Maar op één Been kan je niet lopen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Molseen van de weinige spelers met 100 procent inzet
Die had ik al gezeggd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar op één Been kan je niet lopen.
sorry heb teveel kilometers in de benen.quote:
WIJ STAAN bijna BOVENAAN!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Supporters verlaten het stadion nog eerder dan de "lampen"
Lijkt wel Ajax
msn?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Stofje het volgende:
Zonder beeld dit topic volgen is best tof. Kuip loopt massaal leeg, hoor ik net via msn.
Ze nemen de benen, of ze gaan alvast een Jupiler'tje bestellenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel Ajax
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze nemen de benen, of ze gaan alvast een Jupiler'tje bestellen
Bij Ajax gaan ze al eerder weg bij elke thuiswedstrijd dat ze 10 minuten voor tijd achterstaan, dat is iets anders dan na de zoveelste thuisnederlaag geen zin hebben om weer met afgrijzen de laatste minuten te aanschouwen. Echt totaal niet vergelijkbaar. 2008 had het hoogste bezoekersgemiddelde in 30 jaar ofzo, terwijl het het slechtste jaar qua aantal punten was.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel Ajax
Ja, da's dat programma dat iedereen heeft en waarmee je gratis kan communiceren met vrienden. Ideaal!quote:
Nja ik gebruik soms Windows Live Messengerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, da's dat programma dat iedereen heeft en waarmee je gratis kan communiceren met vrienden. Ideaal!
doe nu niet happen joh, dat wil hij juistquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax gaan ze al eerder weg bij elke thuiswedstrijd dat ze 10 minuten voor tijd achterstaan, dat is iets anders dan na de zoveelste thuisnederlaag geen zin hebben om weer met afgrijzen de laatste minuten te aanschouwen. Echt totaal niet vergelijkbaar. 2008 had het hoogste bezoekersgemiddelde in 30 jaar ofzo, terwijl het het slechtste jaar qua aantal punten was.
Tsja, het blijven ajacieden héquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax gaan ze al eerder weg bij elke thuiswedstrijd dat ze 10 minuten voor tijd achterstaan, dat is iets anders dan na de zoveelste thuisnederlaag geen zin hebben om weer met afgrijzen de laatste minuten te aanschouwen. Echt totaal niet vergelijkbaar. 2008 had het hoogste bezoekersgemiddelde in 30 jaar ofzo, terwijl het het slechtste jaar qua aantal punten was.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Flink wat volk op de been voor het Maasgebouw.
Die kan al bijna op eigen Benen staan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Biseswar had zo een lid kunnen zijn van de Jacksson 5.²
Topic is nog lang, kan ik hem een paar keer citeren als het nodig is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
doe nu niet happen joh, dat wil hij juist
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef KirkLazarus het volgende:
Flink wat volk op de been voor het Maasgebouw.
Het is nog waar ookquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh tong die TT wat een dolle jongen ben je toch!!!1
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Topic is nog lang, kan ik hem een paar keer citeren als het nodig is.
Hij laat ze even zien wie de Been... baas is. En dat is hij!quote:
En dan nog winnen, kampioenenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef Longmen het volgende:
El Hamdaoui weer niet gescoord!
Timmer ook niet!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef Longmen het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen die niet de volle punten heeft gepakt tegen Feyenoord moet zich schamen
Huh waar?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
feyenoord verliest, been there done that
Schande inderdaad dat ajax er 2-2 speelde dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen die niet de volle punten heeft gepakt tegen Feyenoord moet zich schamen
'Je zult maar een punt pakken tegen Willem II in plaats van uit te verliezen'quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, je zal maar blij zijn met een gelijkmaker tegen Willem II thuis
Bedanktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef Espabilado het volgende:
wtf ik voelde dit echt héél sterk aankomen...
maar zie ze eens blij zijn met een punt, thuis tegen WII
been idee wie hem maaktequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie scoorde? Been?
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef denthemen het volgende:
Ze lieten niet het publiek zien, er was echt al de helft weg of zoWeer een fabeltje de wereld uit
Thuis pakken wij er drie, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Je zult maar een punt pakken tegen Willem II in plaats van uit te verliezen'
Heb je ooit een constante Marokkaanse voetballer gezien?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef Longmen het volgende:
Er volgde gewoon een fluitconcert na het eindsignaal hoor, niemand is blij met een punt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef Espabilado het volgende:
wtf ik voelde dit echt héél sterk aankomen...
maar zie ze eens blij zijn met een punt, thuis tegen WII
ik ben doodstilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAA 1-1 WAT ZIJN DIE JODEN STIIIIIILLLLL
Are you watching Amsterdamquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Juist. Het glas is halfvol mensen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef Wilskracht het volgende:
Elke punt is er 1 in de strijd tegen de degradatie
Hij gaat steen en Been klagen. Zekers.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd wat held Jonker er van te melden heeft.
inderdaad want dit is een staaltje mond snoeren!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij gaat steen en Been klagen. Zekers.²
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou nou Feyenoord. In ieder geval méér punten dan wedstrijden.
Ach wie houd ik nou voor de gekquote:
Je pogingen zijn aandoenlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef Anonymousz het volgende:
Heel rotterdam zuid zitten te feesten en te benen
Pics van je vrouw?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, mijn vrouw komt mij net een fijn nieuw project aangelopen.
[ afbeelding ]²
Kom eens op met je one linersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
Die dingen zijn lekker!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
ik weetquote:
Ja, jullie hebben in de laatste minuut, thuis een punt gepakt tegen Willem II. Moet je echt trots op zijn hoor.quote:
Ik ken geen foto's nemen van een fictief figuur.quote:
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben in de laatste minuut, thuis een punt gepakt tegen Willem II. Moet je echt trots op zijn hoor.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken geen foto's nemen van een fictief figuur.²
Oeh zette je me daar toch op het verkeerde been.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken geen foto's nemen van een fictief figuur.²
Jij weet veel publiek op de Been te brengen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Schwalboinenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef Longmen het volgende:
PSV nu op NOS, wordt er echt gehuild?
[ afbeelding ]
Geintje, ze is niet fictief, maar ik zou gestoord zijn als ik hier foto's zou posten van haar tedere kopje en ietwat vochtige mondje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh zette je me daar toch op het verkeerde been. [ afbeelding ]
Ik kijk nu al uit naar Ajax-Feyenoord. Al ik Van Basten was zou ik geen keeper en verdediging opstellen, maar gewoon een dubbele aanvalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef TAV74 het volgende:
poeh, belangrijk punt. Ze stonden al met één been in de nacompetitie
Pas maar op dat we jullie niet in gaan halen.quote:
quote:
Waarom moet je dan nou zeggen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pas maar op dat we jullie niet in gaan halen.
al zou ajax zonder aanvallers spelen, ze zouden nog steeds minimaal een goal maken tegen dit feyenoordquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar Ajax-Feyenoord. Al ik Van Basten was zou ik geen keeper en verdediging opstellen, maar gewoon een dubbele aanval
Wie zijn dat? De G'tjes?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax Z 11tal wint van dit Feyenoord zelf
En het treurige is: niet alleen DIT Feyenoord, maar ook het Feyenoord van het seiezoen daarvoor, en daarvoor, etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef buddyb het volgende:
[..]
al zou ajax zonder aanvallers spelen, ze zouden nog steeds minimaal een goal maken tegen dit feyenoord
Leer typen josti.quote:
haha wat een grap zegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef buddyb het volgende:
''we richten ons nu op europees voetbal''
ik zat tenenkrommend te kijken. Het leek de EC-finale welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
die beelden van feyenoord supporters na het doelpunt
Wat zei 'ie?quote:
Niks, dat is het probleem.quote:
NECquote:Piet Velthuizen
Paul Verhaegh (C)
Civard Sprockel
Frank van der Struijk
Nicky Kuiper
Claudemir (Bra)
Sébastien Sansoni (Fra)
Nick Hofs
Rogier Molhoek
Mads Junker (Den)
Ricky van Wolfswinkel
quote:Gábor Babos (Hon)
Daní Fernández (Spa)
Patrick Pothuizen
Youssef El-Akchaoui (C) (Mar)
Bas Sibum
Dominique Kivuvu
Lasse Schöne (Den)
Lorenzo Davids
Dennis Rommedahl (Den)
Jhonny van Beukering
Rachid Bouaouzan
Dat lijkt me sterk, de rest klinkt vrij plausibel. 4 goals voor Ajax bij Groningen lijkt me ook wat overdreven maar Ajax wint denk ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef detulp050 het volgende:
Hmm, lastig. Ik zou het geweldig vinden als Vitesse degradeert, maar NEC is een concurrent. Een gelijkspel dan maar.
Hierbij nog even mijn totootje:
Vitesse - NEC (2) 0-1
FCG - Ajax (2) 1-4
FC Utrecht - Sparta (2) 0-3
FC Volendam - ADO (2) 1-2
Heracles - FCT (2) 0-2
Allemaal uitoverwinningen dus
heul nietquote:Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Je had beter je geld in de put kunnen gooien tulp.
Opbokken met die plee rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Hertog, de Afrikaanse vecht arend van Vitesse!
[..]
Opbokken met die plee rol![]()
.
Opzouten met die ADHD trommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Opzouten met die ADHD trommel
Deze trommel is veel leuker dan die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Vind het alleen zo vreend dat dat blijkbaar alleen in derby's en andere beladen wedstrijden kan.quote:
Misschien van geluk..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Venom, zul je niet huilen straks?
Geen geld ingezet hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Je had beter je geld in de put kunnen gooien tulp.
De z-side bleef was vorig jaar bij Groningen-Ajax ook leegquote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs bij deze wedstrijd zit het stadion niet vol in Arnhem..
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
De z-side bleef was vorig jaar bij Groningen-Ajax ook leeg
Blijft opmerkelijk..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef Superheld het volgende:
Verre van vol zelfs...
Omdat Vitesse nooit het stadion heeft volgekregen. Hoogstens misschien in de tijd van Ten Cate in het begin, toen zat het nog wel aardig vol geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een draaken waarom zit in godsnaam het stadion niet vol? Doet erg af aan de sfeer, die legen plekken
Ik weet niet of het vol zit, NEC kreeg max 900 kaarten geloof ik en die zijn allemaal verkocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:23 schreef Neleos het volgende:
Hup Twente
Zit het uitvak bij Vitesse wel vol dan of ook niet?
Hij schijt 7 kleurenquote:
Gelredome en vol, ja als Marco speelt misschienquote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een draaken waarom zit in godsnaam het stadion niet vol? Doet erg af aan de sfeer, die legen plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:33 schreef TvhN het volgende:
Ik ga ook maar eens naar het stadion.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Laten we het hopen. Maar een goal voor Vitesse hangt meer in de lucht. Er is nog geen fatsoenlijke aanval van NEC geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Pritt het volgende:
El Acka gaat weer in de blessuretijd de winnende scoren met een vrije trap/strafschop.
2 weken geleden nog een ban gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
Nee, jij brengt sfeer hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze je niet es een keer bannen voor al die talloze kuttopics.
quote:
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing Grunn - Ajax op NL1 nu.
Ja erg leukquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat weer doen in de middag.
Net als vroeger
Woonplaats: Arnhemquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zullen de Groningen boertje hun eigen stadion weer in de fik steken?
Nederlands was je slechtste vak ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
Kom op he, die gast drukt voor bija alles op 'nieuw topic' ipv 'reageren' maja dat jij zn holmaat bent wist ik al
Ik moet als Nijmegenaar toch eerder "NECquote:
Leuk idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
Heerljik als een puber het over vroeger heeftquote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Net als vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |