wat een hufter...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dus
Hij wil ze ineens bijna niet meer zien
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hemquote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter...
zij willen hem natuurlijk wel nog dolgraag zien?
anders kom je zo langzamerhand wel van je ex af toch....
Mooie billenquote:
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hem
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)
maarja, zo niet dan is dit weer een echte kutstreek van die gast.. hoe kan je nou uitleggen aan je kinderen, pappa wilt je niet meer zien
Ja oke, maar die adressen zijn bewust aan je gegeven - met een redenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
Hij zit gewoon jouw hele hele leven te verkloten. Wat een lul.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik voel mijzelf ook knap beroerd. Kiespijn. Vannacht nauwelijks geslapen.
Ik heb het al vaker gezegd maar wat een zwak excuus voor een man is jouw ex zeg. Om misselijk van te wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...
Maar het is ook nog maar zo kort, het is gewoon voor alle partijen wennen nog. Kennlijk wil hij dat geen tijd geven.
Bovendien heeft hij mij ermee, is ook mooi meegenomen.
Hij heeft tegen hen gezegd dat het door zn werk is
Ik heb echt geen zin meer om alles wat krom is voor hem recht te lullen.
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
het helpt!quote:
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...
Maar het is ook nog maar zo kort, het is gewoon voor alle partijen wennen nog. Kennlijk wil hij dat geen tijd geven.
Bovendien heeft hij mij ermee, is ook mooi meegenomen.
Hij heeft tegen hen gezegd dat het door zn werk is
Ik heb echt geen zin meer om alles wat krom is voor hem recht te lullen.
Waarschijnlijk wel.quote:
Dank jequote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.
jammer dat hij niet gewoon zijn minimale verantwoordelijkheden neemt...
en helemaal gaar dat hij zo erg is dat je dit soort dingen allemaal via een advocaat moet spelen.
I think you can use a bigg
[ afbeelding ]
wat toepasselijk met dit op het frontpage vandaag Boer aan stukken gereten door tijgerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.
jammer dat hij niet gewoon zijn minimale verantwoordelijkheden neemt...
en helemaal gaar dat hij zo erg is dat je dit soort dingen allemaal via een advocaat moet spelen.
I think you can use a bigg
[ afbeelding ]
neen dat betekend dat je gewoon een ver stand kies krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Volgens mij is het mijn verstandskies die doorkomt. Zou dat nu ook betekenen dat ik dan eindelijk verstand krijg?
zoals ik eerder zei... mannen zijn zooo 2008quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Ik baal ook dat ie geen woord tegen me zegt... Overleg? Wat is dat?
Jammerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat betekend dat je gewoon een ver stand kies krijgt
Niet alle mannen zijn zo erg als de ex van JB. Er zijn ook normale mannen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei... mannen zijn zooo 2008
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gisterenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat toepasselijk met dit op het frontpage vandaag Boer aan stukken gereten door tijger
dus je kreeg dit nog via je kinderen te horen ook?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.
Nee, dat hoeft hij niet, hij kan het gewoon veranderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.
neen hoor dat heb ik pas 1x eerder geschrevenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.
nog ff en haar haar gaat eraf, en de tuinbroek aanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.
nee, mn oude mailadres, waar ik heel zelden nog in kijk en waarvan ik al gezegd heb dat ik het niet meer gebruik...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
dus je kreeg dit nog via je kinderen te horen ook?
Me haar is al kort maar wel vrouwlijk en trendy (dus geeeeen stekeltjes...) tuinbroekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
nog ff en haar haar gaat eraf, en de tuinbroek aan
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.
Verder is het natuurlijk een debiel, haar ex.
Inderdaad, dat bedacht ik me ook. Jammer dat je zo weinig kan doen dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.
Verder is het natuurlijk een debiel, haar ex.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, mn oude mailadres, waar ik heel zelden nog in kijk en waarvan ik al gezegd heb dat ik het niet meer gebruik...
dus eigenlijk verprutst ie het nu voor zichzelf.. ziet ze kinderen veel minder en meer geld kwijt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.
Betekent nl dat ik opvang moet betalen.
En dat kan ik niet. Ik krijg een laag bedrag aan alimentatie voor hen, mede omdat de bezoekregeling zo ruim was dat ik geen opvang hoefde te regelen
kort haar en vrouwelijk passen niet in 1 zinquote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Me haar is al kort maar wel vrouwlijk en trendy
En dan weet je nog niet de helftquote:Op maandag 26 januari 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus eigenlijk verprutst ie het nu voor zichzelf.. ziet ze kinderen veel minder en meer geld kwijt...
maar wat een eikel... snap wel dat je niet meer bij hem bent!
nog geen foto van... misschien dat ik vandaag zin heb om me haar te doen en dan maak ik er wel foto vanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
kort haar en vrouwelijk passen niet in 1 zin![]()
laat eens zien?
Nee dat is het nog het ergste hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet de helft
Dat eerste moet je zeker niet doen. Ik zie het helaas ook deels bij mijn nicht gebeuren (alleen dan is de context wel anders). Hoop gedoe allemaalquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.
Betekent nl dat ik opvang moet betalen.
En dat kan ik niet. Ik krijg een laag bedrag aan alimentatie voor hen, mede omdat de bezoekregeling zo ruim was dat ik geen opvang hoefde te regelen
wat is kortquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar jij bent gewoon 1tje die sowieso niet van kort haar houdt.. alle vrouwen moeten lang haar
Nou het is iig niet opgeschroren en heb een ponny of hoe je dat ook schrijft (vind het zooo stom woord haha)quote:
Schuin of recht?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou het is iig niet opgeschroren en heb een ponny of hoe je dat ook schrijft (vind het zooo stom woord haha)
schuinquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:10 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Ik moet dit gewoon ff vertellen. Zitten hier allemaal mannen om me heen dus die kunnen dat ws toch niet waarderen, maar (!) ik zat dus vanmorgen bij de tandarts - ik ga daar al naartoe vanaf mijn 6e of zo? - en heb een toffe tandarts.
Lag ik dus in die stoel voor controle, komt daar in een keer z'n zoon de hoek om zetten! En dat was me toch een leuke ventHaha!
Hij zei dat het er netjes uitzag en dat ie kon zien dat ik goed poetst![]()
Haha, dat was nog eens een verrassing op de vroege morgen
</anekdote>
Dat is leukquote:
Fijne dag Autoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is leuk
Zo, ik ga maar eens naar de uni
Fijne dag nog mensen!
have fun!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is leuk
Zo, ik ga maar eens naar de uni
Fijne dag nog mensen!
Ik heb toch liever orginele dvd'squote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe!
Collega komt net even mijn 85 nieuwe films afgeven die hij heeft gebrand voor meMijn collectie is weer een stuk completer
Ik ook, maar dit was natuurlijk een superkans om mijn collectie een boost te geven van heb ik jou daar. Dit allemaal kopen had me jaren gekost denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb toch liever orginele dvd's
Download is goed genoeg. Kan je ze daarna weer lekker verwijderenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga voor de mega dvd collectiequote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Download is goed genoeg. Kan je ze daarna weer lekker verwijderen
Ging jij volgende week niet op vakantie?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe!
Collega komt net even mijn 85 nieuwe films afgeven die hij heeft gebrand voor meMijn collectie is weer een stuk completer
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar... al heb ik er dit jaar al 10 gekocht (2ehands maar ze werken haha)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit was natuurlijk een superkans om mijn collectie een boost te geven van heb ik jou daar. Dit allemaal kopen had me jaren gekost denk ik.
Enige wat ik tegenwoordig doe, is orriginele cabaretdvd's kopen. Maar verder heb ik voglens mij geen enkele filmquote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga voor de mega dvd collectiemaar dat zie je vrijdag wel al moet ik nog wel behoorlijk doorsparen
Met andere woorden mag ik dat spindeltje even lenen?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ging jij volgende week niet op vakantie?
Mocht ik echt niet meer weten wat ik moet doen vandaag zal ik wel mijn collectie in mijn fobo zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enige wat ik tegenwoordig doe, is orriginele cabaretdvd's kopen. Maar verder heb ik voglens mij geen enkele film
Inderdaad, ik heb een vast lisjtje van films die ik moet hebben. Er komen af en toe nieuwe bij. Ik wil ze hebben om later te kunnen laten zien aan mijn kids wat nou tof was in papa's tijd en wat klassiekers zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar... al heb ik er dit jaar al 10 gekocht (2ehands maar ze werken haha)
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een vast lisjtje van films die ik moet hebben. Er komen af en toe nieuwe bij. Ik wil ze hebben om later te kunnen laten zien aan mijn kids wat nou tof was in papa's tijd en wat klassiekers zijnEn ook voor mezelf natuurlijk
Het gaat mij ook meer om de heb...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.
daarna is ie weer weg.
mijn kinderen gaan later wel naar kijkhierelkefilm.nl
Neuh, sommige dingen wil ik gewoon hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.
daarna is ie weer weg.
mijn kinderen gaan later wel naar kijkhierelkefilm.nl
het is wel handig om films te hebben voor als je bezoek hebt en je weet niet wat te gaan doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om de heb...Ga ook regelmatig naar de bios enzo... Ik koop ze wel vaak in de aanbieding (3voor25 of 5voor10) en soms koop ik ze gelijk (wall e bv) en tegenwoordig koop ik ze ook via fok vraag en aanbod
om het nooit meer te kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, sommige dingen wil ik gewoon hebben![]()
Jij hebt daar toch andere dingen te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met andere woorden mag ik dat spindeltje even lenen?
Tuurlijk wel.. en wat er net gezegt werd (door jou).. ook handig met bezoek op een regenachtige dag...quote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om de heb...Ga ook regelmatig naar de bios enzo... Ik koop ze wel vaak in de aanbieding (3voor25 of 5voor10) en soms koop ik ze gelijk (wall e bv) en tegenwoordig koop ik ze ook via fok vraag en aanbod
Das waar. Hij blijft hier staanquote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch andere dingen te doen.
heb via fok nu 10dvd's besteld ofzo voor 30tientjes waarvan sommige ook in zo'n mooie tinnen box zit (v for vendetta en fight clubquote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdIn de bakken bij platenzaken en mediamarkt enzo
En via fok heb ik een hele mooie Godfather box op de kop getikt voor 2 tientjes :p
Oh daar gaat het mis bij mijquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar...
Heb je ook de ani-matrix?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb via fok nu 10dvd's besteld ofzo voor 30tientjes waarvan sommige ook in zo'n mooie tinnen box zit (v for vendetta en fight club) nu eindelijk ook de matrix compleet
volgens mij wel ja... dat zijn toch paar korte tekenfilmpjes?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook de ani-matrix?Die hoort er natuurlijk ook nog bij
Om antwoord te geven, twee keer zelfs... Originele regio 1 DVD box, met bijpassend mooi glimmend stukje karton. en vorige maand ook maar de bluray's gekocht. Want tja... 8Mbit op 576 of 24mbit op 1080.. Ja dat scheeltquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook de ani-matrix?Die hoort er natuurlijk ook nog bij
waar heb je die gekocht dan? want ik heb al 1 hele blu rayquote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh daar gaat het mis bij mijIk redt dat met gemak
![]()
Zijn nu weer 8 bluray's vanuit Jersey onderweg naar DH, lang leve de lage pond koers![]()
(en voor de statistiekjes, mijn DVD collectie is iets van 350 discs, origineel.. Ligt alleen nog steeds bij mijn ouders)
Kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij wel ja... dat zijn toch paar korte tekenfilmpjes?
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht dan? want ik heb al 1 hele blu ray
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ben niet zo veeleisendquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
DVD"s koop ik uit principe niet meer, snobistisch ik weet het, maar ik ben een beeld freakje,
SNOBquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)
En bij de mediamarkt hadden ze laatst ook een 2 voor 30 aktie, en soms pak ik aanbiedingen mee. Kill Bill 1&2 voor 20 euro bijvoorbeeld.
DVD"s koop ik uit principe niet meer, snobistisch ik weet het, maar ik ben een beeld freakje,
Een vriend van me is dat ook. Maar dan zo erg dat hij bij mensen thuis hun tv wilt aanpassenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)
En bij de mediamarkt hadden ze laatst ook een 2 voor 30 aktie, en soms pak ik aanbiedingen mee. Kill Bill 1&2 voor 20 euro bijvoorbeeld.
en audioquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik geen DVD's koop, ik heb een goed plasma scherm en bijpassende bluray speler. Dan vind ik het toch zonde om te besparen op beeld kwaliteit. En bluray ziet er gewoon beter uit dan een ge-upscalde DVD. Zelfs voor een romcom als Zack and Miri make a porno die ik gisteren avond gekeken heb. Het detail, de scherpte.. Het is zoveel prettiger kijken dan DVD. Om maar te zwijgen van gekopieerde DVD's waar vaak de helft van de bitrate verwijderd is om het op een DVD'rtje te laten passen. Soms zit je gewoon bewegende ministeck te kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
SNOB
mja het is idd dat dvd's veeel goedkoper zijn dat ik die nog koop maar met mijn full hd en ps3 zou ik eigenlijk wat meer blu raytjes moeten kopen haha
Wees gerust... ook aan vandaag komt een eindequote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Kuwaro het volgende:
Ik heb geen zin in maandag , net mijn tentamen verprutst
Goede actie van je pa!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een vriend van me is dat ook. Maar dan zo erg dat hij bij mensen thuis hun tv wilt aanpassen
Ook een keer bij mijn vader. Zegt hij: ja die kleuren zijn helemaal fout, die mensen zijn oranje. Ik kan het wel aanpassen voor u. Geef me de afstandsbediening maar. Mijn vader kijkt om en zegt: Ik hou van oranje mensen. Hij heeft nooit meer wat over mijn vaders tv gezegd
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik geen DVD's koop, ik heb een goed plasma scherm en bijpassende bluray speler. Dan vind ik het toch zonde om te besparen op beeld kwaliteit. En bluray ziet er gewoon beter uit dan een ge-upscalde DVD. Zelfs voor een romcom als Zack and Miri make a porno die ik gisteren avond gekeken heb. Het detail, de scherpte.. Het is zoveel prettiger kijken dan DVD. Om maar te zwijgen van gekopieerde DVD's waar vaak de helft van de bitrate verwijderd is om het op een DVD'rtje te laten passen. Soms zit je gewoon bewegende ministeck te kijken
Dat dus. Alleen heb ik geen katten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
Ik kijk echt nooit tv of DVD. Als er een leuke dame over de vloer komt moet je maar ff meekijken naar mijn mooie 52 centimeter tv-bakbeest. Welke als bijkomend voordeel heeft dat mn katten er ook lekker bovenop kunnen liggen..
Als jij, je eigen bioscoop hebt mogen wij dan bij jou films komen kijken?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ieder zijn dingetjeIk vind goed beeld en geluid wel belangrijk, niet dat het een slechte film goed maakt, maar het maakt een goede film wel een veel grotere beleving
Liefst zou ik ook mijn eigen projectie zaal weer terug in het leven roepen, maar ik niet weer mijn halve huiskamer op de kop zetten on een projector en scherm kwijt te kunnen. Dus voorlopig moet die plasma+BR speler het maar doen
Ik heb erg veel op vinyl en CD. Maar ook bergen MP3's.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
Waar sommige van jullie een grote DVD collectie hebben. Heb ik een grote CD collectie. Allemaal orgineel. Ik heb geen idee hoeveel CD ik heb. Maar in ieder geval veel. Maar dan ben ik ook een muziekliefhebber.
De tandarts heeft een gat gedicht in mijn mond.
Goeie aktie van je ex!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goede actie van je pa!![]()
Ik heb regelmatig bij m'n ex een film niet gekeken omdat hij niet naar de film kon kijken door het slechte beeldkwaliteit. Te pixerig, of rare kleurtjes, of zo'n screener, met af en toe grijs wit. Dat boeit me dus echt allemaal niet heLiever niet natuurlijk, maar als je zoiets hebt gewoon lekker kijken
Is het niet wederzijds dan? aan de smilies te zienquote:Op maandag 26 januari 2009 12:14 schreef iBolt het volgende:
kanker nooit gedacht dat ik echt verliefd zou worden![]()
![]()
Verliefd zijn is leuker dan kanker hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:14 schreef iBolt het volgende:
kanker nooit gedacht dat ik echt verliefd zou worden![]()
![]()
Full-hd beamer+oprolbaar scherm = win.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ieder zijn dingetjeIk vind goed beeld en geluid wel belangrijk, niet dat het een slechte film goed maakt, maar het maakt een goede film wel een veel grotere beleving
Liefst zou ik ook mijn eigen projectie zaal weer terug in het leven roepen, maar ik niet weer mijn halve huiskamer op de kop zetten on een projector en scherm kwijt te kunnen. Dus voorlopig moet die plasma+BR speler het maar doen
Goede vergelijking trouwensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is leuker dan kanker hebben.
Wat voor soort muziek luister jij dan naar?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb erg veel op vinyl en CD. Maar ook bergen MP3's.
ik ben voorstander omdat woord te verbieden op fok (tenzij het over die ziekte gaat ofcourse)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die te pas en te onpas die ziekte er bij halen.
Inderdaad een tumor is geen humor.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die te pas en te onpas die ziekte er bij halen.
Dat gaat misschien wat erg ver. Ik heb het niet zo op verbieden van dingen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben voorstander omdat woord te verbieden op fok (tenzij het over die ziekte gaat ofcourse)
Van klassiek tot rock, van latin tot jazz, van motown tot house, van soul tot (old school) rap/hip hop.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor soort muziek luister jij dan naar?
Ik luister voornamelijk naar metal, rock, punk en alternatief. Maar sommige andere stijlen vind ik ook leuk.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Van klassiek tot rock, van latin tot jazz, van motown tot house, van soul tot (old school) rap/hip hop.
Erg divers.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Van klassiek tot rock, van latin tot jazz, van motown tot house, van soul tot (old school) rap/hip hop.
Erg divers.
Edit: De YouTube battle van gisteravond.
[Singles] Hier verder
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk naar metal, rock, punk en alternatief. Maar sommige andere stijlen vind ik ook leuk.
Dat dus. Ik ben ook voorstander van een gratis onbeperkte ignorelist. Iedereen die zo stompzinnig is om bepaalde krachttermen te gebruiken om het gebrek aan argument goed te maken met veel geschreeuw mag best afgeschreven worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat misschien wat erg ver. Ik heb het niet zo op verbieden van dingen.
/signedquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Litpho het volgende:
Dat dus. Ik ben ook voorstander van een gratis onbeperkte ignorelist.
Ja, als er iemand droog is is het mijn vader welquote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goede actie van je pa!![]()
Ik heb regelmatig bij m'n ex een film niet gekeken omdat hij niet naar de film kon kijken door het slechte beeldkwaliteit. Te pixerig, of rare kleurtjes, of zo'n screener, met af en toe grijs wit. Dat boeit me dus echt allemaal niet heLiever niet natuurlijk, maar als je zoiets hebt gewoon lekker kijken
Mijn voorkeur gaat vooral naar de extreme metal toe. Bands zoals: The Berzerker, Cephalic Carnage, Napalm Deathquote:
Verbieden is ook stom, daar hebben we de CU al voor. Maar men zou eens wat beter kunnen nadenken alvorens zulke woorden te gebruiken.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat misschien wat erg ver. Ik heb het niet zo op verbieden van dingen.![]()
Even kijken, Soulfly, Ill Nino, Cavalera Conspiracy als voorbeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat vooral naar de extreme metal toe. Bands zoals: The Berzerker, Cephalic Carnage, Napalm Death
Wat voor bands vind jij leuk?
Inderdaad Fok! mag wel oppassen voor je het weet verbied de CU Fok!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Verbieden is ook stom, daar hebben we de CU al voor. Maar men zou eens wat beter kunnen nadenken alvorens zulke woorden te gebruiken.
Goede bands allemaal op Within Temptation na dan. Van Within Temptation vind ik alleen Enter en The Dance leuk. Verder zijn er nog genoeg leuke bands uit Nederland.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:40 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Even kijken, Soulfly, Ill Nino, Cavalera Conspiracy als voorbeeld![]()
Bands uit nederlandse bodem: Within Temptation, Epica, After Forever![]()
Maar ja dat is meer gothic rock
Daar ligt het probleem... veeeeel mensen hier denken niet na...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef Q. het volgende:
[..]
men zou eens wat beter kunnen nadenken alvorens zulke woorden te gebruiken.
Het blijft Fok! dus al te hoog niveau moet je ook niet verwachten en zeker niet val al die pubertjes die hier zitten. Toch zijn er genoeg topics op Fok! waar je normaal kan communiceren met elkaar zonder dat er een paar idioten het verpesten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem... veeeeel mensen hier denken niet na...
Geen idee dat moet ik nog zien uit te vogelenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het niet wederzijds dan? aan de smilies te zien
Ik snap van de meer dan de helft van smillies de betekennis niet dus je bent niet de enige.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef iBolt het volgende:
[..]
Geen idee dat moet ik nog zien uit te vogelen
Het is pas jouw probleem op het moment dat je het jouw probleem laat worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem... veeeeel mensen hier denken niet na...
Mwah het is gewoon irritant.. daarom lees ik de meeste topics hier niet eens...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is pas jouw probleem op het moment dat je het jouw probleem laat worden.
Tenzij je natuurlijk internet wil verbeteren anders dan door het goede voorbeeld te geven. Ik wens je veel succes.
Topics in R&P zijn over het algemeen erg beschaafd. Kwetsende en of topic reacties worden verwijderd. Maar in sommige andere forums worden inderdaad dingen gezegd die soms niet door de beugel kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mwah het is gewoon irritant.. daarom lees ik de meeste topics hier niet eens...
De FP is daar wel een goed voorbeeld van. Anderzijds is het een vermaeckelijk tijdsverdrijf om daar een beetje met scherp te schieten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
Topics in R&P zijn over het algemeen erg beschaafd. Kwetsende en of topic reacties worden verwijderd. Maar in sommige andere forums worden inderdaad dingen gezegd die soms niet door de beugel kunnen.
gast je ziet net zoveel. alleen in iets minder pixels. dezelfde film. dezelfde mensen. dezelfde grappen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik zou ook niet gekenen hebben, bij dat soort rommel zit ik me meer te ergeren aan het beeld dan te genieten van de film. Vrouwelijk gezelschap of niet, dan bedenk ik wel wat anders om te gaan doen met haar.
zow net effe pauze gehad.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Goeie aktie van je ex!
Ik zou ook niet gekenen hebben, bij dat soort rommel zit ik me meer te ergeren aan het beeld dan te genieten van de film. Vrouwelijk gezelschap of niet, dan bedenk ik wel wat anders om te gaan doen met haar.
ONZ en KLB zijn ook erg leuk op zijn tijd. Maar soms staan daar die best wel kwetsend kunnen zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De FP is daar wel een goed voorbeeld van. Anderzijds is het een vermaeckelijk tijdsverdrijf om daar een beetje met scherp te schieten.
Ik kies er heel bewust voor omdat niet te doen, en dat er mensen zijn die dat wel doen vind ik prima. Ik geil ook niet op de pixels, maar wel op de beleving opzichzelf. Dus laat mij ook een beetje in mijn waarde ipv mij te veroordelen op het feit dat ik gewoon graag naar een kompleet geheel kijk ipv een half laffe internet kopie.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
gast je ziet net zoveel. alleen in iets minder pixels. dezelfde film. dezelfde mensen. dezelfde grappen.
ik begrijp gerust dat je het graag het mooist ziet, maar als je dan een enkele keer iets minder moois hebt dan ga je toch gewoon genieten van de film zelf. ipv geile op pixels
Rival kijkt zijn films op de beamer btw
Ahum, wie vroeg jij gister de Pittige Tijden serie voor je te branden?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahum, wie vroeg jij gister de Pittige Tijden serie voor je te branden?
Btw:dag allemaal!
Leuk hoor, net mijn ma verteld wat ik vrijdag ga doen met dat singlesfeest.
Mijn moeder is nogal bezorgd enzo. Had gelijk scenario's in dr hoofd dat de meiden met wie ik afspreek, voor loverboys werken en ik daardoor in verkeerde handen val.![]()
stel je niet zo aan kwakkus!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
Dus laat mij ook een beetje in mijn waarde ipv mij te veroordelen op het feit dat ik gewoon graag naar een kompleet geheel kijk ipv een half laffe internet kopie.
Maar wie is die loverboy dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw:dag allemaal!
Mijn moeder is nogal bezorgd enzo. Had gelijk scenario's in dr hoofd dat de meiden met wie ik afspreek, voor loverboys werken en ik daardoor in verkeerde handen val.![]()
Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.quote:
Ik verkies ook gezeligheid hoor, maar dan wel binnen mijn domeinquote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet zo aan kwakkus!![]()
ik verkies op zo een moment gezelligheid.. dat is alles. (zegmaar wat CG zegt)
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet een van die mannelijke singles zijn die ook gaan.
Pas maar op inderdaad. Voor je weet wordt je verkocht als blanke slavin.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.![]()
Mijn moeder is nogal soms overbezorgd en ziet soms beetje teveel slechtheid in mensen.![]()
En ze vergeet soms dat ik al 23 ben en hartstikke sterk.
Antwerpen is lekker dichtbij huis, kunnen ze best even langs komen daar in het schipperskwartierquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.Dan zou ze bang zijn dat op een onbewaakt moment iemand van hun mij gaat verkrachten en doorverkoopt aan een enge pooier ergens in donker Antwerpen.
Je moeder heeft wel een levendige fantasie zeg. Is zo ook zo beschermend naar je broertje?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.Dan zou ze bang zijn dat op een onbewaakt moment iemand van hun mij gaat verkrachten en doorverkoopt aan een enge pooier ergens in donker Antwerpen.
Gewoon naar Den Haag achter Holland Spoor. Ze is tenslotte toch al in Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Antwerpen is lekker dichtbij huis, kunnen ze best even langs komen daar in het schipperskwartier
je komt uit een dorp zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
De Geleenstraat bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon naar Den Haag achter Holland Spoor. Ze is tenslotte toch al in Den Haag.
er zit een hoerenstraat 2 straten achter mij dus achter station is al te ver weg.... (voor de kenners ja de doublet staatquote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja.quote:
Pittige tijden is geen filmquote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.![]()
Mijn moeder is nogal soms overbezorgd en ziet soms beetje teveel slechtheid in mensen.![]()
En ze vergeet soms dat ik al 23 ben en hartstikke sterk.
ohquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Schattig he.
Enne, Tijnbrein: nee zo beschermend is ze niet over mijn broertje.![]()
Enne...ik ga niet in Den Haag aan het werk.
Dat is toch wel raar ergens. Dat meisjes zo beschremend worden opgevoed en jongens worden gewoon vrij gelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Schattig he.
Enne, Tijnbrein: nee zo beschermend is ze niet over mijn broertje.![]()
Enne...ik ga niet in Den Haag aan het werk.
Oh, ja... daar komt veel 'bepaald' volk (zal geen namen noemen).quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
er zit een hoerenstraat 2 straten achter mij dus achter station is al te ver weg.... (voor de kenners ja de doublet staat)
Leeftijd is ook maar een getal. En er zijn ook jonge vrouwen die in de armen van een loverboy terecht komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ja... daar komt veel 'bepaald' volk (zal geen namen noemen).
nog nooit van loveropa's gehoord?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijn
ach tegenwoordig merk je echt niet of iemand uit de stad komt of uit een dorp.quote:
Mooie stad, maar altijd ligt alles opengebroken vanwege werkzaamheden. En van die hoeren weet ik niet, geen ervaring mee.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
Oh oh Den Haag die mooie stad achter de duinen waar de hoeren niet zijn te pruimen.![]()
Nee, vertelquote:
gen idee, ik heb er ook nog nooit over gehoordquote:
Ik ook niet. Geen idee hoe Den Haag er tegenwoordig bij ligt ben er al tijden niet meer geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooie stad, maar altijd ligt alles opengebroken vanwege werkzaamheden. En van die hoeren weet ik niet, geen ervaring mee.
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik verkies ook gezeligheid hoor, maar dan wel binnen mijn domeinAch zowiezo hoeven mijn gasten zich geen zorgen te maken over de beeld presenatie omdat wat ik heb aan materiaal gewoon prima te doen is. Zelfs in gewoon stereo zoals ik nu al meer dan een jaar kijk omdat ik als een nomade van land naar land ben getrokken en in 1 jaar tijd vaker verhuisd ben dan in de 10 jaar daar voor
Da's bij mij in de buurtquote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tramtunnel is in ieder geval klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen idee hoe Den Haag er tegenwoordig bij ligt ben er al tijden niet meer geweest.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
Dan bestaan ze waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gen idee, ik heb er ook nog nooit over gehoord
Dat wist ik al. Dat is zelf nog op het nieuws geweest. En mijn vader werkt in Den Haag dus ik hoor wel eens wat van hem.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De tramtunnel is in ieder geval klaar
ik pak ook alleen bruine!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef Nexie het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van witte schuimpjes. Niemand vindt die dingen lekker. Zitten ze er dan alleen in om de anderen lekkerder te laten lijken of iets?
tvp
dan bedankt hij.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?
Volgens mij moet je voor die vraag in een ander subforum zijn. Probeer het eens een CUL zou ik zeggen. Want ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef Nexie het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van witte schuimpjes. Niemand vindt die dingen lekker. Zitten ze er dan alleen in om de anderen lekkerder te laten lijken of iets?
tvp
Bruine schuimpjes?quote:
Geen idee, dat is al heel lang niet voorgekomen. Meeste van mijn oude groep wisten dat ik redelijk bezeten was van goed beeld, en we keken dan ook eigenlijk altijd bij mij naar een flim.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?
Ik snap er nu echt helemaal niks meer van.quote:
Pas maar op straks controleerd hij het gesprek nog.quote:
Dit topic staat in R&P. Dus schoppen heeft geen zin.quote:
Beetje wel he. Snap het wel een beetje, maar dat nét doorgeslagen (sorry voor het woord), maar je snapt me denk ik wel, vind ik vaak lastig om te begrijpen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen idee, dat is al heel lang niet voorgekomen. Meeste van mijn oude groep wisten dat ik redelijk bezeten was van goed beeld, en we keken dan ook eigenlijk altijd bij mij naar een flim.
Heb in Belgrado ook wel bij vriendinnetje film gekeken op haar 15" pc monitor, maar ik had de films mee gebracht waar we naar gingen kijken
Toch soortje van control freak he
ik heb het over gevulde schuimpjes van de bakker!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er nu echt helemaal niks meer van.Volgens mij hebben wij het over totaal verschillende dingen.
Daar zitten we toch?quote:
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
Pas maar op straks controleerd controleert hij het gesprek nog.
Bij nader inzien...volgens mij heeft ze dat niet gezegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vond ze het wel enigzins leuk dat je ging?
dat probeerde ik ook al eerder aan te geven.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje wel he. Snap het wel een beetje, maar dat nét doorgeslagen (sorry voor het woord), maar je snapt me denk ik wel, vind ik vaak lastig om te begrijpen.
Moet je haar straks maar eens vragen of ze het wel leuk vindt voor je. Achja moeders, die denken vaak alleen aan de slechte zaken. Wantja wat als er wat gebeurd. Maar dat komt wel goedquote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
Bij nader inzien...volgens mij heeft ze dat niet gezegt.![]()
Maar ze bedoeld het allemaal goed hoor.Alleen is ze overbezorgd en ipv dat ze iets positiefs zegt (goh, wat leuk en wat zijn dat dan?) laat ze eerst blijken hoe eng ze het vind en dat ze bang is dat ze me wat over komt en de gedachte van: "als die meiden je maar niet in de steek laten".
![]()
Maar ik geloof dat ik ze heb kunnen overtuigen.
Oh, ik dacht dat het over die snoepjes ging. Ik begreep er ook al helemaal niks van. Maar dan weet ik nu waar het over ging.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het over gevulde schuimpjes van de bakker!
en ik gok diegene ook.
want niemand wilt de witte en iedereen de bruine! daarvan is de vulling lekkerder
Was ook wel van plan er ff op terug te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je haar straks maar eens vragen of ze het wel leuk vindt voor je. Achja moeders, die denken vaak alleen aan de slechte zaken. Wantja wat als er wat gebeurd. Maar dat komt wel goed
Hoi Kluts.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef Kluts het volgende:
Ik heb geen zin in de maandag. Gelukkig is ie bijna voorbij.
Maar je doet dit soort dingen ook niet snel, dus ze is het ook niet van je gewend hequote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
Was ook wel van plan er ff op terug te komen.
Ik vertel zulke dingen ook niet zo makkelijk...gek he.
Het klinkt veel erger dan het is. Ik was/ben ook vaak de persoon die materiaal in omloop brengt. Zeker in Belgrado omdat breedband daar iets minder common is dan hier in NL.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje wel he. Snap het wel een beetje, maar dat nét doorgeslagen (sorry voor het woord), maar je snapt me denk ik wel, vind ik vaak lastig om te begrijpen.
als je dit zo leest kan ik wel begrijpen dat je op een gegeven moment maar niks meer vertelt..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
Ik vertel zulke dingen ook niet zo makkelijk...gek he.
Dat is best wel een lastige situatie.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef rival het volgende:
als je dit zo leest kan ik wel begrijpen dat je op een gegeven moment maar niks meer vertelt..
wel jammer... want kan begrijpen dat je sommige dingen wel wilt delen, maar het niet doet vanwege haar bezorgdheid.
die ik niet ken gelukkig..... ik kan echt alles bespreken zonder dat ze zich als mijn ouders gaan gedragen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is best wel een lastige situatie.
Dat klinkt dan ook weer niet helemaal zoals het hoortquote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
die ik niet ken gelukkig..... ik kan echt alles bespreken zonder dat ze zich als mijn ouders gaan gedragen.
Ludootje!quote:
hangt er vanaf hoeveel je er mee te maken krijgt, maar echt belangrijk kan ik het zelf niet vinden. Heb toch een relatie met 1 persoon, en niet met haar hele familiequote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe belangrijk vind je schoonfamilie eigenlijk als je een relatie met iemand krijgt?
Laat ik zeggen dat ik er slechte ervaringen mee heb.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe belangrijk vind je schoonfamilie eigenlijk als je een relatie met iemand krijgt?
Dat is beetje afhankelijk van die je vriend/vriendin met diegene heeft lijkt me. Als hij ze nooit ziet of altijd ruzie mee heeft of gewoon een hele goed eband heeft, dat verschilt natuurlijk heel erg.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat altijd een rare zinquote:Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoeveel je er mee te maken krijgt, maar echt belangrijk kan ik het zelf niet vinden. Heb toch een relatie met 1 persoon, en niet met haar hele familie
Hey Technoquote:
Tja, als het maar mensen zijn die zich niet teveel met ons bemoeien of teveel van ons verwachten. Da's eigenlijk het belangrijkste imho.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Druk maar ik kan het nog wel een weekje aanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
B, harde werker! Hoe is jou maandag?
De laatste loodjesquote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Druk maar ik kan het nog wel een weekje aan
Fair, ik spreek ook uit mijn eigen ervaring, maar ik heb geen tot nauwelijks geen contact met familie.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een rare zin
Tuurlijk krijg je ook een relatie met mijn familie
dat hoop ik maar
Ik heb er toch ook een relatie mee? en dan? ga je de komende 60 jaar niet mee naar verjaardagen en zo?
Het is volgens mij heel afhankelijk hoe je eigen band is met je familie. Ik heb geen slechte band ofzo, maar zie mijn 'gezin' weinig.. familie haast nooit. Als het bij mijn partner anders is zou ik dat moeilijk kunnen begrijpen en moeilijk echt leuk kunnen vinden (ervaring met ex mee).quote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Fair, ik spreek ook uit mijn eigen ervaring, maar ik heb geen tot nauwelijks geen contact met familie.
Tuurlijk krijg je die familie erbij, maar het is toch niet zo dat ik hele dagen bij schoonmoeders enzo op de bank moet zitten. Als dat wel het geval is, is de kans erg groot dat het niet eens tot een relatie gekomen was, aangezien ik behoorlijk allergisch ben voor vrouwen die als grote hobby 'op de koffie bij moeders' gaan hebben.
Ja die situatie heb ik hier nou ookquote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is volgens mij heel afhankelijk hoe je eigen band is met je familie. Ik heb geen slechte band ofzo, maar zie mijn 'gezin' weinig.. familie haast nooit. Als het bij mijn partner anders is zou ik dat moeilijk kunnen begrijpen en moeilijk echt leuk kunnen vinden (ervaring met ex mee).
Bij ligt het geheel aan de familie denk ik. Ik heb een hele leuke schoonfam gehad maar ook echt de totaal andere kant. Wat dat betreft heb ik nog legio verhaaltjesquote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Fair, ik spreek ook uit mijn eigen ervaring, maar ik heb geen tot nauwelijks geen contact met familie.
Tuurlijk krijg je die familie erbij, maar het is toch niet zo dat ik hele dagen bij schoonmoeders enzo op de bank moet zitten. Als dat wel het geval is, is de kans erg groot dat het niet eens tot een relatie gekomen was, aangezien ik behoorlijk allergisch ben voor vrouwen die als grote hobby 'op de koffie bij moeders' gaan hebben.
Ik zit hier halfziek met een vreselijk maandag humeur te werken.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
Tis weer een lekkere brakke maandag indd Vanochtend om 9uur was ik al bij de tandartsquote:Op maandag 26 januari 2009 15:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit hier halfziek met een vreselijk maandagochtend humeur te werken.
Lees ik dit. Loverboys.![]()
Dank je vencodark, je hebt me echt doen lachen.
Ik wist niet dat er nog ouders bestonden met zo'n bekrompen mening over het internet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit hier halfziek met een vreselijk maandagochtend humeur te werken.
Lees ik dit. Loverboys.![]()
Dank je vencodark, je hebt me echt doen lachen.
enige nuance is daar wel op zijn plaatsquote:Op maandag 26 januari 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt dan ook weer niet helemaal zoals het hoort
heel belangrijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef rival het volgende:
ik heb trouwens altijd goed contact gehad met schoonouders. ik ben dan ook geen rare of vervelende gozer
1 vader die me niet mocht maar dat kwam gewoon door het leeftijdsverschil tussen haar en mij.
Ik vind ze niet uber belangrijk maar het is zeker handig als je met ze overweg kunt.. Heb het 1x meegemaakt dat het niet zo was en oei oei oei das niet goed voor de relatie omdat hij tussen 2 vuren kwam te staanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo goed als altijd de ideale schoonzoon. Dat heb ik goed onder de kniequote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
enige nuance is daar wel op zijn plaats
[..]
heel belangrijk.
daar moet je wel mee op kunnen schieten. anders krijg je gezeur met je vriend(in) of zij/hij juist met de familie.
allemaal ellende die je er niet bij wilt hebben...
ik heb trouwens altijd goed contact gehad met schoonouders. ik ben dan ook geen rare of vervelende gozer
1 vader die me niet mocht maar dat kwam gewoon door het leeftijdsverschil tussen haar en mij.
Moet je zeggen dat het best benijdenswaardig is, er zijn momenten dat ik best zou willen dat de familie wat hechter was. Maar het is nu eenmaal niet meer zo, niet meer zoals het vroeger was. Geld en jaloezie zijn rare dingen, en hebben er toch voor gezorgd dat het niet meer is wat het zeg 30 jaar geleden wel was. (en ja ik ben oud zat omdat te weten jaquote:Op maandag 26 januari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die situatie heb ik hier nou ook
Hij snapt het niet dat ik het ook echt leuk vind iets met mn gezin/familie te doen en ik het belangrijk vind om te onthouden wanneer iedereen jarig is en als ik niet ga minstens iets van me te laten horen en zo
Ik was vanmorgen ook bij de tandarts. Maar ik had ook echt last.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tis weer een lekkere brakke maandag indd Vanochtend om 9uur was ik al bij de tandarts
vooral moeders zeker!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben zo goed als altijd de ideale schoonzoon. Dat heb ik goed onder de knie![]()
Vroeger hoopte ik dat mijn eventuele schoonmoeder beter zou zijn dan mijn eigen moeder. Maar nu hoop ik gewoon dat ik overweg kan met mijn schoonfamilie.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dat wel natuurlijk. Altijd bij de moedersquote:
Milfhunterquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk. Altijd bij de moeders
Dude, we hebben het over als ideale schoonzoon overkomenquote:
Haha, dat had ik nou ook altijd met moeders van vriendjes en vriendinnetjes. Die vonden mij altijd toch zoooo'n lieve, leuke jongenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, we hebben het over als ideale schoonzoon overkomenStaat denk ik niet denderend als ik de moeder van mijn vriendin zou gaan versieren. Ik bedoel dat de moeders mij altijd de ideale schoonzoon vinden
Oh wacht ik dacht even aan iets heel anders.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, we hebben het over als ideale schoonzoon overkomenStaat denk ik niet denderend als ik de moeder van mijn vriendin zou gaan versieren. Ik bedoel dat de moeders mij altijd de ideale schoonzoon vinden
Oude fietsenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, dat had ik nou ook altijd met moeders van vriendjes en vriendinnetjes. Die vonden mij altijd toch zoooo'n lieve, leuke jongen
Collega's van m'n moeder hebben het trouwens nog steeds
nee. je bent veel spannender als de ouders je niet leuk vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft dat nog voordeel op geleverd die positie?
Ach, mijn moeder heeft zat leuke collegaatjes in de 20-35 klasse. Dat vind ik nou niet direct oude fietsenquote:
Dat is inderdaad zo. Maar als haar ouders je totaal niet mogen kan dat ook heel erg vervelend zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee. je bent veel spannender als de ouders je niet leuk vinden
Meestal is dat de beste positiequote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht even aan iets heel anders.![]()
Heeft dat nog voordeel op geleverd die positie?
Gewoon relatie materiaal dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder heeft zat leuke collegaatjes in de 20-35 klasse. Dat vind ik nou niet direct oude fietsen
Das waar, maar als pa je niet mag maar mams wel dan zit je alsnog gebakken waarschijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee. je bent veel spannender als de ouders je niet leuk vinden
Tja en dat te bedenken dat mijn moeder ook genoeg internetcontact/vriendinnen heeft gehad die niet altijd een positieve ervaring voor ons als gezin zijn geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog ouders bestonden met zo'n bekrompen mening over het internet.
Mijn familie is ook niet ideaal vooral mijn gezin nietquote:Op maandag 26 januari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat het best benijdenswaardig is, er zijn momenten dat ik best zou willen dat de familie wat hechter was. Maar het is nu eenmaal niet meer zo, niet meer zoals het vroeger was. Geld en jaloezie zijn rare dingen, en hebben er toch voor gezorgd dat het niet meer is wat het zeg 30 jaar geleden wel was. (en ja ik ben oud zat omdat te weten ja)
Het is niet anders, en na vele lijmpogingen is het nu wel leuk geweest, zie mijn ouders regelmatig, af en toe 1 oom + aangetrouwde tante en dat is het wel. Kan me er niet zo druk meer om maken. Heb wel andere dingen aan mijn hoofd momenteel.
Goeie stelling.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pas maar op dat je moeder je niet gaat koppelen aan een van haar collega'squote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar ik vind het sowieso leuk om met ze te flirten
Mijne ook wel eens, vond ik best hilarischquote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dat je moeder je niet gaat koppelen aan een van haar collega's
Dat heeft mijn moeder wel eens geprobeerd.
Nieuwe stelling.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie stelling.![]()
Als ze me maar accepterenEn zou tof zijn als het ook echt leuke familie is. Maar is niet super belangrijk.
ZOlang het niet simpelweg een rotfamilie is die mij zo snel mogelijk ziet vertrekken.
Mijn zusje verslijt vriendjes aan de lopende band maar er is er nog geen eentje geweest waar ik het niet goed mee kon vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draai het nu eens om. Hoe zou jij reageren op de vriend/vriendin van je broer of zus?
Ligt eraan of het iemand is die alle tijd met m'n broer/zus opeist, en hoe die persoon omgaat met mij. Gelukkig nog nooit nare situaties gehad daarmee. Ik en mijn schoonzus kunnen supergoed met elkaar opschietenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Draai het nu eens om. Hoe zou jij reageren op de vriend/vriendin van je broer of zus?
zoals ik op elk nieuw persoon in mijn leven reageer?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
De grote vraag is alleen hoe staat de zoon aka jouw vriend daar tegenover? Accepteerd hij je wel zoals je bent, of speel je richting hem ook een potje toneel?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ze doen heel aardig maar ik kan niet eerlijk zijn over wie ik ben omdat ze me dan af zouden keuren en zo
En zn moeder vind alles wat mis gaat mijn schuld
Maar dat is een beetje een mama-zoon syndroom geloof ik
Mijn broertje heeft gelukkig een leuke, normale vriendin.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Ach het was niet eens echt koppelen ofzo. Het was meer van zij is toch wel een leuke meid misschien is dat wat voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijne ook wel eens, vond ik best hilarisch
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Ow nee naar hem ben ik wel wie ik ben uiteraardquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De grote vraag is alleen hoe staat de zoon aka jouw vriend daar tegenover? Accepteerd hij je wel zoals je bent, of speel je richting hem ook een potje toneel?
Pas de probleme doorgaans.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling.
Dit dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaar
Ja, geen idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die broer zus stelling ook maar vreemd
Waarom zou je er gek op reageren?
Niet dezelfde relatie. Met jou kan ik de rest van mijn leven doorbrengen, met jouw familie blokjes van hooguit twee uur. Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een rare zin
Tuurlijk krijg je ook een relatie met mijn familie
Ik ging er ook niet vanuit dat het dezelfde relatie zou zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dezelfde relatie. Met jou kan ik de rest van mijn leven doorbrengen, met jouw familie blokjes van hooguit twee uur. Bij wijze van spreken.
Ik kijk altijd naar wat voor iemand het is en of ze het beste voor hebben met mijn broertje. Zo ja, zul je mij niet horen en is er meestal zelfs een klik, zo niet, zal ik daar echt wel iets van zeggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling.
ik zou pas bang zijn als jij dan nog mee ging doenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ging er ook niet vanuit dat het dezelfde relatie zou zijn
Als je sex met mn papa gaat hebben ben ik bang dat ik het misschien wel uit maak...
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaar
Wow, dat lijkt me wel een wazige situatie!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
Geen van mijn zusjes en broertje heeft nog een relatie gehad dus daar heb ik nog niet echt ervaring mee. Mijn broertje heeft nu met mijn ex en ik kan nog steeds goed met haar opschieten met mijn broertje ook trouwens. Het is niet zo dat hij haar van mij heeft afgepakt ofzo.
Mijn ouders zijn wel benieuwd naar mijn broertjes vriendin. Aangezien ik haar al ken vragen ze steeds hoe ze is enzo. Tot op heden is zij nog niet bij mijn ouders geweest. Volgens mij druft ze niet ofzo. Ik ga haar binnenkort maar eens vragen hoe dat zit.
Hoe lang wacht je met voorstellen van je vriend/vriendin aan je ouders?
Doeiquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef rival het volgende:
hey werkse nog mensen! en tot morgen.
ciao!
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn broertje heeft nu met mijn ex
Ach zo wazig vind ik het niet. Mijn broertje leerde haar pas kennen nadat ik het had uitgemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me wel een wazige situatie!
Same herequote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.
Ja dus?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo wazig vind ik het niet. Mijn broertje leerde haar pas kennen nadat ik het had uitgemaakt.
Het ligt er ook aan hoe de relatie was met je ex en hoe het is uitgegaan. Ik heb er vrede mee. Mijn broertje past veel beter bij mijn ex dan ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.
Nee. Mijn ouders zouden dan echt zo staan kijken:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
En ik gok dat mn mama er ook niet heel gelukkig mee gaat zijn
Dus vervelende paasbrunches
Neuh, niks bijzonders.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:ik ben klaar met werken joepieeeeeeeeee
ga niet teruglezen, heb ik wat spannends gemist?
Ik zie het probleem niet. Dus van mijn mag mijn broertje ze gang gaan. Hij doet maar.quote:
Ja dat snap ik. Heeft met zoveel dingen te maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de relatie was met je ex en hoe het is uitgegaan. Ik heb er vrede mee. Mijn broertje past veel beter bij mijn ex dan ik.
Dus het zou kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders zouden dan echt zo staan kijken:
of
of
![]()
Hoe dan ook...ik zou me afvragen wat me meer zou verbazen/van walgen:
Mijn ex...die op mijn zus zou vallen...
Of mijn zus...die op mijn ex valt.
(ze sporen allebei niet).
Het lijkt mij echt enorm kut. Maar gelukkig heb ik geen broertje en valt mn zusje voorlopig nog niet op vrouwen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dus van mijn mag mijn broertje ze gang gaan. Hij doet maar.
In theorie wel ja.quote:
Pas maar dat je zusje knuffel niet tegen komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt enorm kut. Maar gelukkig heb ik geen broertje en valt mn zusje voorlopig nog niet op vrouwen.
Oeh, is ze leuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb een zusje en wat Q. zegt, die valt voorlopig niet op vrouwen
Zoiets lijkt mij inderdaad niet leuk. Maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Dus waarom maak jij, je druk over iets wat toch nooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie wel ja.Maar laat het alsjeblieft nooit gebeuren. Ze zouden me niet harder kunnen treffen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |