mee eens.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]
Froukje is geil.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Froukje Jansen heeft aanwezige wenkbrauwen.
-edit-
Bedoel je dit, als in, dik?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt dat het minder lelijk dan?
quote:
Eens, fantastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
[ afbeelding ]
Nu haal je de begrippen 'lelijk' en 'belachelijk' toch echt door elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Electrocute het volgende:'Ze mag dan wel kanker hebben, maar het is toch belachelijk dat ze haar compleet uitgevallen wenkbrauwen bijtekent'
Flikker toch op.
Mag ik nog even zeggen dat ik het bijzonder kansloos vind dat je probeert goed te praten dat je hier een foto post van iemand die heus niet voor de lol wenkbrauwen op haar kale hoofd tekent?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nu haal je de begrippen 'lelijk' en 'belachelijk' toch echt door elkaar.
Sorry, maar de topic gaat over lelijke wenkbrauwen, en de wenkbrauwen van de dame in kwestie vind ik lelijk. Ik begrijp dat ze -indien ze van zichzelf om welke reden dan ook geen wenkbrauwen heeft- getekende wenkbrauwen heeft en ik begrijp ook heus wel dat ze kanker (als ze dat al heeft, dat staat nergens vermeld) heus niet voor haar lol heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Electrocute het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik het bijzonder kansloos vind dat je probeert goed te praten dat je hier een foto post van iemand die heus niet voor de lol wenkbrauwen op haar kale hoofd tekent?
Het lijkt me duidelijk dat opgetekende wenkbrauwen lelijk zijn, maar als al je haar uitvalt door de chemo ziet het er beter uit dan helemaal niets.
Ik vind het gewoon smaakloos.
verschrikkelijk en vaak ook nog eens zonde.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef Burdie het volgende:
Ik moet daar ook niet op gaan googlen he.
Auhttp://community.livejournal.com/shave_n_draw/
Een beetje bijkleuren neem ik aan? Dat doe ik ook met poeder omdat mijn wenkbrauwen zo licht zijn dat ik er anders uitzie alsof ik helemaal geen wenkbrauwen heb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef Vaganza het volgende:
Uh ik teken ook mijn wenkbrauwen bij =)
maar niet zo
Sommige van die link zijn nog best ok eigenlijk. Liever echte mooie volle wenkbrauwen natuurlijk maar als je niks hebt dan snap ik die hairstroke tattoos nog wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mooie tatoowenkbrauwen...
Allemaal heeel goed gelukt...![]()
[ afbeelding ]
Hey dit IS veruit de beste brauw in dit topic.quote:
Zeg me dat dit make-up is!quote:
Die rechter is best leukquote:
Ik kleur ze ook altijd in omdat ik van nature een hap uit mn wenkbrauw hebquote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze wat inkleuren is wel ok, met een beetje (een BEETJE!) poeder en zonder van die harde lijnen te maken. Maar eigenlijk ook alleen als je van jezelf lichte wenkbrauwen hebt, anders is het totaal onnodig.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Wat doe je als je wenkbrauwen verneukt zijn? Dan laat je permante make-up doen. Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt. De rest spreekt voor zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt.
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?quote:
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?Ik moet altijd aan Star Trek en Vulcans denken als ik een foto van jou zie
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Sorry![]()
Die is wel stoer.quote:
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebt
Haha sorry!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenVind je juist mooi! Foute keuze van mij om het in het Lelijke wenkbrauwen-topic te doen, want jouw wenkies zijn apart en niet lelijk!
Stoer van me hè, zonder foto![]()
Speciaal voor jou mijn bijna onzichtbare wenkies in fobo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |