Braid is meer dan 'een xbla spelletje', Braid weet zich te meten met de grote full price toppers van 2008, en is meer dan het dubbele van zijn prijs waard!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel net punten gekocht maar vind 1200 te veel voor zo'n xbla spelletje
Zo een?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel net punten gekocht maar vind 1200 te veel voor zo'n xbla spelletje
Hijs goed hequote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
NEE!
Koop hem NU! Voor de volle prijs! Hij is het meeeer dan waard!
DAMN wat is die game goed zeg! Hot diggity damn!
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, die 12 euro ongeveer, geef je normaal ook uit aan een lunch ofzo.
En dit spel is echt geniaal.
GMTAquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Braid is meer dan 'een xbla spelletje', Braid weet zich te meten met de grote full price toppers van 2008, en is meer dan het dubbele van zijn prijs waard!
Mijn lunches zijn minder dan 12euro en stukken beter dan Braidquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, die 12 euro ongeveer, geef je normaal ook uit aan een lunch ofzo.
En dit spel is echt geniaal.
Hey Ed,quote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
Dutch.
Ik heb de fax terug gekregen, scheen het faxnummer niet goed te zijn.
Postduif dan maar ?
Ed.
Waar eet jij danquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Mijn lunches zijn minder dan 12euro en stukken beter dan Braid
TS is niet zo slim.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Niek. het volgende:
Waarom gta in de TT? Deze week is Fallout 3 DLC week!
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
OKE jullie hebben me overtuigd!
Ik ga Braid kopen!
Lunch nu niet meer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb tijdje in Londen gewoont en daar was ik voor een lunch, zeg maar bord eten en pint bier/cola maximaal 8 a 9 pond kwijt, komt nu neer op ongeveer 8,5 tot 9,5euro.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Lunch nu niet meer...Dus niet zo goed als Braid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb tijdje in Londen gewoont en daar was ik voor een lunch, zeg maar bord eten en pint bier/cola maximaal 8 a 9 pond kwijt, komt nu neer op ongeveer 8,5 tot 9,5euro.
Als die goedkoper isquote:
Die krentenbollen zijn hemels, echt waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Sjotime het volgende:
Resident Evil 5:
Mmmmmm,... begin me zorgen te maken. Het spel lijkt me geweldig, maar ik mis iets. Ik mis iets Resident Evil's! Koop het spel opzekers,... lekker co-op met een vriend, maar toch,... het voelt te co-op aan nu. Als ik in de SP continue maar met die griet zit, wordt de ervaring toch wel minder. Voelde arcade-achtig aan. Ik baal best een beetje,... ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Controls waren ook wat matig,... rennen (wat erg nodig is soms) is niet makkelijk,... en ook wegduiken lukt me op een of andere manier niet. Schieten ging wel maar het lijkt net wat minder als in 4. Oh nee he,........... ik hoop dat ik goed fout zit!
Iemand van Capcom...quote:"Resident Evil 5 can still loosely be considered a survival horror game, however, compared with Resident Evil 4 it will be more exciting, more action with more tension. You have the ability to feel more like an action hero. You will have the largest Arsenal of weapons in a Resident Evil game to date.
The whole game is designed from ground up for co-op. There will never be a point where Sheva is knocked on the head or stolen by Gremlins. It's totally changed the Resident Evil experience and it's as big a leap forward for the series as Resident Evil 4 was. "
Misschien dat ik de game dan nu wel interessant vind. Ik hou helemaal niet van survival horror namelijkquote:
Fable voor 32,50-quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge bijna alweer uitgespeeld...
Iemand Gears 2/Fable II ergens voor een zacht prijsje gespot?
Ik heb Gears bijna uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge bijna alweer uitgespeeld...
Iemand Gears 2/Fable II ergens voor een zacht prijsje gespot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |