Maakt dat het minder lelijk dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef freecell het volgende:
Deze lijkt mij eerder een gevalletje chemo?

Haha, die doet me denken aan Hatchet van Cry Baby:quote:Op zondag 25 januari 2009 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
ugly, weird en eyebrows.
Ik heb er nog een paar:

Bij veel foto's in dit topic krijg ik de indruk dat de wenkbrauwen niet het enige is dat lelijk aan ze isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Sc0tTy het volgende:
moet zeggen dat die met dat blauw/zwart gestreepte truitje best bizare makeup heeft, dat lijkt me best para in t echt
 .
.

hahaha ofniejj!! hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij veel foto's in dit topic krijg ik de indruk dat de wenkbrauwen niet het enige is dat lelijk aan ze is.

mee eens.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
Eens met de TS, maar ik wil toch even aankaarten dat ik de wenkbrauwen van Frida Kahlo prachtig vind. Het is haar statussymbool, het maakte haar echt.
[ afbeelding ]

Froukje is geil.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Froukje Jansen heeft aanwezige wenkbrauwen.
-edit-
Bedoel je dit, als in, dik?
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt dat het minder lelijk dan?
 'Ze mag dan wel kanker hebben, maar het is toch belachelijk dat ze haar compleet uitgevallen wenkbrauwen bijtekent'
 'Ze mag dan wel kanker hebben, maar het is toch belachelijk dat ze haar compleet uitgevallen wenkbrauwen bijtekent' 

quote:

Eens, fantastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:01 schreef justshutup het volgende:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |