als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroomquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trek alle stekkers eens los van je mobo en start alleen op met geheugen en vga?
heb je al ingelogd in de modem, en alle gegevens gewist ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
de modem....die reboot zich telkens
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die melding wilt trouwens zeggen dat je mamaplankje contact heeft met de behuizing
Je weet wat ik bedoel pannekoek!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroom![]()
Ik kreeg moederbord niet zo snel uit mijn t9quote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mamaplankje..ik moest weer lachen
Kon er wel om lachenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kreeg moederbord niet zo snel uit mijn t9
Geeft niksquote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuke avatarquote:Op maandag 26 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je alle stekkers los trekt, krijgt hij geen stroom![]()
Gelukkig... Ik begon me al zorgen te makenquote:
??quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smakelijkquote:
Toch een beetje goed nieuws Draakje! Stukje bij beetje gaat dat best goedkomen!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
been/voet ziet er goed uit mag weer langzaam en voorzichtig opbouwen met oefenen
over een maand pas weer zwemmen en chronisch stomme antibiotica spuit maandelijks gaan halen
dat hadden we toch ook afgesproken?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch een beetje goed nieuws Draakje! Stukje bij beetje gaat dat best goedkomen!
das goed om te horen draakje, hopelijk blijft het beter met je gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
been/voet ziet er goed uit mag weer langzaam en voorzichtig opbouwen met oefenen
over een maand pas weer zwemmen en chronisch stomme antibiotica spuit maandelijks gaan halen
vast wel, heb genoeg ziekenhuis gezien dit jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das goed om te horen draakje, hopelijk blijft het beter met je gaan
hoezo ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Elke avatar even testen he
Juist!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat hadden we toch ook afgesproken?
Hey draakjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer even
af en toe ben ik wel leuk ha haquote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey draakje
Leuk dat je even langskomt
We geloven erin dat het alleen maar de betere kant op gaat
nog 1 tje danquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda
Kom later nog wel even kwallen
handig zo'n collegaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
mn collega neemt gewoon een broodje voor me mee
van Bufkeswerrum sjink
Wat???quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
van Bufkeswerrum sjink
Even checke of je er spastische trekjes van krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cyaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda
Kom later nog wel even kwallen
Kijk maar uit, volgens mij wil hij wat van je...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
van Bufkeswerrum sjink
Geld, de kosten van het broodjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgens mij wil hij wat van je...
is me thuis pc dus nu niets aanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trek alle stekkers eens los van je mobo en start alleen op met geheugen en vga?
ik zie straks wel ik ga wel weer klotenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die melding wilt trouwens zeggen dat je mamaplankje contact heeft met de behuizing
en ? valt het mee ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Even checke of je er spastische trekjes van krijgt
Ik leef nogquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? valt het mee ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is me thuis pc dus nu niets aan
[..]
ik zie straks wel ik ga wel weer kloten
Jeugdsentimentquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? valt het mee ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |