 online doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Da's een oude maand dan
Waarom koop je niet gewoon 12 +1?
Ikquote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Zoals in vorige topic ook al gezegd
Iemand hier die UEFA Euro 2008 heeft?
Serieus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Jimbo het volgende:
hmm ik speel bijna nietm eer op mn xboxwas dus toch meer iets van een gimmick en leuk de eerste paar weken
Word mijn apprentice en ga met mij de COD4 wereld veroveren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd om mijn geld eruit te halen, wil deze maand alleen wat COD4 online doen![]()
Meer omdat Rare the Magnificent gewoon dood is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
xbox 360's a fad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Jimbo het volgende:
hmm ik speel bijna nietm eer op mn xboxwas dus toch meer iets van een gimmick en leuk de eerste paar weken
Nieuw gebied, nieuwe kracht, 3 uur, hogere moeilijkheidsgraad, nieuwe aanval, meer unlockables. Prijs onbekend nog afaik (gratis?quote:29.01.09 - Ubisoft hat Einzelheiten zum Download-Inhalt Prince Of Persia Epilogue (PS3, Xbox 360) bekanntgegeben, der ab dem 26.02.09 im PSN bzw. auf Xbox Live erhältlich sein wird:
- eine neue Region: Der unterirdische Palast – Ein zerstörter Palast, aus dem der Prinz und Elika flüchten müssen.
- Neue Kräfte: Energie-Kraft – Der Spieler kann mit dieser Kraft einen Fluchtweg aus Objekten der zerstörten Umgebung erschaffen, der nach kurzer Zeit jedoch wieder zusammenbricht.
- Neue Herausforderungen: Der Prinz und Elika bekommen es mit härteren Gegnern, sowie neuem Level-Design und neuen Fallen zu tun. Der Schwierigkeitsgrad ist höher, die Gesamtspielzeit liegt bei 3 Stunden.
- Neuer Angriff: Sprint-Attacke – Bei dieser Kampfbewegung stürmen der Prinz und sein Feind aufeinander zu, wobei ihre Hiebe mit aller Wucht aufeinandertreffen.
- Neue freischaltbare Inhalte: Durch den erfolgreichen Abschluss des Spiels kann der Spieler die Prototyp-Charaktere des Prinzen und von Elika aus der frühen Entwicklungsphase von Prince of Persia freischalten.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Word mijn apprentice en ga met mij de COD4 wereld veroveren.
Ben in ieder geval bezig met die 12+1, even mijn paypal heractiverenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Of ga gay zijn en met AQuila het spelletje Worms spelen.
Heb hem al redelijk lang, zit zelf op Disc 4 maar heb totaal geen behoefte meer om verder te gaan na ongeveer een jaar niet meer gespeeld te hebben. Al met al toch iets te langdradig en teveel vechten. Enkele maanden geleden toch weer even geprobeerd, maar was heel het verhaal vergeten en wist niet meer wat ik nou ook alweer moest doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gisteren mee begonnen, toffe game
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik sta voor de eindbaas maar ben net te zwak (vooral Ming die verplicht mee moet vechten)... In levelen heb ik niet echt zin, het trekt me niet helemaal. Enige probleem is dat ik nu dus de achievement mis voor 'finish the game' á 125Gquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Heb hem al redelijk lang, zit zelf op Disc 4 maar heb totaal geen behoefte meer om verder te gaan na ongeveer een jaar niet meer gespeeld te hebben. Al met al toch iets te langdradig en teveel vechten. Enkele maanden geleden toch weer even geprobeerd, maar was heel het verhaal vergeten en wist niet meer wat ik nou ook alweer moest doen
Maar goed, heb me er toch een hele tijd goed mee vermaakt hoor.
Ja maar lieve Roy, zo haal je me natuurlijk nooit inquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik sta voor de eindbaas maar ben net te zwak (vooral Ming die verplicht mee moet vechten)... In levelen heb ik niet echt zin, het trekt me niet helemaal. Enige probleem is dat ik nu dus de achievement mis voor 'finish the game' á 125G![]()
Misschien ooit...
Als ik daar niet van zou kunnen slapen had ik je nooit Lost geruild hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar lieve Roy, zo haal je me natuurlijk nooit in
Zit wat in natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik daar niet van zou kunnen slapen had ik je nooit Lost geruild he
Klootzak
Dan zit hij waarschijnlijk op het zelfde transport als mijn Xboxquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef ErikT het volgende:
Zojuist is mn XBOX opgehaald. Ik hoop dat hij gerepareerd terug komt en nooit meer stuk gaat.
Ik wil gewoon kunnen voetballen!
Kunnen ze gezellig samen naar Duitsland. Hopelijk worden ze ook gezellig samen voor altijd gerepareerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zit hij waarschijnlijk op het zelfde transport als mijn XboxDie is ook vandaag opgehaald
Of jullie krijgen gewoon die van elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kunnen ze gezellig samen naar Duitsland. Hopelijk worden ze ook gezellig samen voor altijd gerepareerd.
Als die van Erik HDMI heeft heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Of jullie krijgen gewoon die van elkaar
Die van mij heeft vooral blokjes op het scherm en 3 rode lampjes. Dus die wil je echt niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als die van Erik HDMI heeft heb ik daar geen enkel probleem mee
Gewoon hopen dat we allebei een nieuwe krijgen dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die van mij heeft vooral blokjes op het scherm en 3 rode lampjes. Dus die wil je echt niet.
Misschien wel ja, maar je kan ook gewoon de doos waarin die terugkomt steeds houden want hij moet toch nog een keer wegquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat we allebei een nieuwe krijgen dus
Ik kreeg deze keer trouwens een doos thuisgestuurd van UPS, dit is standaard vanaf de derde reis naar Duitsland ofzo?
Ik had de ouwe ook nog, die gebruikte ik netjes wanneer ik mijn xbox meesleepte. Dan was hij iig maximaal beschermt tegen de buitenwereld. Maarja dan besluit hij alsnog dood te gaan op zijn ouwe vertrouwde stekkie in de huiskamerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar je kan ook gewoon de doos waarin die terugkomt steeds houden want hij moet toch nog een keer weg
Het komt altijd zo onderwachts hèquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had de ouwe ook nog, die gebruikte ik netjes wanneer ik mijn xbox meesleepte. Dan was hij iig maximaal beschermt tegen de buitenwereld. Maarja dan besluit hij alsnog dood te gaan op zijn ouwe vertrouwde stekkie in de huiskamer
Ach, ze zijn altijd nog relatief goedkoop op andere manieren te fixen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef wc-eend het volgende:
![]()
Disk 1 lost odessey done!
Nog steeds niet kapot, heb first batch en garantie is voorbij
Terecht,.......... ziekelijk laag aantal trouwens!quote:
Probeer ns Ninja Gaiden 2 en de Naruto game idd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef Lamba het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe game die gewoon lekker speelt voor de xbox 360
Ben grote fan van ninja gaiden en dragonball Z (al is de laatste burst limits minder dan tenkaichi).
Heeft iemand hier ervaring met naruto - broken bond oid? En is het iets?
L.
Heb net zelf wat research gedaan.. Lijkt me een toffe game, maar de single player is toch teveel kinderachtige missies uitvoeren als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef wc-eend het volgende:
Rise is deel 1 van het verhaal..
Broken is deel 2 van het verhaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |