Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.quote:
Ik verkies ook gezeligheid hoor, maar dan wel binnen mijn domeinquote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet zo aan kwakkus!![]()
ik verkies op zo een moment gezelligheid.. dat is alles. (zegmaar wat CG zegt)
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet een van die mannelijke singles zijn die ook gaan.
Pas maar op inderdaad. Voor je weet wordt je verkocht als blanke slavin.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.![]()
Mijn moeder is nogal soms overbezorgd en ziet soms beetje teveel slechtheid in mensen.![]()
En ze vergeet soms dat ik al 23 ben en hartstikke sterk.
Antwerpen is lekker dichtbij huis, kunnen ze best even langs komen daar in het schipperskwartierquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.Dan zou ze bang zijn dat op een onbewaakt moment iemand van hun mij gaat verkrachten en doorverkoopt aan een enge pooier ergens in donker Antwerpen.
Je moeder heeft wel een levendige fantasie zeg. Is zo ook zo beschermend naar je broertje?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat heb ik dan ook maar niet verteld.Dan zou ze bang zijn dat op een onbewaakt moment iemand van hun mij gaat verkrachten en doorverkoopt aan een enge pooier ergens in donker Antwerpen.
Gewoon naar Den Haag achter Holland Spoor. Ze is tenslotte toch al in Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Antwerpen is lekker dichtbij huis, kunnen ze best even langs komen daar in het schipperskwartier
je komt uit een dorp zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
De Geleenstraat bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon naar Den Haag achter Holland Spoor. Ze is tenslotte toch al in Den Haag.
er zit een hoerenstraat 2 straten achter mij dus achter station is al te ver weg.... (voor de kenners ja de doublet staatquote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja.quote:
Pittige tijden is geen filmquote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahum, wie vroeg jij gister de Pittige Tijden serie voor je te branden?
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gewoon iemand die 'de drie' kennen.![]()
Mijn moeder is nogal soms overbezorgd en ziet soms beetje teveel slechtheid in mensen.![]()
En ze vergeet soms dat ik al 23 ben en hartstikke sterk.
ohquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Schattig he.
Enne, Tijnbrein: nee zo beschermend is ze niet over mijn broertje.![]()
Enne...ik ga niet in Den Haag aan het werk.
Dat is toch wel raar ergens. Dat meisjes zo beschremend worden opgevoed en jongens worden gewoon vrij gelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Schattig he.
Enne, Tijnbrein: nee zo beschermend is ze niet over mijn broertje.![]()
Enne...ik ga niet in Den Haag aan het werk.
Oh, ja... daar komt veel 'bepaald' volk (zal geen namen noemen).quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
er zit een hoerenstraat 2 straten achter mij dus achter station is al te ver weg.... (voor de kenners ja de doublet staat)
Leeftijd is ook maar een getal. En er zijn ook jonge vrouwen die in de armen van een loverboy terecht komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ja... daar komt veel 'bepaald' volk (zal geen namen noemen).
nog nooit van loveropa's gehoord?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat we 22, 27 en 32 zijn en dat Duim mamma is?? denk dat we op deze leeftijd toch al geen loverboy voer meer zijn
ach tegenwoordig merk je echt niet of iemand uit de stad komt of uit een dorp.quote:
Mooie stad, maar altijd ligt alles opengebroken vanwege werkzaamheden. En van die hoeren weet ik niet, geen ervaring mee.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
Oh oh Den Haag die mooie stad achter de duinen waar de hoeren niet zijn te pruimen.![]()
Nee, vertelquote:
gen idee, ik heb er ook nog nooit over gehoordquote:
Ik ook niet. Geen idee hoe Den Haag er tegenwoordig bij ligt ben er al tijden niet meer geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooie stad, maar altijd ligt alles opengebroken vanwege werkzaamheden. En van die hoeren weet ik niet, geen ervaring mee.
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik verkies ook gezeligheid hoor, maar dan wel binnen mijn domeinAch zowiezo hoeven mijn gasten zich geen zorgen te maken over de beeld presenatie omdat wat ik heb aan materiaal gewoon prima te doen is. Zelfs in gewoon stereo zoals ik nu al meer dan een jaar kijk omdat ik als een nomade van land naar land ben getrokken en in 1 jaar tijd vaker verhuisd ben dan in de 10 jaar daar voor
Da's bij mij in de buurtquote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tramtunnel is in ieder geval klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen idee hoe Den Haag er tegenwoordig bij ligt ben er al tijden niet meer geweest.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
Dan bestaan ze waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gen idee, ik heb er ook nog nooit over gehoord
Dat wist ik al. Dat is zelf nog op het nieuws geweest. En mijn vader werkt in Den Haag dus ik hoor wel eens wat van hem.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De tramtunnel is in ieder geval klaar
ik pak ook alleen bruine!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef Nexie het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van witte schuimpjes. Niemand vindt die dingen lekker. Zitten ze er dan alleen in om de anderen lekkerder te laten lijken of iets?
tvp
dan bedankt hij.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?
Volgens mij moet je voor die vraag in een ander subforum zijn. Probeer het eens een CUL zou ik zeggen. Want ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef Nexie het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van witte schuimpjes. Niemand vindt die dingen lekker. Zitten ze er dan alleen in om de anderen lekkerder te laten lijken of iets?
tvp
Bruine schuimpjes?quote:
Geen idee, dat is al heel lang niet voorgekomen. Meeste van mijn oude groep wisten dat ik redelijk bezeten was van goed beeld, en we keken dan ook eigenlijk altijd bij mij naar een flim.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het dan bij anderen als zij een brakke film op willen zetten?
Ik snap er nu echt helemaal niks meer van.quote:
Pas maar op straks controleerd hij het gesprek nog.quote:
Dit topic staat in R&P. Dus schoppen heeft geen zin.quote:
Beetje wel he. Snap het wel een beetje, maar dat nét doorgeslagen (sorry voor het woord), maar je snapt me denk ik wel, vind ik vaak lastig om te begrijpen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen idee, dat is al heel lang niet voorgekomen. Meeste van mijn oude groep wisten dat ik redelijk bezeten was van goed beeld, en we keken dan ook eigenlijk altijd bij mij naar een flim.
Heb in Belgrado ook wel bij vriendinnetje film gekeken op haar 15" pc monitor, maar ik had de films mee gebracht waar we naar gingen kijken
Toch soortje van control freak he
ik heb het over gevulde schuimpjes van de bakker!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er nu echt helemaal niks meer van.Volgens mij hebben wij het over totaal verschillende dingen.
Daar zitten we toch?quote:
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
Pas maar op straks controleerd controleert hij het gesprek nog.
Bij nader inzien...volgens mij heeft ze dat niet gezegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vond ze het wel enigzins leuk dat je ging?
dat probeerde ik ook al eerder aan te geven.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje wel he. Snap het wel een beetje, maar dat nét doorgeslagen (sorry voor het woord), maar je snapt me denk ik wel, vind ik vaak lastig om te begrijpen.
Moet je haar straks maar eens vragen of ze het wel leuk vindt voor je. Achja moeders, die denken vaak alleen aan de slechte zaken. Wantja wat als er wat gebeurd. Maar dat komt wel goedquote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
Bij nader inzien...volgens mij heeft ze dat niet gezegt.![]()
Maar ze bedoeld het allemaal goed hoor.Alleen is ze overbezorgd en ipv dat ze iets positiefs zegt (goh, wat leuk en wat zijn dat dan?) laat ze eerst blijken hoe eng ze het vind en dat ze bang is dat ze me wat over komt en de gedachte van: "als die meiden je maar niet in de steek laten".
![]()
Maar ik geloof dat ik ze heb kunnen overtuigen.
Oh, ik dacht dat het over die snoepjes ging. Ik begreep er ook al helemaal niks van. Maar dan weet ik nu waar het over ging.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het over gevulde schuimpjes van de bakker!
en ik gok diegene ook.
want niemand wilt de witte en iedereen de bruine! daarvan is de vulling lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |