Ja was superrrrr! Echt ben zo blji dat ik ben gegaan. Ben benieuwd hoelang we nu moeten wachten voordat ze weer komenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
koeliejoelie mandat moet wel erg vet zijn geweest
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, ik zie je plaatje gewoon totaal niet
kool manquote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja was superrrrr! Echt ben zo blji dat ik ben gegaan. Ben benieuwd hoelang we nu moeten wachten voordat ze weer komen
DanoontjeWoman powerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gewoon terug pesten..daar zijn vrouwen beter in!
Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als jij oasis liedjes voor me gaat zingen ben ik voor de rest van m'n leven verpestquote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
kool man, naja anders wil ik wel voor je zingen hoar
ohh ik dacht in pijpenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja komop !!quote:
Klopt..wij zijn beter dan de mensquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet leuk meer
Vrouwen zijn dan gewoon geen mensen meer
ik kan ook britney spears liedjes hoarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als jij oasis liedjes voor me gaat zingen ben ik voor de rest van m'n leven verpest
Serieus?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja komop !!
dat is mijn plaatje die ik vrijdag had gepost!
Wat jij wiltquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt..wij zijn beter dan de menseen hoger wezen
Oops he did her againquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan ook britney spears liedjes hoar![]()
das de chinese ogentestquote:
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de chinese ogentest![]()
die had ik nl op de mail gehad.
tevens is de omlijning niet wit, maar zwart
dan moet je de kleren ook aantrekken. en dan die staartjes erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |