quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Wat doe je als je wenkbrauwen verneukt zijn? Dan laat je permante make-up doen. Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt. De rest spreekt voor zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt.
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?quote:
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?Ik moet altijd aan Star Trek en Vulcans denken als ik een foto van jou zie
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Sorry![]()
Die is wel stoer.quote:
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebt
Haha sorry!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenVind je juist mooi! Foute keuze van mij om het in het Lelijke wenkbrauwen-topic te doen, want jouw wenkies zijn apart en niet lelijk!
Stoer van me hè, zonder foto![]()
Speciaal voor jou mijn bijna onzichtbare wenkies in fobo![]()
Tuurlijk is die stoer. Het is Jeffree Starquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Die is wel stoer.
Of dat over 40 jaar nog zo is, vraag ik me af. Maar het heeft wel wat.
Ken(de) ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Tuurlijk is die stoer. Het is Jeffree Star
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:23 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ken(de) ik niet.
Op andere foto's vind ik haar hem een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |