Tja en dat te bedenken dat mijn moeder ook genoeg internetcontact/vriendinnen heeft gehad die niet altijd een positieve ervaring voor ons als gezin zijn geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog ouders bestonden met zo'n bekrompen mening over het internet.
Mijn familie is ook niet ideaal vooral mijn gezin nietquote:Op maandag 26 januari 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat het best benijdenswaardig is, er zijn momenten dat ik best zou willen dat de familie wat hechter was. Maar het is nu eenmaal niet meer zo, niet meer zoals het vroeger was. Geld en jaloezie zijn rare dingen, en hebben er toch voor gezorgd dat het niet meer is wat het zeg 30 jaar geleden wel was. (en ja ik ben oud zat omdat te weten ja)
Het is niet anders, en na vele lijmpogingen is het nu wel leuk geweest, zie mijn ouders regelmatig, af en toe 1 oom + aangetrouwde tante en dat is het wel. Kan me er niet zo druk meer om maken. Heb wel andere dingen aan mijn hoofd momenteel.
Goeie stelling.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe belangrijk vind je schoonfamilie eigenlijk als je een relatie met iemand krijgt?
Pas maar op dat je moeder je niet gaat koppelen aan een van haar collega'squote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar ik vind het sowieso leuk om met ze te flirten
Mijne ook wel eens, vond ik best hilarischquote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dat je moeder je niet gaat koppelen aan een van haar collega's
Dat heeft mijn moeder wel eens geprobeerd.
Nieuwe stelling.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie stelling.![]()
Als ze me maar accepterenEn zou tof zijn als het ook echt leuke familie is. Maar is niet super belangrijk.
ZOlang het niet simpelweg een rotfamilie is die mij zo snel mogelijk ziet vertrekken.
Mijn zusje verslijt vriendjes aan de lopende band maar er is er nog geen eentje geweest waar ik het niet goed mee kon vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draai het nu eens om. Hoe zou jij reageren op de vriend/vriendin van je broer of zus?
Ligt eraan of het iemand is die alle tijd met m'n broer/zus opeist, en hoe die persoon omgaat met mij. Gelukkig nog nooit nare situaties gehad daarmee. Ik en mijn schoonzus kunnen supergoed met elkaar opschietenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Draai het nu eens om. Hoe zou jij reageren op de vriend/vriendin van je broer of zus?
zoals ik op elk nieuw persoon in mijn leven reageer?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
De grote vraag is alleen hoe staat de zoon aka jouw vriend daar tegenover? Accepteerd hij je wel zoals je bent, of speel je richting hem ook een potje toneel?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ze doen heel aardig maar ik kan niet eerlijk zijn over wie ik ben omdat ze me dan af zouden keuren en zo
En zn moeder vind alles wat mis gaat mijn schuld
Maar dat is een beetje een mama-zoon syndroom geloof ik
Mijn broertje heeft gelukkig een leuke, normale vriendin.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Ach het was niet eens echt koppelen ofzo. Het was meer van zij is toch wel een leuke meid misschien is dat wat voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijne ook wel eens, vond ik best hilarisch
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe stelling.
Ow nee naar hem ben ik wel wie ik ben uiteraardquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De grote vraag is alleen hoe staat de zoon aka jouw vriend daar tegenover? Accepteerd hij je wel zoals je bent, of speel je richting hem ook een potje toneel?
Pas de probleme doorgaans.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling.
Dit dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaar
Ja, geen idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die broer zus stelling ook maar vreemd
Waarom zou je er gek op reageren?
Niet dezelfde relatie. Met jou kan ik de rest van mijn leven doorbrengen, met jouw familie blokjes van hooguit twee uur. Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een rare zin
Tuurlijk krijg je ook een relatie met mijn familie
Ik ging er ook niet vanuit dat het dezelfde relatie zou zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dezelfde relatie. Met jou kan ik de rest van mijn leven doorbrengen, met jouw familie blokjes van hooguit twee uur. Bij wijze van spreken.
Ik kijk altijd naar wat voor iemand het is en of ze het beste voor hebben met mijn broertje. Zo ja, zul je mij niet horen en is er meestal zelfs een klik, zo niet, zal ik daar echt wel iets van zeggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling.
ik zou pas bang zijn als jij dan nog mee ging doenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ging er ook niet vanuit dat het dezelfde relatie zou zijn
Als je sex met mn papa gaat hebben ben ik bang dat ik het misschien wel uit maak...
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet... geen broer/zus dus dat is vrij snel klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |