Maakt dat het minder lelijk dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef freecell het volgende:
Deze lijkt mij eerder een gevalletje chemo?
Haha, die doet me denken aan Hatchet van Cry Baby:quote:Op zondag 25 januari 2009 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
ugly, weird en eyebrows.
Ik heb er nog een paar:
Bij veel foto's in dit topic krijg ik de indruk dat de wenkbrauwen niet het enige is dat lelijk aan ze isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Sc0tTy het volgende:
moet zeggen dat die met dat blauw/zwart gestreepte truitje best bizare makeup heeft, dat lijkt me best para in t echt
hahaha ofniejj!! hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij veel foto's in dit topic krijg ik de indruk dat de wenkbrauwen niet het enige is dat lelijk aan ze is.
mee eens.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]
Froukje is geil.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Froukje Jansen heeft aanwezige wenkbrauwen.
-edit-
Bedoel je dit, als in, dik?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt dat het minder lelijk dan?
quote:
Eens, fantastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |