wat een hufter...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dus
Hij wil ze ineens bijna niet meer zien
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hemquote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter...
zij willen hem natuurlijk wel nog dolgraag zien?
anders kom je zo langzamerhand wel van je ex af toch....
Mooie billenquote:
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik zo'n vrouw die haar kinderen een stuk belangrijker vindt dan mijn ongemak met hem
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard. maar als zij dezelfde gevoelens al kregen dan hoef je je er niet druk om te maken toch (met tegenzin naar pappa)
maarja, zo niet dan is dit weer een echte kutstreek van die gast.. hoe kan je nou uitleggen aan je kinderen, pappa wilt je niet meer zien
Ja oke, maar die adressen zijn bewust aan je gegeven - met een redenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
Hij zit gewoon jouw hele hele leven te verkloten. Wat een lul.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef ArTiC het volgende:
beuh...brak, ziek en dan zijn ze ook nog bezig met boormachines enzo hier
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik voel mijzelf ook knap beroerd. Kiespijn. Vannacht nauwelijks geslapen.
Ik heb het al vaker gezegd maar wat een zwak excuus voor een man is jouw ex zeg. Om misselijk van te wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...
Maar het is ook nog maar zo kort, het is gewoon voor alle partijen wennen nog. Kennlijk wil hij dat geen tijd geven.
Bovendien heeft hij mij ermee, is ook mooi meegenomen.
Hij heeft tegen hen gezegd dat het door zn werk is
Ik heb echt geen zin meer om alles wat krom is voor hem recht te lullen.
Dat hij ze ipv vrijdag om 17.00 , voortaan op zaterdaag om 13.00 uur, heeft echt NIETS met zn werk te maken
het helpt!quote:
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan niet graag, zal ook wel een reden zijn dat hij er vanaf wil, het is niet altijd leuk en gemakkelijk...
Maar het is ook nog maar zo kort, het is gewoon voor alle partijen wennen nog. Kennlijk wil hij dat geen tijd geven.
Bovendien heeft hij mij ermee, is ook mooi meegenomen.
Hij heeft tegen hen gezegd dat het door zn werk is
Ik heb echt geen zin meer om alles wat krom is voor hem recht te lullen.
Waarschijnlijk wel.quote:
Dank jequote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.
jammer dat hij niet gewoon zijn minimale verantwoordelijkheden neemt...
en helemaal gaar dat hij zo erg is dat je dit soort dingen allemaal via een advocaat moet spelen.
I think you can use a bigg
[ afbeelding ]
wat toepasselijk met dit op het frontpage vandaag Boer aan stukken gereten door tijgerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zou hij ze wel iets later ophalen. ipv een dag erna. kannie vrijdag de kroeg natuurlijk nog in.
jammer dat hij niet gewoon zijn minimale verantwoordelijkheden neemt...
en helemaal gaar dat hij zo erg is dat je dit soort dingen allemaal via een advocaat moet spelen.
I think you can use a bigg
[ afbeelding ]
neen dat betekend dat je gewoon een ver stand kies krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Volgens mij is het mijn verstandskies die doorkomt. Zou dat nu ook betekenen dat ik dan eindelijk verstand krijg?
zoals ik eerder zei... mannen zijn zooo 2008quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Ik baal ook dat ie geen woord tegen me zegt... Overleg? Wat is dat?
Jammerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat betekend dat je gewoon een ver stand kies krijgt
Niet alle mannen zijn zo erg als de ex van JB. Er zijn ook normale mannen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei... mannen zijn zooo 2008
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gisterenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat toepasselijk met dit op het frontpage vandaag Boer aan stukken gereten door tijger
dus je kreeg dit nog via je kinderen te horen ook?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.
Nee, dat hoeft hij niet, hij kan het gewoon veranderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je advocate woensdag gaat zeggen. Laat hem maar aantonen dat het werk-gerelateerd is.
neen hoor dat heb ik pas 1x eerder geschrevenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.
nog ff en haar haar gaat eraf, en de tuinbroek aanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit heb jij echt al 934240187950923485 keer vermeld in het topic, dat weten nu onderhand wel, en begint nu erg vermoeiend te worden.
nee, mn oude mailadres, waar ik heel zelden nog in kijk en waarvan ik al gezegd heb dat ik het niet meer gebruik...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
dus je kreeg dit nog via je kinderen te horen ook?
Me haar is al kort maar wel vrouwlijk en trendy (dus geeeeen stekeltjes...) tuinbroekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
nog ff en haar haar gaat eraf, en de tuinbroek aan
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.
Verder is het natuurlijk een debiel, haar ex.
Inderdaad, dat bedacht ik me ook. Jammer dat je zo weinig kan doen dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt doen, hoe vervelend ook. Of je moet echt met rechtzaken etc dreigen, maar daar moet je energie, tijd, geld, en zin voor hebben.
Verder is het natuurlijk een debiel, haar ex.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, mn oude mailadres, waar ik heel zelden nog in kijk en waarvan ik al gezegd heb dat ik het niet meer gebruik...
dus eigenlijk verprutst ie het nu voor zichzelf.. ziet ze kinderen veel minder en meer geld kwijt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.
Betekent nl dat ik opvang moet betalen.
En dat kan ik niet. Ik krijg een laag bedrag aan alimentatie voor hen, mede omdat de bezoekregeling zo ruim was dat ik geen opvang hoefde te regelen
kort haar en vrouwelijk passen niet in 1 zinquote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Me haar is al kort maar wel vrouwlijk en trendy
En dan weet je nog niet de helftquote:Op maandag 26 januari 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus eigenlijk verprutst ie het nu voor zichzelf.. ziet ze kinderen veel minder en meer geld kwijt...
maar wat een eikel... snap wel dat je niet meer bij hem bent!
nog geen foto van... misschien dat ik vandaag zin heb om me haar te doen en dan maak ik er wel foto vanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
kort haar en vrouwelijk passen niet in 1 zin![]()
laat eens zien?
Nee dat is het nog het ergste hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet de helft
Dat eerste moet je zeker niet doen. Ik zie het helaas ook deels bij mijn nicht gebeuren (alleen dan is de context wel anders). Hoop gedoe allemaalquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik laat hem er niet zomaar mee wegkomen iig.
Betekent nl dat ik opvang moet betalen.
En dat kan ik niet. Ik krijg een laag bedrag aan alimentatie voor hen, mede omdat de bezoekregeling zo ruim was dat ik geen opvang hoefde te regelen
wat is kortquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar jij bent gewoon 1tje die sowieso niet van kort haar houdt.. alle vrouwen moeten lang haar
Nou het is iig niet opgeschroren en heb een ponny of hoe je dat ook schrijft (vind het zooo stom woord haha)quote:
Schuin of recht?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou het is iig niet opgeschroren en heb een ponny of hoe je dat ook schrijft (vind het zooo stom woord haha)
schuinquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:10 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Ik moet dit gewoon ff vertellen. Zitten hier allemaal mannen om me heen dus die kunnen dat ws toch niet waarderen, maar (!) ik zat dus vanmorgen bij de tandarts - ik ga daar al naartoe vanaf mijn 6e of zo? - en heb een toffe tandarts.
Lag ik dus in die stoel voor controle, komt daar in een keer z'n zoon de hoek om zetten! En dat was me toch een leuke ventHaha!
Hij zei dat het er netjes uitzag en dat ie kon zien dat ik goed poetst![]()
Haha, dat was nog eens een verrassing op de vroege morgen
</anekdote>
Dat is leukquote:
Fijne dag Autoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is leuk
Zo, ik ga maar eens naar de uni
Fijne dag nog mensen!
have fun!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is leuk
Zo, ik ga maar eens naar de uni
Fijne dag nog mensen!
Ik heb toch liever orginele dvd'squote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe!
Collega komt net even mijn 85 nieuwe films afgeven die hij heeft gebrand voor meMijn collectie is weer een stuk completer
Ik ook, maar dit was natuurlijk een superkans om mijn collectie een boost te geven van heb ik jou daar. Dit allemaal kopen had me jaren gekost denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb toch liever orginele dvd's
Download is goed genoeg. Kan je ze daarna weer lekker verwijderenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb toch liever orginele dvd's
Ik ga voor de mega dvd collectiequote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Download is goed genoeg. Kan je ze daarna weer lekker verwijderen
Ging jij volgende week niet op vakantie?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Woehoe!
Collega komt net even mijn 85 nieuwe films afgeven die hij heeft gebrand voor meMijn collectie is weer een stuk completer
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar... al heb ik er dit jaar al 10 gekocht (2ehands maar ze werken haha)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit was natuurlijk een superkans om mijn collectie een boost te geven van heb ik jou daar. Dit allemaal kopen had me jaren gekost denk ik.
Enige wat ik tegenwoordig doe, is orriginele cabaretdvd's kopen. Maar verder heb ik voglens mij geen enkele filmquote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga voor de mega dvd collectiemaar dat zie je vrijdag wel al moet ik nog wel behoorlijk doorsparen
Met andere woorden mag ik dat spindeltje even lenen?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ging jij volgende week niet op vakantie?
Mocht ik echt niet meer weten wat ik moet doen vandaag zal ik wel mijn collectie in mijn fobo zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enige wat ik tegenwoordig doe, is orriginele cabaretdvd's kopen. Maar verder heb ik voglens mij geen enkele film
Inderdaad, ik heb een vast lisjtje van films die ik moet hebben. Er komen af en toe nieuwe bij. Ik wil ze hebben om later te kunnen laten zien aan mijn kids wat nou tof was in papa's tijd en wat klassiekers zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar... al heb ik er dit jaar al 10 gekocht (2ehands maar ze werken haha)
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een vast lisjtje van films die ik moet hebben. Er komen af en toe nieuwe bij. Ik wil ze hebben om later te kunnen laten zien aan mijn kids wat nou tof was in papa's tijd en wat klassiekers zijnEn ook voor mezelf natuurlijk
Het gaat mij ook meer om de heb...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.
daarna is ie weer weg.
mijn kinderen gaan later wel naar kijkhierelkefilm.nl
Neuh, sommige dingen wil ik gewoon hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik download of huur of bios wanneer ik een film wil zien.
daarna is ie weer weg.
mijn kinderen gaan later wel naar kijkhierelkefilm.nl
het is wel handig om films te hebben voor als je bezoek hebt en je weet niet wat te gaan doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om de heb...Ga ook regelmatig naar de bios enzo... Ik koop ze wel vaak in de aanbieding (3voor25 of 5voor10) en soms koop ik ze gelijk (wall e bv) en tegenwoordig koop ik ze ook via fok vraag en aanbod
om het nooit meer te kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, sommige dingen wil ik gewoon hebben![]()
Jij hebt daar toch andere dingen te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met andere woorden mag ik dat spindeltje even lenen?
Tuurlijk wel.. en wat er net gezegt werd (door jou).. ook handig met bezoek op een regenachtige dag...quote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om de heb...Ga ook regelmatig naar de bios enzo... Ik koop ze wel vaak in de aanbieding (3voor25 of 5voor10) en soms koop ik ze gelijk (wall e bv) en tegenwoordig koop ik ze ook via fok vraag en aanbod
Das waar. Hij blijft hier staanquote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch andere dingen te doen.
heb via fok nu 10dvd's besteld ofzo voor 30tientjes waarvan sommige ook in zo'n mooie tinnen box zit (v for vendetta en fight clubquote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdIn de bakken bij platenzaken en mediamarkt enzo
En via fok heb ik een hele mooie Godfather box op de kop getikt voor 2 tientjes :p
Oh daar gaat het mis bij mijquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat is waar... 85dvd's koop je meestal niet in een jaar...
Heb je ook de ani-matrix?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb via fok nu 10dvd's besteld ofzo voor 30tientjes waarvan sommige ook in zo'n mooie tinnen box zit (v for vendetta en fight club) nu eindelijk ook de matrix compleet
volgens mij wel ja... dat zijn toch paar korte tekenfilmpjes?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook de ani-matrix?Die hoort er natuurlijk ook nog bij
Om antwoord te geven, twee keer zelfs... Originele regio 1 DVD box, met bijpassend mooi glimmend stukje karton. en vorige maand ook maar de bluray's gekocht. Want tja... 8Mbit op 576 of 24mbit op 1080.. Ja dat scheeltquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook de ani-matrix?Die hoort er natuurlijk ook nog bij
waar heb je die gekocht dan? want ik heb al 1 hele blu rayquote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh daar gaat het mis bij mijIk redt dat met gemak
![]()
Zijn nu weer 8 bluray's vanuit Jersey onderweg naar DH, lang leve de lage pond koers![]()
(en voor de statistiekjes, mijn DVD collectie is iets van 350 discs, origineel.. Ligt alleen nog steeds bij mijn ouders)
Kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij wel ja... dat zijn toch paar korte tekenfilmpjes?
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht dan? want ik heb al 1 hele blu ray
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ben niet zo veeleisendquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
DVD"s koop ik uit principe niet meer, snobistisch ik weet het, maar ik ben een beeld freakje,
SNOBquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)
En bij de mediamarkt hadden ze laatst ook een 2 voor 30 aktie, en soms pak ik aanbiedingen mee. Kill Bill 1&2 voor 20 euro bijvoorbeeld.
DVD"s koop ik uit principe niet meer, snobistisch ik weet het, maar ik ben een beeld freakje,
Een vriend van me is dat ook. Maar dan zo erg dat hij bij mensen thuis hun tv wilt aanpassenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Deze keer bij amazon.co.uk, maar heb laatst ook uit de twee voor 18 aktie van dvd.co.uk wat besteld. En soms ook wel play.com alleen die is momenteel niet zo gunstig omdat ze er een eigen behoorlijk afwijkende verplichte koers op na houden. (als je niet uit de UK komt, rekenen ze standaard naar euro voor je)
En bij de mediamarkt hadden ze laatst ook een 2 voor 30 aktie, en soms pak ik aanbiedingen mee. Kill Bill 1&2 voor 20 euro bijvoorbeeld.
en audioquote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik geen DVD's koop, ik heb een goed plasma scherm en bijpassende bluray speler. Dan vind ik het toch zonde om te besparen op beeld kwaliteit. En bluray ziet er gewoon beter uit dan een ge-upscalde DVD. Zelfs voor een romcom als Zack and Miri make a porno die ik gisteren avond gekeken heb. Het detail, de scherpte.. Het is zoveel prettiger kijken dan DVD. Om maar te zwijgen van gekopieerde DVD's waar vaak de helft van de bitrate verwijderd is om het op een DVD'rtje te laten passen. Soms zit je gewoon bewegende ministeck te kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
SNOB
mja het is idd dat dvd's veeel goedkoper zijn dat ik die nog koop maar met mijn full hd en ps3 zou ik eigenlijk wat meer blu raytjes moeten kopen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |