Ohw pas opquote:Op maandag 26 januari 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
bijna vol, zeg ik...
Bedanktquote:Op maandag 26 januari 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
mooz hij is voor jou!
Leuke eind post ookquote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wil je anders een knuffel van me?
[ afbeelding ]
goed van je mooz... je bent de topicsluiterheldquote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw pas op
[..]
Bedankt
[..]
Leuke eind post ook
die kenne we allemaal al...quote:
Ik ben blij dat je het daar mee eens benquote:
Nou jaquote:Op maandag 26 januari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het daar mee eens ben![]()
quote:Het menu van Maandag 26 januari 2008
D A G S C H O T E L
Stamppot andijvie 304 Kcal ¤ 3.60
met speklapjes en vleesjus 596 Kcal
Gepaneerde vismedaillons met mosterd 304 Kcal ¤ 3.00
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.78
Spinazie 32 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Gebonden kippensoep 105 Kcal ¤ 0,40
Heldere groentensoep 89 Kcal ¤ 0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Vegetarisch bamiblok 525 Kcal ¤ 0.62
Vegetarische pizzapunt 499 Kcal ¤ 0.98
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Krabcocktail 341 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Kroket 233 Kcal ¤ 0.62
Macaronischoteltje 448 Kcal ¤ 1.79
Hamburger speciaal 493 Kcal ¤ 1.34
Goed puntquote:Op maandag 26 januari 2009 12:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou jamet een feit moet ik het wel eens zijn
![]()
Het is idd etenstijd LL... eetse iedereenquote:
Ik kan pas gaan als mn collega's terug zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is idd etenstijd LL... eetse iedereen
Nou volgens mij gaan wij helemaal nietquote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan pas gaan als mn collega's terug zijn
Die mannen behoren je in de watten te leggenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaan wij helemaal niet
Ja maar ik zit vandaag bij de vrouwenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die mannen behoren je in de watten te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit vandaag bij de vrouwenop de boekhouding
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stamppot andijvie 304 Kcal ¤ 3.60
met speklapjes en vleesjus 596 Kcal
ja jij treft het wel daar hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Ladylike het volgende:
Lekker he
Ik heb ook wel honger, dus ik hoop dat mn collega's opschieten
Alleen als je je lul laat zienquote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
hallo_meisje_wil_jij_een_snoepje_van_mij
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
firmware updaten ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
gvd gvd gvd... klote upc... al twee dagen te klooien met die modem...
nie gamen nie en nie bellen nie
de modem die zichzelf elke keer reboot
Behoorlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij treft het wel daar hoor.
Zo handig hequote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
Ik voel met je meequote:
dat kan ik niet vanaf hier... tis echt dat apparaat waar je internet en telefonie binnenkomtquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pc heeft een fatal error bij bios dus niet janke nouquote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
bedoel je de splitter nou of de modem ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kan ik niet vanaf hier... tis echt dat apparaat waar je internet en telefonie binnenkomt
?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn pc heeft een fatal error bij bios dus niet janke nou [ afbeelding ]
ga je thuis lekker fokke you addictquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef Sgele het volgende:
Anders proberen we allemaal veel smileys zodat sgele het topic niet kan openen met zijn gsm
Ja maar... Anders is de treinreis zo saaiquote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je thuis lekker fokke you addict [ afbeelding ]
Sgeleeeeequote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar... Anders is de treinreis zo saai
Trek alle stekkers eens los van je mobo en start alleen op met geheugen en vga?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Chassis Intruded! System halted![]()
niets werkt schijt ding
Debbieeeeeeequote:
kan je het echt niet vinden ? misschien dat je een jumper om moet zetten ofzo ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Chassis Intruded! System halted![]()
niets werkt schijt ding
de modem....die reboot zich telkensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoel je de splitter nou of de modem ?
Die melding wilt trouwens zeggen dat je mamaplankje contact heeft met de behuizingquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef Friday12 het volgende:
ohja ook nog fatal error erbij![]()
Chassis Intruded! Fatal Error
System halted
als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroomquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trek alle stekkers eens los van je mobo en start alleen op met geheugen en vga?
heb je al ingelogd in de modem, en alle gegevens gewist ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
de modem....die reboot zich telkens
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die melding wilt trouwens zeggen dat je mamaplankje contact heeft met de behuizing
Je weet wat ik bedoel pannekoek!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroom![]()
Ik kreeg moederbord niet zo snel uit mijn t9quote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mamaplankje..ik moest weer lachen
Kon er wel om lachenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kreeg moederbord niet zo snel uit mijn t9
Geeft niksquote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuke avatarquote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroom![]()
Gelukkig... Ik begon me al zorgen te makenquote:
??quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smakelijkquote:
Toch een beetje goed nieuws Draakje! Stukje bij beetje gaat dat best goedkomen!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
been/voet ziet er goed uit mag weer langzaam en voorzichtig opbouwen met oefenen
over een maand pas weer zwemmen en chronisch stomme antibiotica spuit maandelijks gaan halen
dat hadden we toch ook afgesproken?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch een beetje goed nieuws Draakje! Stukje bij beetje gaat dat best goedkomen!
das goed om te horen draakje, hopelijk blijft het beter met je gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
been/voet ziet er goed uit mag weer langzaam en voorzichtig opbouwen met oefenen
over een maand pas weer zwemmen en chronisch stomme antibiotica spuit maandelijks gaan halen
vast wel, heb genoeg ziekenhuis gezien dit jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das goed om te horen draakje, hopelijk blijft het beter met je gaan
hoezo ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Elke avatar even testen he
Juist!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat hadden we toch ook afgesproken?
Hey draakjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
af en toe ben ik wel leuk ha haquote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey draakje
Leuk dat je even langskomt
We geloven erin dat het alleen maar de betere kant op gaat
nog 1 tje danquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda
Kom later nog wel even kwallen
handig zo'n collegaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
mn collega neemt gewoon een broodje voor me mee
van Bufkeswerrum sjink
Wat???quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
van Bufkeswerrum sjink
Even checke of je er spastische trekjes van krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cyaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda
Kom later nog wel even kwallen
Kijk maar uit, volgens mij wil hij wat van je...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
van Bufkeswerrum sjink
Geld, de kosten van het broodjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgens mij wil hij wat van je...
is me thuis pc dus nu niets aanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trek alle stekkers eens los van je mobo en start alleen op met geheugen en vga?
ik zie straks wel ik ga wel weer klotenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die melding wilt trouwens zeggen dat je mamaplankje contact heeft met de behuizing
en ? valt het mee ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Even checke of je er spastische trekjes van krijgt
Ik leef nogquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? valt het mee ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is me thuis pc dus nu niets aan
[..]
ik zie straks wel ik ga wel weer kloten
Jeugdsentimentquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? valt het mee ?
[ afbeelding ]
Wat voor jobquote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
Oeh, Vanavond solliciteren
Totaal onverwacht
Maar goed dat ik mn blouses heb gewassen
succes in ieder gevalquote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
Oeh, Vanavond solliciteren
Totaal onverwacht
Maar goed dat ik mn blouses heb gewassen
nou sentiment wil ik het niet noemen.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou sentiment wil ik het niet noemen.
hier is corkey gewoon een scheldwoord
Hey runxquote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
goedemiddag allemaalalles goed met iedereen ?
Mietjequote:ik ben ziekjajaja i know pussy pusy blablabla
Jaahaaa dat is hier ookquote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou sentiment wil ik het niet noemen.
hier is corkey gewoon een scheldwoord
is je schaap weg gelopen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
ik ben ziekjajaja i know pussy pussy blablabla
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
ik ben ziekjajaja i know pussy pussy blablabla
hehe WL , nee joh mijn schaap is er nogquote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is je schaap weg gelopen ?
RUNX![]()
![]()
![]()
![]()
he lekkerdingquote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mietje..pussy...huilie
Alles goed verder runx?
Secretaresse voor een advocaatquote:
Thanxquote:
nee eerst wil ik met je cammen en dan pas neuqenquote:
Had je even moeten bellequote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
he lekkerding
ja hoor, ben zaterdag na A*dam geweest, beetjeaan de aterpijp daar zitten lurken winkels kieken etc, was vet gezellig
Mkejquote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Secretaresse voor een advocaat
[..]
Thanx
Ik heb een camquote:Op maandag 26 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee eerst wil ik met je cammen en dan pas neuqen
Mooi zoquote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
he lekkerding
ja hoor, ben zaterdag na A*dam geweest, beetjeaan de aterpijp daar zitten lurken winkels kieken etc, was vet gezellig
Iedereen weer stoned naar buitenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zoik was donderdag in de HMH en daar mocht niet gerookt worden
binnen een half uur stond de hele concertzaal blauw
zowel wiet/hash werd er gerookt en gewoon peukies natuurlijk
kool man wat deed je daar dan ? naar een concert geweest ?, ag die rookverbod is zo lame als het maar kan iedereen rookt overalquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zoik was donderdag in de HMH en daar mocht niet gerookt worden
binnen een half uur stond de hele concertzaal blauw
zowel wiet/hash werd er gerookt en gewoon peukies natuurlijk
die deed het wel hoarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan wist je of je telefoon het deed
ik hoop dat ik iets vind met schapen of fappenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
ik ben een baan aan het zoekenjaja
, voor maar een half jaartje
Welke muziek???quote:Op maandag 26 januari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Iedereen weer stoned naar buiten
Eigenlijk klonk de muziek voor geen meter maar iedereen was toch weg
Jah slaat ergens opquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
kool man wat deed je daar dan ? naar een concert geweest ?, ag die rookverbod is zo lame als het maar kan iedereen rookt overal
Zoiets ben ik ook op zoek naar.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
Niet te veel in een keer werken hequote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
Misschien kan je achter de schermen bij cam sites werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop dat ik iets vind met schapen of fappen
ga ik ook wel in mijn CV zetten
Ga een meter van je scherm zitten, of 2quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie niets![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer richting mn bedje!
Een echte vrouwquote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
oh nou wil ik naar huis om mn kleren te strijken
ja man goed iedee, en dan met en schaap enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien kan je achter de schermen bij cam sites werken
quote:
concert van wie ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah slaat ergens opmaar ja was naar concert was gaaf
Let niet op die kerelsquote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil gewoon mn kleren in orde hebben
Van die sollicitatie hangt veel af
Begin gewoon je eigen programma... "Allochtoon bijt schaap"quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man goed iedee, en dan met en schaap enzoik denk wel dat ik veel mensen trek
maar jammer genoeg wordt het als ''illegaal'' gezien
Vast niet overal op de wereldquote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man goed iedee, en dan met en schaap enzoik denk wel dat ik veel mensen trek
maar jammer genoeg wordt het als ''illegaal'' gezien
zozo, zet je beste beentje voorquote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Secretaresse voor een advocaat
[..]
Thanx
Is wel duidelijk dat je ff niet aanwezig bent geweestquote:
ja man kool manquote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Begin gewoon je eigen programma... "Allochtoon bijt schaap"
Je vind strijken gewoon leukquote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil gewoon mn kleren in orde hebben
Van die sollicitatie hangt veel af
ja hallo, ik zie je plaatje gewoon totaal nietquote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga een meter van je scherm zitten, of 2
Als je het echt niet ziet moet je het maar zegge
Ze pesten mequote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Begin gewoon je eigen programma... "Allochtoon bijt schaap"
koeliejoelie manquote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is wel duidelijk dat je ff niet aanwezig bent geweest
OASIS MATE!!!
Dankjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man kool manjullie hebben echt van die goede ideeën
heb al voor 2 advocaten gewerktquote:
Ohw dat is umquote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, ik zie je plaatje gewoon totaal niet
Gewoon terug pesten..daar zijn vrouwen beter in!quote:
jongen jij houd ook van strijken dus, jij moet altijd mijn herders kleren strijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je vind strijken gewoon leuk
Goed hoor
Ja was superrrrr! Echt ben zo blji dat ik ben gegaan. Ben benieuwd hoelang we nu moeten wachten voordat ze weer komenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
koeliejoelie mandat moet wel erg vet zijn geweest
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, ik zie je plaatje gewoon totaal niet
kool manquote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja was superrrrr! Echt ben zo blji dat ik ben gegaan. Ben benieuwd hoelang we nu moeten wachten voordat ze weer komen
DanoontjeWoman powerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gewoon terug pesten..daar zijn vrouwen beter in!
Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als jij oasis liedjes voor me gaat zingen ben ik voor de rest van m'n leven verpestquote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
kool man, naja anders wil ik wel voor je zingen hoar
ohh ik dacht in pijpenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja komop !!quote:
Klopt..wij zijn beter dan de mensquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet leuk meer
Vrouwen zijn dan gewoon geen mensen meer
ik kan ook britney spears liedjes hoarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als jij oasis liedjes voor me gaat zingen ben ik voor de rest van m'n leven verpest
Serieus?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja komop !!
dat is mijn plaatje die ik vrijdag had gepost!
Wat jij wiltquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt..wij zijn beter dan de menseen hoger wezen
Oops he did her againquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan ook britney spears liedjes hoar![]()
das de chinese ogentestquote:
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de chinese ogentest![]()
die had ik nl op de mail gehad.
tevens is de omlijning niet wit, maar zwart
dan moet je de kleren ook aantrekken. en dan die staartjes erbijquote:
voor debbie doe ik (bijna) allesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je de kleren ook aantrekken. en dan die staartjes erbij
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef Dueno het volgende:
Goejumiddach.
Neej gewoon alles...ik moet ook in schapenpakjes rondlopenquote:
Als ie dat doet dan wil ik het wel aanhorenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je de kleren ook aantrekken. en dan die staartjes erbij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
I just puked a little....britney spears
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[GRTDOJW#646] Zo duurde even :')
Ehm hij is er al een weekquote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkom
ben je nieuw hier ? stel je dan even voor , en vertel ons wat voor werk je doet
alles wat gebeurt in Geen reet te doen op je werk topic blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice :&
of wil je liever de backstreet boys ?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
I just puked a little....britney spears
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej gewoon alles...ik moet ook in schapenpakjes rondlopen
ja ik zei bijna, want anders zou je zeggen, ga van een gebouw afspringenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej gewoon alles...ik moet ook in schapenpakjes rondlopen
maak niet uit maar ik wou dit gewoon tegen hem gezegd hebbenquote:
Of van een brugquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik zei bijna, want anders zou je zeggen, ga van een gebouw afspringen
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
maak niet uit maar ik wou dit gewoon tegen hem gezegd hebben
Van een brug om precies te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik zei bijna, want anders zou je zeggen, ga van een gebouw afspringen
zoeken ze bij jou autodealer geen nieuwe mensenquote:
En dan zijn ze elke week een auto kwijt zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zoeken ze bij jou autodealer geen nieuwe mensenmisschien kan ik wel bij je komen werken
en ik ben binnenkort toch in Apeldoornquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zoeken ze bij jou autodealer geen nieuwe mensenmisschien kan ik wel bij je komen werken
wahahahahquote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan zijn ze elke week een auto kwijt zeker
wou je mij even swaffelenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*trekt zijn broek omlaag
Ehm..
Hey Runx, alles goed?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*trekt zijn broek omlaag
Ehm..
Hey Runx, alles goed?
straks word je nog beroemd johquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel stappen moeten ondernemen om geld te krijgen
Handtekening hier, handtekening daar...
* LL gaat ff sigaretje roken en rent daarna maar naar de volgende manager die tekenbevoegdheid heeft
[ afbeelding ]
Als je voor het zetten van handtekeningen geld kan krijgen dan wil ik dat best doenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel stappen moeten ondernemen om geld te krijgen
Handtekening hier, handtekening daar...
* LL gaat ff sigaretje roken en rent daarna maar naar de volgende manager die tekenbevoegdheid heeft
[ afbeelding ]
Neeeej why?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Runx het volgende:
[..]
en ik ben binnenkort toch in Apeldoorn
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse pondenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je voor het zetten van handtekeningen geld kan krijgen dan wil ik dat best doen
Ik ben verhuist...naar Australiequote:
Kut!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben verhuist...naar Australie
Volgens google is dat toch 4773.23 euroquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse ponden
Dat is al netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zon zeikwijf zit de hele tijd op mn vingers te kijken.
hoe zeg je netjes "En nou opgetieft!!" ?
Wat ben je ook een pokkejong eigenlijk he...quote:
echtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben verhuist...naar Australie
Voor wat moet je handtekeningen verzamelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse ponden
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat ben je ook een pokkejong eigenlijk he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Voor der geldquote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
[..]
Voor wat moet je handtekeningen verzamelen?
ik vermoed dat ze daar over ook wat te zeiken heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Wij begrijpen elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dat soort mensen zijn zo irritantquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Langzaam leeg laten bloeden zo iemand....quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze daar over ook wat te zeiken heeft.
mijn god... je wil niet weten wat ik hier hoor. hele afslankcursusen en al![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Houd je bek mafkeesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
twee mongolen begrijpen elkaar
"He, ik ken een mop hequote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?
oppleuren homo!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
Echte mongolen hebben een heineken avatarquote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mn moeder vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"He, ik ken een mop he
Het is mastodontisch groot, grotendeels vleeskleurig, voorzien van een grote paarse dop, je moeder kan erop zitten en als je nou niet snel opsodemietert wordt je er bewusteloos mee geslagen!
Rara wat is dat"
Je moeder?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"He, ik ken een mop he
Het is mastodontisch groot, grotendeels vleeskleurig, voorzien van een grote paarse dop, je moeder kan erop zitten en als je nou niet snel opsodemietert wordt je er bewusteloos mee geslagen!
Rara wat is dat"
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Echte mongolen hebben een heineken avatar
ik weet wel beter, jij helaas niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mn moeder vragen
Wie is dit?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
Vast die papi culoquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we er weer een kloon bij
Ja wat een troepquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten ze nou nog niet dat ik een spuughekel aan kloons hebquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:
quote:
wat zijn we weer liefquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
kijk naar zijn posts 1ste was hierquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
lees eens waarom we dat zeggen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat zijn we weer lief![]()
ga zo door
Dat zegt alweer genoegquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk naar zijn posts 1ste was hier
Mja dat zegt al genoegquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk naar zijn posts 1ste was hier
Ja spookyquote:Op maandag 26 januari 2009 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dit is eng, ik zag niet eens wat jij postte toen ik die van mij neerzetten
omdat hij irritant is ik zeg toch ook ga zo doorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lees eens waarom we dat zeggen ?![]()
of ben jij de kloon ?
We houden het best netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat zijn we weer lief![]()
ga zo door
We moeten renedis in hurenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lees eens waarom we dat zeggen ?![]()
of ben jij de kloon ?
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat hij irritant is ik zeg toch ook ga zo door
en trouwens een kloon met een paar duuzend posts is wel heel triestquote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat hij irritant is ik zeg toch ook ga zo door
Best wel jaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en trouwens een kloon met een paar duuzend posts is wel heel triest
Friday12 - aantal posts: 3467 (gemiddeld 8 per dag)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en trouwens een kloon met een paar duuzend posts is wel heel triest
Ladylike2, met precies de zelfde avaquote:
Sommige kloons zitten misschien al vanaf het begin hier....quote:Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga jij eens fietse stelen ik ben langer hier
Kloon failquote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ladylike2, met precies de zelfde ava
hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ladylike2, met precies de zelfde ava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |