Voor der geldquote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
[..]
Voor wat moet je handtekeningen verzamelen?
ik vermoed dat ze daar over ook wat te zeiken heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Wij begrijpen elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dat soort mensen zijn zo irritantquote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zon zeikwijf zit de hele tijd op mn vingers te kijken.
hoe zeg je netjes "En nou opgetieft!!" ?
Langzaam leeg laten bloeden zo iemand....quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze daar over ook wat te zeiken heeft.
mijn god... je wil niet weten wat ik hier hoor. hele afslankcursusen en al![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Houd je bek mafkeesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
twee mongolen begrijpen elkaar
"He, ik ken een mop hequote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en gezwel te ontwikkelen en eraan kapot te gaan?
oppleuren homo!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
Echte mongolen hebben een heineken avatarquote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mn moeder vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"He, ik ken een mop he
Het is mastodontisch groot, grotendeels vleeskleurig, voorzien van een grote paarse dop, je moeder kan erop zitten en als je nou niet snel opsodemietert wordt je er bewusteloos mee geslagen!
Rara wat is dat"
Je moeder?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"He, ik ken een mop he
Het is mastodontisch groot, grotendeels vleeskleurig, voorzien van een grote paarse dop, je moeder kan erop zitten en als je nou niet snel opsodemietert wordt je er bewusteloos mee geslagen!
Rara wat is dat"
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Echte mongolen hebben een heineken avatar
ik weet wel beter, jij helaas niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mn moeder vragen
Wie is dit?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef _iemandanders_ het volgende:
[..]
Vast die papi culoquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we er weer een kloon bij
Ja wat een troepquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten ze nou nog niet dat ik een spuughekel aan kloons hebquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we er weer een kloon bij
quote:
quote:
wat zijn we weer liefquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |