Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik sta voor de eindbaas maar ben net te zwak (vooral Ming die verplicht mee moet vechten)... In levelen heb ik niet echt zin, het trekt me niet helemaal. Enige probleem is dat ik nu dus de achievement mis voor 'finish the game' á 125Gquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Heb hem al redelijk lang, zit zelf op Disc 4 maar heb totaal geen behoefte meer om verder te gaan na ongeveer een jaar niet meer gespeeld te hebben. Al met al toch iets te langdradig en teveel vechten. Enkele maanden geleden toch weer even geprobeerd, maar was heel het verhaal vergeten en wist niet meer wat ik nou ook alweer moest doen
Maar goed, heb me er toch een hele tijd goed mee vermaakt hoor.
Ja maar lieve Roy, zo haal je me natuurlijk nooit inquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik sta voor de eindbaas maar ben net te zwak (vooral Ming die verplicht mee moet vechten)... In levelen heb ik niet echt zin, het trekt me niet helemaal. Enige probleem is dat ik nu dus de achievement mis voor 'finish the game' á 125G![]()
Misschien ooit...
Als ik daar niet van zou kunnen slapen had ik je nooit Lost geruild hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar lieve Roy, zo haal je me natuurlijk nooit in
Zit wat in natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik daar niet van zou kunnen slapen had ik je nooit Lost geruild he
Klootzak
Dan zit hij waarschijnlijk op het zelfde transport als mijn Xboxquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef ErikT het volgende:
Zojuist is mn XBOX opgehaald. Ik hoop dat hij gerepareerd terug komt en nooit meer stuk gaat.
Ik wil gewoon kunnen voetballen!
Kunnen ze gezellig samen naar Duitsland. Hopelijk worden ze ook gezellig samen voor altijd gerepareerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zit hij waarschijnlijk op het zelfde transport als mijn XboxDie is ook vandaag opgehaald
Of jullie krijgen gewoon die van elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kunnen ze gezellig samen naar Duitsland. Hopelijk worden ze ook gezellig samen voor altijd gerepareerd.
Als die van Erik HDMI heeft heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Of jullie krijgen gewoon die van elkaar
Die van mij heeft vooral blokjes op het scherm en 3 rode lampjes. Dus die wil je echt niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als die van Erik HDMI heeft heb ik daar geen enkel probleem mee
Gewoon hopen dat we allebei een nieuwe krijgen dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die van mij heeft vooral blokjes op het scherm en 3 rode lampjes. Dus die wil je echt niet.
Misschien wel ja, maar je kan ook gewoon de doos waarin die terugkomt steeds houden want hij moet toch nog een keer wegquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat we allebei een nieuwe krijgen dus
Ik kreeg deze keer trouwens een doos thuisgestuurd van UPS, dit is standaard vanaf de derde reis naar Duitsland ofzo?
Ik had de ouwe ook nog, die gebruikte ik netjes wanneer ik mijn xbox meesleepte. Dan was hij iig maximaal beschermt tegen de buitenwereld. Maarja dan besluit hij alsnog dood te gaan op zijn ouwe vertrouwde stekkie in de huiskamerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar je kan ook gewoon de doos waarin die terugkomt steeds houden want hij moet toch nog een keer weg
Het komt altijd zo onderwachts hèquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had de ouwe ook nog, die gebruikte ik netjes wanneer ik mijn xbox meesleepte. Dan was hij iig maximaal beschermt tegen de buitenwereld. Maarja dan besluit hij alsnog dood te gaan op zijn ouwe vertrouwde stekkie in de huiskamer
Ach, ze zijn altijd nog relatief goedkoop op andere manieren te fixen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef wc-eend het volgende:
![]()
Disk 1 lost odessey done!
Nog steeds niet kapot, heb first batch en garantie is voorbij
Terecht,.......... ziekelijk laag aantal trouwens!quote:
Probeer ns Ninja Gaiden 2 en de Naruto game idd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef Lamba het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe game die gewoon lekker speelt voor de xbox 360
Ben grote fan van ninja gaiden en dragonball Z (al is de laatste burst limits minder dan tenkaichi).
Heeft iemand hier ervaring met naruto - broken bond oid? En is het iets?
L.
Heb net zelf wat research gedaan.. Lijkt me een toffe game, maar de single player is toch teveel kinderachtige missies uitvoeren als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef wc-eend het volgende:
Rise is deel 1 van het verhaal..
Broken is deel 2 van het verhaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |