Oja dat ene! Dat zag er goed uit manquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer komt dat arcade kart spel nou is
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gestresst van een dagje gamen? Probeer dit:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-000058550179
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gestresst van een dagje gamen? Probeer dit:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-000058550179
quote:Fout
Dit aanbod is niet geldig in jouw regio.
quote:
Dat is wel cool maar uber moeilijk volgens mij!!quote:A cheat for the PC version of mirrors edge. with this cheat you can play the whole game in THIRD PERSON.
Bij Left4Dead zitten ook opvallend veel van dat soort koters.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HaloMaar dat filmpje is wel geniaal... Zouden ze vaker moeten doen met die koters... Vooral met COD4 zijn die dwergjes irritant
dat had ZOOOOOOO niet gewerkt hequote:
Ziet er niet uitquote:
quote:i hated it.clearly designed for console retards with slow reflexes.
pure console garbage. i made it pass the tutorial and could not stand it anymore. console kidies complain about the wii, but the fuckers constantly ruin gaming for us the educated consumers (pc users, console kids are scum)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit![]()
Die reacties daar![]()
[..]
quote:To be shown in a demo at GDC 2009. This is a small clip from actual gameplay of Alan Wake. More to come later this week. The is running on a Xbox 360 test kit. (This is 1st person view) I will be posting 3rd person stuff soon.
Je ziet ook niet zoveelquote:
Je bent waarschijnlijk de enige die de moeite neemt daar uberhaupt naar te kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
Er is een nieuwe arcade game: FunTown Mahjong
Ben ik de enige die de interface & graphics eruit vind zien als een game van de 80's?
Fakequote:
quote:
quote:However, GDC 09 might be “a little too early”, the developer confirmed. We’re keeping our fingers crossed.
Koop GTA IV, daar zit een 1 maand Gold kaart bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand nog zo'n fijne 1-maand-gratis-gold code over?
Die heb ik al en die maand is al bijna een jaar voorbijquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Koop GTA IV, daar zit een 1 maand Gold kaart bij
Da's een oude maand danquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die heb ik al en die maand is al bijna een jaar voorbij
Ik kwam hem tegen op Powerweb, ziet er best goed uit, hoewel de kwaliteit van het filmpje kut is. Ik wil dat spel echt hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |