en ik ben binnenkort toch in Apeldoornquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zoeken ze bij jou autodealer geen nieuwe mensenmisschien kan ik wel bij je komen werken
wahahahahquote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan zijn ze elke week een auto kwijt zeker
wou je mij even swaffelenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*trekt zijn broek omlaag
Ehm..
Hey Runx, alles goed?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*trekt zijn broek omlaag
Ehm..
Hey Runx, alles goed?
straks word je nog beroemd johquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel stappen moeten ondernemen om geld te krijgen
Handtekening hier, handtekening daar...
* LL gaat ff sigaretje roken en rent daarna maar naar de volgende manager die tekenbevoegdheid heeft
[ afbeelding ]
Als je voor het zetten van handtekeningen geld kan krijgen dan wil ik dat best doenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel stappen moeten ondernemen om geld te krijgen
Handtekening hier, handtekening daar...
* LL gaat ff sigaretje roken en rent daarna maar naar de volgende manager die tekenbevoegdheid heeft
[ afbeelding ]
Neeeej why?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Runx het volgende:
[..]
en ik ben binnenkort toch in Apeldoorn
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse pondenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je voor het zetten van handtekeningen geld kan krijgen dan wil ik dat best doen
Ik ben verhuist...naar Australiequote:
Kut!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben verhuist...naar Australie
Volgens google is dat toch 4773.23 euroquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse ponden
Dat is al netjesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zon zeikwijf zit de hele tijd op mn vingers te kijken.
hoe zeg je netjes "En nou opgetieft!!" ?
Wat ben je ook een pokkejong eigenlijk he...quote:
echtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben verhuist...naar Australie
Voor wat moet je handtekeningen verzamelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik alle handtekeningen heb verzameld heb ik ongeveer 4500 britse ponden
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat ben je ook een pokkejong eigenlijk he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zon zeikwijf zit de hele tijd op mn vingers te kijken.
hoe zeg je netjes "En nou opgetieft!!" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |